quote:Op maandag 28 december 2009 04:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben erbeetje later dan je vroeg haha. WW ligt weer te slapen
nee valt wel mee.quote:Op maandag 28 december 2009 04:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jij hebt ook heftige insomnia of niet dan/
maar wat doe je in 's hemelsnaam nog op om half vijf?quote:Op maandag 28 december 2009 04:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee valt wel mee.
zolang ik niet al om 10 uur naar bed ga heb ik er geen last van
uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 28 december 2009 04:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar wat doe je in 's hemelsnaam nog op om half vijf?
lolquote:Op maandag 28 december 2009 04:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
uitzendinggemist.nlandere tijden.
ja dat is een goeie redenquote:
ik ookquote:
op dit moment:quote:
hoezo zou ik commentaar geven dan? behalve dat het niet echt mn liedje is.quote:Op maandag 28 december 2009 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
op dit moment:
Oh en waag het niet commentaar te hebben haha
Hmm ok. Op de playlist, bedoelde ikquote:Op maandag 28 december 2009 04:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoezo zou ik commentaar geven dan? behalve dat het niet echt mn liedje is.
ik zie jouw playlist niet maar je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op maandag 28 december 2009 04:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hmm ok. Op de playlist, bedoelde ik
je kan m gewoon zien als je naar de youtube link gaat ipv m embed af te spelenquote:Op maandag 28 december 2009 04:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zie jouw playlist niet maar je maakt me wel nieuwsgierig
ik niet wat dat is jouw playlist en ik zie als ik naar youtube gaat mn eigen playlist als i die hadquote:Op maandag 28 december 2009 04:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je kan m gewoon zien als je naar de youtube link gaat ipv m embed af te spelen
nee vertelquote:Op maandag 28 december 2009 05:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ah ok, vergeet het dan haha
alsjeblieft dan maarquote:Op maandag 28 december 2009 05:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ach allemaal cheesy liedjes voor, goed voedsel voor de sentimentele bui die ik gister had en vandaag weer op visite kwam
Ha daaankjequote:Op maandag 28 december 2009 05:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alsjeblieft dan maar
of deze![]()
deze kan je wle luisteren als het goed isquote:Op maandag 28 december 2009 05:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
All mag ik air supply hier niet luisteren van Youtube
Het is mooiquote:Op maandag 28 december 2009 05:49 schreef Yurithemaster het volgende:
maar nu ga ik toch wle naar bed slaapse voor later PS![]()
dan ben je nu een van de zeer weinigen die het kent.quote:Op maandag 28 december 2009 05:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het is mooiEn ik ben per ongeluk bij het liedje uitgekomen wat jij als sig hebt ondertussen!
Slaap lekker!!
wat kijk jij dan?quote:Op maandag 28 december 2009 05:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ben je nu een van de zeer weinigen die het kent.
en nu ben ik wel nog weer ff online omdat er net iemand tegen me begint te pratenen ik wat kijk op youtube
quote:Op maandag 28 december 2009 06:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wat kijk jij dan?
ikben nu lekker door aan het gaan met VAST, past heeel lekker bij mijn stemming
goeiemorgenquote:Op maandag 28 december 2009 06:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
gvd ben te vroeg wakker
maar toch
Goedemorgen (of avond)![]()
ey dat ken ikquote:
Mad Jack the Pirate was a short lived 1990s cartoon (1998) featuring only 13 episodes before being cancelledquote:Op maandag 28 december 2009 06:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die serie ken ik niet, wanneer liep die?
Nog een weekje en dan wij ook weerquote:Op maandag 28 december 2009 06:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, het is weer maandag.
we mogen weer werken
dan heb je officieel de Knox winter overleefd?quote:Op maandag 28 december 2009 06:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan wij ook weer
hihi ja!quote:Op maandag 28 december 2009 06:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dan heb je officieel de Knox winter overleefd?
ik mag volgende week ook weerquote:Op maandag 28 december 2009 06:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nog een weekje en dan wij ook weer
hoeraquote:Op maandag 28 december 2009 06:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik mag volgende week ook weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |