In 't midden van de grootste muur beginnen en dan de gaten opvullenquote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
ik heb inmiddels genoeg posterbuddies om mijn kleine fotolijstjes op te hangen (60 stuks) maar nu kan ik niet besluiten welke muur en hoe dan precies
ik heb alleen maar kale murenquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In 't midden van de grootste muur beginnen en dan de gaten opvullen
welke citroenen ?quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik blijf neutraal, al zie ik liever een bosje rozen dan een mand citroenen
Ik zou beginnen met de lelijkste bij de voordeur te hangen. Betere antidiefstal bestaat er nietquote:
En je komt er nu achter dat daar nog over nagedacht moet worden?quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
ik heb inmiddels genoeg posterbuddies om mijn kleine fotolijstjes op te hangen (60 stuks) maar nu kan ik niet besluiten welke muur en hoe dan precies
quote:
quote:
nee joh, ik had bij voorbaat al drie opties, waarvan een hele grote voorkeur had. Ik had de hoop dat het me in de tijd duidelijk zou worden of die muur het ook definitief zou wordenquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je komt er nu achter dat daar nog over nagedacht moet worden?
Kun je er ook mee bellen?quote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
is niet leuk![]()
en op dit kreng zit weer een hele hoop zooi die ik toch nooit gebruik
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee joh, ik had bij voorbaat al drie opties, waarvan een hele grote voorkeur had. Ik had de hoop dat het me in de tijd duidelijk zou worden of die muur het ook definitief zou worden. En daar dub ik nog over.
daar heb ik hem dus voorquote:
Niet in de barquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik hem dus voor
en ik kan ermee smsen en dit is het eerste toestel wat ik heb waar een camera opzit
En nu hoop je dat Fok!kers wel de juiste optie kiezenquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef BrandX het volgende:
En mijn kerstbezoek hielp me ook al nietdie gaven alle zes een andere optie (3x2)
.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee joh, ik had bij voorbaat al drie opties, waarvan een hele grote voorkeur had. Ik had de hoop dat het me in de tijd duidelijk zou worden of die muur het ook definitief zou worden. En daar dub ik nog over.
En mijn kerstbezoek hielp me ook al nietdie gaven alle zes een andere optie (3x2)
.
nee eigenlijk nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
En nu hoop je dat Fok!kers wel de juiste optie kiezen
en ook niet bovenquote:
zo wanhopig is ze nog nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
En nu hoop je dat Fok!kers wel de juiste optie kiezen
Uitkijken dat je met verplaatsen geen behang of stucwerk lostrekt danquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietHelpt toch niet.
Ik ga van de week gewoon plakken, en dan zie ik vanzelf wel
en anders kom je hier maar om raad vragenquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietHelpt toch niet.
Ik ga van de week gewoon plakken, en dan zie ik vanzelf wel
dat is dus het grote voordeel van de posterbuddies, dat gaat altijd goedquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Uitkijken dat je met verplaatsen geen behang of stucwerk lostrekt dan
Anders krijg je diepe gaten ipv grote![]()
En hier is?quote:Op zondag 27 december 2009 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en anders kom je hier maar om raad vragen
Nee waarom?quote:
in de KSCquote:
ik weet eigenlijk helemaal niet wat posterbuddies zijnquote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is dus het grote voordeel van de posterbuddies, dat gaat altijd goed.
wie ik?quote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee waarom?![]()
Leer eens beslissingen nemen, volwassen vrouw die je bent
Niet precies, dan krijg je op andere plekken weer gatenquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet eigenlijk helemaal niet wat posterbuddies zijn![]()
is dat zoiets als fuckbuddies
Nee van die bolletjes snot, maar dan roze, die je achter posters kunt plakken om die op te hangenquote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lol nee!'quote:Op zondag 27 december 2009 14:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
M'n opoe op een bakfiets, nou goed?
welkom terug Tweetyquote:
ik zal nooit echt volwassen zijn, ik weiger!quote:Op zondag 27 december 2009 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
M'n opoe op een bakfiets, nou goed?
ahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
lol nee!'
Dat is een soort kneedlijm, waarmee je dingen op je muur kan plakken en er weer af kan halen zonder dat je je muur beschadigd.
Vier van die kleine dinkeis (0,5cm x 0,5cm), dus op elke hoek een van een fotolijstje, en je lijstje blijft perfecto plakken op de muur.
[ afbeelding ]
Gelukkig, eindelijk iemand met gezond verstandquote:Op zondag 27 december 2009 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zal nooit echt volwassen zijn, ik weiger!
Kijkze en see you laterquote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef BrandX het volgende:
ik ga DVD-2 van Earthsea kijken. Laters!
Houdoequote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef BrandX het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk iemand met gezond verstand
veel plezier! tot laterquote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef BrandX het volgende:
... ook al zijn ze zo roze als bubbelicious kauwgom...quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het in het engels bluethack heet.
Auch proficiatquote:Op zondag 27 december 2009 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zal nooit echt volwassen zijn, ik weiger!
en ze zijn knal rozequote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het in het engels bluethack heet.
kijk zequote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef BrandX het volgende:
Je kunt het bij de office centre kopen in alle kleuren van de regenboog.quote:
Voor áchter de postersquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt het bij de office centre kopen in alle kleuren van de regenboog.
Daar komen wij alleen voor kopieerpapier en inktcartridgesquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat gedaan zodat het je bureaulade opvrolijkt. Je krijgt het nl in een doorzichtig doosje!quote:
Lijkt me ook wel gaaf dan zonder fotolijstjesquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 15:10 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij komt van Ben Hur
het gaat idd echt hardquote:
Houden wij je van het werk ? Sorry danquote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schiet hier in ieder geval beter op dan mijn huishouden.
Ja, dus als iedereen even 10 minuten kan stoppen met posten, dan kan ik even dweilen in huis!quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Houden wij je van het werk ? Sorry dan
Tsjah, ik heb voordat ik voor de kerst naar huis ging (ik woon tijdelijk in engeland) gelukkig het hele huis schoon gemaakt. Het enige nadeel is, dat het erg vochtig is in Engeland, dus zal het als ik vrijdag weer thuis kom erg stinken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
whehehe vind ik niet raarquote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dát doe je maar in je eigen tijdquote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dus als iedereen even 10 minuten kan stoppen met posten, dan kan ik even dweilen in huis!
Moet lukken met mn sanitaire stop als ik de Donald Duck meeneemquote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dus als iedereen even 10 minuten kan stoppen met posten, dan kan ik even dweilen in huis!
ruimschootsquote:Op zondag 27 december 2009 15:13 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Maar we zitten wel weer onder 100km/u
quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dát doe je maar in je eigen tijd![]()
Kun je GF ook niet even meenemen dan?quote:Op zondag 27 december 2009 15:15 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Moet lukken met mn sanitaire stop als ik de Donald Duck meeneem
quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je GF ook niet even meenemen dan?
Ik kan heul goed alleen kakkenquote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef GF dan in ieder geval je Donald Duckquote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik kan heul goed alleen kakken
ga jij nou maar dweilenquote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon morgen gaan dweilen, Of vannacht, als wij allemaal in bed liggen.quote:
Dan is GF hier nog steeds aan het posten hoorquote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon morgen gaan dweilen, Of vannacht, als wij allemaal in bed liggen.
Jij komt hier nog niet zo lang hequote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon morgen gaan dweilen, Of vannacht, als wij allemaal in bed liggen.
quote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
o, valt het op?quote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij komt hier nog niet zo lang he
quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
de jubileum uitgavequote:Op zondag 27 december 2009 15:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef GF dan in ieder geval je Donald Duck.
spreek voor jezelfquote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
indah is dan ook wakker hoorquote:Op zondag 27 december 2009 15:20 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Dan liggen wij ligt GF niet in bed
Ik heb wel eens geprobeerd om niet te gaan slapen, maar dan word ik toch erg moe, en val ik uiteindelijk toch in slaap, en van koffie blijf ik niet wakker. caffeine doet me bijzonder weinig.quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 15:19 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
maar die komt uit een andere wereld deelquote:Op zondag 27 december 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
indah is dan ook wakker hoor
ik pak meestal nog een bak koffie net voordat ik ga slapenquote:Op zondag 27 december 2009 15:23 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geprobeerd om niet te gaan slapen, maar dan word ik toch erg moe, en val ik uiteindelijk toch in slaap, en van koffie blijf ik niet wakker. caffeine doet me bijzonder weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |