Nouja, het was Metallica met Ozzy, maar het was wel tof jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, Black Sabbth daarnet, tof!
Já, natuurlijk, maar wat kon Ozzy zich nog goed bewegen he? Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, het was Metallica met Ozzy, maar het was wel tof ja
Heb je Jerry Lee Lewis gezien in het begin?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Já, natuurlijk, maar wat kon Ozzy zich nog goed bewegen he? Had ik niet verwacht.
Jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je Jerry Lee Lewis gezien in het begin?
Yes I do!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
"I know, it's only rock and roll, but I like it, like it, like it "
Super zijn ze he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg hier zo'n oeh gevoel van![]()
Heb ze tig jaar terug in nijmegen toen gezien in de stromende regen maar dat maakte niet uit want .....U2![]()
![]()
Ik heb ze in Rotterdam en Amsterdam gezien. Rotterdam was het beste, maar zelfs in de Arena was het kippenvelquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:53 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg hier zo'n oeh gevoel van![]()
Heb ze tig jaar terug in nijmegen toen gezien in de stromende regen maar dat maakte niet uit want .....U2![]()
![]()
The Edgequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
Wat is die guitarist van U2 toch geweldig he?
Ja, die zie je zijn leeftijd absoluut niet aan, de energie spat er af!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Trouwens, Jagger is 5 jaar ouder dan Ozzy, en zo mogelijk nog energieker
quote:
Rinus? Wie is dat?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:22 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Super? Ze kunnen niet in de schaduw van Rinus staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |