quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Zie mijn nickquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Sjonge, aaidzja, je neemt je tijd er wel voor he!
Hij heeft een oogje op je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Emel het volgende:
de klusjesman heeft zn mobiel hier vergeten, lekker handig.
Neem dan je geboortejaar, in plaats van je leeftijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Ayça16 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment gewacht om mijn nieuwe kloon te presenteren
Zo voel ik me nuquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Ayça16 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment gewacht om mijn nieuwe kloon te presenteren
Dat weet ik alquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat weet ik almaar ik niet op hem.
Alsof ik hem ooit nog ga gebruikenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem dan je geboortejaar, in plaats van je leeftijd..
Zie je ook terug in mailadressen... Of ga je elk jaar een nieuw account aanmaken?.
Hij moest naar de electriciteit kijken.quote:
Ik heb speciaal voor jou een account aangemaakt wat wil je nog meerquote:
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat weet ik almaar ik niet op hem.
Gekocht?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Hij moest naar de electriciteit kijken.
ik heb een appartement gekocht in het centrum
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gekocht?.
. Gefeliciteerd. Güle güle otur.
Natuurlijk. Weet je hoeveel meer je gedaan kan krijgen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?
Gekocht ja. Super hequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gekocht?.
. Gefeliciteerd. Güle güle otur.
We praten hier met een psychologe he.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Weet je hoeveel meer je gedaan kan krijgen?
Dankjequote:
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?
Zeggen dat je er niet van gediend bent, helpt dat niet, dan pas maatregelen nemen..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.
Sen ondan elektrik alamıyor musun?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sen ondan elektrik alamıyor musun?
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeggen dat je er niet van gediend bent, helpt dat niet, dan pas maatregelen nemen..?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sen ondan elektrik alamıyor musun?
Wat doet hij eigenlijk dan? Ik bedoel, lastigvallen of iets dergelijks? Of?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.
Begrijp ik je nu goed dat je er al iets van gezegd hebt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.
staren naar me.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk dan? Ik bedoel, lastigvallen of iets dergelijks? Of?
ja maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begrijp ik je nu goed dat je er al iets van gezegd hebt?
Dan weet ik wel zeker dat hij zijn telefoon niet is vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
staren naar me.
opmerkingen als 'ik let niet, dat komt omdat ik bij jou ben'
'we kunnen ook in de stad een keer afspreken'
Midden in de nacht een onzinsmsje
Nu komt het: ineens drie zoenen op mn wang bij afscheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef zarGon het volgende:
Eergisteren heb ik een schroef ergens in geboord.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ja maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
staren naar me.
opmerkingen als 'ik let niet, dat komt omdat ik bij jou ben'
'we kunnen ook in de stad een keer afspreken'
Midden in de nacht een onzinsmsje
Nu komt het: ineens drie zoenen op mn wang bij afscheid.
quote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan weet ik wel zeker dat hij zijn telefoon niet is vergeten.
ik was perplex toen, dus deed niets. Nu geef ik op afstand een hand.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Wat deed jij bij die zoenen? Die opmerkingen gaan en dat sms'je gaan te ver, maar die zoenen kunnen echt niet...
Ik raad je botox aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drastic times ask for drastic measures.
haha maar dat kan ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drastic times ask for drastic measures.
Hmja, dan schrik je wel even, denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik was perplex toen, dus deed niets. Nu geef ik op afstand een hand.
Jullie zijn geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmja, dan schrik je wel even, denk ik.
Als hij problemen blijft opleveren, staat je knokploeg bestaande uit IHVK, Trigger en ik hier klaar..
Je wilt gewoon indruk op der maken hequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij problemen blijft opleveren, staat je knokploeg bestaande uit IHVK, Trigger en ik hier klaar..
Hmm laat ik dat maar proberen danquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wek de indruk op dat je bezet bent?
Nee, ik wil een indruk maken op zijn gezicht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilt gewoon indruk op der maken he
Daarmee maak je indruk op derquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik wil een indruk maken op zijn gezicht.
Hahahaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag naar mij verwijzen als 'de ware'.
Echt een Turkquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik wil een indruk maken op zijn gezicht.
Dat je mijn grappen niet verpestquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een account aangemaakt wat wil je nog meer
Jij hoort er ook bij o+quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
emel zargon en trigger. dit is wel oldskool.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
Deze Rotterdammert is er ook hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon een foto achterlaten overal in je huis van je geliefde.quote:
Ik ben je niet vergeten, gekkie. Je bent nu in het buitenland,quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze Rotterdammert is er ook hoor. Wel import, maar ja.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon een foto achterlaten overal in je huis van je geliefde.
[ afbeelding ]
In het hoekje je eigen foto erbij, natuurlijk.
Hartverwarmend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
Indien fok! dit vereist, is mijn retourvlucht zó geboekt. Ik kan hier trouwens wel aan kalasjnikovs komen, mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben je niet vergeten, gekkie. Je bent nu in het buitenland,.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
of van mijn ex.
Misschien is dat handig.
Wat kan een vrouw zich nog meer wensen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Indien fok! dit vereist, is mijn retourvlucht zó geboekt. Ik kan hier trouwens wel aan kalasjnikovs komen, mocht dat nodig zijn.
quote:
Tenzij de persoon in kwestie daarvan houdt! een beetje een feeder achtig type, maar dan voor labiele mensen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef zarGon het volgende:
Gedraag je als een labiele adolescent met problemen. Hij weet niet hoe snel hij moet stoppen..
jij voelt je altijd zo heh wikquote:
WTFquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wik moet wel 'ns een traantje laten ja...
[ afbeelding ]
Wel als ik gedissed word! Het leven van een wikwakka2 gaat eigenlijk gewoon niet over rozen!quote:
Je was me voor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel als ik gedissed word! Het leven van een wikwakka2 gaat eigenlijk gewoon niet over rozen!
Ja dat heb ik van jou geleerd. Wanneer kom je weer naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat het leven niet over rozen gaat? Spread the word.
Vuurwerk afsteken in het vliegtuig. Net als die ene Nigeriaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
1 januari, jwtzelluf. Dat gaat een vervelende vlucht worden.
Ik zal degene zijn die de nigeriaan klappen geeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken in het vliegtuig. Net als die ene Nigeriaan.
te veel ingewikkelde zinnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb het advies van jullie fokkers nodig.
Ik heb voor morgen afgesproken met een paar vrienden, maar morgen wil een andere vrienden met me afspreken. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik al met anderen heb afgesproken, maar ze kennen elkaar en als zij weet dat ze niet is uitgenodigd, weet ze dat er iets mis is. We spreken namelijk altijd in een groep af, maar dit keer hebben we haar er liever niet bij. Hoe ga ik dit duidelijk maken? Heb namelijk gezegd dat ik morgen met haar kan afspreken.
Jawel, het is wel een vriendin van me, maar de groep past niet zo bij elkaar. De anderen mogen haar niet en zij gedraagt zich ook nogal apart als ze bij de rest is. Spreek dus liever apart af. Hoe ga ik dit duidelijk maken zonder iemand te kwetsen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo heb je haar er liever niet bij, is het toch geen vriendin van je?
En met liegen kom je nooit ver, dusse...
Je hebt te diep in het glaasje gekeken, of ben je gewoon in een luie bui vanavondquote:
Nee, als zij naar de onthaarboer gaat, ga ik mee. Die leugen gaat dus niet werken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:38 schreef zarGon het volgende:
Zeg dat je morgen een afspraak hebt bij de onthaarboer en dat je dat niet kan verzetten. Dubbele afspraak, jullie komen een ander keertje samen.
Waarom hebben jullie haar er liever niet bij?
Kan je niet afzeggen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, als zij naar de onthaarboer gaat, ga ik mee. Die leugen gaat dus niet werken.
De rest wil haar er niet bij hebben, ik kan het niet maken om haar wel mee te nemen.
Je zegt dat je het leuker vindt om later met haar alleen af te spreken. Als het een goeie vriendin is lijkt me dat ze het wel begrijpt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, het is wel een vriendin van me, maar de groep past niet zo bij elkaar. De anderen mogen haar niet en zij gedraagt zich ook nogal apart als ze bij de rest is. Spreek dus liever apart af. Hoe ga ik dit duidelijk maken zonder iemand te kwetsen?
Nee, ouders kennen elkaar. Ze vroeg net of ik morgen kan afspreken, m'n moeder was erbij en zei dat ik wel kan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Kan je geen leugen verzinnen waardoor je niet met die vriendin kan afspreken?
"Waarom alleen? Ga jij met iemand anders? Met een groepje? Ik vind het gezelliger met het groepje! Wil je mij er niet bij?"quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zegt dat je het leuker vindt om later met haar alleen af te spreken. Als het een goeie vriendin is lijkt me dat ze het wel begrijpt.
Dan zeg je bij die anderen af.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ouders kennen elkaar. Ze vroeg net of ik morgen kan afspreken, m'n moeder was erbij en zei dat ik wel kan.
Nee, dat kan ik echt niet maken. Ik heb dit probleem laatst uitgebreid met de rest besproken. Het is niet zo dat ze haar niet mogen, maar gedrag botst te erg met elkaar. Ik kan de afspraak van morgen ook echt niet voor haar afzeggen.quote:
Ja, zo zal het ongeveer gaan. Aangezien ze altijd met ons meeging..quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Waarom alleen? Ga jij met iemand anders? Met een groepje? Ik vind het gezelliger met het groepje! Wil je mij er niet bij?"
Maar bilmiyorem zegt net dat die vriendin en de groep niet met elkaar op kunnen schietenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
"Waarom alleen? Ga jij met iemand anders? Met een groepje? Ik vind het gezelliger met het groepje! Wil je mij er niet bij?"
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je hebt te diep in het glaasje gekeken, of ben je gewoon in een luie bui vanavond?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat had ik nou niet van jou verwacht.
Nee, kan ik echt niet maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zeg je bij die anderen af.
Het groepje kan niet met het vriendinnetje omgaan. Geldt dit ook andersom? Zo ja, dan is er geen probleem, aangezien het vriendinnetje ook niet met groep meewil.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar bilmiyorem zegt net dat die vriendin en de groep niet met elkaar op kunnen schieten.
Ach, het leven van een 16-jarige gaat.... (wie maakt hem af wie maakt hem af!!!)
Nee, het ene meisje denkt dat de rest van de groep haar WEL mag!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar bilmiyorem zegt net dat die vriendin en de groep niet met elkaar op kunnen schieten.
Ach, het leven van een 16-jarige gaat.... (wie maakt hem af wie maakt hem af!!!)
Wtf... dat wil ik ook! (serieus)quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Sorry ik ging net joggen, ben een beetje bekaf.
(OMG IK GING SPORTEN HET IS EEN WONDER)
Nee, geldt dus alleen van de groep naar het meisje toe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het groepje kan niet met het vriendinnetje omgaan. Geldt dit ook andersom? Zo ja, dan is er geen probleem, aangezien het vriendinnetje ook niet met groep meewil.
Hoe laat heb je met ze afgesproken dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, het ene meisje denkt dat de rest van de groep haar WEL mag!![]()
Sporten? Nou, dat is nou niet écht moeilijk om te doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wtf... dat wil ik ook! (serieus)
Niet bekend, maar wordt sowieso wel minstens 9/10 uur.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe laat heb je met ze afgesproken dan?
Ik heb geen sportmaatje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sporten? Nou, dat is nou niet écht moeilijk om te doen.
Sinds wanneer moet je per se samen sporten? Hardlopen, fitnessen kan je best wel alleen doen. Een mp3 speler is hierbij erg handig.quote:
Ik heb geen oordopjes. We hebben zo'n crosstrainer enzo in huis, miss binnenkort gebruiken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je per se samen sporten? Hardlopen, fitnessen kan je best wel alleen doen. Een mp3 speler is hierbij erg handig.
Moest deze grappig zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je was toch schizofreen? Dan ben je nooit alleen
Dan koop je er een paar voor 3 euro, of als je wilt dat ze langer meegaan 15 euro.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb geen oordopjes. We hebben zo'n crosstrainer enzo in huis, miss binnenkort gebruiken.
Doe ik nog wel een keer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan koop je er een paar voor 3 euro, of als je wilt dat ze langer meegaan 15 euro.
Je broertje?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:51 schreef IHVK het volgende:
Of er is een aanslag hier net, of iemand heeft zwaar vuurwerk.
maar is wel gezellug.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je per se samen sporten? Hardlopen, fitnessen kan je best wel alleen doen. Een mp3 speler is hierbij erg handig.
Als ik ga hardlopen heb ik eigenlijk niet zo veel zin in diepgaande gesprekken. Daar komt bij dat muziek mij beter doet hardlopenquote:
Zowel met vriendin als groep geen tijd afgesproken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet bekend, maar wordt sowieso wel minstens 9/10 uur.
Oh god, ik hoop dat ze daar als ik terug ben mee klaar zijn. Toch betwijfel ik datquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:51 schreef IHVK het volgende:
Of er is een aanslag hier net, of iemand heeft zwaar vuurwerk.
Om welke reden? Komt weinig voor dat ik Turken zie die niet van vuurwerk houden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee mijn broertje houdt niet van vuurwerk, hij lijkt op mij.
Met groep ga ik ergens in de middag en andere vriendin spreek ik nooit vroeg mee af, dus dat gaat raar afkomen. Al zou ze vroeg komen, ik kan niet zeggen dat ze moet weggaan..quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zowel met vriendin als groep geen tijd afgesproken?
Het zijn net kinderenquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Was net bij een vriendin, ze heeft een broertje, m'n zusje was mee (bijna heel gezin mee, vader en moeder ook, maar goed), m'n vriendin begon over huwelijk tussen die twee. Echt, echt heel fout. Begonnen ze constant met kussens naar elkaar te gooien en op een gegeven moment ook "vechten" --> op bed duwen. Damn....
Hij is bijna 14. Dat is echt fout. + ook meer ontwikkelt dan m'n zusje.... hij lijkt wel wat ouder dan 13.quote:
Waar jullie bij waren?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
Was net bij een vriendin, ze heeft een broertje, m'n zusje was mee (bijna heel gezin mee, vader en moeder ook, maar goed), m'n vriendin begon over huwelijk tussen die twee. Echt, echt heel fout. Begonnen ze constant met kussens naar elkaar te gooien en op een gegeven moment ook "vechten" --> op bed duwen. Damn....
Ja wij zijn binnen de familie ook een uitzondering.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Om welke reden? Komt weinig voor dat ik Turken zie die niet van vuurwerk houden.
Ja, ik wist even niet wat ik moest doen.quote:
Oh, ik vind het ook niet leuk om er weken mee bezig te zijn en er te veel aan uit te geven hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja wij zijn binnen de familie ook een uitzondering.
Geen idee trouwens. Ik bedoel het is wel leuk, maar ik ben er niet weken mee bezig en ga niet de hele dag rotjes afsteken. En het is ook nog gevaarlijk vaak in Rotterdam Zuid.
Dat ie ergens anders zn behoeftes kwijtraakt, gênantquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik wist even niet wat ik moest doen.![]()
Heb hem later wel weggeduwd, het is en zag er gewoon te fout uit. Hij ziet er ook wel meer dan 2 jaar ouder uit dan zij.
Neeeeee!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij is bijna 14. Dat is echt fout. + ook meer ontwikkelt dan m'n zusje.... hij lijkt wel wat ouder dan 13.
Ik weet verder niet wat ik er van moet denken hoor.. of hij het nou echt verkeerd bedoelde of niet, aangezien hij zich nog vreemder tegen mij gedraagd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat ie ergens anders zn behoeftes kwijtraakt, gênant
Doen ze daar veel aan brievenbussen opblazen en auto's raken of zo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja wij zijn binnen de familie ook een uitzondering.
Geen idee trouwens. Ik bedoel het is wel leuk, maar ik ben er niet weken mee bezig en ga niet de hele dag rotjes afsteken. En het is ook nog gevaarlijk vaak in Rotterdam Zuid.
normaal wel dit jaar lijkt het mee te vallenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doen ze daar veel aan brievenbussen opblazen en auto's raken of zo?
Naja, je moet er niet teveel achter zoeken, maar het moet niet stelselmatig zijn en te lang duren.:P Wat doet ie bij jou dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet verder niet wat ik er van moet denken hoor.. of hij het nou echt verkeerd bedoelde of niet, aangezien hij zich nog vreemder tegen mij gedraagd.
Ik hoop dat ze bij ons niks in de brievenbus gooien, die stapel ongelezen kranten van mij zal flink vlam vattenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
normaal wel dit jaar lijkt het mee te vallen
Whehe, zo hoort het. Is dit een Turkse Turkse opa, of een Nederturkse opa? Of gebruikte hij lichaamstaal om zich uit te drukkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mijn opa ging trouwens vandaag helemaal los op die jongeren.![]()
Ja, je hoeft niet een hele dag met haar rond te lopen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met groep ga ik ergens in de middag en andere vriendin spreek ik nooit vroeg mee af, dus dat gaat raar afkomen. Al zou ze vroeg komen, ik kan niet zeggen dat ze moet weggaan..
Je kan wel zeggen pubers, maar het verschil tussen ons is 3,5 jaar. Jongen ouder dan meisje zie je nog vaak, maar het meisje ouder dan de jongen..quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, je moet er niet teveel achter zoeken, maar het moet niet stelselmatig zijn en te lang duren.:P Wat doet ie bij jou dan?
Pubers...
We vertellen elkaar best veel en als ik zeg dat ik iets anders moet doen en niet zeg wat, gaat ze het niet serieus nemen. Ik ga zeggen dat ik me niet lekker voel en liever maandag afspreek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, je hoeft niet een hele dag met haar rond te lopen.. Spreek met je vriendin vroeg af, doe je ding met haar, zeg dat je een ergens anders moet zijn (het zijn haar zaken niet), doe je ding met je groep waar je in de middag mee hebt afgesproken.
Zoiets. Of andersom.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We vertellen elkaar best veel en als ik zeg dat ik iets anders moet doen en niet zeg wat, gaat ze het niet serieus nemen. Ik ga zeggen dat ik me niet lekker voel en liever maandag afspreek.
Nu al een sokkenfetisjquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen pubers, maar het verschil tussen ons is 3,5 jaar. Jongen ouder dan meisje zie je nog vaak, maar het meisje ouder dan de jongen... Hij maakt van die neppe omlaaghalende opmerkingen en gedraagt zich extra vreemd als er anderen bij zijn en hij wilde m'n sokken aan. Hij heeft ze ook aan gehad. Dat is "zeg maar" echt vreemd.....
Hij woont 6 maanden Turkije 6 maanden Nederland dus geen idee.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, zo hoort het. Is dit een Turkse Turkse opa, of een Nederturkse opa? Of gebruikte hij lichaamstaal om zich uit te drukken. Wel een baas natuurlijk.
Die goeie ouwe tijd he, onze puberjaren.... Toen dit soort dingen nog een drama waren.quote:
Ik reageer altijd heel droog op jongens, dus snap niet wat hij als aandacht kan zien. M'n sokken lagen op de grond en hij vroeg of hij ze aan mocht, ik zei: "uh.. ja."quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nu al een sokkenfetisj
Puur aandacht vragen, negeren en het is niet leuk meer voor hem, anders blijft ie het doen
Dat valt gewoon onder afzeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat jij en ik daar niet eerder aan hebben gedacht.
Hij had moeten zeggen "goede turk, dode turk".quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij woont 6 maanden Turkije 6 maanden Nederland dus geen idee.
Maar het waren Turkse jongens tegen wie hij het had. Omdat ze shit op de grond hadden gegooid ofzo.
Het valt mij op dat veel oudere mensen nog aardig goed voor zichzelf op kunnen komen, als je het soms vergelijkt met de gemiddelde volwassene. Mijn oma is daar ook meesteres inquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij woont 6 maanden Turkije 6 maanden Nederland dus geen idee.
Maar het waren Turkse jongens tegen wie hij het had. Omdat ze shit op de grond hadden gegooid ofzo.
Dan moet je nog nagaan dat ik juist degene ben die de minste problemen heeft met deze dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd he, onze puberjaren.... Toen dit soort dingen nog een drama waren.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:12 schreef zarGon het volgende:
De Break Out. Whuehueuh. En de Hitkrant..
Het is vooral de kunst om jou te laten reageren op hem omdat je normaliter niet zoveel met jongens omgaat ofzo. Dat beetje droogheid is al veel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik reageer altijd heel droog op jongens, dus snap niet wat hij als aandacht kan zien. M'n sokken lagen op de grond en hij vroeg of hij ze aan mocht, ik zei: "uh.. ja."
Sokkenfetisj
Dat zijn de enige tijdschriften die ik ken en oja: Meidenmagazine (Jetix ofzo).quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:12 schreef zarGon het volgende:
De Break Out. Whuehueuh. En de Hitkrant..
Dan haal je haar ouders uit elkaar. Bel haar moeder op en zeg dat je zijn man met een andere vrouw hebt gezien en bel haar vader op en zeg dat je haar moeder uit de auto van een vreemde man hebt zien uitstappen. Kijk dan of je nog last hebt van haar ouders.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan moet je nog nagaan dat ik juist degene ben die de minste problemen heeft met deze dingen.![]()
Doe hier nooit moeilijk over, maar het probleem zijn de ouders, zijn vrienden van elkaar.
Dat kan wel kloppen ja. Ik kijk hem niet eens aan als ik praat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is vooral de kunst om jou te laten reageren op hem omdat je normaliter niet zoveel met jongens omgaat ofzo. Dat beetje droogheid is al veel waarschijnlijk
6 jaar geleden de hitkrant, 10 jaar geleden de Tinaquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
koopt je zus tijdschriften (?)
Turkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja. Ik kijk hem niet eens aan als ik praat.![]()
Hij maakt grappen over Turken.
zarGon, gaat het nog helemaal goed?????????quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan haal je haar ouders uit elkaar. Bel haar moeder op dat je zijn man met een andere vrouw hebt gezien en bel haar vader op en zeg dat je haar moeder uit de auto van een vreemde man hebt zien uitstappen. Kijk dan of je nog last hebt van haar ouders.
Dieptriest, zo'n erge puber ben ik zelfs niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
6 jaar geleden de hitkrant, 10 jaar geleden de Tina
Daarom, je bent gewoon ongewild een uitdagingquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat kan wel kloppen ja. Ik kijk hem niet eens aan als ik praat.![]()
Hij maakt grappen over Turken.
Ja, zo gaat het eigenlijk ook echt. Over Turkse neuzen en een Turks accent nadoen. En dat ik dik ben.quote:
Wat? Zo losten wij onze problemen op in onze tijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zarGon, gaat het nog helemaal goed?????????
Deze vraag wilde ik jou altijd al stellen.
oh yeah.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom, je bent gewoon ongewild een uitdaging
Dikke mensen zijn grappig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het eigenlijk ook echt. Over Turkse neuzen en een Turks accent nadoen. En dat ik dik ben.
Naja, redelijk normaal was het toenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dieptriest, zo'n erge puber ben ik zelfs niet.
Ik ben een lieve puber.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat? Zo losten wij onze problemen op in onze tijd.
Smoesjes. Je zus was gewoon een verschrikkelijke puber.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, redelijk normaal was het toenHitkrant is opgeheven ofzo?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben een lieve puber.
De puber die nooit ruzie heeft met haar vriendinnen. Nooit wijvenruzies gehad, wel grappig als ik kijk naar andere wijven. We praten ook nooit over jongens met elkaar, dat is het mooiste.
Waaat? Laat Waarheid het maar niet horen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Smoesjes. Jezus was gewoon een verschrikkelijke puber.
Mijn grote zus isquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Smoesjes. Je zus was gewoon een verschrikkelijke puber.
Nee, hij is niet dat type 13-jarige. Ik zie hem als 13-jarige wel aan voor een 16-jarige ofzo. Hij gaat gewoon doodleuk door en wil dat ik het nog vaker zeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je hem een keer recht aankijkt en zegt 'kap eens' schrikt ie zich lam waarschijnlijk
Met als extra gegeven dat m'n vriendinnen ook geen moslima's zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar praten over jongens is ook haram
wel doen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:20 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waaat? Laat Waarheid het maar niet horen.
Zeg dat ie zo nooit een vriendin krijgt, noem het bij de naamquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, hij is niet dat type 13-jarige. Ik zie hem als 13-jarige wel aan voor een 16-jarige ofzo. Hij gaat gewoon doodleuk door en wil dat ik het nog vaker zeg.
Sommige jongens zien oudere meisjes toch ook als hun zus, kan dat niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zeg dat ie zo nooit een vriendin krijgt, noem het bij de naam
Ook geen? Jij ook niet dus?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met als extra gegeven dat m'n vriendinnen ook geen moslima's zijn.
hehe, toen ik m'n bericht na las, dacht ik er al aan het verkeerd gezegd te hebben, maar geen zin om te wijzigen, dacht dat het je niet zou opvallen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ook geen? Jij ook niet dus?schokkend dit!
Jullie moeten toch wel beetje giebelen, is gezond
Zo klinkt dit niet, pure aandachtstrekkerij, als zus zou ie je nog waarderenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sommige jongens zien oudere meisjes toch ook als hun zus, kan dat niet?![]()
Hij komt op msn soms klagen over z'n zus enzo... hmm
Bustedquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hehe, toen ik m'n bericht na las, dacht ik er al aan het verkeerd gezegd te hebben, maar geen zin om te wijzigen, dacht dat het je niet zou opvallen.![]()
We giebelen ook wel, maar niet om jongens.Weet eigenlijk niet wat het is, maar we zijn de enige meisjes die ik ken van school die het eigenlijk nooit echt over jongens hebben.
Hoe waarderen? M'n zusje en ik irriteren elkaar ook, dus het kan toch wel?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zo klinkt dit niet, pure aandachtstrekkerij, als zus zou ie je nog waarderen
- niet aanvallend bedoeld -quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Busted
Tja, je kan het dom enzo vinden, maar het is echt niet slecht of achterlijk om dat af en toe te doen hoor, steek je wat op van elkaar. Volgens mij hebben jongere meisjes nog de meeste lol om jongens
Maar niet constant, jij kan je zusje toch ook lief vinden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe waarderen? M'n zusje en ik irriteren elkaar ook, dus het kan toch wel?
Ja, tuurlijk, maar we uiten liefde door geweld enzo.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar niet constant, jij kan je zusje toch ook lief vinden?
Weet ik tochquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
- niet aanvallend bedoeld -
Waarom zou je giebelen om jongens als belangrijk zien? Wie zegt dat we niet genoeg lol om andere dingen hebben? Voor het geval je over de islam begint, het komt niet daardoor, ik heb er gewoon geen behoefte aan en zij ook niet, als niet-moslims.
Masochistenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, maar we uiten liefde door geweld enzo.![]()
Hij is bijna 14, ik bijna 17. Is een groot verschil als je ook nog eens naar het geslacht kijkt. Daarbij komt, dat jongens van 13 vaak op andere meisjes vallen dan ik..... lastig om je zo voor te stellen, maar probeer je een beeld te vormen (als je m'n karakter kan inschatten via internet + uiterlijk).
Verkeerd topic.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:38 schreef zarGon het volgende:
http://www.maroc.nl/forums/forumdisplay.php?f=54,
http://www.maroc.nl/forums/forumdisplay.php?f=55.
Al zie ik het onderdrukken ervan ook niet echt als iets verkeerds..quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet ik toch
Het is niet van wereldbelang, maar mijn inziens hoort het toch bij opgroeien. Maar alleen als je er zin in hebt natuurlijk, anders heeft het geen zin. Maar je onderdrukt dus niks, da's prima
quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:38 schreef zarGon het volgende:
http://www.maroc.nl/forums/forumdisplay.php?f=54,
http://www.maroc.nl/forums/forumdisplay.php?f=55.
Ah niet weerquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al zie ik het onderdrukken ervan ook niet echt als iets verkeerds..
Dat is het mooie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Masochisten
Naja, qua lichaam was je niet zo volwassen toch? Je karakter daarentegen heel erg. Misschien 'vallen' ze eerst voor je uiterlijk en vinden we daarna je oudere karakter interessant omdat we dat niet bij leeftijdsgenootjes vinden
Wat is nou het voordeel van giebelen om jongens? M'n zusje van 11 vindt het ook niet normaal. Laatst zei een vriendin: "kom, laten we over jongens praten." M'n zusje is toen weggelopen, erg verstandig van haar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah niet weer
Dit is gewoon opgroeien, pas als je volgroeid map je van mij dingen onderdrukken
Hij is dan ook duidelijk een uitzonderingquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is het mooie.Jongens vallen op oudere meisjes, met lekkere make-up en sexy kleding en een omgeving van veel jongens.
Klopt dus niets van, ik ga wel een keer zeggen "hey broertje!"
Je leert ergens wat over het andere geslacht, het moet niet altijd vies en eng blijvenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat is nou het voordeel van giebelen om jongens? M'n zusje van 11 vindt het ook niet normaal. Laatst zei een vriendin: "kom, laten we over jongens praten." M'n zusje is toen weggelopen, erg verstandig van haar.
Nee, hij heeft wel eens over wijven gepraat enzo ....quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij is dan ook duidelijk een uitzondering
Zo kom je niet meer van hem af iig
Leer sowieso wel iets over het andere geslacht, ik hoef niet over ze te giebelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je leert ergens wat over het andere geslacht, het moet niet altijd vies en eng blijven
Naja, 11 is ook wel jong denk ikmaar 16 niet
Ga met hem over meisjes praten, dan durft ie nooit meer iets met jou te proberenquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, hij heeft wel eens over wijven gepraat enzo ....![]()
Misschien ook wel, als hij me al niet als zus zag, ga ik er nu voor zorgen.
De bi spelen? Haha gadver, straks gaat de rest het ook serieus nemen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 23:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga met hem over meisjes praten, dan durft ie nooit meer iets met jou te proberen
Naja, in mijn herinnering waren meisjes van 11 in groep 8 onschuldigquote:Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Leer sowieso wel iets over het andere geslacht, ik hoef niet over ze te giebelen.
Ze is bijna 12, vind je dat jong? Genoeg meisjes die nu al uitgebreid bezig zijn met jongens. Zou jij het goedkeuren als je zusje zo bezig zou zijn?
Neeequote:Op zaterdag 26 december 2009 23:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De bi spelen? Haha gadver, straks gaat de rest het ook serieus nemen.
Smsen, bellen, afspreken na school (hmm, je noemt dit vast niet verkeerd, denk er eens over na, op die leeftijd is het spannend), kusjes/zoenen. Vieze relaties. Voor mij is het ook al 5 jaar geleden en toen was het ook al zo..... jij komt gewoon uit een andere omgeving.quote:Op zondag 27 december 2009 00:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Naja, in mijn herinnering waren meisjes van 11 in groep 8 onschuldigMaar dat is ook alweer dik 8 jaar geleden
Hoe uitgebreid?
We hebben hem proberen te koppelen aan een meisje enzo.. en dat al vaker gevraagd.quote:Op zondag 27 december 2009 00:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Neee![]()
Gewoon als grote zus van 'hoe zit het met de meisjes?'
Tja, telefoons en internet zijn serieus de boosdoener, je zag elkaar toen vooral op school en daarna pas de volgende dag weer. Nu kan het de hele dag doorgaan...quote:Op zondag 27 december 2009 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Smsen, bellen, afspreken na school (hmm, je noemt dit vast niet verkeerd, denk er eens over na, op die leeftijd is het spannend), kusjes/zoenen. Vieze relaties. Voor mij is het ook al 5 jaar geleden en toen was het ook al zo..... jij komt gewoon uit een andere omgeving.
Blijven doen, duidelijk maken dat je hem absoluut niet zo ziet, al heb je dat wss al 100x gedaan voor je gevoelquote:Op zondag 27 december 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We hebben hem proberen te koppelen aan een meisje enzo.. en dat al vaker gevraagd.
Jij ook gecondoleerd.quote:Op zondag 27 december 2009 00:06 schreef GenusButeo het volgende:
Het is Asjoera. Gecondoleerd voor degenen die rouwen voor Hz. Hüseyin.
Bedoel, 8 jaar geleden gebeurden er ook al "vieze" dingen.quote:Op zondag 27 december 2009 00:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, telefoons en internet zijn serieus de boosdoener, je zag elkaar toen vooral op school en daarna pas de volgende dag weer. Nu kan het de hele dag doorgaan...
Vind de jeugd nu wel stuk volwassener ja
slim.quote:Op zondag 27 december 2009 00:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Blijven doen, duidelijk maken dat je hem absoluut niet zo ziet, al heb je dat wss al 100x gedaan voor je gevoel
Wel echt minder hoor, verschilt per omgeving natuurlijk, maar zie duidelijk verschil. Ik zat wel op een kakschool volgens andere, terwijl ik dat totale bs vond, ik had wel 2 allochtonen in mijn klasquote:Op zondag 27 december 2009 00:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedoel, 8 jaar geleden gebeurden er ook al "vieze" dingen.
Ik ben geen moslim.quote:
Twee hele allochtonen in je klas, dat is veel zeg!quote:Op zondag 27 december 2009 00:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel echt minder hoor, verschilt per omgeving natuurlijk, maar zie duidelijk verschil. Ik zat wel op een kakschool volgens andere, terwijl ik dat totale bs vond, ik had wel 2 allochtonen in mijn klas
Ja, dacht al na over die post, maar zo te zien hoef je daar geen moslim voor te zijn.quote:Op zondag 27 december 2009 00:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben geen moslim.Maar ik vind het wel heel bedroevend, so thanks.
Hoe werden die behandeld?quote:Op zondag 27 december 2009 00:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel echt minder hoor, verschilt per omgeving natuurlijk, maar zie duidelijk verschil. Ik zat wel op een kakschool volgens andere, terwijl ik dat totale bs vond, ik had wel 2 allochtonen in mijn klas
quote:Op zondag 27 december 2009 00:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dacht al na over die post, maar zo te zien hoef je daar geen moslim voor te zijn.
Ja, de mensen spraken er schande van, dat dit kon in Nederland!quote:Op zondag 27 december 2009 00:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Twee hele allochtonen in je klas, dat is veel zeg!
Was misschien minder, op een andere manier. Kwam net zo goed voor en ja dat weet ik.
Akraba van jou? Wat zijn jullie, sjieten?quote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Morgen gaan Volkan Demirel (keeper van Fenerbahçe) en Zeynep Sever (Miss België) verloven en mijn moeder is vet boos, omdat Zeynep Sever akraba is.Een Alevi en een Sjiiet die op Asjoera gaan verloven.
Contact maakt het makkelijker, maar dat neemt niet weg dat er toen al vieze dingetjes gebeurden.quote:Op zondag 27 december 2009 00:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, de mensen spraken er schande van, dat dit kon in Nederland!
Nou, er moet ergens een verschil komen, in jaren 80 ging het ook anders, ergens moet een verschil ontstaan en ik vind de techniek een goede reden. Contact was nog nooit zo makkelijk
Misschien een stomme vraag, maar is dit een religieus gevalletje?quote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Morgen gaan Volkan Demirel (keeper van Fenerbahçe) en Zeynep Sever (Miss België) verloven en mijn moeder is vet boos, omdat Zeynep Sever akraba is.Een Alevi en een Sjiiet die op Asjoera gaan verloven.
Tuurlijk gebeurde dat, maar minderquote:Op zondag 27 december 2009 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Contact maakt het makkelijker, maar dat neemt niet weg dat er toen al vieze dingetjes gebeurden.
quote:Op zondag 27 december 2009 00:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tuurlijk gebeurde dat, maar minder
Je had hier laatst eens een topic waar iemand vroeg of anderen ook 'vieze ' meisjes in hun klas hadden die op basisschool voor 50 cent lichaamsdelen lieten zien
Mijn nicht is getrouwd met de neef van Zeynep Sever. Aangetrouwd, dus. Verder: de schoonzus van mijn nicht is een vriendin van me. En: de schoonbroer van mijn nicht was verloofd met m'n zus.quote:Op zondag 27 december 2009 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Akraba van jou? Wat zijn jullie, sjieten?
Etniciteit eerder dacht ik, panische mensenquote:Op zondag 27 december 2009 00:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is dit een religieus gevalletje?
Uhu.quote:Op zondag 27 december 2009 00:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar is dit een religieus gevalletje?
Wel lastig, maar kan haar geen ongelijk geven. Wat vinden je ouders ervan dat je niet gelooft?quote:Op zondag 27 december 2009 00:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Mijn nicht is getrouwd met de neef van Zeynep Sever. Aangetrouwd, dus. Verder: de schoonzus van mijn nicht is een vriendin van me. En: de schoonbroer van mijn nicht was verloofd met m'n zus.
Anyway, mijn moeder vindt het echt ongehoord. Je hoort haar de hele tijd: "Müslümanlikmi bu?"
Ja, Sjiieten.
Fail.quote:Op zondag 27 december 2009 00:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Etniciteit eerder dacht ik, panische mensen
Dingesjequote:Op zondag 27 december 2009 00:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
In mijn tijd rende een jongen (in groep 3!) met z'n blote dingesje achter ons aan. Meisjes jongens pakkertje was meisje tegen rek aan en van die bewegingen erop maken.
Inderdaad. Alsof ze niet even konden wachten.quote:Op zondag 27 december 2009 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel lastig, maar kan haar geen ongelijk geven. Wat vinden je ouders ervan dat je niet gelooft?
Vooruit.quote:Op zondag 27 december 2009 00:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Boh, ligt ook niet héél ter van elkaar af
Hij zei: "kom mee naar m'n huis, dan verstop ik je onder m'n bed."quote:Op zondag 27 december 2009 00:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dingesje
Die jochies zijn van alle tijd, hebben opeens een gevoel ontdekt en hebben niet door dat het echt niet kan
Hebben ze het ook niet door ofzo? Hoe lang ben je al geen moslim? Naparlar als je het vertelt?quote:Op zondag 27 december 2009 00:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ze niet even konden wachten.
Bilmiyorlar.
Haha, dat is bijna aandoenlijk, zoiets neem je toch niet zo serieusquote:Op zondag 27 december 2009 00:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij zei: "kom mee naar m'n huis, dan verstop ik je onder m'n bed."
Waren wel grappige, maar verkeerde tijden.quote:Op zondag 27 december 2009 00:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha, dat is bijna aandoenlijk, zoiets neem je toch niet zo serieus
Na groep 3/4 moet het wel stoppen
You were faking it!quote:Op zondag 27 december 2009 00:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof ze niet even konden wachten.
Bilmiyorlar.
Ach, wie heeft ze niet gehadquote:Op zondag 27 december 2009 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waren wel grappige, maar verkeerde tijden.
Zie PM.quote:Op zondag 27 december 2009 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hebben ze het ook niet door ofzo? Hoe lang ben je al geen moslim? Naparlar als je het vertelt?
Huh?quote:
Kimi?quote:
Verwacht je dat ik m'n hele leven ga uitstorten op fora?quote:
Ja?quote:Op zondag 27 december 2009 00:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Verwacht je dat ik m'n hele leven ga uitstorten op fora?
quote:Op zondag 27 december 2009 00:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou als ze het niet weten, moet je toch iets faken
Waarom?quote:
wtfquote:Op zondag 27 december 2009 00:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had ook jongetjes en meisjes die erg duister verstoppertje gingen spelen hoor
ik denk mezzyquote:Op zondag 27 december 2009 00:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja:')
Ik ga zo slapen, wil nog even weten wie cleopatta is
een Alevi en een Sjiet. Passen mooi bij elkaar wat mij betreft. Misschien dat het net wiskunde is. negatief+negatief = positief. Laten we het maar hopen.quote:Op zondag 27 december 2009 00:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 27 december 2009 00:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
En als ik je nou heel lief aankijk?
Whut?quote:Op zondag 27 december 2009 00:50 schreef Cleopatta het volgende:
nee buteo ik heb geen zusje maar ik wil er wel 1 maken met jou?
Niet alles is wiskunde.quote:Op zondag 27 december 2009 00:53 schreef Burakius het volgende:
[..]
een Alevi en een Sjiet. Passen mooi bij elkaar wat mij betreft. Misschien dat het net wiskunde is. negatief+negatief = positief. Laten we het maar hopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |