quote:Op zondag 27 december 2009 21:04 schreef MissMSX het volgende:
Een hele vette tvp
Dit ga ik ongetwijfeld met heel veel plezier volgen
Heel langzaam. We hebben ondertussen allerlei andere zaken aan het hoofd (mama plotseling in het ziekenhuis, is gelukkig alweer thuis. Ik moet volgende week op een recital zingen, dus hard aan de zang gewerkt etc.), dus van verbouwen komt er niet veel. In september komt er een aannemer alle muren op de bovenverdieping afwerken en dan kunnen we eindelijk aan de badkamer beginnen.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef huuphuup het volgende:
*schop*
hoe gaat het nu??
Fotoooooo's! Ik ben zo benieuwd
Dat stuc is inderdaad een enorm verschil. We hebben weer een huis ipv een verzameling kasteelmuren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:15 schreef twentemeisje het volgende:
She's back!
Wat is dat een fijn verschil he, als het stuc erop zit? Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat, wat is eigenlijk jullie streven?
Voor zover ik weet niet (in België dan), maar ik zal het eens uitzoeken, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef Xiphos het volgende:
Moet je die H-balken niet brandvelig omkasten? Nu doe je dat met een dun plaatje hout voor zover ik kan zien.
Ik dacht dat je er 2x12mm gips oid omheen moest frotten.
Zo, 5 jaar, wat een project! Maar dan heb je ook echt wat. Nu al heel mooi.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:38 schreef siface het volgende:
[..]
Dat stuc is inderdaad een enorm verschil. We hebben weer een huis ipv een verzameling kasteelmuren.![]()
We willen binnen een jaar of 5 klaar zijn, maar of dat gaat lukken... Badkamer, keuken, trappenhuis zelf bouwen, vloeren leggen, ramen achtergevel, platte daken vervangen, etc.
*Stopt oren dicht en zingt lalalalala we zijn echt al bijna klaar
Idem. Iets als 30 minuten brandvertraging voordat de H balk doorbuigt oid.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:48 schreef Xiphos het volgende:
Moet je die H-balken niet brandvelig omkasten? Nu doe je dat met een dun plaatje hout voor zover ik kan zien.
Ik dacht dat je er 2x12mm gips oid omheen moest frotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:21 schreef huuphuup het volgende:
`Wauw!!![]()
echt heel!
![]()
wat een verschil dat gestucte! Het wordt echt ontzettend heel erg mooi. Zeker met die vloer erbij enzo <3Ja wij zijn ook verliefd op de vloerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En we gaan hem helemaal zelf maken, van allemaal kleine plankjes. Dat is een stuk goedkoper, maar gaat de nodige frustratie opleveren me dunkt. Ach we zien wel. Eerst moeten we nog een trap gaan bouwen. Dat gaat ook tof worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a soprano. I have resonance where my brains ought to be.
64= Monoton + Minimal
Nope, geen idee welk merk het is. De bedoeling is dat er een houten vloer in de badkamer komt zodat de douchevloer daarin verzinkt...quote:Op zondag 6 februari 2011 23:02 schreef AnneX het volgende:
Slimme douchevloer, daarvoor pleit ik al langer.
Is het die van Betten ?
Neejquote:Op maandag 7 februari 2011 20:24 schreef Mishu het volgende:
Gaan er ook oude openhaarden weer in? (L) Met van die leuke tegeltjes
In eerste instantie zouden we Kerdimat gebruiken, een soort vliesbehang dat waterbestendig is. We waren alleen bang dat als daar een luchtbel in zou zitten of een gedeelte dat niet plakt, we problemen zouden krijgen met de hechting van de tegels. Deze pasta is trouwens speciaal voor badkamersquote:Op maandag 7 februari 2011 23:16 schreef aloe_vera het volgende:
bitumen in de badkamer.... nog nooit gezien, maar eigenlijk heel logisch....
Je hebt wel echt geweldig gave badkamerinrichting bij elkaar gezocht
Jup brandgevaar was ook nog zo'n ding, aangezien het halve huis van hout is en we ook nog houten vloeren krijgen...quote:Op maandag 7 februari 2011 23:23 schreef Mishu het volgende:
Nou neppe haarden mogen ook hoor. Heb je tenminste ook minder brandgevaarVolgens mij wordt het een waar luxueus en statig paleis. Zalig om in te wonen!
We verdwijnen weleens onder de radar (lees, slecht in topic updaten)quote:
Nope geen bouwsector mensen. Mijn man heeft een verleden in ambachtelijk meubelmaken, dus die is handig met hout, verder alles met vallen en opstaan geleerd. We moeten nu voor het eerst gaan tegelen, spannend!quote:Respect voor jullie durf en aanpak. Omg hoe het huis door de vorige bewoners is verkracht.
Naar het nu lijkt, wordt het prachtig. Werk je/jullie in de bouwsector, of hebben jullie alles zelf ontdekt?
Thanks! Bij Het Schippertje. Daar hebben ze gipsen ornamenten, dat vinden we mooier dan die hardschuimen dingen. De plafondlijsten komen bij NMC en Orac vandaan, die zijn dan weer lichter (want hardschuim) en dus makkelijker voor 't plafond.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
Netjesen ornamenten
![]()
Waar ga je ze halen?
Oeh thanks, wij willen ze in de woonkamerquote:Op zondag 27 februari 2011 21:37 schreef siface het volgende:
[..]
Thanks! Bij Het Schippertje. Daar hebben ze gipsen ornamenten, dat vinden we mooier dan die hardschuimen dingen. De plafondlijsten komen bij NMC en Orac vandaan, die zijn dan weer lichter (want hardschuim) en dus makkelijker voor 't plafond.
[quote]Op zondag 27 februari 2011 22:41 schreef siface het volgende:
Muurtje achter het toilet is ook klaar:
[ afbeelding ]
Nu is het wachten op de stucadoor, die staat morgen om 8 uur voor de deur. Wordt vervolgd...
We hebben een ornament van Orac (hardschuim), in de gang, maar als je het van dichtbij ziet, dan zie je dat het wel heel erg nieuw is (scherpe randjes, en decoraties die niet echt in de stijl passen), dat risico wilden we in de rest van het huis niet lopen. Die bij het schippertje en bij Silo6 zijn volgens mij afgietsels van originelen ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oeh thanks, wij willen ze in de woonkamerdit is wel erg mooi allemaal.
Toilet af straks is wel erg fijn
Deze :quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:37 schreef Kittl het volgende:
[ afbeelding ] Wat zou ik die graag in mijn toekomstig huisje willen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |