Veel plezier ermee ;Dquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:40 schreef fiaflai het volgende:
Het is de HTC HD2 gewordenkrijg em alleen morgen omdat ze em niet op voorraad hadden!
Thx voor de screensquote:Op dinsdag 29 december 2009 02:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, aan de hand van wat screenshots dan maar:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
(De eerste screenshot heb ik inderdaad later dan de rest genomen.)
Zal ik doen!quote:Op dinsdag 29 december 2009 02:56 schreef zarGon het volgende:
Zou je over een week willen vertellen wat je van de telefoon vindt en of je er tevreden mee bent?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef Aaargh! het volgende:
Meld ook ff hoe lang 't geduurd heeft tot je 't ding door 't (dichte) raam naar buiten wilt gooien.
Misschien een idee om een poule op te zetten ? Ik gok 14 dagen.
en sommige consumenten willen wel alles met hun telefoon kunnen en niet beperkt worden door de fabrikant...quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:33 schreef tjal het volgende:
En sommige consumenten kopen geen mobiel om 'm te gebruiken maar om te rukken op alle nerdmogelijkheden
Moet niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:04 schreef DennisMoore het volgende:
De iPhone moet je toch eerst jailbreaken wil je een beetje de leuke mogelijkheden kunnen gebruiken?
Wat moet je dan met Windows Mobile ? Dat OS kan niks.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef mschol het volgende:
[..]
en sommige consumenten willen wel alles met hun telefoon kunnen en niet beperkt worden door de fabrikant...
uiteindelijk kan je er meer mee omdat je de vrijheid hebt.. bij apple ben je gebonden afaik aan de "apps" uit de appstorequote:Op dinsdag 29 december 2009 15:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat moet je dan met Windows Mobile ? Dat OS kan niks.
Had ik bij mijn WM foon van HTC ook, maar bij deze Androidphone niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:34 schreef Lastpost het volgende:
Vond die batterij-duur van die HTC dingen altijd zwaar bedroevend, moest geloof ik de boel op vliegtuigmodus zetten én niet te hard qua volume om enkele uren muziek te kunnen luisteren via WMP.
Mag dan ook hopen dat dát euvel is verbeterd in het afgelopen jaar.
Ik zeg 3 weken. De eerste week erop gooien dat je de mogelijkheden van WM nog niet kent, de 2de week begint het al te irriteren en de 3de week gaat ie door het raam of wordt ie op marktplaats gezetquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:07 schreef Aaargh! het volgende:
Meld ook ff hoe lang 't geduurd heeft tot je 't ding door 't (dichte) raam naar buiten wilt gooien.
Misschien een idee om een poule op te zetten ? Ik gok 14 dagen.
heb jij ook het probleem met forummen dat de invulvelden voor tekst (bij posten dus) niet goed werken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef _Flash_ het volgende:
Mooi apparaatje hoor, de HD2. Heb zelf nu de touch pro 2, met fysiek toetsenbord mailt en forumt toch wat makkelijker.
iPhone... Mooie cashcow voor Apple!
Maar verder..
Ach, sommige consumenten moet je gewoon wat strakker houden en minder vrijheden geven.
Dat heb ik op de iPhone ook! Blij dat het niet aan mij ligtquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij ook het probleem met forummen dat de invulvelden voor tekst (bij posten dus) niet goed werken?
ik gebruik de mobiele layout, maar kan bij langere posts niet zien wat ik tik omdat hij niet mee scrollt....
Lol, dat denk ik ook. Had net trouwens nog iemand aan de lijn die supertrouw is aan Windows. Heeft een mooie Macbook maar draait er alleen maar Windows op. Hij kan er niet aan wennen...quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik zeg 3 weken. De eerste week erop gooien dat je de mogelijkheden van WM nog niet kent, de 2de week begint het al te irriteren en de 3de week gaat ie door het raam of wordt ie op marktplaats gezet![]()
WM
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |