Ops, ik zie het ja.quote:Op zondag 4 april 2010 13:58 schreef BlackSheep het volgende:
Afbeeldingen en spoilers gaan niet goed samen voor sommige lay-outs. Ik zou het even achter een linkje zetten
Haal ze dan ook even uit je andere post weg, anders heeft het niet zoveel zinquote:Op zondag 4 april 2010 22:26 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ops, ik zie het ja.
http://img515.imageshack.us/img515/8694/img0074pj.jpg
nog twee weken, maar die van volgende week ga ik toch even kijken. Een recap kan geen kwaad na al die tijd.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo, nu een jaar geen Bleach meer gekeken, ben blijven steken bij aflevering 208. Maar gisteren uit nieuwsgierigheid toch even de 3e Soundtrack van Bleach beluisterd (erg toffe soundtrack), ben stiekem nu wel benieuwd of de Arrancar-saga nu eens verder gaat. Misschien dat ik het dan nog weer oppak.
Kenichi Asai - Mad Surfer ? clicky!!quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Laatste soundtrack vond ik niks
Aflevering 232. Van 17de tot 20,5ste minuut
Dat nummer kan ik nergens vinden
Tis te hopen dat ze de Arrancar-saga niet weer naar een tijdje stop gaan zetten voor weer een flauwe filler-saga van tig afleveringenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:54 schreef Seam het volgende:
[..]
nog twee weken, maar die van volgende week ga ik toch even kijken. Een recap kan geen kwaad na al die tijd.
Ohhh, geen idee dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe kom je daarop?Kijk de aflevering is terug
Ik hoop dat de anime nu tot het eind van de arrancar arc door gaat. Zou moeten kunnen met de voorsprong die de manga nu heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:18 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Tis te hopen dat ze de Arrancar-saga niet weer naar een tijdje stop gaan zetten voor weer een flauwe filler-saga van tig afleveringen![]()
Naar de Amagai / Zanpakuto / Sword Fiend-saga vind ik het best zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door hexje op 09-04-2010 18:01:39 ]Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kubo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |