Ja, daar moet je je gewoon niets van aantrekken johquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vermaak me doorgaans ook prima alleen, maar 't kan (op zijn zachts gezegd) vreemd overkomen op die toevallige passant, als je tegen jezelf loopt te l*llen
.
Da's pech, weekend weg
.
Zou dat alleen ook niet tot gevolg hebben dat jij meer moet doen.
Ik trek me al van zoveel niets aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar moet je je gewoon niets van aantrekken joh
Nee hoor, hun vader is er namelijk wel. Lijkt me heerlijk als ze haar hele weekend verpest op het vliegveld
Heel goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik trek me al van zoveel niets aan.
Is ze niet aardig?
Met 'n gouden lepel in 'r mond geboren, zo'n typequote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heel goed
Ach, sommige mensen hebben gewoon wel eens wat tegenslag nodig. Anders begrijpen ze anderen mensen niet. Teveel met zichzelf bezig enzo
Ja, zo'n verwend nest dat veel te veel geld heeft. Niet bepaald sympathiek te noemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Met 'n gouden lepel in 'r mond geboren, zo'n type.
Yuk...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zo'n verwend nest dat veel te veel geld heeft. Niet bepaald sympathiek te noemen
Moet over 5 minuten trouwens iets gaan doen
Veel plezier en doe voorzichtig met de sneeuwscooterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Yuk...
Komt goed uit, ik moet boodschappen gaan doen.
![]()
Ik moet maandag gewoon weer aan het werkquote:Op zondag 10 januari 2010 10:33 schreef leonieke het volgende:
Rustig is goed, het is dan ook zondag
Mag je die twee drukke werkdagen recupereren of werk jij altijd in weekend?
Qquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |