De eerste winnares van American Idol (ook mede mogelijk gemaakt door Simon Cowell).quote:Op zondag 27 december 2009 19:59 schreef Arth_NL het volgende:
Wat fijn dat de top 2000 twaalf uur extra heeft gekregen zodat de liedjes niet meer hoeven worden afgekapt.
1246?
Ja Tong zonder Brian Eno was ie niksquote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
Zeik nummer van Brian Ferry. Z'n laatste daad. Z'n inspiratie was op
Van Lennon bedoel je toch zeker? Ferry zong het alleen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
Zeik nummer van Brian Ferry. Z'n laatste daad. Z'n inspiratie was op
Brian Eno was echt zijn tijd vooruit in de jaren 1970.quote:Op zondag 27 december 2009 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja Tong zonder Brian Eno was ie niks
En daarna ook nogquote:Op zondag 27 december 2009 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Brian Eno was echt zijn tijd vooruit in de jaren 1970.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:23 schreef D. het volgende:
Zo, ff tv gekeken, nu kunnen we weer verder
quote:
Dat is echt relaxed.quote:Op zondag 27 december 2009 20:26 schreef Karina het volgende:
Ik zit de komende dagen alleen op mijn werk, kan ik mooi luisteren (tvp'tje dus).
Het was niet Diana Ross zelf, The Entertainment Group zorgde te goed voor zijn cliënteel.quote:Op zondag 27 december 2009 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Bio Diana Ross:
Zong met 2 andere meiden in een meidengroep, deelde jaren het bed met Gene Simmons van KISS, was de peetmoeder van Michael Jackson en zorgde dit jaar voor het faillisement van Marco Borsato...
Peaceman ligt er al in?quote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook weer terug... 1 down, 1 to go.
2 in bed hierquote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben ook weer terug... 1 down, 1 to go.
Ow ik lees dit nu pas..... na deze mag jij verder!!quote:Op zondag 27 december 2009 20:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik doe hierna de songtekst en bio wel.
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef Gitaarmat het volgende:
1250! The Trammps- Shout:
The Trammps is een band afkomstig uit het Amerikaanse Philadelphia. De band is ontstaan uit de Volcanos en Moods die in de jaren zestig optraden en Soul muziek speelden. Begin jaren zeventig waren zij één van de eerste discogroepen. De eerste opname van de Trammps komt uit 1972, "Zing Went The Strings Of My Heart" De eerste grote hit waarmee The Trammps definitief doorbraken was "Love Epidemic" uit 1973. Verder scoorden ze hits met "Shout", "Hold Back The Night" en "Disco Inferno" volgden. De laatstgenoemde hit uit 1976 kwam een jaar later voor in de soundtrack van de film Saturday Night Fever.
I feel alright
Now that I got you, my woman
I just want you to know
I feel pretty good
Just come on, uh
Just come on, y'all, come on
Just come on
Oh, you make me wanna
(Shout) Kick my heels back
(Shout) Throw my hands up
(Shout) Throw my head back
(Shout) Come on now
And don't forget to say you will, yeah, yeah
(Shout) Don't forget to say yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
(Say you will) Say it right now, baby
(Say you will) Come on, come on
(Say you will) Say that you!
(Say you will)
(Say) Say that you love me
(Say) Say that you need me
(Say) Say that you want me
(Say) You wanna please me
(Say) Come on now
(Say) Come on, baby
(Say) Come on, honey
(Say) Come on now
Oh, I still remember
When you used to be nine years old, yeah, yeah
I was a fool for you
From the bottom of my soul, yeah, yeah
Now that you're grown up
And you're old enough to know, yeah, yeah
Just make me shout
I wanna shout now
I need to shout, baby
Oh, hey!
I still remember
When you used to be nine years old, yeah, yeah
I was a fool for you
From the bottom of my soul, yes, I was, honey
Now that you're grown up
And you wanna let me know, yeah
Now you wanna leave me
And you wanna let me go
Oh
I don't want nobody else
All I need is you
You picked me up when I was falling down
And made my life brand new, yeah
Can't you feel it in the morning?
Can't you feel it in the evening?
Midnight hour, can't you feel it?
Love to love to love you, you make me wanna shout
Shout, shout, shout, shout....
Everybody shout
Everybody shout
Everybody shout
[ afbeelding ]
Okidokiquote:Op zondag 27 december 2009 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik lees dit nu pas..... na deze mag jij verder!!
sorry, wat was de vraag?quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Heeft iemand mijn huiskamervraag al weten te beantwoorden?
Niet meegekregen..quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
En die luidt?quote:Op zondag 27 december 2009 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
Sinatra?quote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van wie waren de laatste woorden 'I'm losin' it'?
Frank Sinatra?quote:Op zondag 27 december 2009 20:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Van wie waren de laatste woorden 'I'm losin' it'?
quote:Op zondag 27 december 2009 20:40 schreef Ofyles2 het volgende:
Cole Porter zong overigens ook het nummer 'Who Wants To Be A Millionaire?', welke strikt genomen wezenlijk verschilt van de compositie van Keith en Matthew Strachan.
quote:Op zondag 27 december 2009 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij heeft geen blauwe ogen
Geen idee, MM. Link met Sinatra?
En dat is weer een link naar Kelly Clarkson...quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Peter Douglas.
Winnaar van de Soundmixshow met een nummer van Frank Sinatra in 1987...
Oja.quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, Peter Douglas.
Winnaar van de Soundmixshow met een nummer van Frank Sinatra in 1987...
Ben je er alweer klaar mee?quote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef Gitaarmat het volgende:
Neemt iemand de songteksten weer over?
Niet overdrijven nu, de Soundmixshow en Idols zijn toch wel andere formats...quote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dat is weer een link naar Kelly Clarkson...
Hoe dan ook, de sounmixshowwinnaar van 1990 heeft meer succes gehad.......quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet overdrijven nu, de Soundmixshow en Idols zijn toch wel andere formats...
Om over die van 1985 maar te zwijgen...quote:Op zondag 27 december 2009 20:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe dan ook, de sounmixshowwinnaar van 1990 heeft meer succes gehad.......
Het zijn allebei zangwedstrijden van RTL en daar houden de overeenkomsten opquote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet overdrijven nu, de Soundmixshow en Idols zijn toch wel andere formats...
Songteksten is wel te doen. Maar met plaatje en Biografie erbij is iets te krap per nummer. Tja ik kan wel wikipedia letterlijk control+c control+v'en maar daar zit niemand op te wachten.quote:
Nee, iemand anders moet dan ook biografie en/of plaatje doen.quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Songteksten is wel te doen. Maar met plaatje en Biografie erbij is iets te krap per nummer. Tja ik kan wel wikipedia letterlijk control+c control+v'en maar daar zit niemand op te wachten.
Die won nietquote:Op zondag 27 december 2009 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om over die van 1985 maar te zwijgen...
Ik wil de plaatjes wel doen hoorquote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, iemand anders moet dan ook biografie en/of plaatje doen.Misschien wil Peace zo wel weer plaatjes doen.
laat die bio's maar zitten wat mij betreft.quote:Op zondag 27 december 2009 20:53 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Songteksten is wel te doen. Maar met plaatje en Biografie erbij is iets te krap per nummer. Tja ik kan wel wikipedia letterlijk control+c control+v'en maar daar zit niemand op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |