abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76092148

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76092154
Briljante topictitel al zeg ik het zelf.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76092164
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Burakius het volgende:
Briljante topictitel al zeg ik het zelf.
eens
Ik ben een pure Turk.
pi_76092167
quote:
Op zondag 27 december 2009 00:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Eeh..
Ik ben een pure Turk.
pi_76092169
Eventjes voor de duidelijkheid. Niet rellen.
pi_76092175
quote:
Op zondag 27 december 2009 00:53 schreef Burakius het volgende:

[..]

een Alevi en een Sjiet. Passen mooi bij elkaar wat mij betreft. Misschien dat het net wiskunde is. negatief+negatief = positief. Laten we het maar hopen.
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.

Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.

De TT staat me nu al niet aan.
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76092185
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Oja, je moet nu even beginnen over hoe lang hij het heeft volgehouden weg te blijven.
Ik ben een pure Turk.
pi_76092189
quote:
Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.
pi_76092198
pi_76092199
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.

Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.

AryaMehr.
Burakius en religie-basher.
Ik ben een pure Turk.
pi_76092232
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
pi_76092233
IHVK had nog een profetische uitspraak in één van de vorige topics over eigengeilerij en naamtopics
pi_76092247
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
Buk dan.
pi_76092257
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
pi_76092261
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Buk dan.
pi_76092265
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Triggershot het volgende:
IHVK had nog een profetische uitspraak in één van de vorige topics over eigengeilerij en naamtopics
son besik
pi_76092272
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

Buk dan.
NepTurk.
pi_76092285
quote:
Dat is toch echt wel de bedoeling.

*gets his snares to play the puppets
pi_76092299
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
Oh hij is weer begonnen hoor.

Zoek een hobby.
pi_76092304
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat is toch echt wel de bedoeling.

*gets his snares to play the puppets
yes, wat heb ik dit gemist.

je gaat wel schizo ofzo genoemd worden of iets anders
Ik ben een pure Turk.
pi_76092305
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nogmaals: get your facts right. Ik ben geen atheïst. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.
pi_76092322
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef Burakius het volgende:

[..]

NepTurk.
Homo.
pi_76092329
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Nogmaals: get your facts right. Ik ben een josti. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.
Eerlijk van je
pi_76092331
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Homo.
pi_76092342
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:12 schreef zarGon het volgende:

[..]

Homo.
Homo
*geslacht van de hoogst ontwikkelde mensachtigen; zie Homo (geslacht).
pi_76092352
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Homo
*geslacht van de hoogst ontwikkelde mensachtigen; zie Homo (geslacht).
Ik heb je ook het liefst geslacht, ja.
pi_76092364
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Oh hij is weer begonnen hoor.

Zoek een hobby.
Het is ook té makkelijk hahhaha. Anyways het was leuk om de topictitel zo mooi te zien schijnen als een fakkel in de duisternis. I enjoyed bitches. I'm Rick James
pi_76092373
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb je ook het liefst geslacht, ja.
hahahahhahahahaha! Die ZarGon.. Get's me everytime
pi_76092392
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Eerlijk van je

Onder de gordel, hoor. Oe, diss. Die was echt hoogintelligent, totaal geen groep 3 of zo.

Belli oldu neyle ugrastigimiz.
pi_76092438
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:16 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Onder de gordel, hoor. Oe, diss. Die was echt hoogintelligent, totaal geen groep 3 of zo.

Belli oldu neyle ugrastigimiz.
O wacht , ik moet nu hier bewijzen natuurlijk hoe hoog gestudeerd ik ben etc. Nee ik verlaag me niet tot dat niveau. Was ik maar zo hoog intellectueel als jij. Echter zie ik je slechts als vermaak en dat doe je goed tot nu toe. GenusButteo. Je hapt goed mijn puppet.
pi_76092447
Triggershot = son besik. hahahahaa
pi_76092449
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

hahahahhahahahaha! Die ZarGon.. Get's me everytime
Komt ie een beetje stoer doen met z'n Engels.
pi_76092476
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:18 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Komt ie een beetje stoer doen met z'n Engels.
Dude, jij bent zeker zo een iemand die ook zeurt hoe een vork en mes moeten liggen op tafel .

p.s.

Zie vorige uitleg.
pi_76092496
ff een kerklied inbreng
vrede op aarde.
Ik ben een pure Turk.
pi_76092506
meen het verder wel hoor
Ik ben een pure Turk.
pi_76092512
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:18 schreef Burakius het volgende:

[..]

O wacht , ik moet nu hier bewijzen natuurlijk hoe hoog gestudeerd ik ben etc. Nee ik verlaag me niet tot dat niveau. Was ik maar zo hoog intellectueel als jij. Echter zie ik je slechts als vermaak en dat doe je goed tot nu toe. GenusButteo. Je hapt goed mijn puppet.
Je hoeft niet hoog gestudeerd te hebben om niet over te komen als een poppenkastfiguur (right back at ya).

En kom op, wat een zin. Je wilde toch niks bewijzen? Ik heb het trouwens prima naar m'n zin.
pi_76092542
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:20 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dude, jij bent zeker zo een iemand die ook zeurt hoe een vork en mes moeten liggen op tafel .

p.s.

Zie vorige uitleg.
Ik doe niet aan etiquette, dus dat scheelt wel weer, hè. Ik vind wel: als je het doet, doe het dan goed.
pi_76092549
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:21 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Je hoeft niet hoog gestudeerd te hebben om niet over te komen als een poppenkastfiguur (right back at ya).

En kom op, wat een zin. Je wilde toch niks bewijzen? Ik heb het trouwens prima naar m'n zin.
Ik bewijs ook niets nekschotje. Ik weet namelijk vrij zeker dat jouw opleiding nooit hoger zal zijn dan de mijne. Procentueel gezien is daar namelijk weinig kans op.

Zoals ik al zei, ik speel af en toe hier om mensen te laten happen. Toevallig ben jij een nieuwe gast en jij viel er ook keihard in. Je hebt me vermaakt. Goed zo.
pi_76092560
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik doe niet aan etiquette, dus dat scheelt wel weer, hè. Ik vind wel: als je het doet, doe het dan goed.
Haal je neus dan ook uit mijn kont en ga niet zeiken over zulke dingen. Zet je daden bij je woorden.
pi_76092626
ik ga slapen, iyi uykular
Ik ben een pure Turk.
pi_76092759
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik bewijs ook niets nekschotje. Ik weet namelijk vrij zeker dat jouw opleiding nooit hoger zal zijn dan de mijne. Procentueel gezien is daar namelijk weinig kans op.

Zoals ik al zei, ik speel af en toe hier om mensen te laten happen. Toevallig ben jij een nieuwe gast en jij viel er ook keihard in. Je hebt me vermaakt. Goed zo.
Vrije nutteloze opmerking. Ik zeg net dat studie niet alles is, o hoogintelligente elitaire wijsneus.

Wellicht zul je ook wel gemerkt hebben dat ik ook al te graag toe hap. Je zet nu een hele scène op om te doen geloven dat je je onzin alleen spuit om anderen uit de tent te lokken, maar ik geloof best dat je het meent. Dat jij anderen uit de tent wilt lokken voor je eigen plezier zegt trouwens meer iets over jezelf dan anderen. Best sneu eigenlijk.
pi_76092780
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef Burakius het volgende:

[..]

Haal je neus dan ook uit mijn kont en ga niet zeiken over zulke dingen. Zet je daden bij je woorden.
Burnumu kendi lafinla mi karistirdin? Lafi götünden anladinda.
pi_76092807
stop met ruziemaken, allemaal.
pi_76092963
Vooruit.

Dat was leuk.
  zondag 27 december 2009 @ 02:19:58 #45
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76093592
quote:
Op zondag 27 december 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

AryaMehr.
Burakius en religie-basher.
  zondag 27 december 2009 @ 02:22:56 #46
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76093623
-

[ Bericht 99% gewijzigd door AryaMehr op 27-12-2009 03:03:22 ]
pi_76095109
tis weer een leuke boel hiero
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  † In Memoriam † zondag 27 december 2009 @ 09:28:12 #48
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76095155
Goedemorgen Ik kom weer eens even langs.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_76095578
morgen!
pi_76095632
quote:
Op zondag 27 december 2009 09:19 schreef Slayage het volgende:
tis weer een leuke boel hiero
Dit dus, altijd sneu als mensen plezier ondervinden van trollen en elkaar (digitaal) het leven zuur makne .
Cool story, Hansel.
pi_76095647
Oh, en iets met geen eigen naamtopics openen .
Cool story, Hansel.
pi_76095680
quote:
Op zondag 27 december 2009 02:19 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Onze machtige Ariër is ook weer van den partij.

Het schijnt dat Ariërs nooit hoeven te slapen, eten en dat ze supersterk zijn en kunnen vliegen! Wat een übermenschen zijn het ook.
pi_76095782
Wat een warmte hier
  zondag 27 december 2009 @ 10:48:09 #54
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76095899
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef Burakius het volgende:

[..]

Onze machtige Ariër is ook weer van den partij.

Het schijnt dat Ariërs nooit hoeven te slapen, eten en dat ze supersterk zijn en kunnen vliegen! Wat een übermenschen zijn het ook.
Onze pseudo-Chinees, oh nee wacht, krim-tartaar is er ook weer.

Hoe gaat het met je fictieve opleiding? De mensen hier een beetje wijsmaken alsof jij ook maar een schijntje intellect bezit.
pi_76096081
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:40 schreef Rookert het volgende:
Wat een warmte hier
gebeurt altijd als Burakius komt.
pi_76096116
Maar toch negeren mensen hem niet gewoon, dat zou toch echt de makkelijkste oplossing zijn.
Cool story, Hansel.
pi_76096142
quote:
Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Onze pseudo-Chinees, oh nee wacht, krim-tartaar is er ook weer.

Hoe gaat het met je fictieve opleiding? De mensen hier een beetje wijsmaken alsof jij ook maar een schijntje intellect bezit.
Awww, een simpele search op posts van mij zou al moeten zeggen welke opleiding ik doe?
En ik dacht eerst ook dat ik geen schijntje intellect bezat, totdat ik jou tegenkwam! Mijn grote Iraanse vriend!
pi_76096154
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar toch negeren mensen hem niet gewoon, dat zou toch echt de makkelijkste oplossing zijn.
qft
pi_76096190
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
In tegenstelling tot jou, kunnen mensen wel met argumenten komen op mijn stellingen. Toegegeven is het doel van het begin van deze topic tot nu toe gewoon amusement voor mijzelf natuurlijk. Maar op andere dingen die wél serieus bedoeld waren reageerde je ook niet. Dit is een teken van zwakte of slimheid. Zwak omdat je eigen intellect niet voor de leeuwen wilt gooien, maar slim omdat je je beseft dat je er niet genoeg van bezit (mogelijk).
pi_76096210
Wat gaat iedereen hier voor oud en nieuw doen?
Cool story, Hansel.
pi_76096242
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga jouw intellect opwegen tegen de mijne, sowieso ben ik mogelijk slimmer dan jij en IHVK gecombineerd.
pi_76096357
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ga jouw intellect opwegen tegen de mijne, sowieso ben ik mogelijk slimmer dan jij en IHVK gecombineerd.
Let op het woordje mogelijk in deze zin. Eigenlijk geef je onbewust al aan dat wat jij zegt niet waar is.
Cool story, Hansel.
pi_76096417
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Let op het woordje mogelijk in deze zin. Eigenlijk geef je onbewust al aan dat wat jij zegt niet waar is.
Nee mijn beste, dat is uit voorbedachte rade voortgekomen en toegepast, door het als 'mogelijk' neer te zetten geef ik een voorbeeld in praktijk van hoe het mogelijk zou zijn, om me te verlagen tot jullie niveau, snap je? Ik ben namelijk hoog intellectueel.
pi_76096656
quote:
Gourmetten Doen we alleen met oud & nieuw Daarna beetje met familie enzo, ga denk ik om 1 uur nog naar vrienden, moet nog even kijken of dat wat wordt. Heb geen zin om door de Gazastrook met vuurwerksjonnies te fietsen als er toch niemand komt
pi_76096855
goeiemiddag
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_76096921
Goedemiddag.

I smell parody.
pi_76097023
Het is toch nog echt ochtend
pi_76097058
Wijsneus. Ik ga ontbijten, doei.
pi_76097154
quote:
Op zondag 27 december 2009 11:57 schreef GenusButeo het volgende:
Wijsneus. Ik ga ontbijten, doei.
Wie ontbijt er nou 's middags

Later
  † In Memoriam † zondag 27 december 2009 @ 12:09:41 #70
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76097396
quote:
Binnen zitten en wachten tot het geknal voorbij is. Ik ben bang voor vuurwerk.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_76097530
Onsamenhangende zinnen creeëren wanneer men in een discussie is getuigt voor mij ook van onkunde. Wanneer men zichzelf verstaanbaar wilt maken moet men soms een niveau lager dalen.

Ik besef me dat een aantal mensen hormonen hebben in het lijf die gieren wanneer men zichzelf wil bewijzen qua slimheid etc. Ik vind dit niets anders dan verdrinken in egocentrisme.
Huisslaaf.
pi_76097843
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wie ontbijt er nou 's middags

Later
Ik ben pas een uur wakker of zo.
pi_76097889
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Burakius het volgende:
Onsamenhangende zinnen creeëren wanneer men in een discussie is getuigt voor mij ook van onkunde. Wanneer men zichzelf verstaanbaar wilt maken moet men soms een niveau lager dalen.

Ik besef me dat een aantal mensen hormonen hebben in het lijf die gieren wanneer men zichzelf wil bewijzen qua slimheid etc. Ik vind dit niets anders dan verdrinken in egocentrisme.
Huisslaaf.
Ik heb welgeteld drie fouten gevonden. Wie kan ze vinden?

No offense, Burakius. Ik heb niet weer zin in een discussie. Dit doe ik bij iedereen.
pi_76097962
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik heb welgeteld drie fouten gevonden. Wie kan ze vinden?

No offense, Burakius. Ik heb niet weer zin in een discussie. Dit doe ik bij iedereen.
Aw dude, zelf wel klagen als iemand je gaat verbeteren op goedemiddag, maar ondertussen... Snap je nu wat ik gister bedoelde?

p.s.

Ik zie er maar twee?
pi_76098160
quote:
Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef Burakius het volgende:

[..]

Aw dude, zelf wel klagen als iemand je gaat verbeteren op goedemiddag, maar ondertussen... Snap je nu wat ik gister bedoelde?

p.s.

Ik zie er maar twee?
Dude, alsof ik het Rookert serieus kwalijk neem dat ie me daarop verbetert. Dat is bovendien geen taalfout, maar een slecht continuïteitsfoutje.

1: creëren
2: men wil
3: ik besef dat

[ Bericht 0% gewijzigd door GenusButeo op 27-12-2009 12:42:44 ]
pi_76099482
Nou wik met een beetje geluk komt er een nieuwe koudeperiode aan speciaal voor jou. Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.
pi_76099644
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef IHVK het volgende:
Nou wik met een beetje geluk komt er een nieuwe koudeperiode aan speciaal voor jou. Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.
Als er geen sneeuw ligt heb ik toch echt liever warm weer .
Cool story, Hansel.
pi_76099717
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als er geen sneeuw ligt heb ik toch echt liever warm weer .
Koude periode-> sneeuw.

warm weer in januari bestaat niet.
pi_76099873
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

Koude periode-> sneeuw.

warm weer in januari bestaat niet.
Hier wel hoor. Jammer dat er vandaag een smogmist naar onze buurt is toegewaaid dus is de zon amper te zien .
Cool story, Hansel.
pi_76099890
Ik wil naar de Middellandse Zee.
pi_76099899
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hier wel hoor. Jammer dat er vandaag een smogmist naar onze buurt is toegewaaid dus is de zon amper te zien .
pi_76099950

pi_76100179
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn uitzicht nu, een uur geleden kon ik nog kilometers ver zien :

Nu maar hopen dat deze smogmist z.s.m. vertrekt en mijn vakantiegevoel niet vergalt .
Cool story, Hansel.
pi_76100199
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu maar hopen dat deze smogmist z.s.m. vertrekt en mijn vakantiegevoel niet vergalt .
Lijkt wel Nederland.
pi_76100226
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Lijkt wel Nederland.
Gewoon Centerparks-deluxe ja
pi_76100234
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef IHVK het volgende:

[..]

Lijkt wel Nederland.
Is het daar ook mistig dan ? In Nederland heb je tenminste niet zo'n last van de smog .
Cool story, Hansel.
pi_76100267
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Is het daar ook mistig dan ? In Nederland heb je tenminste niet zo'n last van de smog .
Nee het is nu zonnig.

Maar goed dat ding hangt zo laag aan de hemel het lijkt chronisch avond.
pi_76100414
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Het échte turkije wat niet in de foldertjes staat:

Cool story, Hansel.
pi_76100468
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Het échte turkije wat niet in de foldertjes staat:

[ afbeelding ]
Istanbul

pimpampetkoning trouwens.
pi_76100602
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:30 schreef IHVK het volgende:

[..]

Istanbul
Hebben ze daar niet veel last van smog, met hun absurde inwonersaantal en oude barrels op de wegen ?
quote:
pimpampetkoning trouwens.
.
Cool story, Hansel.
pi_76100655

Turkije Samsun
pi_76100669
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hebben ze daar niet veel last van smog, met hun absurde inwonersaantal en oude barrels op de wegen ?
Ik weet het niet, kom er niet zo vaak en de keren dat ik er was, heb ik er niets van gemerkt.

Turkije heeft vooral 's winters last van smog omdat ze kolen verbranden in woonhuizen en flats, maar ze zijn nu langzaam aan het overgaan op aardgas.
pi_76100730
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]

Turkije Samsun
Zwarte Zee, veel te koud en regenachtig.
pi_76100756
Adana.
pi_76100766
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:35 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]

Turkije Samsun

Jammer van die snelweg langs de zee .
Cool story, Hansel.
pi_76100780
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:37 schreef Bortecinem het volgende:
Adana.
beter
pi_76100796
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

beter
Daar is het nu 18 graden of zo.
pi_76100812
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Daar is het nu 18 graden of zo.
Hier 24 graden .
Cool story, Hansel.
pi_76100825
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja het stadje is in 1843 opgekocht door Samsung en ze hebben het naar zichzelf vernoemd, maar er ging iets mis bij het doorgeven dus de G was perongeluk weggegumd.

Ken je historie.
pi_76100827

pi_76100831
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jammer van die snelweg langs de zee .
Nee gewoon Samsun En ook geen Samsun en Gert
pi_76100854
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hier 24 graden .
Hier heeft het gesneeuwd en jij hebt het gemist.
pi_76100855
Hier waait het nu heel hard met 5 graden.
pi_76100871
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

owned.
pi_76100873
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ja het stadje is in 1843 opgekocht door Samsung en ze hebben het naar zichzelf vernoemd, maar er ging iets mis bij het doorgeven dus de G was perongeluk weggegumd.

Ken je historie.
Tsja, het vertalen van Koreaans naar Turks zal wel niet zo makkelijk zijn.
Cool story, Hansel.
pi_76100875
In Kirsehir is het wel wat kouder.
Ik ben een pure Turk.
pi_76100898
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

quote:
Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef IHVK het volgende:
Cool story, Hansel.
pi_76100909
In het dorp ligt veel sneeuw heb ik gehoord, maar goed het zit ook >1 km hoogte.
pi_76100936
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[..]

''Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.''

.. en zal ook niet meer terug komen. Niet meer zoals wij het hebben meegemaakt iig.
pi_76100957
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

.. en zal ook niet meer terug komen. Niet meer zoals wij het hebbe meegemaakt iig.
Ik zal dagelijks voor sneeuw bidden, wie weet worden mijn gebeden verhoord.
Cool story, Hansel.
pi_76100966
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

.. en zal ook niet meer terug komen. Niet meer zoals wij het hebben meegemaakt iig.
Nooit meer.
pi_76100984
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Tsja, het vertalen van Koreaans naar Turks zal wel niet zo makkelijk zijn.
Wellus, wij zijn twee broedervolken met verwante talen.

.. Oke ik houd op.
pi_76101009
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

.. Oke ik houd op.
NEEEEEE niet weeeer,.
pi_76101013
quote:

[..]

.. Oke ik houd op.
.
Cool story, Hansel.
pi_76101017
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik zal dagelijks voor sneeuw bidden, wie weet worden mijn gebeden verhoord.
Ha ha ha.

Succes.
pi_76101038
ha ha ha.
pi_76101048
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee gewoon Samsun En ook geen Samsun en Gert
Je hebt mijn ogen geopend. Ik zie nu pas in dat Samsung al jaren de hersenen van kleine kinderen vervuilt met reclameboodschappen . Je reinste brainwashing!
Cool story, Hansel.
pi_76101062
Hier is het koopzondag.
pi_76101066
Ik ben een pure Turk.
pi_76101080
quote:

[..]

Ha ha ha.

Succes.
Hoe moet ik mij deze lach voorstellen?

Zoiets:

?

EDIT: kut, te laat .
Cool story, Hansel.
pi_76101111
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erop .
Cool story, Hansel.
pi_76101116
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zoiets:

?
GMTA?
pi_76101123
quote:
[ afbeelding ]
Ataturk draait zich nu om in zijn graf.
pi_76101139
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je hebt mijn ogen geopend. Ik zie nu pas in dat Samsung al jaren de hersenen van kleine kinderen vervuilt met reclameboodschappen . Je reinste brainwashing!
Graag gedaan Beter te laat dan nooit.
pi_76101160
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zoiets:

?

EDIT: kut, te laat .
Nee niet zo maar meer spottend.
pi_76101177
quote:
[ afbeelding ]
Hoe kom je aan deze dingen?
pi_76101196
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee niet zo maar meer spottend.
Wacht maar!
Cool story, Hansel.
pi_76101234
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wacht maar!
pi_76101265
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hoe kom je erop .
Gekregen, alvast een cadeau voor oud en nieuw.

Vinden jullie het jammer dat hij zich nu omdraait in zn graf
Ik ben een pure Turk.
pi_76101290
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gekregen, alvast een cadeau voor oud en nieuw.

Vinden jullie het jammer dat hij zich nu omdraait in zn graf
Ja, laat de man rusten zeg!
pi_76101307
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoe kom je aan deze dingen?
Ik word verwend met cadeautjes.
Ik ben een pure Turk.
pi_76101458
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Let op mijn woorden!
Cool story, Hansel.
pi_76101469
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik word verwend met cadeautjes.
Wat een geluksvogel ben je ook.
Cool story, Hansel.
pi_76101498
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:54 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat een geluksvogel ben je ook.
Geen jaloezie mag ik hopen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76101506
wat doen jullie met oud en nieuw?
Ik ben een pure Turk.
pi_76101521
Waarom doen toko's niet aan koopzondagen.
pi_76101583
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
Hier in Egypte is bijna alles 24/7 open .
Cool story, Hansel.
pi_76101604
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

pi_76101613
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hier in Egypte is bijna alles 24/7 open .
Daar heb je geen Aziatische toko's.
pi_76101617
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
Te goed geintegreerd dat volk.
Ik ben een pure Turk.
pi_76101675
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Te goed geintegreerd dat volk.
Waarom doen ze niet mee aan koopzondagen dan? Rauss met dat volk!
pi_76101683
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahahaha.
pi_76101701
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Daar heb je geen Aziatische toko's.
Wel . En tenminste niet die baggertenten die ze in Nederland hebben (waar ze echt overal hamplakjes e.d. doorgooien, wtf ) maar échte Chinezen.
Cool story, Hansel.
pi_76101706
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bedankt voor dit wintergevoel .
Cool story, Hansel.
pi_76101724
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:58 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Waarom doen ze niet mee aan koopzondagen dan? Rauss met dat volk!
Beetje rare opmerking, maar bedoelde met te goed geintegreerd dat winkels in Nederland vaak niet geopend zijn en omdat zij zo goed geintegreerd zijn, doen ze zelfs niet mee aan koopzondagen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76101753
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Beetje rare opmerking, maar bedoelde met te goed geintegreerd dat winkels in Nederland vaak niet geopend zijn en omdat zij zo goed geintegreerd zijn, doen ze zelfs niet mee aan koopzondagen.
pi_76101781
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wel . En tenminste niet die baggertenten die ze in Nederland hebben (waar ze echt overal hamplakjes e.d. doorgooien, wtf ) maar échte Chinezen.
WHATEVER.
pi_76101810
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ah, logisch .
Cool story, Hansel.
pi_76101835
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

WHATEVER.
Ik bedoel, voor kwaliteitsvoedsel van Turkse origine ga je toch ook niet naar de dönertent .
Cool story, Hansel.
pi_76101867
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ah, logisch .
wat meot je
Ik ben een pure Turk.
pi_76101883
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ataturk draait zich nu om in zijn graf.
De ouwe rukker.
pi_76101894
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

wat meot je
Vechten.
Cool story, Hansel.
pi_76101905
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik bedoel, voor kwaliteitsvoedsel van Turkse origine ga je toch ook niet naar de dönertent .
Je hebt donertenten die kwaliteit doners serveren heur.
pi_76101917
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Vechten.
kom dan, mijn deur staat altijd open voor vechters
Ik ben een pure Turk.
pi_76101918
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De ouwe rukker.
pi_76101966
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Je hebt donertenten die kwaliteit doners serveren heur.
Oh ja, joh. Maar daar ga ik toch niet heen als ik échte turkse gerechten wil eten . Of stuur jij iemand die een traditioneel Hollands gerecht (whehe ) tot zich wil nemen naar de snack bar ?
Cool story, Hansel.
pi_76101999
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

kom dan, mijn deur staat altijd open voor vechters
Zit nou geen dubbelzinnige opmerkingen te maken .
Cool story, Hansel.
pi_76102039
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Grapje, ik bedoelde Pasam sen cok Yasa!
pi_76102063
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh ja, joh. Maar daar ga ik toch niet heen als ik échte turkse gerechten wil eten . Of stuur jij iemand die een traditioneel Hollands gerecht (whehe ) tot zich wil nemen naar de snack bar ?
Als ik echt Turks wil eten blijf ik gewoon thuis.
pi_76102064
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is deze?
Cool story, Hansel.
pi_76102077
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja of 'Atam Atam sen kalkta ben yatam!'

pi_76102081
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat is deze?
Zoiets als 'long live the king'.
pi_76102121
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik ken er ook eentje : 'Atam, atam, sen Yunana koydun, bende sana koyam'
pi_76102128
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zoiets als 'long live the king'.
Ok, tenks.
Cool story, Hansel.
pi_76102138
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ken er ook eentje : 'Atam, atam, sen Yunana koydun, bende sana koyam'
Die gaat te ver.
pi_76102210
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Die gaat te ver.
VRIJHEID VAN MENINGSUITING ZEG IK JE !!
pi_76102215
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Die gaat te ver.
Je hoofd gaat te ver!

Slecht, ik weet het .
Cool story, Hansel.
pi_76102234
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je hoofd gaat te ver!

Slecht, ik weet het .
Het is dat je het zelf zegt.
pi_76102249
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

VRIJHEID VAN MENINGSUITING ZEG IK JE !!
Vrijheid van meningsuiting op je hoofd.
pi_76102254
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

hehehe, die gebruik ik altijd bij m'n oom
Ik ben een pure Turk.
pi_76102287
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zit nou geen dubbelzinnige opmerkingen te maken .
huhh??
Ik ben een pure Turk.
pi_76102289
Mijn zusje is binnenkort jarig en ik moet een taart voor haar bakken. Wordt leuk, ze mag geen eieren, geen zuivel, geen bloem/meel, geen chocolade, niks dus.
pi_76102300
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting op je hoofd.
Kom dan
pi_76102327
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zusje is binnenkort jarig en ik moet een taart voor haar bakken. Wordt leuk, ze mag geen eieren, geen zuivel, geen bloem/meel, geen chocolade, niks dus.
pi_76102337
quote:
Ook dinsdag? Dogum gunu kutlu olsun.
Ik ben een pure Turk.
  zondag 27 december 2009 @ 14:14:30 #178
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_76102358
quote:
hahaha

hallo turken en mindere turken
mundus vult decipi
pi_76102377
Jullie kunnen ook nooit normaal met elkaar opschieten hè, relturken
pi_76102415
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:14 schreef Rookert het volgende:
Jullie kunnen ook nooit normaal met elkaar opschieten hè, relturken
het gaat otch goed vandaag
Ik ben een pure Turk.
pi_76102416
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kom dan

VS

pi_76102447
ik ben weg. ajuus
pi_76102457
Ja Bilmiyorem, Triggershot en Gratau, lach me maar uit ja. Ik heb al een recept gevonden maar daarvoor moet ik dus naar de Tokio.
pi_76102474
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

het gaat otch goed vandaag

Ik deed deze maar uit voorzorg, het gaat hier bijna nooit goed
pi_76102476
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef IHVK het volgende:
ik ben weg. ajuus
pi_76102495
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Bilmiyorem, Triggershot en Gratau, lach me maar uit ja. Ik heb al een recept gevonden maar daarvoor moet ik dus naar de Tokio.
Dat is toch wel even 12 uur vliegen als je pech hebt. het is btw Tokyo
pi_76102505
quote:
Ah, dan blijft alleen de wiet over. Gaat tof worden!
pi_76102507
quote:
Om zulke dingen zal ik je niet uitlachen, is idd kut.
Ik ben een pure Turk.
pi_76102524
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik deed deze maar uit voorzorg, het gaat hier bijna nooit goed
het is internet
Ik ben een pure Turk.
pi_76102532
Spacecake zal het dan idd worden ja
pi_76102545
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat is toch wel even 12 uur vliegen als je pech hebt. het is btw Tokyo
Ik bedoel dus Toko, typetyfus.
pi_76102549
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

het is internet
It's the Matrix
pi_76102564
quote:

[..]

[ afbeelding ]

VS

[ afbeelding ]
Nuff said.
pi_76102565
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wiettaart zonder ei, meel, zuivel, en boter?

Ik ga een rijstcake maken.
pi_76102574
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Analfabeet en parttime dyslecticus
pi_76102577
quote:

[..]

Klein verschil. .
pi_76102578
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Nuff said.
Iewh verraders.

Jij was toch een Albanier?
pi_76102583
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wiettaart, lekker .
Cool story, Hansel.
pi_76102590
quote:

[..]

Wiettaart zonder ei, meel, zuivel, en boter?

Ik ga een rijstcake maken.
PUUR.
pi_76102594
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Iewh verraders.

Jij was toch een Albanier?
Half ja, dus?
pi_76102630
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Half ja, dus?
Half Albanier half Arab?

Omdat ik Ataturk vs Skandarbeg had geplaatst, een Albanese Turken hater, vandaar.
pi_76102633
Mijn loyaliteit beperkt zich enkel tot zG.
pi_76102637
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Half Albanier half Arab?
Nee
pi_76102643
Wik hoe is het om dik te zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_76102663
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hoe het is om nooit boven de toonbank uit te komen?
pi_76102670
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee
Berber?

Damn waarom kun je niet gewoon zeggen 'Nee, Berber.'
pi_76102681
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hoe het is om nooit boven de toonbank uit te komen?
makkelijk, neem je het nu voor je vriendje op?
Ik ben een pure Turk.
pi_76102684
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Triggershot het volgende:
Mijn loyaliteit beperkt zich enkel tot zG.
.
pi_76102699
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Berber?

Damn waarom kun je niet gewoon zeggen 'Nee, Berber.'
Kom je nog wel achter.
pi_76102700
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

PUUR.
Gek.
pi_76102746
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

.
YeS!
pi_76102768
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

makkelijk, neem je het nu voor je vriendje op?
Hij zit in Egypte, he can't be bothered

Maar serieus, hoe voelt dat?
pi_76102796
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:24 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hij zit in Egypte, he can't be bothered

Maar serieus, hoe voelt dat?
Eigenlijk nooit last van gehad en als ik er last van heb, vraag ik het gewoon een ander. Dat is toch niet zo moeilijk?
Ik ben een pure Turk.
pi_76102828
Lazlar ftw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76102842
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Julis het volgende:
Lazlar ftw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je ook een grote neus?
pi_76102843
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Eigenlijk nooit last van gehad en als ik er last van heb, vraag ik het gewoon een ander. Dat is toch niet zo moeilijk?
Aah gossie wat schattig koesjie koesjie *geeft aai over de bol*
pi_76102865
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Dat ben ik niet, ik heb het lichaam van een jonge god .
Cool story, Hansel.
pi_76102873
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Rookert het volgende:

[..]

Aah gossie wat schattig koesjie koesjie *geeft aai over de bol*
blijf van me af dikke
Ik ben een pure Turk.
pi_76102882
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat ben ik niet, ik heb het lichaam van een jonge god .
Geen vergelijking maken met God aap.
Ik ben een pure Turk.
pi_76102899
grote neuzen
Ik ben een pure Turk.
pi_76102900
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

blijf van me af dikke
Zulks een schattig meisje
pi_76102903
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb je ook een grote neus?
Nee, maar wel een rare
pi_76102939
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee, maar wel een rare
Dat is normaal voor een Turk.
pi_76102977
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat is normaal voor een Turk.
ik heb een normale neus en ben puur Turk
Ik ben een pure Turk.
pi_76103011
Ik ga lunchen en Top 2000 luisteren, cheers
pi_76103017
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik heb een normale neus en ben puur Turk
Mijn moeder en vader hebben ook een normale neus, maar toch heb ik een rare
pi_76103021
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee, maar wel een rare
Wat is er raar aan dan ?

Je weet dat er geen ultieme vorm van neuzen bestaat, hè ? Beauty is in the eye of the beholder .

Zo, genoeg wijze uitspraken voor vandaag .
Cool story, Hansel.
pi_76103084
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef Julis het volgende:

[..]

Mijn moeder en vader hebben ook een normale neus, maar toch heb ik een rare
normaal + normaal = raar
raar + raar + normaal

neem een man met een rare neus
Ik ben een pure Turk.
pi_76103093
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat is er raar aan dan ?

Je weet dat er geen ultieme vorm van neuzen bestaat, hè ? Beauty is in the eye of the beholder .

Zo, genoeg wijze uitspraken voor vandaag .
JAWEL DE MIJNE
Ik ben een pure Turk.
pi_76103098
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat is er raar aan dan ?
Gewoon apart. Niet zoals een gewone neus . Ik heb een soort neuze fobie, dus begin er maar niet over . Ik kan wel de hele dag over mijn neus zeuren.
pi_76103108
m'n zusje heeft de mooiste neus
Ik ben een pure Turk.
pi_76103131
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

JAWEL DE MIJNE
Nee, hoor.
Cool story, Hansel.
pi_76103143
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, hoor.
waarom ontken je het nou
Ik ben een pure Turk.
pi_76103153
quote:
m'n zusje heeft de mooiste neus
Mijne ook. Alles is perfect aan haar.
pi_76103165
In Syrie maakten ze altijd grappen dat Koerden grotere neuzen hebben dan het zwaard van Hzt Ali
pi_76103178
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mijne ook. Alles is perfect aan haar.
Zelfde hier, alleen dat ze een slechter figuur heeft.
Ik ben een pure Turk.
pi_76103186
vrienden zijn er
Ik ben een pure Turk.
pi_76103190
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Triggershot het volgende:
In Syrie maakten ze altijd grappen dat Koerden grotere neuzen hebben dan het zwaard van Hzt Ali
pi_76103191
quote:

[..]

normaal + normaal = raar
raar + raar + normaal

neem een man met een rare neus
Haha, goed idee
pi_76103203
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zelfde hier, alleen dat ze een slechter figuur heeft.
Mijn zusje heeft en een mooi figuur en is mooi. Ik ben het lelijke eendje.
pi_76103226
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

waarom ontken je het nou
Deze claim is waardeloos zonder foto's.
Cool story, Hansel.
pi_76103229
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ter illustratie :

pi_76103268
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ter illustratie :

[ afbeelding ]
Bij ons in de familie heeft iedereen een grote neus en de helft lijkt ook nog eens op een Koerd.
pi_76103293
quote:

[..]

.

Waarschijnlijk kijkt je zusje naar je op, maar durft ze dat niet te zeggen .
Cool story, Hansel.
pi_76103302
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Bij ons in de familie heeft iedereen een grote neus en de helft lijkt ook nog eens op een Koerd.
Jackpot baby
pi_76103320
quote:

[..]

Dat is kut. Of je overdrijft?
Ik ben een pure Turk.
pi_76103330
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Deze claim is waardeloos zonder foto's.
je hebt ze wel gezien
Ik ben een pure Turk.
pi_76103361
(vriendin is weer weg )
Ik ben een pure Turk.
pi_76103392
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
(vriendin is weer weg )
Waarom zo snel ?
pi_76103396
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

.

Waarschijnlijk kijkt je zusje naar je op, maar durft ze dat niet te zeggen .
Nee, ze is een kutwijf.

Maar goed, zij moet een smaakloze taart eten. Ha ha.
pi_76103426
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

je hebt ze wel gezien
Een foto van jou als klein kind zegt dus helemaal niks .
Cool story, Hansel.
pi_76103438
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:38 schreef Julis het volgende:

[..]

Waarom zo snel ?
Ze was helemaal niet gekomen, m'n zusje riep me, maar ze belde af.
Ik ben een pure Turk.
pi_76103453
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is kut. Of je overdrijft?
Nee, ik overdrijf niet. Gelukkig lijken we verder helemaal niet op elkaar, daarom dat ik ook niet jaloers ben of zo. Ik had ergens gelezen dat hoe meer broers/zussen op elkaar lijken hoe meer ze elkaar benijden. Dus dat klopt wel.
pi_76103466
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Een foto van jou als klein kind zegt dus helemaal niks .
Jawel, m'n neus is nog hetzelfde, alleen iets groter.
Ik ben een pure Turk.
pi_76103492
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, ze is een kutwijf.

Maar goed, zij moet een smaakloze taart eten. Ha ha.
Doe er veel vet en andere slechte dingen in zodat ze vieze puspuisten krijgt .
Cool story, Hansel.
pi_76103511
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Doe er veel vet en andere slechte dingen in zodat ze vieze puspuisten krijgt .
Hahaha.
pi_76103528
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, ik overdrijf niet. Gelukkig lijken we verder helemaal niet op elkaar, daarom dat ik ook niet jaloers ben of zo. Ik had ergens gelezen dat hoe meer broers/zussen op elkaar lijken hoe meer ze elkaar benijden. Dus dat klopt wel.
Zelfde hier dan.
M'n zusje is veel lichter (huidskleur + haarkleur), voller, vollere wimpers, grotere ogen (nja, niet per se, maar de vorm volgens mij). Je zou denk ik niet zo snel zeggen dat we zusjes zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76103535
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jawel, m'n neus is nog hetzelfde, alleen iets groter.
Alsof ik mij nog kan herinneren hoe je neus er uit ziet .
Cool story, Hansel.
pi_76103581
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zelfde hier dan.
M'n zusje is veel lichter (huidskleur + haarkleur), voller, vollere wimpers, grotere ogen (nja, niet per se, maar de vorm volgens mij). Je zou denk ik niet zo snel zeggen dat we zusjes zijn.
Oh voor mij is lichter zijn helemaal geen punt.

Mijn zusje heeft gewoon een mooier gezicht en goed figuur. Wat er precies beter is kan ik zo niet uit mijn hoofd opzeggen.
pi_76103874
Waarom is iedereen opeens stil?
pi_76103930
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:49 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom is iedereen opeens stil?
Ik moest mandarijnen en een banaan eten van mijn vader
pi_76103952
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik moest mandarijnen en een banaan eten van mijn vader
Hahaha.
pi_76103953
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh voor mij is lichter zijn helemaal geen punt.

Mijn zusje heeft gewoon een mooier gezicht en goed figuur. Wat er precies beter is kan ik zo niet uit mijn hoofd opzeggen.
Voor mij is lichter zijn ook niet per se mooier hoor, omschreef gewoon het verschil haha.
Ik ben een pure Turk.
pi_76104002
Oh oke, want dat is vaak wel het geval in oosterse culturen.
pi_76104151
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
Oh oke, want dat is vaak wel het geval in oosterse culturen.
Ze heeft gewoon een mooiere gezichtsvorm, mijne is groter.. en in combinatie met een lichte huidskleur staat het haar heel mooi, maar aan de andere kant, mijn figuur + wenkbrauwen/ogen vind ik mooier.
Ok dit klinkt vreemd, niet per se mooier , ong gelijk.
Ik ben een pure Turk.
pi_76104217
Klinkt niet verkeerd. Hoe symmetrischer het gezicht (hoe gelijker dus), hoe aantrekkelijker een persoon is.
pi_76104227
ik ga, abim wil de pc.
Ik ben een pure Turk.
pi_76104242
quote:
Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
Klinkt niet verkeerd. Hoe symmetrischer het gezicht (hoe gelijker dus), hoe aantrekkelijker een persoon is.
en mooier haar
Ik ben een pure Turk.
pi_76104283
Doei, ik ga ook
pi_76104337
Doei iedereen.
pi_76105678
Volgens mij hebben jullie allemaal superknappe jailbaitzusjes
pi_76105691
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij hebben jullie allemaal superknappe jailbaitzusjes
nee.
wat dat ook mag zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76105698
wie kan me helpen met scannen
Ik ben een pure Turk.
pi_76105974
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

nee.
wat dat ook mag zijn.
Als ze nou bijna 18 of 19 waren...

Snapt je broertje scannen niet?
pi_76106047
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:46 schreef Rookert het volgende:

[..]

Als ze nou bijna 18 of 19 waren...

Snapt je broertje scannen niet?
ik heb geen broertje, maar een broer ..

hij is beneden bezig, dus nu moet ik het regelen, help me
Ik ben een pure Turk.
pi_76106256
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik heb geen broertje, maar een broer ..

hij is beneden bezig, dus nu moet ik het regelen, help me
Ach, zelfde

Zet hem aan, leg je zooi eronder, kijk of er een knopje is met iets wat lijkt op scannen erop, of zoek bij je programma's voor een programma met het woord 'scan' erin

Jailbait is als je als meisje er ouder uitziet of voordoet dan je bent, zodat je in de gevangenis komt als je iets met ze begint
pi_76106356
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:54 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ach, zelfde

Zet hem aan, leg je zooi eronder, kijk of er een knopje is met iets wat lijkt op scannen erop, of zoek bij je programma's voor een programma met het woord 'scan' erin

Jailbait is als je als meisje er ouder uitziet of voordoet dan je bent, zodat je in de gevangenis komt als je iets met ze begint
Alsof ik dat niet kan. hahahah, zo erg is het nog niet. Er staat zo: stuurprogramma van All-In-One reageert niet.

hmm ok.
Ik ben een pure Turk.
pi_76106467
quote:
Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Alsof ik dat niet kan. hahahah, zo erg is het nog niet. Er staat zo: stuurprogramma van All-In-One reageert niet.

hmm ok.
Dan wordt het moeilijker, moet je drivers (stuurprogramma's) gaan updaten of scanner opnieuw installeren en denk dat je pc ontploft als jij dat doet

Je zusje dus niet
pi_76106506
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dan wordt het moeilijker, moet je drivers (stuurprogramma's) gaan updaten of scanner opnieuw installeren en denk dat je pc ontploft als jij dat doet

Je zusje dus niet
Je denkt te erg over mij en de pc, serieus, zo erg is het lang niet.

Bek dicht over m'n zusje.
Ik ben een pure Turk.
pi_76106594
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je denkt te erg over mij en de pc, serieus, zo erg is het lang niet.

Bek dicht over m'n zusje.
Succes dan

Ze is 11, wat verwacht je van mij !
pi_76106618
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef Rookert het volgende:

[..]

Succes dan

Ze is 11, wat verwacht je van mij !
Dat je gewoon niets over haar zegt.
Ik ben een pure Turk.
pi_76106647
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat je gewoon niets over haar zegt.
Moet je niet zo met haar leuren

*duikt weg*
pi_76106700
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:06 schreef Rookert het volgende:

[..]

Moet je niet zo met haar leuren

*duikt weg*
Zegt genoeg over jou dat je zo moet reageren als ik over haar praat.
Ik ben een pure Turk.
pi_76106752
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zegt genoeg over jou dat je zo moet reageren als ik over haar praat.
Ik heb je weer uitgelokt
pi_76106802
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:09 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik heb je weer uitgelokt
YES JONGE YES
Ik ben een pure Turk.
pi_76106808
vista.
Ik ben een pure Turk.
pi_76106830
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
vista.
Windows 7
pi_76106844
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Windows 7
scanner werkt niet door vista.
Ik ben een pure Turk.
pi_76106877
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:13 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

scanner werkt niet door vista.
Boh, beetje verder zoeken op internet, er zijn vast meerdere mensen op internet die dat ding hebben en een oplossing hebben bedacht
pi_76106946
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:14 schreef Rookert het volgende:

[..]

Boh, beetje verder zoeken op internet, er zijn vast meerdere mensen op internet die dat ding hebben en een oplossing hebben bedacht
Oplossing heb ik al, windows scanner gebruiken als stuurprogramma of fotogalerij, maar werkt niet......
Ik ben een pure Turk.
pi_76107003
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oplossing heb ik al, windows scanner gebruiken als stuurprogramma of fotogalerij, maar werkt niet......
Verder zoeken of scanner uit frustratie uit het raam gooien, werkt altijd
pi_76107024
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef Rookert het volgende:

[..]

Verder zoeken of scanner uit frustratie uit het raam gooien, werkt altijd
Nee, ben nog rustig hoor rookertje.
Ik ben een pure Turk.
pi_76107032
VISTAAAAAAA
Ik ben een pure Turk.
pi_76107063
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
VISTAAAAAAA
Ik merkt het Emelletje
pi_76107099
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik merkt het Emelletje
voor jou bedoeld
Ik ben een pure Turk.
pi_76107143
een goed ding: zometeen vreetwerk halen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76107179
Aankomen zul je, op naar maat 36

Ik kan btw geen topics openen vanaf mobiel
pi_76107203
quote:
Op zondag 27 december 2009 16:23 schreef Rookert het volgende:

Aankomen zul je, op naar maat 36

Ik kan btw geen topics openen vanaf mobiel
op naar maat 40!

maat 36 pas ik al... soms, heel soms
Ik ben een pure Turk.