Ik vond het zo ziellug voor Jan Smit dat z'n onderbroekenposters niet heel blevenquote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Tsjah, vorig jaar hebben ze in elk geval wel tot eind januari gewacht totdat ze de bushokjes weer gemaakt hebben. Het jaar ervoor repareerden ze die hokjes binnen een week, en was een week later al het glas alweer kapot gegooid.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Ik vond het zo ziellug voor Jan Smit dat z'n onderbroekenposters niet heel bleven
Nee, Volgens mij ben ik eind september begonnen met fokken. Vind het wel gezellig hier. En soms heb ik tijdens mijn stage momenten waarop ik niet weet wat ik moet doen, dus ga ik ff fokken!quote:Op zondag 27 december 2009 14:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij zit ook nog niet zolang op Fok!
Je bent 2 dagen voor mij lid gewordenquote:Op zondag 27 december 2009 14:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee, Volgens mij ben ik eind september begonnen met fokken. Vind het wel gezellig hier. En soms heb ik tijdens mijn stage momenten waarop ik niet weet wat ik moet doen, dus ga ik ff fokken!
kloptquote:Op zondag 27 december 2009 14:24 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Nee, Volgens mij ben ik eind september begonnen met fokken. Vind het wel gezellig hier. En soms heb ik tijdens mijn stage momenten waarop ik niet weet wat ik moet doen, dus ga ik ff fokken!
quote:geregistreerd op: woensdag 23 september 2009 @ 13:02
Lol, en dit slowchatten vandaag, doet mn gemiddelde ook wel goed denk ik!quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Je bent 2 dagen voor mij lid geworden
Het gaat je alleen nog maar om het spammen hequote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey DaMart je raakt achterop![]()
[..]
marcquote:
smakelijkquote:
VÓÓRquote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die mag hij er toch niet in plakken![]()
daar moeten we eerst over stemmen
whehehehequote:
Heb je wel een muur die groot genoeg is?quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
ik heb inmiddels genoeg posterbuddies om mijn kleine fotolijstjes op te hangen (60 stuks) maar nu kan ik niet besluiten welke muur en hoe dan precies
*proestquote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef BrandX het volgende:
ik heb inmiddels genoeg posterbuddies om mijn kleine fotolijstjes op te hangen (60 stuks) maar nu kan ik niet besluiten welke muur en hoe dan precies
quote:Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
fijn een nieuwe telefoon![]()
heb ik de wekker verkeerd staan gaat dat kreng net ineens af![]()
verschiet me de tering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |