abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 december 2009 @ 15:31:11 #51
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_76105447
quote:
was het uit Duitsland afkomstige vuurwerk te vroeg afgegaan
In Nederland gaat alles voor de 31e te vroeg af.
pi_76105569
Trouwens klere hekel aan mensen die vuurwerk te vroeg afsteken, ik heb zelf dieren en die reageren soms erg heftig, gelukkig reageren mijn katten wel redelijk, ook al omdat ik op 4 hoog zit met dubbel glas, maar als je hond hebt op begane grond heb je echt een probleem.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_76105677
je beesten zijn gewoon niks gewend.
pi_76105682
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Brickboy het volgende:

[..]

Ja, maar hij kan nu niet meer bier drinken en tegelijk chips eten . Nu moet hij eerst zijn biertje neerzetten .
Of een glashoudertje laten monteren.
pi_76106014
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef maess het volgende:
je beesten zijn gewoon niks gewend.
Vorig jaar waren ze hier nitraat bommen in de straat aan het afsteken, daar staat het huis letterlijk van te trillen, vind je het gek dat ze daar van overstuur raken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_76106219
Oei, nu kan 'Mr. Lefty' niet meer meedoen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zondag 27 december 2009 @ 15:55:09 #57
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_76106273
Klap 'ns in je handje, blij blij blij
pi_76106282
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

uit duitsland

Dit wil nog niet zeggen dat het vuurwerk bij goed gebruik gevaarlijk is natuurlijk. Ik neem aan dat we het over in Duitsland toegestane vuurwerk hebben.

Als je een grote nederlandse vuurpijl openzaagd en de springlading direct aansteekt knalt het ook hard genoeg om je hand ipv de pijl te laten vliegen.
pi_76107330
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Zou die linkshandig zijn?
Nu niet meer in elk geval.
pi_76107877
Die heeft er een handje van!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_76107889
Ik zou er met m'n handen vanaf blijven!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zondag 27 december 2009 @ 16:46:57 #62
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76108012
Ik snap niet dat er mensen zijn die met opmerkingen als: ''lekker voor hem'' strooien of blij zijn. Iedereen van ons is ooit jong geweest en hebben dergelijke stupide acties uitgehaald, maar dit gun je toch niemand? Ook ik heb vroeger toen ik jong was met illegaal vuurwerk gekloot, maar ik ben blij dat ik ouder en wijzer ben geworden en zonder kleerscheuren er vanaf ben gekomen.
  zondag 27 december 2009 @ 16:47:11 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76108019

Hee kijk nah, daar leg muh klauw! Is ie van mij of is ie van jou!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76108264
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:

Want? Het vuurwerk ging te vroeg af, alsof je er altijd wat aan kan doen.
Je precies. Kan hij er wat aan doen dat het voorwerk 4 dagen te vroeg afging?!
pi_76108592
ben ik nou echt een van de weinige die dit best wel triest vindt?

een kind is z`n hand kwijt, voor de rest van z`n leven invalide.....
we leven in zo`n betuttelende maatschappij dat alles aan veiligheidsvoorzienigen is gekoppeld, zelfs de kleinste dingen zijn aan voorschriften gekoppeld.

maar kinderen kunnen gewoon met explosieven over straat lopen, afsteken, zonder toezicht?

mij ontgaat het een of ander

en vergeet nooit, een kind zal altijd de grensen opzoeken, iets uitproberen, stunts uithalen,/ Daar zijn het verdomme kinderen voor!!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zondag 27 december 2009 @ 17:05:44 #66
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76108627
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef laffer het volgende:

we leven in zo`n betuttelende maatschappij dat alles aan veiligheidsvoorzienigen is gekoppeld, zelfs de kleinste dingen zijn aan voorshriften gekoppeld.

maar kinderen kunnen gewoon met exposieven over straat lopen, afsteken, zonder toezicht?

en vergeet nooit, een kind zal altijd de grensen opzoeken, iets uitproberen, stunts uithalen,/ Daar zijn het verdomme kinderen voor!!!
Je bent niet de enige. Ik hoop serieus dat de meeste mensen hier ooit verstand zullen krijgen.
pi_76108676
quote:

we leven in zo`n betuttelende maatschappij dat alles aan veiligheidsvoorzienigen is gekoppeld, zelfs de kleinste dingen zijn aan voorschriften gekoppeld.

maar kinderen kunnen gewoon met explosieven over straat lopen, afsteken, zonder toezicht?

Ja, maar alleen de achterlijke kinderen gaan te ver. Natuurlijke selectie.
pi_76108696
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:05 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik hoop serieus dat de meeste mensen hier ooit verstand zullen krijgen.
ik hoop het echt, want ik schrik niet alleen van deze nieuwsberichten maar ook van de reacties hier op fok!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_76108715
quote:

Helemaal mee eens. Hoe krijg je het voor elkaar om juichreacties gecombineerd met bij zo'n bericht te plaatsen
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
  PR/Manusje van alles zondag 27 december 2009 @ 17:09:46 #70
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_76108738
quote:

Van een 17-jarige mag je verwachten dat hi jwel weet wat hij doet. Eigen schuld dikke bult.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_76108747
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:07 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ja, maar alleen de achterlijke kinderen gaan te ver. Natuurlijke selectie.
trieste reactie, en ik verlaat dit topic voordat ik dingen ga posten waar ik spijt van ga krijgen
pi_76108786
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Van een 17-jarige mag je verwachten dat hi jwel weet wat hij doet. Eigen schuld dikke bult.
iemand van 17 jaar, is verstandelijk nog een kind
  zondag 27 december 2009 @ 17:11:11 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76108790
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dat dus. 't 'jochie' was geen 11 meer, maar een zowat voor de wet volwassen persoon.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 27 december 2009 @ 17:11:57 #74
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76108812
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef laffer het volgende:

[..]

Inderdaad. Bovendien zijn we allemaal jong en losbandig geweest, de meeste in ieder geval. Maar stoere jongens hier hoor.
  Donald Duck held zondag 27 december 2009 @ 17:12:54 #75
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_76108838
quote:
Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef laffer het volgende:

[..]

Meer dan oud genoeg om de gevaren te beseffen. Met 17 zijn ze echt geen klein kind meer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')