heb je wel gelijk in maar toch....quote:Op zondag 27 december 2009 18:11 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Nee niet echt, het staat in de OP zelfs dat hij het uit Duitsland heeft verkregen. Dan kan je wel op je vingers nagaan dat het geen rotjes waren.![]()
Ofwel, de regering heeft al lang verboden wat deze jongen zo graag wou doen, en dan is het dus in mijn boekje volledig zijn eigen schuld.
Moeten we het nu zo heel erg zielig voor hem vinden dat hij zo stom is geweest om met vuurwerk te kloten? Dacht het niet. Hij heeft ook het leven van z'n ouders verwoest. HIJ met z'n vurwerk.quote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus als je iets doms doet als 17-jarige dan is het terecht dat je hele leven en misschien ook nog wel het leven van je ouders compleet verwoest wordt?
Waarom moet je gelijk voor 1 fout je hele leven boeten? Ik deed vroeger precies hetzelfde, pas nu zie ik in hoe gevaarlijk ik af en toe bezig ben geweest. Heb jij dat nooit gedaan?
Nee hoor, ik hang niet de wannabe populair uit. Dit is mijn mening en zo denk ik er altijd over. Niet zomaar even om hier pauperlair te gaan lopen doen.quote:En natuurlijk wil je gewoon lekker recalcitrant een statement maken zodat iedereen lekker op je ingaat, dus die genoegdoening gun ik je wel even.
Ik heb nooit met vuurwerk gekloot. Heb het vaak genoeg afgestoken maar nooit gekloot.quote:Op zondag 27 december 2009 17:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat jij het snapt zegt waarschijnlijk genoeg. Dit is overigens heel iets anders dan met drank achter het stuur zitten. Ten eerste is hij minderjarig. Ten tweede kan je niet ontkennen dat iedereen tijdens zijn jeugd wel met vuurwerk heeft gekloot.
Alsof die ouders niet wisten waar hun 17-jarige (toen nog) veelbelovende zoon mee bezig was midden in de nacht.quote:Op zondag 27 december 2009 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moeten we het nu zo heel erg zielig voor hem vinden dat hij zo stom is geweest om met vuurwerk te kloten? Dacht het niet. Hij heeft ook het leven van z'n ouders verwoest. HIJ met z'n vurwerk.
Ik heb genoeg gevaarlijke dingen gedaan en als het mis was gegaan was het ook mijn eigen schuld geweest. Simpel. kan je het wel goed gaan praten door te zeggen dat hij nog jong is en dat iedereen wel eens wat doet. Maar ik ben nooit zo stom geweest om met vuurwerk te kloten. Of op een andere manier waarvan ik van te voren wist dat het risico bestond dat ik zelf of iemand om mij heen zwaar gewond kon raken.
[..]
Nee hoor, ik hang niet de wannabe populair uit. Dit is mijn mening en zo denk ik er altijd over. Niet zomaar even om hier pauperlair te gaan lopen doen.
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 27 december 2009 17:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Mensen die met drank op gaan rijden vergelijken met een minderjarige die zijn hand verliest met vuurwerk.Jij spoort echt niet.
Ja jammer is het wel inderdaad, maar meer ook niet.quote:Op zondag 27 december 2009 18:14 schreef laffer het volgende:
[..]
heb je wel gelijk in maar toch....
17jr is maar een kind hč![]()
gelukkig is iedereen in dit gezin zo verstandig om niet te roken. Of je er kanker van krijgt weet ik niet, maar het is in ieder geval niet gezond. Maar ja, als iemand kanker krijgt doordat hij / zij z'n hele leven heeft gerookt ... jammer dan... Het is onvoorstelbaar triest als er iemand overlijd. Maar eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 27 december 2009 17:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik weet niet of een van je familieleden rookt, maar stel dat een van hen longkanker krijgt, sta je dan ook naast hun sterfbed te?
WDN... sinds wanneer ben jij weer mod?quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
Gelukkig kan hij zo de WAJONG instromen.
quote:Op zondag 27 december 2009 18:24 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ja jammer is het wel inderdaad, maar meer ook niet.
ik doe even een crosspost, ik hoop echt dat ik dit nooit meer hoef te posten tegen jou:quote:Op zondag 27 december 2009 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
gelukkig is iedereen in dit gezin zo verstandig om niet te roken. Of je er kanker van krijgt weet ik niet, maar het is in ieder geval niet gezond. Maar ja, als iemand kanker krijgt doordat hij / zij z'n hele leven heeft gerookt ... jammer dan... Het is onvoorstelbaar triest als er iemand overlijd. Maar eigen schuld dikke bult.
Je wordt er overal voor gewaarschuwd. Het staat op de pakjes zelf. Zelfde voor vuurwerk, het staat er op. Dus als je er dan mee kloot doe je het zelf.
ik weet niet hoe oud je bent, en ik val je niet aan maar denk eens naquote:Op zondag 27 december 2009 17:41 schreef laffer het volgende:
[..]
mag ik voor jou hopen dat jij foutloos leeft en ook echt maar dan ook echt nooit eens een fout maakt, maar dat gaat gezien jouw posts hier vast wel lukken
Ik hoop zelf ook dat ik nooit zo'n stomme fout maak ja.quote:Op zondag 27 december 2009 18:37 schreef laffer het volgende:
[..]
ik doe even een crosspost, ik hoop echt dat ik dit nooit meer hoef te posten tegen jou:
[..]
ik weet niet hoe oud je bent, en ik val je niet aan maar denk eens na![]()
ik bedoel dit echt niet rottig hoor![]()
ik moet de discussie wel verlaten nu, andere verpichtiingen, morgen weer werken enzo
Ik post nota bene om 18:06 dat ik zelf ook met vuurwerk experimenteerde.quote:Op zondag 27 december 2009 18:14 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ach, op Fok! zitten toch alleen maar brave losers die nooit jong zijn geweest, die vuurwerk nooit leuk hebben gevonden.
hier is het carbid, en daarbij is al het illegale vuurwerk kinderspel.quote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze hier nitraat bommen in de straat aan het afsteken, daar staat het huis letterlijk van te trillen, vind je het gek dat ze daar van overstuur raken.
Nou vreselijk sneuquote:Op zondag 27 december 2009 19:40 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
Natuurlijk is het zijn eigen schuld, maar de vreugde die ik hier lees begrijp ik niet. Deze jongen is voor de rest van zijn leven gehandicapt, kan waarschijnlijk nooit volwaardig werken en wordt hoe dan ook depressief. Om nog maar te zwijgen hoeveel geld dit de maatschappij kost.
Er is een documentaire uit de jaren '80/'90 waarin dit soort vuurwerkslachtoffers gevolgd worden. Dan pas zie je hoeveel impact zoiets op iemands leven maakt. Sommige kwamen er na al die jaren wel redelijk boven op. Een andere jongen die in het begin behoorlijk laconiek over de situatie was (allerlei Terminator grapjes over zijn mislukte hand) was jaren later gewoon een zielig hoopje mens. Verslaafd aan drugs en in de criminaliteit.
Gewoon sneu.
Eens.quote:Op zondag 27 december 2009 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Beter laten ze het vuurwerk door pro's afsteken op centraal terrein en wordt vuurwerkbezit door particulieren helemaal verboden.
Een kind dat door zijn domme gedrag voor de rest van zijn leven invalide is, is toch gewoon sneu?quote:Op zondag 27 december 2009 19:54 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nou vreselijk sneu
Ik maak me er echt niet druk om hoor. Als iemand zijn/haar leven in de waagschaal legt door met vuurwerk fucken moet hij.zij de consequenties er ook maar van inzien
Hij is 17, geen kleuter van 6.quote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef EnGodZagDatHetGoedWas het volgende:
[..]
Een kind dat door zijn domme gedrag voor de rest van zijn leven invalide is, is toch gewoon sneu?
Als volwassenen klinkt het natuurlijk enorm stom om met gevaarlijk vuurwerk te kloten. Maar op een kind heeft vuurwerk dezelfde werking als een glimmend voorwerp op een ekster. Of als een ouwe Mercedes op een Turk.
Kap eens met je 'boys', ben je latent homosexueel ofzo?quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het toch wel zielig voor deze boy. Kunnen ze onveilig vuurwerk in het algemeen en knalvuurwerk in het bijzonder niet verbieden?
Lay-out zin.˛
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |