quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
eensquote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Burakius het volgende:
Briljante topictitel al zeg ik het zelf.
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.quote:Op zondag 27 december 2009 00:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
een Alevi en een Sjiet. Passen mooi bij elkaar wat mij betreft. Misschien dat het net wiskunde is. negatief+negatief = positief. Laten we het maar hopen.
Oja, je moet nu even beginnen over hoe lang hij het heeft volgehouden weg te blijven.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid. Niet rellen.
Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
AryaMehr.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.
Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.
De TT staat me nu al niet aan.
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.
Buk dan.quote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.
Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.
De TT staat me nu al niet aan.
quote:
son besikquote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Triggershot het volgende:
IHVK had nog een profetische uitspraak in één van de vorige topics over eigengeilerij en naamtopics
NepTurk.quote:
Dat is toch echt wel de bedoeling.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Oh hij is weer begonnen hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
yes, wat heb ik dit gemist.quote:Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel de bedoeling.
*gets his snares to play the puppets
Nogmaals: get your facts right. Ik ben geen atheïst. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
Eerlijk van jequote:Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nogmaals: get your facts right. Ik ben een josti. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |