abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76171462
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:40 schreef fiaflai het volgende:
Het is de HTC HD2 geworden krijg em alleen morgen omdat ze em niet op voorraad hadden!
Veel plezier ermee ;D
Apple producten ftw!
pi_76171490
Sterkte met WM
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_76171528
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nou, aan de hand van wat screenshots dan maar:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

(De eerste screenshot heb ik inderdaad later dan de rest genomen.)
Thx voor de screens Ik wist niet dat de iPhone dat kon, my bad.
Apple producten ftw!
pi_76171584
Heb zelf nu de HTC Touch Pro 2 en alhoewel het even wennen is in het gebruik, ben ik er zeer tevreden over!
Had hiervoor de Vario 1 en het principe is hetzelfde gebleven, techniek is fancier en fijner.

Alleen jammer dat je geen custum sms-toon kan kiezen !
Ja doei.
pi_76176419
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 02:56 schreef zarGon het volgende:
Zou je over een week willen vertellen wat je van de telefoon vindt en of je er tevreden mee bent?
Zal ik doen!
pi_76176430
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:23 schreef OHSHI- het volgende:

[..]

Veel plezier ermee ;D
thanks
  dinsdag 29 december 2009 @ 13:07:04 #107
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_76177099
Meld ook ff hoe lang 't geduurd heeft tot je 't ding door 't (dichte) raam naar buiten wilt gooien.

Misschien een idee om een poule op te zetten ? Ik gok 14 dagen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 december 2009 @ 13:30:43 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_76178227
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef Aaargh! het volgende:
Meld ook ff hoe lang 't geduurd heeft tot je 't ding door 't (dichte) raam naar buiten wilt gooien.

pi_76178589
Een week. Hooguit.
  dinsdag 29 december 2009 @ 14:13:16 #110
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_76179942
Mooi apparaatje hoor, de HD2. Heb zelf nu de touch pro 2, met fysiek toetsenbord mailt en forumt toch wat makkelijker.

iPhone... Mooie cashcow voor Apple!
Maar verder..

Ach, sommige consumenten moet je gewoon wat strakker houden en minder vrijheden geven.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_76180730
En sommige consumenten kopen geen mobiel om 'm te gebruiken maar om te rukken op alle nerdmogelijkheden
pi_76181848
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:33 schreef tjal het volgende:
En sommige consumenten kopen geen mobiel om 'm te gebruiken maar om te rukken op alle nerdmogelijkheden
en sommige consumenten willen wel alles met hun telefoon kunnen en niet beperkt worden door de fabrikant...
pi_76181961
De iPhone moet je toch eerst jailbreaken wil je een beetje de leuke mogelijkheden kunnen gebruiken?
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:05:48 #114
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_76182010
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
De iPhone moet je toch eerst jailbreaken wil je een beetje de leuke mogelijkheden kunnen gebruiken?
Moet niet.
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:05:51 #115
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_76182011
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef mschol het volgende:

[..]

en sommige consumenten willen wel alles met hun telefoon kunnen en niet beperkt worden door de fabrikant...
Wat moet je dan met Windows Mobile ? Dat OS kan niks.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_76182296
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:05 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Wat moet je dan met Windows Mobile ? Dat OS kan niks.
uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstore (die voor veel te veel worden verkocht)
pi_76182633
Jij bent echt twee zuchtjes waard.
pi_76182678
Iphone
Windows Mobile
Android
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:34:19 #119
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_76183038
Vond die batterij-duur van die HTC dingen altijd zwaar bedroevend, moest geloof ik de boel op vliegtuigmodus zetten én niet te hard qua volume om enkele uren muziek te kunnen luisteren via WMP.
Mag dan ook hopen dat dát euvel is verbeterd in het afgelopen jaar.
pi_76183083
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef Lastpost het volgende:
Vond die batterij-duur van die HTC dingen altijd zwaar bedroevend, moest geloof ik de boel op vliegtuigmodus zetten én niet te hard qua volume om enkele uren muziek te kunnen luisteren via WMP.
Mag dan ook hopen dat dát euvel is verbeterd in het afgelopen jaar.
Had ik bij mijn WM foon van HTC ook, maar bij deze Androidphone niet.
Geen idee of dat nou aan die foon of aan het besturingssysteem ligt.
pi_76183543
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef Aaargh! het volgende:

Ik zeg 3 weken. De eerste week erop gooien dat je de mogelijkheden van WM nog niet kent, de 2de week begint het al te irriteren en de 3de week gaat ie door het raam of wordt ie op marktplaats gezet

WM
pi_76183659
Welke antivirus-software ga je draaien, TS?
pi_76183684
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef _Flash_ het volgende:
Mooi apparaatje hoor, de HD2. Heb zelf nu de touch pro 2, met fysiek toetsenbord mailt en forumt toch wat makkelijker.

iPhone... Mooie cashcow voor Apple!
Maar verder..

Ach, sommige consumenten moet je gewoon wat strakker houden en minder vrijheden geven.
heb jij ook het probleem met forummen dat de invulvelden voor tekst (bij posten dus) niet goed werken?

ik gebruik de mobiele layout, maar kan bij langere posts niet zien wat ik tik omdat hij niet mee scrollt....
Ja doei.
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:52:50 #124
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_76183801
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb jij ook het probleem met forummen dat de invulvelden voor tekst (bij posten dus) niet goed werken?

ik gebruik de mobiele layout, maar kan bij langere posts niet zien wat ik tik omdat hij niet mee scrollt....
Dat heb ik op de iPhone ook! Blij dat het niet aan mij ligt
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:54:15 #125
52636 M2theC
You designed yourself
pi_76183847
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ik zeg 3 weken. De eerste week erop gooien dat je de mogelijkheden van WM nog niet kent, de 2de week begint het al te irriteren en de 3de week gaat ie door het raam of wordt ie op marktplaats gezet

WM
Lol, dat denk ik ook. Had net trouwens nog iemand aan de lijn die supertrouw is aan Windows. Heeft een mooie Macbook maar draait er alleen maar Windows op. Hij kan er niet aan wennen... Maarrrrr hij gaf wel aan weer heeeeeeel snel een nieuwe iPhone te willen, want dat is toch wel erug goed
There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
pi_76183874
iPhone!!
pi_76183966
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef JDude het volgende:

[..]

Wat heb je bij de iPhone ook?
  dinsdag 29 december 2009 @ 15:59:02 #128
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_76184011
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat heb je bij de iPhone ook?
Dat ik niet kan scrollen binnen een invulveld (of gewoon niet weet hoe het moet). Zodat het verrekte lastig is om te typen als je bijv. een lange post quote. Ik zie dan alleen het bovenste deel van de te quoten post.
pi_76184316
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef JDude het volgende:

[..]

Dat ik niet kan scrollen binnen een invulveld (of gewoon niet weet hoe het moet). Zodat het verrekte lastig is om te typen als je bijv. een lange post quote. Ik zie dan alleen het bovenste deel van de te quoten post.
In het invoerveld je vinger Ingedrukt houden (vergrootglas) en vinger naar beneden toe bewegen. Dan scrollt het.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2009 16:22:15 (Vigner -> vinger.) ]
pi_76184620
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:23 schreef zarGon het volgende:
Jij bent echt twee zuchtjes waard.
Willen de Apple Scientology drollen aub opkrassen naar hun aaiPhone draadje dankjewelgraagedaankleinekutmoeite .
  dinsdag 29 december 2009 @ 16:20:50 #131
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_76184643
Verhip!

Thanks .
pi_76184772
Waarom zijn anti-Apple fanboys altijd zo gefrustreerd? Komt dat door Windows ofzo?
pi_76184915
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:19 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

Willen de Apple Scientology drollen aub opkrassen naar hun aaiPhone draadje dankjewelgraagedaankleinekutmoeite .
Gast.
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstore (die voor veel te veel worden verkocht)
Deze post bevat zoveel onwetendheid... Ik heb hem al eens hierboven uitgelegd dat dingen anders zitten dan dat hij denkt. Je merkt aan die persoon dat hij zich niet heeft ingelezen en dat hij niet veel van de telefoon afweet. Dat is gewoon een feit. Hij geeft zelf toe dat hij alleen Windows Mobile, Nokia, Sony Ericsson heeft gebruikt. Geen Android en geen iPhone OS.

Dat is geen probleem natuurlijk, maar dan moet hij niet met uitspraken komen die niet kloppen.
pi_76184932
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:

[..]

Nee, want WM is op zichzelf een belabberd en brak OS en er is nauwelijks kwalitatieve software voor beschikbaar omdat er geen fatsoenlijke SDK is en elk WM toestel hardwarematig dusdanig verschilt dat het ontwikkelen voor WM een ramp is, bovendien hebben WM en de daarvoor beschikbare applicaties om dezelfde reden een gebruiksvriendelijkheid van lik-me-vessie waardoor het WM platform nooit zal aanslaan bij het grote publiek en het dus ook nooit commercieel aantrekkelijk wordt om ervoor te ontwikkelen waardoor je met WM altijd een achterlijk en achtergesteld platform zal hebben waarvoor geen drol voor wordt uitgebracht, getuige alle hippe apps die momenteel wél voor de iPhone maar niet voor WM worden uitgebracht.

Dus nee, uiteindelijk kan je niet meer met WM.
pi_76184955
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:25 schreef tjal het volgende:
Waarom zijn anti-Apple fanboys altijd zo gefrustreerd? Komt dat door Windows ofzo?
TS heeft zijn/haar keuze al gemaakt en nog blijft de Apple Scientology doorzeiken. Mensen worden een beetje moe van dat soort viral marketing, en helemaal als de aaiphone zelf door de tijd heen ook niet zonder foutjes is geweest. En nee, WM heeft daar weinig mee te maken want Android en Maemo komen vaak genoeg voorbij in dit soort draadjes.
pi_76185028
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef ErictheSwift het volgende:

[..]

TS heeft zijn/haar keuze al gemaakt en nog blijft de Apple Scientology doorzeiken. Mensen worden een beetje moe van dat soort viral marketing, en helemaal als de aaiphone zelf door de tijd heen ook niet zonder foutjes is geweest. En nee, WM heeft daar weinig mee te maken want Android en Maemo komen vaak genoeg voorbij in dit soort draadjes.
Er is helemaal geen Apple Scientology. Hij doet keer op keer uitspraken die niet kloppen. Er is al gezegd dat hij er niet veel van afweet, dat geeft hij zelf ook toe. En toch presteert hij het om dingen te posten die niet kloppen.

Ga janken. Met je Apple Scientology. Er is al meerdere malen aangegeven dat de iPhone niet alles is en alles kan.
pi_76186429
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef zarGon het volgende:

Er is helemaal geen Apple Scientology. Hij doet keer op keer uitspraken die niet kloppen. Er is al gezegd dat hij er niet veel van afweet, dat geeft hij zelf ook toe. En toch presteert hij het om dingen te posten die niet kloppen.

Ga janken. Met je Apple Scientology.
Och, ik kijk vaak genoeg in de iMeuk en osx draadjes en het valt gewoon op hoe vaak er op de concurrentie moeten worden gezeken.
quote:
Er is al meerdere malen aangegeven dat de iPhone niet alles is en alles kan.
Dat mocht eens tijd worden |:{ .

Er is ook vaak genoeg aangegeven dat WM6.5 barebones weinig voorstelt, maar dat er met de juiste schil en/of custom ROMs flink wat winst te halen valt (courtesy to HTC resp. XDA). En Android en Maemo zijn nog volop ontwikkeling maar zien er al wel veelbelovend uit.
pi_76186731
Android 'in ontwikkeling' en 'veelbelovend'? Dat klinkt alsof je het nog niet 'af' vindt .
Wat moet er volgens jou nog veranderen aan Android voordat het volgens jou de veelbelovende beloftes heeft waargemaakt?
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:16:01 #139
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_76186732
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef zarGon het volgende:

[..]
Hoe krijg jij 5 startknoppen onderaan??

Ik heb er maar 4... (telefoon,mail, safari,ipod)

Gejailbreakt?

Ik ben btw ook erg tevreden met mijn niet gejailbreakte iphone.
Doe ik wel over 2 jaar als hij uit de garantie is.
pi_76187317
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef DennisMoore het volgende:
Android 'in ontwikkeling' en 'veelbelovend'? Dat klinkt alsof je het nog niet 'af' vindt .
Wat moet er volgens jou nog veranderen aan Android voordat het volgens jou de veelbelovende beloftes heeft waargemaakt?
Laat ik het anders zeggen dan: Android is een nieuw mobiel OS en de rek qua doorontwikkeling is er nog niet uit.
pi_76187376
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef JDude het volgende:

[..]

nare is dat je vervolgens wel naar beneden kunt scrollen en tekst lezen, en op het moment dat je weer doortikt springt hij weer helemaal naar boven hier had ik bij de Vario 1 geen last van! !

Had 't al gemeld in het BUG forum, maar vooralsnog geen reactie op gehad
Ja doei.
pi_76187439
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef ErictheSwift het volgende:

Laat ik het anders zeggen dan: Android is een nieuw mobiel OS en de rek qua doorontwikkeling is er nog niet uit.
Kun je nagaan hoe mooi het nog gaat worden, als je ziet hoe goed het nu al is .
  dinsdag 29 december 2009 @ 17:55:49 #143
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_76188203
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef JDude het volgende:

[..]

Dat ik niet kan scrollen binnen een invulveld (of gewoon niet weet hoe het moet).
Tekstveld kan je met 2 vingers scrollen. (1 vinger scrolled de hele pagina, 2 alleen het tekstveld)
pi_76190825
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef tjal het volgende:

[..]

Nee, want WM is op zichzelf een belabberd en brak OS en er is nauwelijks kwalitatieve software voor beschikbaar omdat er geen fatsoenlijke SDK is en elk WM toestel hardwarematig dusdanig verschilt dat het ontwikkelen voor WM een ramp is, bovendien hebben WM en de daarvoor beschikbare applicaties om dezelfde reden een gebruiksvriendelijkheid van lik-me-vessie waardoor het WM platform nooit zal aanslaan bij het grote publiek en het dus ook nooit commercieel aantrekkelijk wordt om ervoor te ontwikkelen waardoor je met WM altijd een achterlijk en achtergesteld platform zal hebben waarvoor geen drol voor wordt uitgebracht, getuige alle hippe apps die momenteel wél voor de iPhone maar niet voor WM worden uitgebracht.

Dus nee, uiteindelijk kan je niet meer met WM.
visual studio anyone? kan je gewoon WM apps in ontwikkelen....
pi_76192068
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef mschol het volgende:

[..]

Fatsoenlijke SDK, met equivalenten van UIKit, CoreAnimation, etc. Voor WM moet je zowat alles zelf from scratch maken, de iPhone SDK zit véél beter in elkaar.
  dinsdag 29 december 2009 @ 19:47:17 #146
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_76192517
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef mschol het volgende:

[..]

Visual Studio is geen SDK maar gewoon de IDE waarin je werkt. De Windows Mobile API's zijn nogal beperkt, zeker als je vanuit .NET werkt.

WM is echt een ramp om voor te programmeren, zoals hierboven al gemeld: alles moet je zelf maken, want er is gewoon helemaal NIETS.
pi_76195979
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Tekstveld kan je met 2 vingers scrollen. (1 vinger scrolled de hele pagina, 2 alleen het tekstveld)
het scrollen is (iig bij mij) het probleem niet. Meer dat hij niet meescrollt als je aan het schrijven bent.
Zodra je de grootte van het tekstinvulveld (reageerveld) hebt bereikt, blijft hij zo staan, ook als je verhaal 4 keer zo lang is dan het invulveld toestaat dat is fakking irritant
Ja doei.
pi_76198077
Ik ga hier hulp vragen. Ik ben erachter gekomen dat ik aan het stockholmsyndroom lijd en een apple-fanboy(?) ben, nu wil ik dat helemaal niet zijn. Ik heb een iPhone, maar ik wil zo graag iets anders, maar het lukt niet. Ik kan me niet losmaken van die iPhone, elke keer weer pak ik hem, elke keer weer werkt het allemaal zo goed. Ik bedoel slecht, nee goed, maar slecht voor mij, want daardoor heb ik hem weer in handen en wil ik geen andere telefoon. Wat niet goed is, want dan ben ik een apple-fanboy met stockholmsyndroom. Ik droom soms van een HTC, Samsung of een Xperia. Die zou ik wel gewoon kunnen wegstoppen, bijv. als mijn internet niet werkt of ik net te hard op mijn touchscreen heb gedrukt, omdat ie niet reageerde. Mensen zouden mij niet meer gefrustreerd aankijken. Op fok zou ik kunnen vertellen dat ik niet vast zit aan itunes of aan de 100.000 apps uit de appstore, maar dat ik vrij van alle mogelijkheden van mijn smartphone gebruik kan maken. Had ik maar geen iPhone...
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 29 december 2009 @ 21:58:20 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_76198203
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef kadeya het volgende:
Ik ga hier hulp vragen. Ik ben erachter gekomen dat ik aan het stockholmsyndroom lijd en een apple-fanboy(?) ben, nu wil ik dat helemaal niet zijn. Ik heb een iPhone, maar ik wil zo graag iets anders, maar het lukt niet. Ik kan me niet losmaken van die iPhone, elke keer weer pak ik hem, elke keer weer werkt het allemaal zo goed. Ik bedoel slecht, nee goed, maar slecht voor mij, want daardoor heb ik hem weer in handen en wil ik geen andere telefoon. Wat niet goed is, want dan ben ik een apple-fanboy met stockholmsyndroom. Ik droom soms van een HTC, Samsung of een Xperia. Die zou ik wel gewoon kunnen wegstoppen, bijv. als mijn internet niet werkt of ik net te hard op mijn touchscreen heb gedrukt, omdat ie niet reageerde. Mensen zouden mij niet meer gefrustreerd aankijken. Op fok zou ik kunnen vertellen dat ik niet vast zit aan itunes of aan de 100.000 apps uit de appstore, maar dat ik vrij van alle mogelijkheden van mijn smartphone gebruik kan maken. Had ik maar geen iPhone...
Gewoon doen wat de TS over een poosje ook gaat doen
Ding kapotgooien dus
pi_76234561
Nieuwe Windows Mobile, 6.5.3. Minimale interface wijzigingen, maar wat blijft het afschuwelijk lelijk zeg Wtf zijn het voor incompetenten die zo'n 1999'ish interface laten zien? Ik heb weinig hoop meer voor WinMo. 7..

url
  woensdag 30 december 2009 @ 20:06:15 #151
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_76234673
quote:
De Nokia 5800. Mijn gezicht deed .

Doe me een lol zeg.
pi_76234730
quote:
This phone, launched in January 2009, brought touchscreen smartphones to the masses in a way that no other handset has yet to reproduce.
Die telefoon heeft een kuttouchscreen. .
  woensdag 30 december 2009 @ 20:08:49 #154
136730 PiRANiA
pi_76234786
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

De Nokia 5800. Mijn gezicht deed .

Doe me een lol zeg.
Ben je het niet eens met zijn argumentatie?
pi_76235245
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ben je het niet eens met zijn argumentatie?
Een telefoon met Symbian beter vinden dan Android en iPhone OS, lyrisch zijn over het scherm van de Nokia 5800 (serieus, kutscherm met kuttoetsenbord), enzovoort. Zeker geen phone of the year.
quote:
It’s light, cheap and it just works.
Er zijn twee besturingssystemen die waar je 'it just works' op kan toepassen. Android en iPhone OS. De verouderde Symbian zeker niet.

Ben jij het eens met hem?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 20:18:14 ]
  woensdag 30 december 2009 @ 20:20:46 #156
136730 PiRANiA
pi_76235494
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een telefoon met Symbian beter vinden dan Android en iPhone OS, lyrisch zijn over het scherm van de Nokia 5800 (serieus, kutscherm met kuttoetsenbord), enzovoort. Zeker geen phone of the year.
[..]

Er zijn twee besturingssystemen die waar je 'it just works' op kan toepassen. Android en iPhone OS. De verouderde Symbian zeker niet.

Ben jij het eens met hem?
Ik kan me wel vinden in zijn argumentatie, wat betreft toegankelijkheid qua prijs. Verder vind ik dat ding prima werken.
Of het de beste telefoon is: nee. Maar wel een prima ding op zich.
pi_76235495
Enkele comments:
quote:
Wow, I have an e71, n82 and 5800. I'd say the 5800 is the worst of the 3 by far. I don't use it much because the touch screen is the worst out there. The camera and video recording are horrible, battery is weak and it looks and feels cheap.
Why did I buy it, to replace an ipod touch that was stolen. For playing music and watching videos, I'd say its adequate but not even close to phone of the year.
Motorola droid, pre or even the iphone 3gs blow away the 5800 (in the US at least they are 200 with contract).
You should have said n86, because I'll probably end up getting that when it comes down in price. Anyway, I hope you reconsider your decision because it still baffles me.
quote:
I agree that 2 years ago the N95 was probably a good choice for phone of the year but not because they where so popular but because it was the first mainstream phone to pack so much into a device and on the whole it worked well. But for 2009 the 5800???? Just because they are common, cheap and you can't go anywhere without seeing them doesn't make it phone of the year. Going off that criteria we'll have a Chav nominated personality of the year.
quote:
interesting thoughts james, hard to argue in the way you present this. i have the 5800 myself and dont use it after all. i just dont get along with it in terms of symbian being not designed to be a touchscreen OS in any way, and the resistive screen is not my cup of tea either.. i know the 5800 has a fanbase, as well as some haters - i dont wanna sort myself into any of those.
pi_76235503
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nieuwe Windows Mobile, 6.5.3. Minimale interface wijzigingen, maar wat blijft het afschuwelijk lelijk zeg Wtf zijn het voor incompetenten die zo'n 1999'ish interface laten zien? Ik heb weinig hoop meer voor WinMo. 7..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk, goedkoop en onoverzichtelijk. Is het nou echt zo moeilijk?
pi_76235683
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik kan me wel vinden in zijn argumentatie, wat betreft toegankelijkheid qua prijs. Verder vind ik dat ding prima werken.
Ach, kom op man. Wat de prijs betreft heeft hij gelijk.

Verder is de telefoon gewoon crap. Die Symbian OS waarmee de telefoon werkt is totaal niet gemaakt voor touchscreens. Ja, bellen gaat goed. Maar toetsenbord gebruiken om een sms te schrijven is na een tijdje gewoon niet meer leuk, omdat scherm en toetsenbord. Verder is het surfen niet flexibel en dergelijke. Het mist verfijning.

Ja, de telefoon is best 'leuk'. Maar de Nokia 5800 boven de iPhone en HTC Hero stellen is gewoon ronduit bullshit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2009 20:30:24 (+om.) ]
pi_76236011
quote:
Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef PiRANiA het volgende:

Mee eens. De Nokia 5800 is zéker niet de beste telefoon, maar voor het geld, dat zou best kunnen .
quote:
  • This phone, launched in January 2009, brought touchscreen smartphones to the masses in a way that no other handset has yet to reproduce.
  • Not the best in class by any stretch, but pitched at exactly the right price, at exactly the right market, this handset has sold by the bucket load.
  • the 5800 is a fantastic entry level device for all ages. Featuring a surprisingly capable 3.2mp camera, the first of the (now defunct), Xpress Music range is still to this day a regular in my pocket. Its design is simple yet durable and is perfect for the days when you just need something to last all day, without fear of crashing halfway through an important call/email
  • HTC Hero is beter, maar ook duurder, en heeft trouwens een slechtere camera, slechtere speaker (als je zonder oortelefoontjes stereo (!) muziek wil luisteren) en slechtere accutijd.

Sinds ik de Hero heb, heb ik m'n Nokia 5800 niet meer aangeraakt , maar dat wil niet zeggen dat de Nokia voor 't geld geen prima toestel is.
    pi_76236172
    De Nokia 5800 is voor het geld misschien een prima apparaat, maar het beste van 2009? Zeker weten niet.
    pi_76236346
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef zarGon het volgende:

De Nokia 5800 is voor het geld misschien een prima apparaat, maar het beste van 2009? Zeker weten niet.
    Wat is voor jou 'voor het geld' dan het beste bewezen massa-apparaat met topverkopen? De iPhone?
    pi_76236626
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Wat is voor jou 'voor het geld' dan het beste bewezen massa-apparaat met topverkopen? De iPhone?
    "Beste bewezen", "topverkopen".

Als je de term "voor het beste geld" gaat uitdrukken in gebruikersgemak, gebruiksvriendelijkheid, mogelijkheden, prestaties en meer van die termen in plaats van termen zoals hardware en prijs (waar altijd als eerste naar wordt gekeken) maakt de iPhone een hele goede kans, ja.

Waarom 'voor het beste geld' opeens eigenlijk? Het ging meer over de beste telefoon in 2009.
    pi_76237111
    Mja, Rolls Royce wordt ook geen auto van het jaar he?
    pi_76237319
    Ik probeerde een beetje duidelijk te maken dat mensen die alleen naar de specificaties op papier kijken eigenlijk bedrogen uitkomen.

Ik hoop dat ik bij mijn volgende telefoon goed mag twijfelen tussen Android en iPhone OS. Android en iPhone OS weten heel goed wat hun klanten willen, dat in tegenstelling tot Symbian of WinMo.
    pi_76237446
    Nu ik aan m'n 5800 wordt herinnerd, heb ik maar even een Duo Simkaartje besteld .
    pi_76237508
    ik maak nog steeds de blits met mijn 3310
    pi_76237523
    Ik heb de Nokia 5800 XpressMusic.
    Prachtig, goedkoop, touchscreen, wifi, 3G, GPS..

Wat mist 't?
    ik ben niet goed met kompjoeter!
    pi_76237956
    quote:
    Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef Quantie het volgende:

Ik heb de Nokia 5800 XpressMusic.
    Prachtig, goedkoop, touchscreen, wifi, 3G, GPS..

Wat mist 't?
    Het mist een gebruiksvriendelijk OS met webintegratie, een capacitief scherm en een wat minder cheap plastic indruk. Verder zou ik 't effe niet zo snel weten .

Oja, een kompas. En een goeie appstore met leuke apps die je multitasking kunt draaien .

Misschien zou je de Nokia 5800 moeten vergelijken met de HTC Tattoo?
    pi_76244306
    Mmmm, ok het was dan wel (een van) de eerste touchscreen mobiel van nokia hea
    daar wel rekening mee houden, ikzelf vind 'm geweldig jaa
    ik ben niet goed met kompjoeter!
    pi_76244445
    Heb 'm zelf ook liggen, maar gebruik nu altijd de Hero .
    pi_76265235
    Wat mij betreft is HTC Hero of Google iPhone 3GS op dit moment meest interessant daarna komt de nieuwe Motorola Droid alleen die telefoon is veeeeel te groot.

Grootste voordeel HTC Hero is de vrijheid van eigen geheugenkaart, makkelijk apps, muziek, video erop zetten zonder software zoals de Iphone verplicht met iTunes te werken (er zijn alternatieven zoals MediaMonkey). Ander voordeel van Android toestel zoals Hero is dat je meerdere applicaties tegelijk kan draaien en dat je zelf de layout en indeling bepaald niet Apple.

Nadelen van Hero is de minder grote hoeveelheid aan apps (tot nog toe) t.o.v. de iTunes app store.

Die 5800 Xpress Music is voor budget leuk maar Symbian en slechte touchscreen en snelheid van het toestel maakt het voor mij niet het toestel. Lekker goedkoop maar niet t beste van dit moment. Leuk voor de massa.
    pi_76267119
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 14:54 schreef funrider het volgende:
    Wat mij betreft is HTC Hero of Google iPhone 3GS op dit moment meest interessant daarna komt de nieuwe Motorola Droid alleen die telefoon is veeeeel te groot.

pi_76268696
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 15:41 schreef kipknots het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
    Dacht ik ook al ja , en de dikte is ook ongeveer gelijk.
    Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
    pi_76269147
    quote:
    Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef Antony1989 het volgende:

[..]

Dacht ik ook al ja , en de dikte is ook ongeveer gelijk.
    Ik heb mijn eigen ook al met de Iphone van een collega vergeleken en het verschil is idd minimaal.
    pi_76270788
    Maar eigenlijk is het wat raar om Hero met iPhone te vergelijken.
    Ik bedoel, de iPhone is veel duurder.
    pi_76293403
    hmm my mistake toch die Droid dan maar eens gaan checken dacht echt dat ie flink stuk groter was dan iPhone. Ben wel ook benieuwd naar laag over Android. HTC heeft dit mooi gedaan van Motorola moet nog waarmaken..
    pi_76293465
    Droid of 3GS inderdaad
    pi_76293944
    http://www.androidplanet.(...)icieel-in-nederland/

Droid komt officieel in maart. De SE X10 in april.
    pi_76294986
    quote:
    Op vrijdag 1 januari 2010 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
    http://www.androidplanet.(...)icieel-in-nederland/

Droid komt officieel in maart. De SE X10 in april.
    Fijn dat Motorola eindelijk erkent dat de Droid/Milestone potentie heeft in NL.. Wel een beetje fail qua timing, Palm maakt het helemaal bont door de Pré dit jaar ergens hier te introduceren.
    url
    pi_76308166
    Iphone (3GS), mede dankzij de appstore.
    pi_76308283
    Prive: een nieuw android toestel, Hero of de Droid.
    Zakelijk/werk: Blackberry Bold (9000/9700)
    Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
      vrijdag 1 januari 2010 @ 23:08:45 #183
    12221 Tijn