Niet doen Hidi, je weet: als je een meid was danquote:

Weet je zeker dat je aan de koffie zat?quote:Op zondag 27 december 2009 04:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Muß daß sein? Wenn du wolst kann ich mal auf deinen Maul schlagen.(Lijkt wel duits wat ik hier nou post
)

Virtueel vind ik het van een man ook niet erg hoorquote:Op zondag 27 december 2009 04:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet doen Hidi, je weet: als je een meid was dan, maar dat ben je niet
![]()

Ja, Senseo, maar dan van AHquote:Op zondag 27 december 2009 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je aan de koffie zat?

Wat ga je daar raar van praten danquote:

Gelukkig kun je dat lachend zeggenquote:

Maar ik heb me toch voorgenomen mijn nestje in te duiken voordat het licht wordt op derde kerstdag. Ciao HiDiHoquote:

Dat duurd nog wel een paar uur hoor. nightquote:Op zondag 27 december 2009 04:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar ik heb me toch voorgenomen mijn nestje in te duiken voordat het licht wordt op derde kerstdag. Ciao HiDiHo![]()

Volgens mij maak je daar een dt fout.quote:Op zondag 27 december 2009 04:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat duurd nog wel een paar uur hoor. night

quote:Op zondag 27 december 2009 10:16 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vannacht meerdere malen mn maag uit mn lijf gekotst..ik voel me zo ziek dat ik gewoon thee aan het drinken ben
![]()
Mn nIchtje had van de week een of ander virus opgelopen op de chreche, maar het was niet de bedoeling dat ik het ook zoi krijgen

Beterschapquote:Op zondag 27 december 2009 10:16 schreef Laysa het volgende:
Ik heb vannacht meerdere malen mn maag uit mn lijf gekotst..ik voel me zo ziek dat ik gewoon thee aan het drinken ben
![]()
Mn nIchtje had van de week een of ander virus opgelopen op de chreche, maar het was niet de bedoeling dat ik het ook zoi krijgen

Ga je je rolator opoetsen, krijgt je kunstgebit een extra kukidentje, doe je een schone incontinentie luier aan.quote:

Mijn oma is jarig en de hele familie komt samen (zo'n 80 man) voor een lange brunchquote:Op zondag 27 december 2009 10:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ga je je rolator opoetsen, krijgt je kunstgebit een extra kukidentje, doe je een schone incontinentie luier aan.![]()
Wat betekend Oma-dag

Geeftniet geniet er maar vanquote:Op zondag 27 december 2009 10:42 schreef KRIBBET het volgende:
Alvast sorry Laysa.
De broodjes gaan de oven in, de worstjes liggen te warmen in hun sop, gebakken eitje met spek en het hele zooitje nog even met kaas erop laten smelten![]()
Kortom we gaan even ontbijten en bijkletsen

Gezellig!quote:Op zondag 27 december 2009 10:51 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn oma is jarig en de hele familie komt samen (zo'n 80 man) voor een lange brunch

Gelukkig maar, heb een broodje voor je overgehoudenquote:Op zondag 27 december 2009 10:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geeftniet geniet er maar van...Ik ben zo murv van vannacht dat het me niets doet

Heb je een eigen diner gefikst? Wat knap! Wat heb je gemaakt en voor hoeveel personen?quote:Op zondag 27 december 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu alweer gesport, in mijn lijf heeft de alcohol nog de overhand
. Maar m'n kerstdiner is gelukt, en m'n vaatwasser is momenteel m'n grootste vriend.
![]()
Erg tof

Wow, hulde!quote:Op zondag 27 december 2009 12:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, heb ik. Voor 5 mensen (inclusief mezelf)
.
Nou komt ie:
Vooraf champignosragout met verse champignons in zo'n pasteibakje, met daarnaast een met kaas gevulde grote champignon uit de oven. Opgemaakt met een blaadje veldsla en wat bieslook.
Als hoofdgerecht plakjes beenham met aardappeltjes en mix van boontjes, spruitjes en doorgebakken spek. De saus bestond uit appels, cranberrycompot, port, vanillesuiker etc etc.
Na vanille-ijs met ware kersen, opgemaakt met een te coole wafel.
Na na koffie, met niks, want iedereen zat vol.
En jij en jij en jij![]()
?

Gelukkig zijn er zat bn-ers die voor je willen koken op dagen als deze. Staan opeens Nick en Simon in je voorgerecht. Wat een armoe.quote:Op zondag 27 december 2009 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
Broodje beenham en een kop tomatensoep @ Gaarkeuken! We hebben het niet allemaal zo breed!

Ik ben die pauper uit de familie. Die vraagt of ie de kliekjes mee mag nemen!quote:Op zondag 27 december 2009 12:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er zat bn-ers die voor je willen koken op dagen als deze. Staan opeens Nick en Simon in je voorgerecht. Wat een armoe.

Aw, je bent wel darn Pietje Pukprecies hoor. Volgend jaar doe je alles nog beter of niet natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2009 12:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja en je wil alles natuurlijk zo heet mogelijk serveren, dus op moment supreme vergeet je van alles. Karaf gekocht om water erbij te serverev, vergeten
. Te coole servetten met kerstmannen, vergeten
.
maar wel alles heet

Ja, ieder gezin krijgt de pauper die het verdient. Heb je nog lekkere kliekjes of is de tomatensoep een kliekje?quote:Op zondag 27 december 2009 12:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben die pauper uit de familie. Die vraagt of ie de kliekjes mee mag nemen!

Ze hadden alles opgevreten! De schavuiten!quote:Op zondag 27 december 2009 12:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, ieder gezin krijgt de pauper die het verdient. Heb je nog lekkere kliekjes of is de tomatensoep een kliekje?
Normaal gesproken ben ik voor kliekjes trouwens.![]()

Alles? Hulde, want dan kom je uit een uitzonderlijk nest.quote:Op zondag 27 december 2009 12:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze hadden alles opgevreten! De schavuiten!

Als iemand had gezegd dat het tafelkleed eetbaar was hadden ze dat ook opgegeten!quote:Op zondag 27 december 2009 12:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Alles? Hulde, want dan kom je uit een uitzonderlijk nest.
Maar fine fine fine, kerst is over. Ik vijl mijn nagels vast voor wat overijverige astronautengooiers.

Eigenlijk ben jij gewoon de minste pauper van het stel?quote:Op zondag 27 december 2009 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als iemand had gezegd dat het tafelkleed eetbaar was hadden ze dat ook opgegeten!

Nee, ik heb gewoon een rem op mijn maag!quote:Op zondag 27 december 2009 13:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij gewoon de minste pauper van het stel?
Oh mèn, hoe gaaf !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |