quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
eensquote:Op zondag 27 december 2009 01:03 schreef Burakius het volgende:
Briljante topictitel al zeg ik het zelf.
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.quote:Op zondag 27 december 2009 00:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
een Alevi en een Sjiet. Passen mooi bij elkaar wat mij betreft. Misschien dat het net wiskunde is. negatief+negatief = positief. Laten we het maar hopen.
Oja, je moet nu even beginnen over hoe lang hij het heeft volgehouden weg te blijven.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Eventjes voor de duidelijkheid. Niet rellen.
Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
AryaMehr.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.
Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.
De TT staat me nu al niet aan.
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Burakius geilt op zichzelf, hij is gewoon homo.
Buk dan.quote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Burakius het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is loopt de mond van over.
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 01:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, toe maar. Kom op. Een religie-basher. Dat is wat we hier nog nodig hadden. Ik ben de hele middag bezig geweest met een etniciteiten-basher hier, maar dit kan er nog bij. Vooruit.
Negatief plus negatief is trouwens geen positief. Negatief keer negatief is positief. Get your facts right. Ga naar school.
De TT staat me nu al niet aan.
quote:
son besikquote:Op zondag 27 december 2009 01:08 schreef Triggershot het volgende:
IHVK had nog een profetische uitspraak in één van de vorige topics over eigengeilerij en naamtopics
NepTurk.quote:
Dat is toch echt wel de bedoeling.quote:Op zondag 27 december 2009 01:04 schreef IHVK het volgende:
Oh hij is weer begonnen hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
yes, wat heb ik dit gemist.quote:Op zondag 27 december 2009 01:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat is toch echt wel de bedoeling.
*gets his snares to play the puppets
Nogmaals: get your facts right. Ik ben geen atheïst. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.quote:Op zondag 27 december 2009 01:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
etniciteiten bashen? Jij komt toch van een aap volgens je eigen levenswijze? Wat is dan het probleem.
Eerlijk van jequote:Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nogmaals: get your facts right. Ik ben een josti. En ook al was ik er één, dat betekent niet dat ik onverschillig moet staan tegenover denigrerende uitingen over andere religies dan wel stromingen. Dat is het probleem.
Homoquote:
Ik heb je ook het liefst geslacht, ja.quote:Op zondag 27 december 2009 01:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Homo
*geslacht van de hoogst ontwikkelde mensachtigen; zie Homo (geslacht).
Het is ook té makkelijk hahhaha. Anyways het was leuk om de topictitel zo mooi te zien schijnen als een fakkel in de duisternis. I enjoyed bitches. I'm Rick Jamesquote:Op zondag 27 december 2009 01:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh hij is weer begonnen hoor.![]()
Zoek een hobby.
hahahahhahahahaha! Die ZarGon..quote:Op zondag 27 december 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb je ook het liefst geslacht, ja.
quote:
O wachtquote:Op zondag 27 december 2009 01:16 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Onder de gordel, hoor. Oe, diss. Die was echt hoogintelligent, totaal geen groep 3 of zo.
Belli oldu neyle ugrastigimiz.
Komt ie een beetje stoer doen met z'n Engels.quote:Op zondag 27 december 2009 01:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
hahahahhahahahaha! Die ZarGon..Get's me everytime
![]()
Dude, jij bent zeker zo een iemand die ook zeurt hoe een vork en mes moeten liggen op tafelquote:Op zondag 27 december 2009 01:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Komt ie een beetje stoer doen met z'n Engels.
Je hoeft niet hoog gestudeerd te hebben om niet over te komen als een poppenkastfiguur (right back at ya).quote:Op zondag 27 december 2009 01:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
O wacht, ik moet nu hier bewijzen natuurlijk hoe hoog gestudeerd ik ben etc. Nee ik verlaag me niet tot dat niveau. Was ik maar zo hoog intellectueel als jij. Echter zie ik je slechts als vermaak en dat doe je goed tot nu toe. GenusButteo. Je hapt goed mijn puppet.
Ik doe niet aan etiquette, dus dat scheelt wel weer, hè.quote:Op zondag 27 december 2009 01:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude, jij bent zeker zo een iemand die ook zeurt hoe een vork en mes moeten liggen op tafel.
p.s.
Zie vorige uitleg.
Ik bewijs ook niets nekschotje. Ik weet namelijk vrij zeker dat jouw opleiding nooit hoger zal zijn dan de mijne. Procentueel gezien is daar namelijk weinig kans op.quote:Op zondag 27 december 2009 01:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hoeft niet hoog gestudeerd te hebben om niet over te komen als een poppenkastfiguur (right back at ya).
En kom op, wat een zin. Je wilde toch niks bewijzen?Ik heb het trouwens prima naar m'n zin.
Haal je neus dan ook uit mijn kont en ga niet zeiken over zulke dingen. Zet je daden bij je woorden.quote:Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan etiquette, dus dat scheelt wel weer, hè.Ik vind wel: als je het doet, doe het dan goed.
Vrije nutteloze opmerking. Ik zeg net dat studie niet alles is, o hoogintelligente elitaire wijsneus.quote:Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik bewijs ook niets nekschotje. Ik weet namelijk vrij zeker dat jouw opleiding nooit hoger zal zijn dan de mijne. Procentueel gezien is daar namelijk weinig kans op.
Zoals ik al zei, ik speel af en toe hier om mensen te laten happen. Toevallig ben jij een nieuwe gast en jij viel er ook keihard in. Je hebt me vermaakt. Goed zo.
Burnumu kendi lafinla mi karistirdin? Lafi götünden anladinda.quote:Op zondag 27 december 2009 01:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Haal je neus dan ook uit mijn kont en ga niet zeiken over zulke dingen. Zet je daden bij je woorden.
quote:Op zondag 27 december 2009 01:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
AryaMehr.
Burakius en religie-basher.![]()
Dit dus, altijd sneu als mensen plezier ondervinden van trollen en elkaar (digitaal) het leven zuur maknequote:
Onze machtige Ariër is ook weer van den partij.quote:
Onze pseudo-Chinees, oh nee wacht, krim-tartaar is er ook weer.quote:Op zondag 27 december 2009 10:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
Onze machtige Ariër is ook weer van den partij.
Het schijnt dat Ariërs nooit hoeven te slapen, eten en dat ze supersterk zijn en kunnen vliegen! Wat een übermenschen zijn het ook.
Awww, een simpele search op posts van mij zou al moeten zeggen welke opleiding ik doe?quote:Op zondag 27 december 2009 10:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Onze pseudo-Chinees, oh nee wacht, krim-tartaar is er ook weer.![]()
Hoe gaat het met je fictieve opleiding? De mensen hier een beetje wijsmaken alsof jij ook maar een schijntje intellect bezit.
qftquote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar toch negeren mensen hem niet gewoon, dat zou toch echt de makkelijkste oplossing zijn.
In tegenstelling tot jou, kunnen mensen wel met argumenten komen op mijn stellingen. Toegegeven is het doel van het begin van deze topic tot nu toe gewoon amusement voor mijzelf natuurlijk. Maar op andere dingen die wél serieus bedoeld waren reageerde je ook niet. Dit is een teken van zwakte of slimheid. Zwak omdat je eigen intellect niet voor de leeuwen wilt gooien, maar slim omdat je je beseft dat je er niet genoeg van bezit (mogelijk).quote:Op zondag 27 december 2009 11:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar toch negeren mensen hem niet gewoon, dat zou toch echt de makkelijkste oplossing zijn.
Ik ga jouw intellect opwegen tegen de mijne, sowieso ben ik mogelijk slimmer dan jij en IHVK gecombineerd.quote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat gaat iedereen hier voor oud en nieuw doen?
Let op het woordje mogelijk in deze zin. Eigenlijk geef je onbewust al aan dat wat jij zegt niet waar is.quote:Op zondag 27 december 2009 11:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ga jouw intellect opwegen tegen de mijne, sowieso ben ik mogelijk slimmer dan jij en IHVK gecombineerd.
Nee mijn beste, dat is uit voorbedachte rade voortgekomen en toegepast, door het als 'mogelijk' neer te zetten geef ik een voorbeeld in praktijk van hoe het mogelijk zou zijn, om me te verlagen tot jullie niveau, snap je? Ik ben namelijk hoog intellectueel.quote:Op zondag 27 december 2009 11:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op het woordje mogelijk in deze zin. Eigenlijk geef je onbewust al aan dat wat jij zegt niet waar is.
Gourmettenquote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Binnen zitten en wachten tot het geknal voorbij is. Ik ben bang voor vuurwerk.quote:Op zondag 27 december 2009 11:09 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben pas een uur wakker of zo.quote:Op zondag 27 december 2009 12:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wie ontbijt er nou 's middags![]()
Later
Ik heb welgeteld drie fouten gevonden. Wie kan ze vinden?quote:Op zondag 27 december 2009 12:13 schreef Burakius het volgende:
Onsamenhangende zinnen creeëren wanneer men in een discussie is getuigt voor mij ook van onkunde. Wanneer men zichzelf verstaanbaar wilt maken moet men soms een niveau lager dalen.
Ik besef me dat een aantal mensen hormonen hebben in het lijf die gieren wanneer men zichzelf wil bewijzen qua slimheid etc. Ik vind dit niets anders dan verdrinken in egocentrisme.
Huisslaaf.
Aw dude, zelf wel klagen als iemand je gaat verbeteren op goedemiddag, maar ondertussen... Snap je nu wat ik gister bedoelde?quote:Op zondag 27 december 2009 12:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld drie fouten gevonden. Wie kan ze vinden?
No offense, Burakius. Ik heb niet weer zin in een discussie. Dit doe ik bij iedereen.
Dude, alsof ik het Rookert serieus kwalijk neem dat ie me daarop verbetert.quote:Op zondag 27 december 2009 12:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Aw dude, zelf wel klagen als iemand je gaat verbeteren op goedemiddag, maar ondertussen... Snap je nu wat ik gister bedoelde?
p.s.
Ik zie er maar twee?
Als er geen sneeuw ligt heb ik toch echt liever warm weerquote:Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef IHVK het volgende:
Nou wik met een beetje geluk komt er een nieuwe koudeperiode aan speciaal voor jou. Sneeuw is nu wel weg nu trouwens.
Koude periode-> sneeuw.quote:Op zondag 27 december 2009 13:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als er geen sneeuw ligt heb ik toch echt liever warm weer.
Hier wel hoor. Jammer dat er vandaag een smogmist naar onze buurt is toegewaaid dus is de zon amper te zienquote:Op zondag 27 december 2009 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Koude periode-> sneeuw.
warm weer in januari bestaat niet.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier wel hoor. Jammer dat er vandaag een smogmist naar onze buurt is toegewaaid dus is de zon amper te zien.
Mijn uitzicht nu, een uur geleden kon ik nog kilometers ver zienquote:
Lijkt wel Nederland.quote:Op zondag 27 december 2009 13:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn uitzicht nu, een uur geleden kon ik nog kilometers ver zien:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat deze smogmist z.s.m. vertrekt en mijn vakantiegevoel niet vergalt.
Is het daar ook mistig danquote:
Nee het is nu zonnig.quote:Op zondag 27 december 2009 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het daar ook mistig dan? In Nederland heb je tenminste niet zo'n last van de smog
.
quote:Op zondag 27 december 2009 13:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het échte turkije wat niet in de foldertjes staat:
[ afbeelding ]
Hebben ze daar niet veel last van smog, met hun absurde inwonersaantal en oude barrels op de wegenquote:
quote:pimpampetkoning trouwens.
Ik weet het niet, kom er niet zo vaak en de keren dat ik er was, heb ik er niets van gemerkt.quote:Op zondag 27 december 2009 13:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hebben ze daar niet veel last van smog, met hun absurde inwonersaantal en oude barrels op de wegen?
Hier 24 gradenquote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar is het nu 18 graden of zo.
Ja het stadje is in 1843 opgekocht door Samsung en ze hebben het naar zichzelf vernoemd, maar er ging iets mis bij het doorgeven dus de G was perongeluk weggegumd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |