Veel plezier ermee ;Dquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:40 schreef fiaflai het volgende:
Het is de HTC HD2 gewordenkrijg em alleen morgen omdat ze em niet op voorraad hadden!
Thx voor de screensquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, aan de hand van wat screenshots dan maar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(De eerste screenshot heb ik inderdaad later dan de rest genomen.)
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:56 schreef zarGon het volgende:
Zou je over een week willen vertellen wat je van de telefoon vindt en of je er tevreden mee bent?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef Aaargh! het volgende:
Meld ook ff hoe lang 't geduurd heeft tot je 't ding door 't (dichte) raam naar buiten wilt gooien.
Misschien een idee om een poule op te zetten ? Ik gok 14 dagen.
en sommige consumenten willen wel alles met hun telefoon kunnen en niet beperkt worden door de fabrikant...quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:33 schreef tjal het volgende:
En sommige consumenten kopen geen mobiel om 'm te gebruiken maar om te rukken op alle nerdmogelijkheden
Moet niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
De iPhone moet je toch eerst jailbreaken wil je een beetje de leuke mogelijkheden kunnen gebruiken?
Wat moet je dan met Windows Mobile ? Dat OS kan niks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en sommige consumenten willen wel alles met hun telefoon kunnen en niet beperkt worden door de fabrikant...
uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstorequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat moet je dan met Windows Mobile ? Dat OS kan niks.
Had ik bij mijn WM foon van HTC ook, maar bij deze Androidphone niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef Lastpost het volgende:
Vond die batterij-duur van die HTC dingen altijd zwaar bedroevend, moest geloof ik de boel op vliegtuigmodus zetten én niet te hard qua volume om enkele uren muziek te kunnen luisteren via WMP.
Mag dan ook hopen dat dát euvel is verbeterd in het afgelopen jaar.
Ik zeg 3 weken. De eerste week erop gooien dat je de mogelijkheden van WM nog niet kent, de 2de week begint het al te irriteren en de 3de week gaat ie door het raam of wordt ie op marktplaats gezetquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef Aaargh! het volgende:
Meld ook ff hoe lang 't geduurd heeft tot je 't ding door 't (dichte) raam naar buiten wilt gooien.
Misschien een idee om een poule op te zetten ? Ik gok 14 dagen.
heb jij ook het probleem met forummen dat de invulvelden voor tekst (bij posten dus) niet goed werken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef _Flash_ het volgende:
Mooi apparaatje hoor, de HD2. Heb zelf nu de touch pro 2, met fysiek toetsenbord mailt en forumt toch wat makkelijker.
iPhone... Mooie cashcow voor Apple!
Maar verder..
Ach, sommige consumenten moet je gewoon wat strakker houden en minder vrijheden geven.
Dat heb ik op de iPhone ook! Blij dat het niet aan mij ligtquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij ook het probleem met forummen dat de invulvelden voor tekst (bij posten dus) niet goed werken?
ik gebruik de mobiele layout, maar kan bij langere posts niet zien wat ik tik omdat hij niet mee scrollt....
Lol, dat denk ik ook. Had net trouwens nog iemand aan de lijn die supertrouw is aan Windows. Heeft een mooie Macbook maar draait er alleen maar Windows op. Hij kan er niet aan wennen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik zeg 3 weken. De eerste week erop gooien dat je de mogelijkheden van WM nog niet kent, de 2de week begint het al te irriteren en de 3de week gaat ie door het raam of wordt ie op marktplaats gezet![]()
WM
Wat heb je bij de iPhone ook?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heb ik op de iPhone ook! Blij dat het niet aan mij ligt
Dat ik niet kan scrollen binnen een invulveld (of gewoon niet weet hoe het moet). Zodat het verrekte lastig is om te typen als je bijv. een lange post quote. Ik zie dan alleen het bovenste deel van de te quoten post.quote:
In het invoerveld je vinger Ingedrukt houden (vergrootglas) en vinger naar beneden toe bewegen. Dan scrollt het.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ik niet kan scrollen binnen een invulveld (of gewoon niet weet hoe het moet). Zodat het verrekte lastig is om te typen als je bijv. een lange post quote. Ik zie dan alleen het bovenste deel van de te quoten post.
Willen de Apple Scientology drollen aub opkrassen naar hun aaiPhone draadje dankjewelgraagedaankleinekutmoeitequote:
Gast.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:19 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Willen de Apple Scientology drollen aub opkrassen naar hun aaiPhone draadje dankjewelgraagedaankleinekutmoeite![]()
.
Deze post bevat zoveel onwetendheid... Ik heb hem al eens hierboven uitgelegd dat dingen anders zitten dan dat hij denkt. Je merkt aan die persoon dat hij zich niet heeft ingelezen en dat hij niet veel van de telefoon afweet. Dat is gewoon een feit. Hij geeft zelf toe dat hij alleen Windows Mobile, Nokia, Sony Ericsson heeft gebruikt. Geen Android en geen iPhone OS.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstore(die voor veel te veel worden verkocht)
Nee, want WM is op zichzelf een belabberd en brak OS en er is nauwelijks kwalitatieve software voor beschikbaar omdat er geen fatsoenlijke SDK is en elk WM toestel hardwarematig dusdanig verschilt dat het ontwikkelen voor WM een ramp is, bovendien hebben WM en de daarvoor beschikbare applicaties om dezelfde reden een gebruiksvriendelijkheid van lik-me-vessie waardoor het WM platform nooit zal aanslaan bij het grote publiek en het dus ook nooit commercieel aantrekkelijk wordt om ervoor te ontwikkelen waardoor je met WM altijd een achterlijk en achtergesteld platform zal hebben waarvoor geen drol voor wordt uitgebracht, getuige alle hippe apps die momenteel wél voor de iPhone maar niet voor WM worden uitgebracht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstore(die voor veel te veel worden verkocht)
TS heeft zijn/haar keuze al gemaakt en nog blijft de Apple Scientology doorzeiken. Mensen worden een beetje moe van dat soort viral marketing, en helemaal als de aaiphone zelf door de tijd heen ook niet zonder foutjes is geweest. En nee, WM heeft daar weinig mee te maken want Android en Maemo komen vaak genoeg voorbij in dit soort draadjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:25 schreef tjal het volgende:
Waarom zijn anti-Apple fanboys altijd zo gefrustreerd? Komt dat door Windows ofzo?
Er is helemaal geen Apple Scientology. Hij doet keer op keer uitspraken die niet kloppen. Er is al gezegd dat hij er niet veel van afweet, dat geeft hij zelf ook toe. En toch presteert hij het om dingen te posten die niet kloppen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
TS heeft zijn/haar keuze al gemaakt en nog blijft de Apple Scientology doorzeiken. Mensen worden een beetje moe van dat soort viral marketing, en helemaal als de aaiphone zelf door de tijd heen ook niet zonder foutjes is geweest. En nee, WM heeft daar weinig mee te maken want Android en Maemo komen vaak genoeg voorbij in dit soort draadjes.
Och, ik kijk vaak genoeg in de iMeuk en osx draadjes en het valt gewoon op hoe vaak er op de concurrentie moeten worden gezeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:32 schreef zarGon het volgende:
Er is helemaal geen Apple Scientology. Hij doet keer op keer uitspraken die niet kloppen. Er is al gezegd dat hij er niet veel van afweet, dat geeft hij zelf ook toe. En toch presteert hij het om dingen te posten die niet kloppen.
Ga janken. Met je Apple Scientology.
Dat mocht eens tijd worden |:{ .quote:Er is al meerdere malen aangegeven dat de iPhone niet alles is en alles kan.
Hoe krijg jij 5 startknoppen onderaan??quote:
Laat ik het anders zeggen dan: Android is een nieuw mobiel OS en de rek qua doorontwikkeling is er nog niet uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:15 schreef DennisMoore het volgende:
Android 'in ontwikkeling' en 'veelbelovend'? Dat klinkt alsof je het nog niet 'af' vindt.
Wat moet er volgens jou nog veranderen aan Android voordat het volgens jou de veelbelovende beloftes heeft waargemaakt?
nare is dat je vervolgens wel naar beneden kunt scrollen en tekst lezen, en op het moment dat je weer doortikt springt hij weer helemaal naar bovenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat heb ik op de iPhone ook! Blij dat het niet aan mij ligt
Kun je nagaan hoe mooi het nog gaat worden, als je ziet hoe goed het nu al isquote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef ErictheSwift het volgende:
Laat ik het anders zeggen dan: Android is een nieuw mobiel OS en de rek qua doorontwikkeling is er nog niet uit.
Tekstveld kan je met 2 vingers scrollen. (1 vinger scrolled de hele pagina, 2 alleen het tekstveld)quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat ik niet kan scrollen binnen een invulveld (of gewoon niet weet hoe het moet).
visual studio anyone? kan je gewoon WM apps in ontwikkelen....quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef tjal het volgende:
[..]
Nee, want WM is op zichzelf een belabberd en brak OS en er is nauwelijks kwalitatieve software voor beschikbaar omdat er geen fatsoenlijke SDK is en elk WM toestel hardwarematig dusdanig verschilt dat het ontwikkelen voor WM een ramp is, bovendien hebben WM en de daarvoor beschikbare applicaties om dezelfde reden een gebruiksvriendelijkheid van lik-me-vessie waardoor het WM platform nooit zal aanslaan bij het grote publiek en het dus ook nooit commercieel aantrekkelijk wordt om ervoor te ontwikkelen waardoor je met WM altijd een achterlijk en achtergesteld platform zal hebben waarvoor geen drol voor wordt uitgebracht, getuige alle hippe apps die momenteel wél voor de iPhone maar niet voor WM worden uitgebracht.
Dus nee, uiteindelijk kan je niet meer met WM.
Fatsoenlijke SDK, met equivalenten van UIKit, CoreAnimation, etc. Voor WM moet je zowat alles zelf from scratch maken, de iPhone SDK zit véél beter in elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
visual studio anyone? kan je gewoon WM apps in ontwikkelen....
Visual Studio is geen SDK maar gewoon de IDE waarin je werkt. De Windows Mobile API's zijn nogal beperkt, zeker als je vanuit .NET werkt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
visual studio anyone? kan je gewoon WM apps in ontwikkelen....
het scrollen is (iig bij mij) het probleem niet. Meer dat hij niet meescrollt als je aan het schrijven bent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:55 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Tekstveld kan je met 2 vingers scrollen. (1 vinger scrolled de hele pagina, 2 alleen het tekstveld)
Gewoon doen wat de TS over een poosje ook gaat doenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:56 schreef kadeya het volgende:
Ik ga hier hulp vragen. Ik ben erachter gekomen dat ik aan het stockholmsyndroom lijd en een apple-fanboy(?) ben, nu wil ik dat helemaal niet zijn. Ik heb een iPhone, maar ik wil zo graag iets anders, maar het lukt niet. Ik kan me niet losmaken van die iPhone, elke keer weer pak ik hem, elke keer weer werkt het allemaal zo goed. Ik bedoel slecht, nee goed, maar slecht voor mij, want daardoor heb ik hem weer in handen en wil ik geen andere telefoon. Wat niet goed is, want dan ben ik een apple-fanboy met stockholmsyndroom. Ik droom soms van een HTC, Samsung of een Xperia. Die zou ik wel gewoon kunnen wegstoppen, bijv. als mijn internet niet werkt of ik net te hard op mijn touchscreen heb gedrukt, omdat ie niet reageerde. Mensen zouden mij niet meer gefrustreerd aankijken. Op fok zou ik kunnen vertellen dat ik niet vast zit aan itunes of aan de 100.000 apps uit de appstore, maar dat ik vrij van alle mogelijkheden van mijn smartphone gebruik kan maken. Had ik maar geen iPhone...
De Nokia 5800. Mijn gezicht deedquote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef PiRANiA het volgende:
http://thereallymobileproject.com/2009/12/my-phone-of-the-year/
Die telefoon heeft een kuttouchscreen.quote:This phone, launched in January 2009, brought touchscreen smartphones to the masses in a way that no other handset has yet to reproduce.
Ben je het niet eens met zijn argumentatie?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Nokia 5800. Mijn gezicht deed.
Doe me een lol zeg.
Een telefoon met Symbian beter vinden dan Android en iPhone OS, lyrisch zijn over het scherm van de Nokia 5800 (serieus, kutscherm met kuttoetsenbord), enzovoort. Zeker geen phone of the year.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ben je het niet eens met zijn argumentatie?
Er zijn twee besturingssystemen die waar je 'it just works' op kan toepassen. Android en iPhone OS. De verouderde Symbian zeker niet.quote:It’s light, cheap and it just works.
Ik kan me wel vinden in zijn argumentatie, wat betreft toegankelijkheid qua prijs. Verder vind ik dat ding prima werken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een telefoon met Symbian beter vinden dan Android en iPhone OS, lyrisch zijn over het scherm van de Nokia 5800 (serieus, kutscherm met kuttoetsenbord), enzovoort. Zeker geen phone of the year.
[..]
Er zijn twee besturingssystemen die waar je 'it just works' op kan toepassen. Android en iPhone OS. De verouderde Symbian zeker niet.
Ben jij het eens met hem?
quote:Wow, I have an e71, n82 and 5800. I'd say the 5800 is the worst of the 3 by far. I don't use it much because the touch screen is the worst out there. The camera and video recording are horrible, battery is weak and it looks and feels cheap.
Why did I buy it, to replace an ipod touch that was stolen. For playing music and watching videos, I'd say its adequate but not even close to phone of the year.
Motorola droid, pre or even the iphone 3gs blow away the 5800 (in the US at least they are 200 with contract).
You should have said n86, because I'll probably end up getting that when it comes down in price. Anyway, I hope you reconsider your decision because it still baffles me.
quote:I agree that 2 years ago the N95 was probably a good choice for phone of the year but not because they where so popular but because it was the first mainstream phone to pack so much into a device and on the whole it worked well. But for 2009 the 5800???? Just because they are common, cheap and you can't go anywhere without seeing them doesn't make it phone of the year. Going off that criteria we'll have a Chav nominated personality of the year.
quote:interesting thoughts james, hard to argue in the way you present this. i have the 5800 myself and dont use it after all. i just dont get along with it in terms of symbian being not designed to be a touchscreen OS in any way, and the resistive screen is not my cup of tea either.. i know the 5800 has a fanbase, as well as some haters - i dont wanna sort myself into any of those.
Lelijk, goedkoop en onoverzichtelijk. Is het nou echt zo moeilijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nieuwe Windows Mobile, 6.5.3. Minimale interface wijzigingen, maar wat blijft het afschuwelijk lelijk zegWtf zijn het voor incompetenten die zo'n 1999'ish interface laten zien? Ik heb weinig hoop meer voor WinMo. 7..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach, kom op man. Wat de prijs betreft heeft hij gelijk.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in zijn argumentatie, wat betreft toegankelijkheid qua prijs. Verder vind ik dat ding prima werken.
Of het de beste telefoon is: nee. Maar wel een prima ding op zich.
Mee eens. De Nokia 5800 is zéker niet de beste telefoon, maar voor het geld, dat zou best kunnenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan me wel vinden in zijn argumentatie, wat betreft toegankelijkheid qua prijs. Verder vind ik dat ding prima werken.
Of het de beste telefoon is: nee. Maar wel een prima ding op zich.
HTC Hero is beter, maar ook duurder, en heeft trouwens een slechtere camera, slechtere speaker (als je zonder oortelefoontjes stereo (!) muziek wil luisteren) en slechtere accutijd.quote:This phone, launched in January 2009, brought touchscreen smartphones to the masses in a way that no other handset has yet to reproduce. Not the best in class by any stretch, but pitched at exactly the right price, at exactly the right market, this handset has sold by the bucket load. the 5800 is a fantastic entry level device for all ages. Featuring a surprisingly capable 3.2mp camera, the first of the (now defunct), Xpress Music range is still to this day a regular in my pocket. Its design is simple yet durable and is perfect for the days when you just need something to last all day, without fear of crashing halfway through an important call/email
Wat is voor jou 'voor het geld' dan het beste bewezen massa-apparaat met topverkopen? De iPhone?quote:Op woensdag 30 december 2009 20:33 schreef zarGon het volgende:
De Nokia 5800 is voor het geld misschien een prima apparaat, maar het beste van 2009? Zeker weten niet.
"Beste bewezen", "topverkopen".quote:Op woensdag 30 december 2009 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is voor jou 'voor het geld' dan het beste bewezen massa-apparaat met topverkopen? De iPhone?
Het mist een gebruiksvriendelijk OS met webintegratie, een capacitief scherm en een wat minder cheap plastic indruk. Verder zou ik 't effe niet zo snel wetenquote:Op woensdag 30 december 2009 21:02 schreef Quantie het volgende:
Ik heb de Nokia 5800 XpressMusic.
Prachtig, goedkoop, touchscreen, wifi, 3G, GPS..
Wat mist 't?
quote:Op donderdag 31 december 2009 14:54 schreef funrider het volgende:
Wat mij betreft is HTC Hero of Google iPhone 3GS op dit moment meest interessant daarna komt de nieuwe Motorola Droid alleen die telefoon is veeeeel te groot.
Dacht ik ook al jaquote:
Ik heb mijn eigen ook al met de Iphone van een collega vergeleken en het verschil is idd minimaal.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:19 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja, en de dikte is ook ongeveer gelijk.
Fijn dat Motorola eindelijk erkent dat de Droid/Milestone potentie heeft in NL.. Wel een beetje fail qua timing, Palm maakt het helemaal bont door de Pré dit jaar ergens hier te introduceren.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.(...)icieel-in-nederland/
Droid komt officieel in maart. De SE X10 in april.
Het is juist Windows Mobile waar je geen zak mee kunt, omdat er geen aantrekkelijk business model rond het ontwikkelen van apps voor dat platform is. Het ontbreken van een goed centraal distributiekanaal is een belangrijk onderdeel van dat gebrek. Het gevolg is dat er weinig developers geïnteresseerd zijn om te investeren in het maken van applicaties voor Windows Mobile, waardoor de gebruikers dus weinig met het platform kunnen doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
Wat Tijn zei: de Appstore/Androidmarket is een onmisbaar afzetkanaal. Vergeet daarbij ook niet de gratis apps die in grotere getalen en hogere kwaliteit aanwezig zijn als bij Windows Mobile. Waarom zelf gaan zoeken naar applicaties terwijl je met een paar taps de beste apps op een rijtje hebt en ook net zo makkelijk installeert. Ik hoor van mensen die apps op hun iPhone hebben die voorheen dezelfde functies absoluut niet gebruikten op hun Nokia, of Windows Mobile.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:
[..]
*hatsjoe hoest kuch*windows mobile*barf*quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef fiaflai het volgende:
Ik had eerder beloofd dat ik zou terugkomen na een week (inmiddels wat langer) en mijn mening neer zou gooien over de HTC HD2
Nu moet ik eerlijk zeggen dat ondanks ik 19 ben ik haast nooit 'iets extras' doe met mijn telefoon. Ik vond het onwijsssss vet dat ik in mijn bed lag nadat ik mijn laptop af had gesloten en toen op de HTC HD2 op youtube een nieuwe episode van een serie kon kijken anderhalf uur lang waardoor de accu uiteindelijk op 40% stond geloof ik. Nu is het zo dat de accu van iphone niet verwisselbaar is en die van de HTC HD2 wel toch? dus je kan gewoon een extra accu op zak hebben en gewoon in goed kwaliteit en 'resolutie', serieuswaar de grootte van 't scherm is echt ónwijs vet van de HTC HD2, toch urenlang bezig zijn
verder niet veel mee gedaan en denk ook niet dat ik er meer mee zal doen als het luisteren van muziek, gebruik maken van youtube en internet waar ik overigens helemaal niks over te klagen heb.
verder vind ik de hele design in zowel telefoon als in thema zoals het beginscherm etc gewoon geweldig :p
geen klachten over de HTC HD2juist zeer tevreden
je zou maar die OS willen. /sighquote:Op zondag 10 januari 2010 00:08 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
*hatsjoe hoest kuch*windows mobile*barf*
Hoezo "zelfs Symbian", dat is zo mogelijk nog slechter dan Windows Mobilequote:Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
je zou maar die OS willen. /sigh
android is het best op dit moment, pwnt zelfs Symbian, nietwaar?
Nee, Android is ook problematisch. Te veel fragmentatie en de Dalvik VM performed voor geen ene meter (geen JIT, hele slechte garbage collector).quote:Op zondag 10 januari 2010 00:15 schreef Quantie het volgende:
[..]
je zou maar die OS willen. /sigh
android is het best op dit moment, pwnt zelfs Symbian, nietwaar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |