abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76270788
Maar eigenlijk is het wat raar om Hero met iPhone te vergelijken.
Ik bedoel, de iPhone is veel duurder.
pi_76293403
hmm my mistake toch die Droid dan maar eens gaan checken dacht echt dat ie flink stuk groter was dan iPhone. Ben wel ook benieuwd naar laag over Android. HTC heeft dit mooi gedaan van Motorola moet nog waarmaken..
pi_76293465
Droid of 3GS inderdaad
pi_76293944
http://www.androidplanet.(...)icieel-in-nederland/

Droid komt officieel in maart. De SE X10 in april.
pi_76294986
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.androidplanet.(...)icieel-in-nederland/

Droid komt officieel in maart. De SE X10 in april.
Fijn dat Motorola eindelijk erkent dat de Droid/Milestone potentie heeft in NL.. Wel een beetje fail qua timing, Palm maakt het helemaal bont door de Pré dit jaar ergens hier te introduceren.
url
pi_76308166
Iphone (3GS), mede dankzij de appstore.
pi_76308283
Prive: een nieuw android toestel, Hero of de Droid.
Zakelijk/werk: Blackberry Bold (9000/9700)
Wees snel en pak wat je moet, voordat de ander dit doet!
  vrijdag 1 januari 2010 @ 23:08:45 #183
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_76309005
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstore (die voor veel te veel worden verkocht)
Het is juist Windows Mobile waar je geen zak mee kunt, omdat er geen aantrekkelijk business model rond het ontwikkelen van apps voor dat platform is. Het ontbreken van een goed centraal distributiekanaal is een belangrijk onderdeel van dat gebrek. Het gevolg is dat er weinig developers geďnteresseerd zijn om te investeren in het maken van applicaties voor Windows Mobile, waardoor de gebruikers dus weinig met het platform kunnen doen.
pi_76315785
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 15:14 schreef mschol het volgende:

[..]

uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstore (die voor veel te veel worden verkocht)
Wat Tijn zei: de Appstore/Androidmarket is een onmisbaar afzetkanaal. Vergeet daarbij ook niet de gratis apps die in grotere getalen en hogere kwaliteit aanwezig zijn als bij Windows Mobile. Waarom zelf gaan zoeken naar applicaties terwijl je met een paar taps de beste apps op een rijtje hebt en ook net zo makkelijk installeert. Ik hoor van mensen die apps op hun iPhone hebben die voorheen dezelfde functies absoluut niet gebruikten op hun Nokia, of Windows Mobile.

Dat je met Windows Mobile 'meer zou kunnen' is natuurlijk ook kul, het knutselen met registerkeys en andere matige 3rd party interfaces is geneuzel in de marge. Een slechte, niet-consistente interface en iets als een register zijn sowieso het laatste wat je wil op een worktool als een telefoon. Overigens is Windows Mobile 6.5.3 ook de zoveelste kansloze poging om de stervende patient levend te houden

[ Bericht 1% gewijzigd door Drommelsch85 op 02-01-2010 03:59:12 ]
url
pi_76318066
HTC Hero en ook de in de VS beschikbare HTC Droid Eris zijn ook leuke instap Android toestellen met de heerlijke HTC apps en Android 1.5 uiteraard. Beide worden ze binnenkort ook naar 2.0 over gezet.
pi_76539624
Ik had eerder beloofd dat ik zou terugkomen na een week (inmiddels wat langer) en mijn mening neer zou gooien over de HTC HD2

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ondanks ik 19 ben ik haast nooit 'iets extras' doe met mijn telefoon. Ik vond het onwijsssss vet dat ik in mijn bed lag nadat ik mijn laptop af had gesloten en toen op de HTC HD2 op youtube een nieuwe episode van een serie kon kijken anderhalf uur lang waardoor de accu uiteindelijk op 40% stond geloof ik. Nu is het zo dat de accu van iphone niet verwisselbaar is en die van de HTC HD2 wel toch? dus je kan gewoon een extra accu op zak hebben en gewoon in goed kwaliteit en 'resolutie', serieuswaar de grootte van 't scherm is echt ónwijs vet van de HTC HD2, toch urenlang bezig zijn

verder niet veel mee gedaan en denk ook niet dat ik er meer mee zal doen als het luisteren van muziek, gebruik maken van youtube en internet waar ik overigens helemaal niks over te klagen heb.

verder vind ik de hele design in zowel telefoon als in thema zoals het beginscherm etc gewoon geweldig :p

geen klachten over de HTC HD2 juist zeer tevreden
pi_76618284
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef fiaflai het volgende:
Ik had eerder beloofd dat ik zou terugkomen na een week (inmiddels wat langer) en mijn mening neer zou gooien over de HTC HD2

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ondanks ik 19 ben ik haast nooit 'iets extras' doe met mijn telefoon. Ik vond het onwijsssss vet dat ik in mijn bed lag nadat ik mijn laptop af had gesloten en toen op de HTC HD2 op youtube een nieuwe episode van een serie kon kijken anderhalf uur lang waardoor de accu uiteindelijk op 40% stond geloof ik. Nu is het zo dat de accu van iphone niet verwisselbaar is en die van de HTC HD2 wel toch? dus je kan gewoon een extra accu op zak hebben en gewoon in goed kwaliteit en 'resolutie', serieuswaar de grootte van 't scherm is echt ónwijs vet van de HTC HD2, toch urenlang bezig zijn

verder niet veel mee gedaan en denk ook niet dat ik er meer mee zal doen als het luisteren van muziek, gebruik maken van youtube en internet waar ik overigens helemaal niks over te klagen heb.

verder vind ik de hele design in zowel telefoon als in thema zoals het beginscherm etc gewoon geweldig :p

geen klachten over de HTC HD2 juist zeer tevreden
*hatsjoe hoest kuch*windows mobile*barf*
Apple producten ftw!
pi_76618487
quote:
Op zondag 10 januari 2010 00:08 schreef OHSHI- het volgende:

[..]

*hatsjoe hoest kuch*windows mobile*barf*
je zou maar die OS willen. /sigh
android is het best op dit moment, pwnt zelfs Symbian, nietwaar?
ik ben niet goed met kompjoeter!
  zondag 10 januari 2010 @ 00:16:14 #189
12221 Tijn