Goeie tip, ik zal ook eens ff wat muziek opzetten. Iedereen is nu toch al naar bedquote:Op zondag 27 december 2009 01:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jawel hoor, ben er ook nog. Met Dennis Ruijer op 538 (voor de buren qua volume)
Na een sloot bier en een fles italiaanse wijn nu aan de koffiequote:Op zondag 27 december 2009 01:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Goeie tip, ik zal ook eens ff wat muziek opzetten. Iedereen is nu toch al naar bed
behalve mijn broer, die komt zo![]()
Precies. OK, geen drank dan maar K2quote:Op zondag 27 december 2009 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na een sloot bier en een fles italiaanse wijn nu aan de koffie538
K2? Dat was toch K3 met een minder? Doe mij maar K1quote:Op zondag 27 december 2009 01:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Precies. OK, geen drank dan maar K2
Oh Hidi staat op UIT.quote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
K2? Dat was toch K3 met een minder? Doe mij maar K1![]()
Ik weet ook niet wie die namen verzint, maar het is prima te rokenquote:Op zondag 27 december 2009 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
K2? Dat was toch K3 met een minder? Doe mij maar K1![]()
Ik had mijn kerst ava tot het einde van dit jaar staan, maar ik heb het wel gehad met de kerst dus ff veranderdquote:Op zondag 27 december 2009 02:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh Hidi staat op UIT.Tot morgen dan maar
Je bent er nogquote:Op zondag 27 december 2009 02:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie die namen verzint, maar het is prima te roken
dormire benequote:Op zondag 27 december 2009 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Saluti Hidi, ik ga nog een senseootje klaarmaken met een Claymore mixje, huppel nog wat door mijn hutje op de geluiden van 538 en dan zie ik wel wanneer ik morgen weer bij kennis komNotte
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |