Zo'n ronde.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:51 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wat voor pizza heb je besteld?
Met spul erop zeker..quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo'n ronde.
Met extra neushoornquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef RodeNek het volgende:
Ik heb een pizza met olijven en champignons bestelden ohja 6 chicken wings
![]()
![]()
Mijn hele familie is op vakantiequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef gers het volgende:
mensen die vandaag pizza eten![]()
EDIT
GODMILJAAR WEER DIE GEILE PIZZACHIMEID IN EEN BANNER
[ afbeelding ]
Bezorgen ze bij jou pizza's met Kerst?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef RodeNek het volgende:
Verdomme heb al ene half uur geleden een bestelling gemaakt...en ik verga van de honger![]()
Klacht: Pizza bezorging duurt veel te lang.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef RodeNek het volgende:
Ik heb een pizza met olijven en champignons bestelden ohja 6 chicken wings
![]()
![]()
Ik heb geen idee of ze bezorgen met kerstquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bezorgen ze bij jou pizza's met Kerst?Bij mij niet.
Welke zaak, Dominee's Pizza?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heeeeee zovty![]()
How u doin'?
Is dat ding er nou al? Weet je wat, bel ze maar op en zeg maar dat Federer-fan heeft gezegd dat jij vanavond vijf euro korting krijgt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:56 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze bezorgen met kerst, maar ik kon gewoon bestellen via thuisbezorgd en dat foldertje dat ik heb zegt elke dag open te zijn. Die zaak heet pizzamax.
Rond en knapperigquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]marokkaanse
.
Je Joey truc werkt! *zwijmel* Hoe wil je me hebben?![]()
.
Oprotten met je geflirtquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]marokkaanse
.
Je Joey truc werkt! *zwijmel* Hoe wil je me hebben?![]()
.
Wat verwacht je met zo'n username.quote:
nee nog steeds nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat ding er nou al? Weet je wat, bel ze maar op en zeg maar dat Federer-fan heeft gezegd dat jij vanavond vijf euro korting krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |