quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
eensquote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Burakius het volgende:
Briljante topictitel al zeg ik het zelf.
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.quote:Op zondag 27 december 2009 00:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
een Alevi en een Sjiet. Passen mooi bij elkaar wat mij betreft. Misschien dat het net wiskunde is. negatief+negatief = positief. Laten we het maar hopen.
Oja, je moet nu even beginnen over hoe lang hij het heeft volgehouden weg te blijven.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid. Niet rellen.
Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
AryaMehr.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.
Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.
De TT staat me nu al niet aan.
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.
Buk dan.quote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.
Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.
De TT staat me nu al niet aan.
quote:
son besikquote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Triggershot het volgende:
IHVK had nog een profetische uitspraak in één van de vorige topics over eigengeilerij en naamtopics
NepTurk.quote:
Dat is toch echt wel de bedoeling.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Oh hij is weer begonnen hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
yes, wat heb ik dit gemist.quote:Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel de bedoeling.
*gets his snares to play the puppets
Nogmaals: get your facts right. Ik ben geen atheïst. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
Eerlijk van jequote:Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nogmaals: get your facts right. Ik ben een josti. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.
Homoquote:
Ik heb je ook het liefst geslacht, ja.quote:Op zondag 27 december 2009 01:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Homo
*geslacht van de hoogst ontwikkelde mensachtigen; zie Homo (geslacht).
Het is ook té makkelijk hahhaha. Anyways het was leuk om de topictitel zo mooi te zien schijnen als een fakkel in de duisternis. I enjoyed bitches. I'm Rick Jamesquote:Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh hij is weer begonnen hoor.![]()
Zoek een hobby.
hahahahhahahahaha! Die ZarGon..quote:Op zondag 27 december 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb je ook het liefst geslacht, ja.
quote:
O wachtquote:Op zondag 27 december 2009 01:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Onder de gordel, hoor. Oe, diss. Die was echt hoogintelligent, totaal geen groep 3 of zo.
Belli oldu neyle ugrastigimiz.
Komt ie een beetje stoer doen met z'n Engels.quote:Op zondag 27 december 2009 01:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahahhahahahaha! Die ZarGon..Get's me everytime
![]()
Dude, jij bent zeker zo een iemand die ook zeurt hoe een vork en mes moeten liggen op tafelquote:Op zondag 27 december 2009 01:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Komt ie een beetje stoer doen met z'n Engels.
Je hoeft niet hoog gestudeerd te hebben om niet over te komen als een poppenkastfiguur (right back at ya).quote:Op zondag 27 december 2009 01:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
O wacht, ik moet nu hier bewijzen natuurlijk hoe hoog gestudeerd ik ben etc. Nee ik verlaag me niet tot dat niveau. Was ik maar zo hoog intellectueel als jij. Echter zie ik je slechts als vermaak en dat doe je goed tot nu toe. GenusButteo. Je hapt goed mijn puppet.
Ik doe niet aan etiquette, dus dat scheelt wel weer, hè.quote:Op zondag 27 december 2009 01:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude, jij bent zeker zo een iemand die ook zeurt hoe een vork en mes moeten liggen op tafel.
p.s.
Zie vorige uitleg.
Ik bewijs ook niets nekschotje. Ik weet namelijk vrij zeker dat jouw opleiding nooit hoger zal zijn dan de mijne. Procentueel gezien is daar namelijk weinig kans op.quote:Op zondag 27 december 2009 01:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoog gestudeerd te hebben om niet over te komen als een poppenkastfiguur (right back at ya).
En kom op, wat een zin. Je wilde toch niks bewijzen?Ik heb het trouwens prima naar m'n zin.
Haal je neus dan ook uit mijn kont en ga niet zeiken over zulke dingen. Zet je daden bij je woorden.quote:Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan etiquette, dus dat scheelt wel weer, hè.Ik vind wel: als je het doet, doe het dan goed.
Vrije nutteloze opmerking. Ik zeg net dat studie niet alles is, o hoogintelligente elitaire wijsneus.quote:Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik bewijs ook niets nekschotje. Ik weet namelijk vrij zeker dat jouw opleiding nooit hoger zal zijn dan de mijne. Procentueel gezien is daar namelijk weinig kans op.
Zoals ik al zei, ik speel af en toe hier om mensen te laten happen. Toevallig ben jij een nieuwe gast en jij viel er ook keihard in. Je hebt me vermaakt. Goed zo.
Burnumu kendi lafinla mi karistirdin? Lafi götünden anladinda.quote:Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Haal je neus dan ook uit mijn kont en ga niet zeiken over zulke dingen. Zet je daden bij je woorden.
quote:Op zondag 27 december 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
AryaMehr.
Burakius en religie-basher.![]()
Dit dus, altijd sneu als mensen plezier ondervinden van trollen en elkaar (digitaal) het leven zuur maknequote:
Onze machtige Ariër is ook weer van den partij.quote:
Onze pseudo-Chinees, oh nee wacht, krim-tartaar is er ook weer.quote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Onze machtige Ariër is ook weer van den partij.
Het schijnt dat Ariërs nooit hoeven te slapen, eten en dat ze supersterk zijn en kunnen vliegen! Wat een übermenschen zijn het ook.
Awww, een simpele search op posts van mij zou al moeten zeggen welke opleiding ik doe?quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onze pseudo-Chinees, oh nee wacht, krim-tartaar is er ook weer.![]()
Hoe gaat het met je fictieve opleiding? De mensen hier een beetje wijsmaken alsof jij ook maar een schijntje intellect bezit.
qftquote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar toch negeren mensen hem niet gewoon, dat zou toch echt de makkelijkste oplossing zijn.
In tegenstelling tot jou, kunnen mensen wel met argumenten komen op mijn stellingen. Toegegeven is het doel van het begin van deze topic tot nu toe gewoon amusement voor mijzelf natuurlijk. Maar op andere dingen die wél serieus bedoeld waren reageerde je ook niet. Dit is een teken van zwakte of slimheid. Zwak omdat je eigen intellect niet voor de leeuwen wilt gooien, maar slim omdat je je beseft dat je er niet genoeg van bezit (mogelijk).quote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar toch negeren mensen hem niet gewoon, dat zou toch echt de makkelijkste oplossing zijn.
Ik ga jouw intellect opwegen tegen de mijne, sowieso ben ik mogelijk slimmer dan jij en IHVK gecombineerd.quote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat gaat iedereen hier voor oud en nieuw doen?
Let op het woordje mogelijk in deze zin. Eigenlijk geef je onbewust al aan dat wat jij zegt niet waar is.quote:Op zondag 27 december 2009 11:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jouw intellect opwegen tegen de mijne, sowieso ben ik mogelijk slimmer dan jij en IHVK gecombineerd.
Nee mijn beste, dat is uit voorbedachte rade voortgekomen en toegepast, door het als 'mogelijk' neer te zetten geef ik een voorbeeld in praktijk van hoe het mogelijk zou zijn, om me te verlagen tot jullie niveau, snap je? Ik ben namelijk hoog intellectueel.quote:Op zondag 27 december 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op het woordje mogelijk in deze zin. Eigenlijk geef je onbewust al aan dat wat jij zegt niet waar is.
Gourmettenquote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Binnen zitten en wachten tot het geknal voorbij is. Ik ben bang voor vuurwerk.quote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben pas een uur wakker of zo.quote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wie ontbijt er nou 's middags![]()
Later
Ik heb welgeteld drie fouten gevonden. Wie kan ze vinden?quote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Burakius het volgende:
Onsamenhangende zinnen creeëren wanneer men in een discussie is getuigt voor mij ook van onkunde. Wanneer men zichzelf verstaanbaar wilt maken moet men soms een niveau lager dalen.
Ik besef me dat een aantal mensen hormonen hebben in het lijf die gieren wanneer men zichzelf wil bewijzen qua slimheid etc. Ik vind dit niets anders dan verdrinken in egocentrisme.
Huisslaaf.
Aw dude, zelf wel klagen als iemand je gaat verbeteren op goedemiddag, maar ondertussen... Snap je nu wat ik gister bedoelde?quote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld drie fouten gevonden. Wie kan ze vinden?
No offense, Burakius. Ik heb niet weer zin in een discussie. Dit doe ik bij iedereen.
Dude, alsof ik het Rookert serieus kwalijk neem dat ie me daarop verbetert.quote:Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aw dude, zelf wel klagen als iemand je gaat verbeteren op goedemiddag, maar ondertussen... Snap je nu wat ik gister bedoelde?
p.s.
Ik zie er maar twee?
Als er geen sneeuw ligt heb ik toch echt liever warm weerquote:Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef IHVK het volgende:
Nou wik met een beetje geluk komt er een nieuwe koudeperiode aan speciaal voor jou. Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.
Koude periode-> sneeuw.quote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als er geen sneeuw ligt heb ik toch echt liever warm weer.
Hier wel hoor. Jammer dat er vandaag een smogmist naar onze buurt is toegewaaid dus is de zon amper te zienquote:Op zondag 27 december 2009 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Koude periode-> sneeuw.
warm weer in januari bestaat niet.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier wel hoor. Jammer dat er vandaag een smogmist naar onze buurt is toegewaaid dus is de zon amper te zien.
Mijn uitzicht nu, een uur geleden kon ik nog kilometers ver zienquote:
Lijkt wel Nederland.quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn uitzicht nu, een uur geleden kon ik nog kilometers ver zien:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat deze smogmist z.s.m. vertrekt en mijn vakantiegevoel niet vergalt.
Is het daar ook mistig danquote:
Nee het is nu zonnig.quote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het daar ook mistig dan? In Nederland heb je tenminste niet zo'n last van de smog
.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het échte turkije wat niet in de foldertjes staat:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar niet veel last van smog, met hun absurde inwonersaantal en oude barrels op de wegenquote:
quote:pimpampetkoning trouwens.
Ik weet het niet, kom er niet zo vaak en de keren dat ik er was, heb ik er niets van gemerkt.quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet veel last van smog, met hun absurde inwonersaantal en oude barrels op de wegen?
Hier 24 gradenquote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar is het nu 18 graden of zo.
Ja het stadje is in 1843 opgekocht door Samsung en ze hebben het naar zichzelf vernoemd, maar er ging iets mis bij het doorgeven dus de G was perongeluk weggegumd.quote:
Nee gewoon Samsunquote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jammer van die snelweg langs de zee.
owned.quote:Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier heeft het gesneeuwd en jij hebt het gemist.
Tsja, het vertalen van Koreaans naar Turks zal wel niet zo makkelijk zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja het stadje is in 1843 opgekocht door Samsung en ze hebben het naar zichzelf vernoemd, maar er ging iets mis bij het doorgeven dus de G was perongeluk weggegumd.
Ken je historie.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier heeft het gesneeuwd en jij hebt het gemist.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef IHVK het volgende:
Nou wik met een beetje geluk komt er een nieuwe koudeperiode aan speciaal voor jou. Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.
''Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.''quote:
Ik zal dagelijks voor sneeuw bidden, wie weet worden mijn gebeden verhoord.quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
''Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.''
.. en zal ook niet meer terug komen. Niet meer zoals wij het hebbe meegemaakt iig.
Nooit meer.quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
''Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.''
.. en zal ook niet meer terug komen. Niet meer zoals wij het hebben meegemaakt iig.
Wellus, wij zijn twee broedervolken met verwante talen.quote:Op zondag 27 december 2009 13:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, het vertalen van Koreaans naar Turks zal wel niet zo makkelijk zijn.
NEEEEEE niet weeeer,.quote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wellus, wij zijn twee broedervolken met verwante talen.![]()
.. Oke ik houd op.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wellus, wij zijn twee broedervolken met verwante talen.![]()
.. Oke ik houd op.
Ha ha ha.quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zal dagelijks voor sneeuw bidden, wie weet worden mijn gebeden verhoord.
Je hebt mijn ogen geopend. Ik zie nu pas in dat Samsung al jaren de hersenen van kleine kinderen vervuilt met reclameboodschappenquote:Op zondag 27 december 2009 13:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee gewoon SamsunEn ook geen Samsun en Gert
GMTA?quote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij deze lach voorstellen?
Zoiets:
?
Graag gedaanquote:Op zondag 27 december 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt mijn ogen geopend. Ik zie nu pas in dat Samsung al jaren de hersenen van kleine kinderen vervuilt met reclameboodschappen. Je reinste brainwashing!
Nee niet zo maar meer spottend.quote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik mij deze lach voorstellen?
Zoiets:
?
EDIT: kut, te laat.
Wacht maar!quote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee niet zo maar meer spottend.
Gekregen, alvast een cadeau voor oud en nieuw.quote:
Ja, laat de man rusten zeg!quote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Gekregen, alvast een cadeau voor oud en nieuw.![]()
Vinden jullie het jammer dat hij zich nu omdraait in zn graf
Wat een geluksvogel ben je ook.quote:Op zondag 27 december 2009 13:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik word verwend met cadeautjes.
Hier in Egypte is bijna alles 24/7 openquote:Op zondag 27 december 2009 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom doen toko's niet aan koopzondagen.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn uitzicht nu, een uur geleden kon ik nog kilometers ver zien:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat deze smogmist z.s.m. vertrekt en mijn vakantiegevoel niet vergalt.
Daar heb je geen Aziatische toko's.quote:Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier in Egypte is bijna alles 24/7 open.
Te goed geintegreerd dat volk.quote:Op zondag 27 december 2009 13:55 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom doen toko's niet aan koopzondagen.
Welquote:Op zondag 27 december 2009 13:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar heb je geen Aziatische toko's.
Beetje rare opmerking, maar bedoelde met te goed geintegreerd dat winkels in Nederland vaak niet geopend zijn en omdat zij zo goed geintegreerd zijn, doen ze zelfs niet mee aan koopzondagen.quote:Op zondag 27 december 2009 13:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom doen ze niet mee aan koopzondagen dan? Rauss met dat volk!
quote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking, maar bedoelde met te goed geintegreerd dat winkels in Nederland vaak niet geopend zijn en omdat zij zo goed geintegreerd zijn, doen ze zelfs niet mee aan koopzondagen.
WHATEVER.quote:Op zondag 27 december 2009 13:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel. En tenminste niet die baggertenten die ze in Nederland hebben (waar ze echt overal hamplakjes e.d. doorgooien, wtf
) maar échte Chinezen.
Ah, logischquote:Op zondag 27 december 2009 14:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Beetje rare opmerking, maar bedoelde met te goed geintegreerd dat winkels in Nederland vaak niet geopend zijn en omdat zij zo goed geintegreerd zijn, doen ze zelfs niet mee aan koopzondagen.
Ik bedoel, voor kwaliteitsvoedsel van Turkse origine ga je toch ook niet naar de dönertentquote:
De ouwe rukker.quote:Op zondag 27 december 2009 13:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ataturk draait zich nu om in zijn graf.
Je hebt donertenten die kwaliteit doners serveren heur.quote:Op zondag 27 december 2009 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik bedoel, voor kwaliteitsvoedsel van Turkse origine ga je toch ook niet naar de dönertent.
Oh ja, joh. Maar daar ga ik toch niet heen als ik échte turkse gerechten wil etenquote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je hebt donertenten die kwaliteit doners serveren heur.
Zit nou geen dubbelzinnige opmerkingen te makenquote:Op zondag 27 december 2009 14:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
kom dan, mijn deur staat altijd open voor vechters
Als ik echt Turks wil eten blijf ik gewoon thuis.quote:Op zondag 27 december 2009 14:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, joh. Maar daar ga ik toch niet heen als ik échte turkse gerechten wil eten. Of stuur jij iemand die een traditioneel Hollands gerecht (whehe
) tot zich wil nemen naar de snack bar
?
Wat is deze?quote:Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grapje, ik bedoelde Pasam sen cok Yasa!
Ja of 'Atam Atam sen kalkta ben yatam!'quote:Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Grapje, ik bedoelde Pasam sen cok Yasa!
Ik ken er ook eentje : 'Atam, atam, sen Yunana koydun, bende sana koyam'quote:Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja of 'Atam Atam sen kalkta ben yatam!'
Ok, tenks.quote:Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zoiets als 'long live the king'.
Die gaat te ver.quote:Op zondag 27 december 2009 14:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ken er ook eentje : 'Atam, atam, sen Yunana koydun, bende sana koyam'
Het is dat je het zelf zegt.quote:Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hoofd gaat te ver!
Slecht, ik weet het.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
VRIJHEID VAN MENINGSUITING ZEG IK JE!!
hehehe, die gebruik ik altijd bij m'n oomquote:Op zondag 27 december 2009 14:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja of 'Atam Atam sen kalkta ben yatam!'
huhh??quote:Op zondag 27 december 2009 14:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zit nou geen dubbelzinnige opmerkingen te maken.
Kom danquote:Op zondag 27 december 2009 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting op je hoofd.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zusje is binnenkort jarig en ik moet een taart voor haar bakken. Wordt leuk, ze mag geen eieren, geen zuivel, geen bloem/meel, geen chocolade, niks dus.
Ook dinsdag? Dogum gunu kutlu olsun.quote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn zusje is binnenkort jarig en ik moet een taart voor haar bakken. Wordt leuk, ze mag geen eieren, geen zuivel, geen bloem/meel, geen chocolade, niks dus.
hahahaquote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
het gaat otch goed vandaagquote:Op zondag 27 december 2009 14:14 schreef Rookert het volgende:
Jullie kunnen ook nooit normaal met elkaar opschieten hè, relturken
Dat is toch wel even 12 uur vliegen als je pech hebt. het is btw Tokyoquote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Bilmiyorem, Triggershot en Gratau, lach me maar uit ja. Ik heb al een recept gevonden maar daarvoor moet ik dus naar de Tokio.
Ah, dan blijft alleen de wiet over. Gaat tof worden!quote:Op zondag 27 december 2009 14:12 schreef Bortecinem het volgende:
Om zulke dingen zal ik je niet uitlachen, is idd kut.quote:Op zondag 27 december 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
Ja Bilmiyorem, Triggershot en Gratau, lach me maar uit ja. Ik heb al een recept gevonden maar daarvoor moet ik dus naar de Tokio.
het is internetquote:Op zondag 27 december 2009 14:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Ik deed deze maar uit voorzorg, het gaat hier bijna nooit goed
Ik bedoel dus Toko, typetyfus.quote:Op zondag 27 december 2009 14:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is toch wel even 12 uur vliegen als je pech hebt. het is btw Tokyo
Wiettaart zonder ei, meel, zuivel, en boter?quote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, dan blijft alleen de wiet over. Gaat tof worden!
Wiettaart, lekkerquote:Op zondag 27 december 2009 14:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah, dan blijft alleen de wiet over. Gaat tof worden!
PUUR.quote:Op zondag 27 december 2009 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wiettaart zonder ei, meel, zuivel, en boter?![]()
Ik ga een rijstcake maken.
Half ja, dus?quote:Op zondag 27 december 2009 14:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Iewh verraders.
Jij was toch een Albanier?
Half Albanier half Arab?quote:
makkelijk, neem je het nu voor je vriendje op?quote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe het is om nooit boven de toonbank uit te komen?
quote:Op zondag 27 december 2009 14:21 schreef Triggershot het volgende:
Mijn loyaliteit beperkt zich enkel tot zG.
Kom je nog wel achter.quote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Berber?
Damn waarom kun je niet gewoon zeggen 'Nee, Berber.'![]()
Hij zit in Egypte, he can't be botheredquote:Op zondag 27 december 2009 14:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
makkelijk, neem je het nu voor je vriendje op?
Eigenlijk nooit last van gehad en als ik er last van heb, vraag ik het gewoon een ander. Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zondag 27 december 2009 14:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij zit in Egypte, he can't be bothered![]()
Maar serieus, hoe voelt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Julis het volgende:
Lazlar ftw![]()
Heb je ook een grote neus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah gossie wat schattig koesjie koesjie *geeft aai over de bol*quote:Op zondag 27 december 2009 14:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad en als ik er last van heb, vraag ik het gewoon een ander. Dat is toch niet zo moeilijk?
blijf van me af dikkequote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aah gossie wat schattig koesjie koesjie *geeft aai over de bol*
Geen vergelijking maken met God aap.quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, ik heb het lichaam van een jonge god.
Mijn moeder en vader hebben ook een normale neus, maar toch heb ik een rarequote:Op zondag 27 december 2009 14:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb een normale neus en ben puur Turk
Wat is er raar aan danquote:
normaal + normaal = raarquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn moeder en vader hebben ook een normale neus, maar toch heb ik een rare
JAWEL DE MIJNEquote:Op zondag 27 december 2009 14:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan dan?
Je weet dat er geen ultieme vorm van neuzen bestaat, hè? Beauty is in the eye of the beholder
.
Zo, genoeg wijze uitspraken voor vandaag.
Gewoon apart. Niet zoals een gewone neusquote:
Zelfde hier, alleen dat ze een slechter figuur heeft.quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijne ook. Alles is perfect aan haar.
quote:Op zondag 27 december 2009 14:33 schreef Triggershot het volgende:
In Syrie maakten ze altijd grappen dat Koerden grotere neuzen hebben dan het zwaard van Hzt Ali
Haha, goed ideequote:Op zondag 27 december 2009 14:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
normaal + normaal = raar
raar + raar + normaal
neem een man met een rare neus
Mijn zusje heeft en een mooi figuur en is mooi. Ik ben het lelijke eendje.quote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelfde hier, alleen dat ze een slechter figuur heeft.
Bij ons in de familie heeft iedereen een grote neus en de helft lijkt ook nog eens op een Koerd.quote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ter illustratie :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en een mooi figuur en is mooi. Ik ben het lelijke eendje.
Jackpot babyquote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij ons in de familie heeft iedereen een grote neus en de helft lijkt ook nog eens op een Koerd.
Dat is kut. Of je overdrijft?quote:Op zondag 27 december 2009 14:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft en een mooi figuur en is mooi. Ik ben het lelijke eendje.
je hebt ze wel gezienquote:Op zondag 27 december 2009 14:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze claim is waardeloos zonder foto's.
Nee, ze is een kutwijf.quote:Op zondag 27 december 2009 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Waarschijnlijk kijkt je zusje naar je op, maar durft ze dat niet te zeggen.
Nee, ik overdrijf niet.quote:
Jawel, m'n neus is nog hetzelfde, alleen iets groter.quote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een foto van jou als klein kind zegt dus helemaal niks.
Doe er veel vet en andere slechte dingen in zodat ze vieze puspuisten krijgtquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ze is een kutwijf.![]()
Maar goed, zij moet een smaakloze taart eten. Ha ha.
Hahaha.quote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe er veel vet en andere slechte dingen in zodat ze vieze puspuisten krijgt.
Zelfde hier dan.quote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf niet.Gelukkig lijken we verder helemaal niet op elkaar, daarom dat ik ook niet jaloers ben of zo. Ik had ergens gelezen dat hoe meer broers/zussen op elkaar lijken hoe meer ze elkaar benijden. Dus dat klopt wel.
Alsof ik mij nog kan herinneren hoe je neus er uit zietquote:Op zondag 27 december 2009 14:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, m'n neus is nog hetzelfde, alleen iets groter.
Oh voor mij is lichter zijn helemaal geen punt.quote:Op zondag 27 december 2009 14:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zelfde hier dan.![]()
M'n zusje is veel lichter (huidskleur + haarkleur), voller, vollere wimpers, grotere ogen (nja, niet per se, maar de vorm volgens mij). Je zou denk ik niet zo snel zeggen dat we zusjes zijn.
Hahaha.quote:Op zondag 27 december 2009 14:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik moest mandarijnen en een banaan eten van mijn vader
Voor mij is lichter zijn ook niet per se mooier hoor, omschreef gewoon het verschil haha.quote:Op zondag 27 december 2009 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh voor mij is lichter zijn helemaal geen punt.![]()
Mijn zusje heeft gewoon een mooier gezicht en goed figuur. Wat er precies beter is kan ik zo niet uit mijn hoofd opzeggen.
Ze heeft gewoon een mooiere gezichtsvorm, mijne is groter.. en in combinatie met een lichte huidskleur staat het haar heel mooi, maar aan de andere kant, mijn figuur + wenkbrauwen/ogen vind ik mooier.quote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef Bortecinem het volgende:
Oh oke, want dat is vaak wel het geval in oosterse culturen.
en mooier haarquote:Op zondag 27 december 2009 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
Klinkt niet verkeerd.Hoe symmetrischer het gezicht (hoe gelijker dus), hoe aantrekkelijker een persoon is.
nee.quote:Op zondag 27 december 2009 15:38 schreef Rookert het volgende:
Volgens mij hebben jullie allemaal superknappe jailbaitzusjes
ik heb geen broertje, maar een broer ..quote:Op zondag 27 december 2009 15:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ze nou bijna 18 of 19 waren...
Snapt je broertje scannen niet?
Ach, zelfdequote:Op zondag 27 december 2009 15:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik heb geen broertje, maar een broer ..
hij is beneden bezig, dus nu moet ik het regelen, help me
Alsof ik dat niet kan. hahahah, zo erg is het nog niet.quote:Op zondag 27 december 2009 15:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, zelfde
Zet hem aan, leg je zooi eronder, kijk of er een knopje is met iets wat lijkt op scannen erop, of zoek bij je programma's voor een programma met het woord 'scan' erin
Jailbait is als je als meisje er ouder uitziet of voordoet dan je bent, zodat je in de gevangenis komt als je iets met ze begint
Dan wordt het moeilijker, moet je drivers (stuurprogramma's) gaan updaten of scanner opnieuw installeren en denk dat je pc ontploft als jij dat doetquote:Op zondag 27 december 2009 15:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof ik dat niet kan. hahahah, zo erg is het nog niet.Er staat zo: stuurprogramma van All-In-One reageert niet.
hmm ok.
Je denkt te erg over mij en de pc, serieus, zo erg is het lang niet.quote:Op zondag 27 december 2009 16:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan wordt het moeilijker, moet je drivers (stuurprogramma's) gaan updaten of scanner opnieuw installeren en denk dat je pc ontploft als jij dat doet
Je zusje dus niet
Succes danquote:Op zondag 27 december 2009 16:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je denkt te erg over mij en de pc, serieus, zo erg is het lang niet.
Bek dicht over m'n zusje.
Dat je gewoon niets over haar zegt.quote:Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Succes dan
Ze is 11, wat verwacht je van mij!
Moet je niet zo met haar leurenquote:Op zondag 27 december 2009 16:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat je gewoon niets over haar zegt.
Zegt genoeg over jou dat je zo moet reageren als ik over haar praat.quote:Op zondag 27 december 2009 16:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je niet zo met haar leuren
*duikt weg*
Ik heb je weer uitgeloktquote:Op zondag 27 december 2009 16:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zegt genoeg over jou dat je zo moet reageren als ik over haar praat.
Boh, beetje verder zoeken op internet, er zijn vast meerdere mensen op internet die dat ding hebben en een oplossing hebben bedachtquote:
Oplossing heb ik al, windows scanner gebruiken als stuurprogramma of fotogalerij, maar werkt niet......quote:Op zondag 27 december 2009 16:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Boh, beetje verder zoeken op internet, er zijn vast meerdere mensen op internet die dat ding hebben en een oplossing hebben bedacht
Verder zoeken of scanner uit frustratie uit het raam gooien, werkt altijdquote:Op zondag 27 december 2009 16:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oplossing heb ik al, windows scanner gebruiken als stuurprogramma of fotogalerij, maar werkt niet......
Nee, ben nog rustig hoor rookertje.quote:Op zondag 27 december 2009 16:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verder zoeken of scanner uit frustratie uit het raam gooien, werkt altijd
op naar maat 40!quote:Op zondag 27 december 2009 16:23 schreef Rookert het volgende:
Aankomen zul je, op naar maat 36
Ik kan btw geen topics openen vanaf mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |