Oh, ja die is ook goed! Maar ja, ik vind The Edge toch een tikkie beter , sorry!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok op Rinus Gerritsen van de Golden Earring

quote:

Sterker nog, hij steelt van je:quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ja dus
Dat ze die niet gevraagd hebben voor de Rock en roll Hall of Fame zeg

Dat lijkt me wel, jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, díe Rinus, ja, dan slik ik mijn woorden in, die is helemaal te gek

Normaal gesproken zou ik er werk van maken, maar in dit geval is het een grote eer voor mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterker nog, hij steelt van je:
"ejjjjj Marlous, wil met je onder de douche"
![]()
![]()
![]()

Gelukkig maar, wilde geen rel schoppen hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, díe Rinus, ja, dan slik ik mijn woorden in, die is helemaal te gek

Uiteraardquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:46 schreef Laysa het volgende:
Heuy...uiteraard zat ik ff aan de foon

Nederland 3 en geluid vol openquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:46 schreef Laysa het volgende:
Heuy...uiteraard zat ik ff aan de foon

"soul" nog maar ffquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:49 schreef Laysa het volgende:
maar ik ben ook wel moe...zal ik naar bed gaan of zal ik nog ff ''Soulen''

Zit je klem?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef Laysa het volgende:
whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Maak ons dan niet voor niets ongerustquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Neuh mn bank is breed en ik ben smal

LOL kijken we naar hetzelfde programmaquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
Op Ned.3 een gitarist die staat te schijten

Zie...je hebt het gewoon leuk gehadquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:55 schreef Copycat het volgende:
Thuis! Met een mand vol lekkernij, een toilettasje met allemaal Dove-monstertjes (geen chocolade, Laysa) en een kaars in glas. maar die is lelijk dus laat ik een dezer dagen geheel per ongeloos kapot vallen.
En met zwager geregeld om deze week een hele hoop zooi naar de stort te brengen en toen kwam ik onderweg een vriend tegen van wie er ook nog wat zooi in mijn schuur staat en die bood spontaan aan dinsdag samen alles weg te brengen, dus mijn zwager (schoonbroer in deze contreien) is off the hook.
En morgen:
![]()
![]()

Volgens mij staan de gitaristen gitaar te spelen, en niet slechtquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef KRIBBET het volgende:
Op Ned.3 een gitarist die staat te schijten

Dat hebben ze vast vaker gedaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij staan de gitaristen gitaar te spelen, en niet slecht

Over vijf jaar ben ik weer van de partij!quote:

Het is pas voorbij als ik ga slapenquote:Op zondag 27 december 2009 00:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee het is voorbij
je viert het maar volgend jaar weer

Good night, sleep tightquote:Op zondag 27 december 2009 00:05 schreef Laysa het volgende:
ik ga toch mn bedje opzoeken...het late naar bed gaan en het vroege opstaan van de afgelopen dagen begint ietwat zn tol te eisen......dat en de drank![]()
Pretty women![]()
![]()
ow en de mannen ook

Truste Ccquote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en unwinden.
Later!

Laters Cc. Ben niet zo goed in engels, ""unwinden" is dat ontwinden? Kan ik me iets bij voorstellen na kerstetentjesquote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nog even een filmpje kijken en unwinden.
Later!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |