quote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk iemand met gezond verstand
veel plezier! tot laterquote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef BrandX het volgende:
ik ga DVD-2 van Earthsea kijken. Laters!
... ook al zijn ze zo roze als bubbelicious kauwgom...quote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het in het engels bluethack heet.
Auch proficiatquote:Op zondag 27 december 2009 15:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zal nooit echt volwassen zijn, ik weiger!
en ze zijn knal rozequote:Op zondag 27 december 2009 15:02 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het in het engels bluethack heet.
kijk zequote:Op zondag 27 december 2009 15:01 schreef BrandX het volgende:
ik ga DVD-2 van Earthsea kijken. Laters!
Je kunt het bij de office centre kopen in alle kleuren van de regenboog.quote:
Voor áchter de postersquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Je kunt het bij de office centre kopen in alle kleuren van de regenboog.
Daar komen wij alleen voor kopieerpapier en inktcartridgesquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat gedaan zodat het je bureaulade opvrolijkt. Je krijgt het nl in een doorzichtig doosje!quote:
Lijkt me ook wel gaaf dan zonder fotolijstjesquote:Op zondag 27 december 2009 15:05 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 15:10 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Vind je het gek, hij komt van Ben Hur
het gaat idd echt hardquote:
Houden wij je van het werk ? Sorry danquote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het schiet hier in ieder geval beter op dan mijn huishouden.
Ja, dus als iedereen even 10 minuten kan stoppen met posten, dan kan ik even dweilen in huis!quote:Op zondag 27 december 2009 15:14 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Houden wij je van het werk ? Sorry dan
Tsjah, ik heb voordat ik voor de kerst naar huis ging (ik woon tijdelijk in engeland) gelukkig het hele huis schoon gemaakt. Het enige nadeel is, dat het erg vochtig is in Engeland, dus zal het als ik vrijdag weer thuis kom erg stinken.quote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
whehehe vind ik niet raarquote:Op zondag 27 december 2009 15:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |