toch wel?quote:Op zondag 27 december 2009 00:05 schreef Deisyy het volgende:
Vanavond naar de bios geweest, Avatar!
Ik ging er eigenljk heen vanwege mijn zoon, maar wat een ontzettend gave film!

Ik ben naar de 3D-voorstelling geweest, was gaaf.quote:Op zondag 27 december 2009 00:10 schreef D. het volgende:
[..]
toch wel?
De effecten moeten waanzinnig zijn, maar dan moet je wel naar een IMAX eigenlijk, het verhaal stelt weinig voor

Al is het alleen maar vanwege de kerstliedjesquote:

Nee, mijn info komt van de recenties die ik gelezen hebquote:Op zondag 27 december 2009 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben naar de 3D-voorstelling geweest, was gaaf.
Ben jij ook al geweest dan? Want ik vond het zeker wel een goed verhaal.

Ach welnee, mijn kerstboompje staat er nog, en ik laat het een en ander me nog steeds lekker smakenquote:Op zondag 27 december 2009 00:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al is het alleen maar vanwege de kerstliedjes

Ik keek even en zag een gitarist een kop trekken alsof het erg moelijk gingquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:57 schreef Sporti het volgende:
[..]
LOL kijken we naar hetzelfde programma

Als die ouwe geen familie is van die jonge dan draai hem de nek maar omquote:Op zondag 27 december 2009 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik keek even en zag een gitarist een kop trekken alsof het erg moelijk ging![]()
Kan alleen luisteren, in mijn voliere is een volwassen vogel bezig om bij een jong de donsveertjes eruit te trekken en die moet uitgevangen worden

Het gaat nou niet meer over die gitarist, toch?quote:Op zondag 27 december 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die ouwe geen familie is van die jonge dan draai hem de nek maar om

Opgevangen? Lekker voor in je kussenquote:Op zondag 27 december 2009 00:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik keek even en zag een gitarist een kop trekken alsof het erg moelijk ging![]()
Kan alleen luisteren, in mijn voliere is een volwassen vogel bezig om bij een jong de donsveertjes eruit te trekken en die moet uitgevangen worden

quote:Op zondag 27 december 2009 00:35 schreef D. het volgende:
Het gaat nou niet meer over die gitarist, toch?

Met zebravinken a 3,50 zou ik dat nog overwegen maar voor deze vogels betaal je minimaal 25 euro,quote:Op zondag 27 december 2009 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als die ouwe geen familie is van die jonge dan draai hem de nek maar om

De voliere ligt er geregeld vol mee in de rui periode, maar voordat ik een kussen vol heb...misschien kan ik hem meenemen naar het bejaardenhuisquote:Op zondag 27 december 2009 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Opgevangen? Lekker voor in je kussen

Wellicht misplaatst, sloeg ik een bruggetje naar de mensenwereld, capisci?quote:Op zondag 27 december 2009 00:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Met zebravinken a 3,50 zou ik dat nog overwegen maar voor deze vogels betaal je minimaal 25 euro,
hij mag voorlopig een ergens anders wonen en staat binnekort op marktplaats

Later peerquote:Op zondag 27 december 2009 00:45 schreef D. het volgende:
Mensen, het feest is weer voorbij, tot weer maar weer

Truste D.quote:Op zondag 27 december 2009 00:45 schreef D. het volgende:
Mensen, het feest is weer voorbij, tot weer maar weer

Op 2de kerstdagquote:Op zondag 27 december 2009 00:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wellicht misplaatst, sloeg ik een bruggetje naar de mensenwereld, capisci?

Is niet ewg, iets te veel gezopen tijdens deze dagenquote:Op zondag 27 december 2009 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Op 2de kerstdag![]()
Nou na iets teveel drank zag ik het bruggetje over het hoofd

Net als boodschappen hé, in de juiste positie gaat net alles erinquote:

Jawel hoor, ben er ook nog. Met Dennis Ruijer op 538 (voor de buren qua volumequote:

Het was gezellig, trustequote:Op zondag 27 december 2009 01:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga maar eens pitten, bis morgen.

Ciao, a domaniquote:Op zondag 27 december 2009 01:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga maar eens pitten, bis morgen.

Goeie tip, ik zal ook eens ff wat muziek opzetten. Iedereen is nu toch al naar bedquote:Op zondag 27 december 2009 01:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel hoor, ben er ook nog. Met Dennis Ruijer op 538 (voor de buren qua volume)

Na een sloot bier en een fles italiaanse wijn nu aan de koffiequote:Op zondag 27 december 2009 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie tip, ik zal ook eens ff wat muziek opzetten. Iedereen is nu toch al naar bed
behalve mijn broer, die komt zo![]()

Precies. OK, geen drank dan maar K2quote:Op zondag 27 december 2009 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na een sloot bier en een fles italiaanse wijn nu aan de koffie538

K2? Dat was toch K3 met een minder? Doe mij maar K1quote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies. OK, geen drank dan maar K2

Oh Hidi staat op UIT.quote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
K2? Dat was toch K3 met een minder? Doe mij maar K1![]()

Ik weet ook niet wie die namen verzint, maar het is prima te rokenquote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
K2? Dat was toch K3 met een minder? Doe mij maar K1![]()

Ik had mijn kerst ava tot het einde van dit jaar staan, maar ik heb het wel gehad met de kerst dus ff veranderdquote:Op zondag 27 december 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh Hidi staat op UIT.Tot morgen dan maar

Je bent er nogquote:Op zondag 27 december 2009 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie die namen verzint, maar het is prima te roken

dormire benequote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Saluti Hidi, ik ga nog een senseootje klaarmaken met een Claymore mixje, huppel nog wat door mijn hutje op de geluiden van 538 en dan zie ik wel wanneer ik morgen weer bij kennis komNotte

quote:

Niet dat ik weetquote:

Hij is nog niet thuisquote:Op zondag 27 december 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt je broer niet op zijn bek geslagen?

Wat een kutleven hebben wij toch hè?quote:

Herinner me er weer aanquote:

Muß daß sein? Wenn du wolst kann ich mal auf deinen Maul schlagen.quote:Op zondag 27 december 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt je broer niet op zijn bek geslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |