In Nederland gaat alles voor de 31e te vroeg af.quote:was het uit Duitsland afkomstige vuurwerk te vroeg afgegaan
Of een glashoudertje laten monteren.quote:Op zondag 27 december 2009 15:22 schreef Brickboy het volgende:
[..]
Ja, maar hij kan nu niet meer bier drinken en tegelijk chips eten. Nu moet hij eerst zijn biertje neerzetten
.
Vorig jaar waren ze hier nitraat bommen in de straat aan het afsteken, daar staat het huis letterlijk van te trillen, vind je het gek dat ze daar van overstuur raken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef maess het volgende:
je beesten zijn gewoon niks gewend.
Dit wil nog niet zeggen dat het vuurwerk bij goed gebruik gevaarlijk is natuurlijk. Ik neem aan dat we het over in Duitsland toegestane vuurwerk hebben.quote:
Nu niet meer in elk geval.quote:Op zondag 27 december 2009 14:59 schreef Jojoortje het volgende:
Zou die linkshandig zijn?
Je precies. Kan hij er wat aan doen dat het voorwerk 4 dagen te vroeg afging?!quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Want? Het vuurwerk ging te vroeg af, alsof je er altijd wat aan kan doen.
Je bent niet de enige. Ik hoop serieus dat de meeste mensen hier ooit verstand zullen krijgen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef laffer het volgende:
ben ik nou echt een van de weinige die dit best wel triest vindt?![]()
een kind is z`n hand kwijt, voor de rest van z`n leven invalide.....
we leven in zo`n betuttelende maatschappij dat alles aan veiligheidsvoorzienigen is gekoppeld, zelfs de kleinste dingen zijn aan voorshriften gekoppeld.
maar kinderen kunnen gewoon met exposieven over straat lopen, afsteken, zonder toezicht?
mij ontgaat het een of ander![]()
en vergeet nooit, een kind zal altijd de grensen opzoeken, iets uitproberen, stunts uithalen,/ Daar zijn het verdomme kinderen voor!!!
Ja, maar alleen de achterlijke kinderen gaan te ver. Natuurlijke selectie.quote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef laffer het volgende:
we leven in zo`n betuttelende maatschappij dat alles aan veiligheidsvoorzienigen is gekoppeld, zelfs de kleinste dingen zijn aan voorschriften gekoppeld.
maar kinderen kunnen gewoon met explosieven over straat lopen, afsteken, zonder toezicht?
en vergeet nooit, een kind zal altijd de grensen opzoeken, iets uitproberen, stunts uithalen,/ Daar zijn het verdomme kinderen voor!!!
ik hoop het echt, want ik schrik niet alleen van deze nieuwsberichten maar ook van de reacties hier op fok!quote:Op zondag 27 december 2009 17:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ik hoop serieus dat de meeste mensen hier ooit verstand zullen krijgen.
Helemaal mee eens. Hoe krijg je het voor elkaar om juichreacties gecombineerd metquote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef laffer het volgende:
we leven in zo`n betuttelende maatschappij dat alles aan veiligheidsvoorzienigen is gekoppeld, zelfs de kleinste dingen zijn aan voorschriften gekoppeld.
maar kinderen kunnen gewoon met explosieven over straat lopen, afsteken, zonder toezicht?
Van een 17-jarige mag je verwachten dat hi jwel weet wat hij doet. Eigen schuld dikke bult.quote:Op zondag 27 december 2009 17:04 schreef laffer het volgende:
trieste reactie, en ik verlaat dit topic voordat ik dingen ga posten waar ik spijt van ga krijgenquote:Op zondag 27 december 2009 17:07 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ja, maar alleen de achterlijke kinderen gaan te ver. Natuurlijke selectie.
iemand van 17 jaar, is verstandelijk nog een kindquote:Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van een 17-jarige mag je verwachten dat hi jwel weet wat hij doet. Eigen schuld dikke bult.
Dat dus. 't 'jochie' was geen 11 meer, maar een zowat voor de wet volwassen persoon.quote:Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Van een 17-jarige mag je verwachten dat hi jwel weet wat hij doet. Eigen schuld dikke bult.
Inderdaad. Bovendien zijn we allemaal jong en losbandig geweest, de meeste in ieder geval. Maar stoere jongens hier hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef laffer het volgende:
[..]
iemand van 17 jaar, is verstandelijk nog een kind
Meer dan oud genoeg om de gevaren te beseffen. Met 17 zijn ze echt geen klein kind meer.quote:Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef laffer het volgende:
[..]
Als 17-jarige weet je toch dat je niet met vuurwerk moet kloten.... ik wist toen ik 10 was al dat het klote spul is. Je weet verdomd goed wat je doet als 17-jarige hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef laffer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dusquote:Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus dit is jong en losbandig gedrag en niet gewoon oerstom?quote:Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien zijn we allemaal jong en losbandig geweest, de meeste in ieder geval. Maar stoere jongens hier hoor.
Jij wilt mij vertellen dat je tijdens je jeugd nooit oerstomme acties heb gepleegd? Ook ik heb dergelijke dingen gedaan en als ik terugkijk ben ik blij dat ik er zonder kleerscheuren er vanaf ben gekomen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus dit is jong en losbandig gedrag en niet gewoon oerstom?
Die gast is gewoon oliedom bezig geweest en daar moet ie nu voor boetenquote:Op zondag 27 december 2009 17:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Bovendien zijn we allemaal jong en losbandig geweest, de meeste in ieder geval. Maar stoere jongens hier hoor.
Jij bent zeker ook nooit door rood gereden. Hadden we als je werd doodgereden ook hier lekker kunnen zeggen dat het je eigen schuld was, vind het maar gemakkelijk. Iedereen doet ooit wel eens wat, wat niet zo slim is.quote:Op zondag 27 december 2009 17:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat hij dom bezig is geweest zal hij vast ook wel vinden, alleen zijn we allemaal ooit eens dom geweest. Het verschil is dat wij allen zonder kleerscheuren er vanaf zijn gekomen en hij niet. Ik vind het dan triest om dit toe te juichen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:16 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die gast is gewoon oliedom bezig geweest en daar moet ie nu voor boeten
Inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook nooit door rood gereden. Hadden we als je werd doodgereden ook hier lekker kunnen zeggen dat het je eigen schuld was, vind het maar gemakkelijk. Iedereen doet ooit wel eens wat, wat niet zo slim is.
Meer dan genoeg! maar nooit zo stom dat ik mijn hand er af heb geblazen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij wilt mij vertellen dat je tijdens je jeugd nooit oerstomme acties heb gepleegd? Ook ik heb dergelijke dingen gedaan en als ik terugkijk ben ik blij dat ik er zonder kleerscheuren er vanaf ben gekomen.
Maar wat wil je bereiken met je blijheid over dit nieuws? Wil je jezelf bewijzen ofzo?quote:Op zondag 27 december 2009 17:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dus dit is jong en losbandig gedrag en niet gewoon oerstom?
Ja en terecht. Ik verwacht niet anders.quote:Op zondag 27 december 2009 17:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook nooit door rood gereden. Hadden we als je werd doodgereden ook hier lekker kunnen zeggen dat het je eigen schuld was, vind het maar gemakkelijk. Iedereen doet ooit wel eens wat, wat niet zo slim is.
Oh oehoeh, de jongen steekt vuurwerk 4 dagen te vroeg af, laten we hopen dat de rest die dat doet ook invalide wordt.quote:Op zondag 27 december 2009 16:54 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Je precies. Kan hij er wat aan doen dat het voorwerk 4 dagen te vroeg afging?!
Nee, ik ben ook blij dat ik dat niet heb gedaan, maar als ik terugkijk en besef wat voor achterlijke en domme acties ik tijdens mijn jeugd heb gepleegd dan kan ik alleen maar blij zijn dat ik er zonder kleerscheuren er vanaf ben gekomen.quote:Op zondag 27 december 2009 17:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Meer dan genoeg! maar nooit zo stom dat ik mijn hand er af heb geblazen.
Wtf? Bewijzen?quote:Op zondag 27 december 2009 17:18 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Maar wat wil je bereiken met je blijheid over dit nieuws? Wil je jezelf bewijzen ofzo?
Serieus, ik vond je al een mongool maar je bent echt weer debiel bezig in dit topic.quote:Op zondag 27 december 2009 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja en terecht. Ik verwacht niet anders.
Als door rood rij weet ik wat er kan gebeuren. Doe je het dan alsnog? dan is het oerdom en verdien je niet beter.
Als je iets doet waarvan je niet weet hoe gevaarlijk het kan zijn is het een heel ander verhaal. Maar daar was hier dus geen sprake van.
Je bent gewoon een moraalridder. Iedereen is jong geweest.quote:Op zondag 27 december 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wtf? Bewijzen?
Ik hoop dat iedereen hier nog maar weer eens in z;n oren knoopt hoe stom je bent als je met vuurwerk loopt te kloten.
Hoezoquote:Op zondag 27 december 2009 17:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Serieus, ik vond je al een mongool maar je bent echt weer debiel bezig in dit topic.
Dit is geen normaal gedrag voor iemand die jong isquote:Op zondag 27 december 2009 17:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je bent gewoon een moraalridder. Iedereen is jong geweest.
Hoezo weet je nou weer dat ie liep te kloten, hier in de straat stak ook iemand al wat af in de tuin, maar die liep er ook niet mee te kloten hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 17:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wtf? Bewijzen?
Ik hoop dat iedereen hier nog maar weer eens in z;n oren knoopt hoe stom je bent als je met vuurwerk loopt te kloten.
Als je je hand kwijt bent he, dan ben je toch aardig aan het kloten imhoquote:Op zondag 27 december 2009 17:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoezo weet je nou weer dat ie liep te kloten, hier in de straat stak ook iemand al wat af in de tuin, maar die liep er ook niet mee te kloten hoor.
Dan waren het geen nitraten. Nitraten knallen wel een stuk harder maar ook nou niet zo hard zoals jij beschrijftquote:Op zondag 27 december 2009 15:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vorig jaar waren ze hier nitraat bommen in de straat aan het afsteken, daar staat het huis letterlijk van te trillen, vind je het gek dat ze daar van overstuur raken.
Ik vind het ook best treurig dat je het niet doorhebt, waarom zou je juichen als iemand van 17 zijn hand kwijt raakt?quote:
Inderdaad. Dan is er toch echt iets mis met je.quote:Op zondag 27 december 2009 17:24 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook best treurig dat je het niet doorhebt, waarom zou je juichen als iemand van 17 zijn hand kwijt raakt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |