Hij is nog niet thuisquote:Op zondag 27 december 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt je broer niet op zijn bek geslagen?
Wat een kutleven hebben wij toch hè?quote:
Herinner me er weer aanquote:
Muß daß sein? Wenn du wolst kann ich mal auf deinen Maul schlagen.quote:Op zondag 27 december 2009 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt je broer niet op zijn bek geslagen?
Niet doen Hidi, je weet: als je een meid was danquote:
Weet je zeker dat je aan de koffie zat?quote:Op zondag 27 december 2009 04:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Muß daß sein? Wenn du wolst kann ich mal auf deinen Maul schlagen.(Lijkt wel duits wat ik hier nou post
)
Virtueel vind ik het van een man ook niet erg hoorquote:Op zondag 27 december 2009 04:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet doen Hidi, je weet: als je een meid was dan, maar dat ben je niet
![]()
Ja, Senseo, maar dan van AHquote:Op zondag 27 december 2009 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je aan de koffie zat?
Wat ga je daar raar van praten danquote:
Gelukkig kun je dat lachend zeggenquote:
Maar ik heb me toch voorgenomen mijn nestje in te duiken voordat het licht wordt op derde kerstdag. Ciao HiDiHoquote:
Dat duurd nog wel een paar uur hoor. nightquote:Op zondag 27 december 2009 04:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik heb me toch voorgenomen mijn nestje in te duiken voordat het licht wordt op derde kerstdag. Ciao HiDiHo![]()
Volgens mij maak je daar een dt fout.quote:Op zondag 27 december 2009 04:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat duurd nog wel een paar uur hoor. night
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |