Ik heb ook alleen de eerste 2 van de laatste fillers gezienquote:Op zondag 28 maart 2010 16:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Dan kan ik bijna weer bleach gaan kijken
In het begin waren de fillers nog wel ok totdat murumasa (of hoe die ook alweer heette) doordraaide toen ben ik eigenlijk direct gestopt met kijken. Fillers bij bleach beginnen over het algemeen erg goed, ze eindigen alleen zo bizar slecht......quote:Op maandag 29 maart 2010 08:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen de eerste 2 van de laatste fillers gezien
quote:266 is the recap, 267 is an anime original rendition of the fights below Las Noches at the time (Rukia/Renji/Sado VS Rudobon/Exequias), and 268 follows through with canon material.
266. Ichigo VS Ulquiorra (Recap)
一護VSウルキオラ (原作回)
Ichigo VS Urukiora
Air date: 2010-04-13
267. Connected Hearts! The Left Fist Prepared for Death! (Anime Original)
繋がる心!決死の左拳
tsunagaru kokoro! kesshi no hidari kobushi
Air date: 2010-04-20
268. Hatred and Jealousy, Orihime's Dilemma
憎悪と嫉妬 窮地の織姫
zouo to shitto kyuuchi no Orihime
Air date: 2010-04-27
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmorgen is het toch pas 1 april?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:57 schreef Dj_Day-V het volgende:lijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 19:22 schreef Dj_Day-V het volgende:Dit heeft weinig met de huidige Anime te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overmorgen is het toch pas 1 april?
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:01 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Dit heeft weinig met de huidige Anime te maken
We hebben het vooral over de manga en niet de anime.....quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:22 schreef Nic1 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
hehe dat wist ik nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:32 schreef hexje het volgende:
[..]
We hebben het vooral over de manga en niet de anime.....
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:31 schreef hexje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:31 schreef hexje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk binnenkort weer verder met het gevechtquote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 11:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We fear that which we cannot see
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:46 schreef ShiroYasha het volgende:
[ Bericht 14% gewijzigd door Nic1 op 06-04-2010 12:17:11 ]
Ops, ik zie het ja.quote:Op zondag 4 april 2010 13:58 schreef BlackSheep het volgende:
Afbeeldingen en spoilers gaan niet goed samen voor sommige lay-outs. Ik zou het even achter een linkje zetten
Haal ze dan ook even uit je andere post weg, anders heeft het niet zoveel zinquote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ops, ik zie het ja.
http://img515.imageshack.us/img515/8694/img0074pj.jpg
nog twee weken, maar die van volgende week ga ik toch even kijken. Een recap kan geen kwaad na al die tijd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, nu een jaar geen Bleach meer gekeken, ben blijven steken bij aflevering 208. Maar gisteren uit nieuwsgierigheid toch even de 3e Soundtrack van Bleach beluisterd (erg toffe soundtrack), ben stiekem nu wel benieuwd of de Arrancar-saga nu eens verder gaat. Misschien dat ik het dan nog weer oppak.
Kenichi Asai - Mad Surfer ? clicky!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste soundtrack vond ik niks
Aflevering 232. Van 17de tot 20,5ste minuut
Dat nummer kan ik nergens vinden
Tis te hopen dat ze de Arrancar-saga niet weer naar een tijdje stop gaan zetten voor weer een flauwe filler-saga van tig afleveringenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef Seam het volgende:
[..]
nog twee weken, maar die van volgende week ga ik toch even kijken. Een recap kan geen kwaad na al die tijd.
Ohhh, geen idee dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je daarop?Kijk de aflevering is terug
Ik hoop dat de anime nu tot het eind van de arrancar arc door gaat. Zou moeten kunnen met de voorsprong die de manga nu heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:18 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Tis te hopen dat ze de Arrancar-saga niet weer naar een tijdje stop gaan zetten voor weer een flauwe filler-saga van tig afleveringen![]()
Naar de Amagai / Zanpakuto / Sword Fiend-saga vind ik het best zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
[ Bericht 9% gewijzigd door hexje op 09-04-2010 18:01:39 ]Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kubo![]()
Waar maar de opening is voor Japan gemaakt en daar zijn spoilers in een opening niet zo'n probleem omdat toch iedereen de manga volgt.quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:06 schreef IkBenOzan het volgende:
Vind het wel dikke spoilers voor mensen die de manga niet volgen
Nah valt mee, ze geven juist een snelle samenvatting weer, het meeste is al gebeurt xPquote:Op woensdag 14 april 2010 10:59 schreef IkBenOzan het volgende:
In de nieuwe ep wordt er veel geskipped.
Daarom heet het ook een recapquote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Blegh, #266 is gewoon weer een samenvatting van aflevering 226. Werkelijk waar alle materiaal daaruit is nog een keer hergebruikt, geen nieuwe scene gezien. In 226 zijn ze zelfs nog verder in het gevecht tussen Ichigo en Ulquiorra.
Chad El Directoquote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Teveel Renji/Chad...
en te weinig Nellquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Dj_Day-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vind/ vond de fillers eigenlijk best wel een beetje leuk..quote:
Bedoel je de OP? Ik volg de manga niet, alleen de anime. Maar ik skip OP's en ED's meestalquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:06 schreef IkBenOzan het volgende:
Vind het wel dikke spoilers voor mensen die de manga niet volgen
Je plaatje, je bent ook fan van Kon?quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:05 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik vind/ vond de fillers eigenlijk best wel een beetje leuk..Want: veel Byakuya!!!
![]()
Loop wel een beetje achter, maar ben nu bezig met een inhaalslag
Ja, hij is grappig!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:01 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Je plaatje, je bent ook fan van Kon?
Die kan ik dus echt niet uitstaan
266 (recap)quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:14 schreef ch0c0mel het volgende:
Als ik de fillers wil skippen, bij welke episode moet ik dan beginnen?
nice angle! x'Dquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:21 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, hij is grappig!Hoe kun je hem nou niet leuk vinden
![]()
Maar hij is niet m'n aller aller favoriet hoor
kanker irritant filler characaterquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:21 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ja, hij is grappig!Hoe kun je hem nou niet leuk vinden
![]()
Maar hij is niet m'n aller aller favoriet hoor
fair enough ;Pquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:18 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Nou, toevallig vind ik de fillers meestal ook best leuk
Ik verheug mij op volgende week.quote:Op woensdag 12 mei 2010 01:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb dus gelijk
Mooie animaties trouwens...
Wat een supervette reimagination ook van die hele treurige muziek die je altijd hoort bij Bleach. Ik weet zo snel niet in welke afleveringen precies, maar het klonk echt heel vet deze keer.quote:
quote:
Niet?quote:
Begin is een beetje saai (met al dat school gebeuren, soms wel grappig) als je niet zoveel Anime kijkt. Bij 20 ofzo wordt het pas leuk. En alleen maar beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:01 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Ik ben er ook aan begonnen. Drie dagen bezig. Nu bij episode 9.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |