In 't midden van de grootste muur beginnen en dan de gaten opvullenquote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
ik heb inmiddels genoeg posterbuddies om mijn kleine fotolijstjes op te hangen (60 stuks) maar nu kan ik niet besluiten welke muur en hoe dan precies
ik heb alleen maar kale murenquote:Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
In 't midden van de grootste muur beginnen en dan de gaten opvullen
welke citroenen ?quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik blijf neutraal, al zie ik liever een bosje rozen dan een mand citroenen
Ik zou beginnen met de lelijkste bij de voordeur te hangen. Betere antidiefstal bestaat er nietquote:
En je komt er nu achter dat daar nog over nagedacht moet worden?quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
ik heb inmiddels genoeg posterbuddies om mijn kleine fotolijstjes op te hangen (60 stuks) maar nu kan ik niet besluiten welke muur en hoe dan precies
quote:
quote:
nee joh, ik had bij voorbaat al drie opties, waarvan een hele grote voorkeur had. Ik had de hoop dat het me in de tijd duidelijk zou worden of die muur het ook definitief zou wordenquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En je komt er nu achter dat daar nog over nagedacht moet worden?
Kun je er ook mee bellen?quote:Op zondag 27 december 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
is niet leuk![]()
en op dit kreng zit weer een hele hoop zooi die ik toch nooit gebruik
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee joh, ik had bij voorbaat al drie opties, waarvan een hele grote voorkeur had. Ik had de hoop dat het me in de tijd duidelijk zou worden of die muur het ook definitief zou worden. En daar dub ik nog over.
daar heb ik hem dus voorquote:
Niet in de barquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik hem dus voor
en ik kan ermee smsen en dit is het eerste toestel wat ik heb waar een camera opzit
En nu hoop je dat Fok!kers wel de juiste optie kiezenquote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef BrandX het volgende:
En mijn kerstbezoek hielp me ook al nietdie gaven alle zes een andere optie (3x2)
.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee joh, ik had bij voorbaat al drie opties, waarvan een hele grote voorkeur had. Ik had de hoop dat het me in de tijd duidelijk zou worden of die muur het ook definitief zou worden. En daar dub ik nog over.
En mijn kerstbezoek hielp me ook al nietdie gaven alle zes een andere optie (3x2)
.
nee eigenlijk nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
En nu hoop je dat Fok!kers wel de juiste optie kiezen
en ook niet bovenquote:
zo wanhopig is ze nog nietquote:Op zondag 27 december 2009 14:46 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
En nu hoop je dat Fok!kers wel de juiste optie kiezen
Uitkijken dat je met verplaatsen geen behang of stucwerk lostrekt danquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietHelpt toch niet.
Ik ga van de week gewoon plakken, en dan zie ik vanzelf wel
en anders kom je hier maar om raad vragenquote:Op zondag 27 december 2009 14:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee eigenlijk nietHelpt toch niet.
Ik ga van de week gewoon plakken, en dan zie ik vanzelf wel
dat is dus het grote voordeel van de posterbuddies, dat gaat altijd goedquote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Uitkijken dat je met verplaatsen geen behang of stucwerk lostrekt dan
Anders krijg je diepe gaten ipv grote![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |