quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Zie mijn nickquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Sjonge, aaidzja, je neemt je tijd er wel voor he!
Hij heeft een oogje op je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Emel het volgende:
de klusjesman heeft zn mobiel hier vergeten, lekker handig.
Neem dan je geboortejaar, in plaats van je leeftijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Ayça16 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment gewacht om mijn nieuwe kloon te presenteren
Zo voel ik me nuquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Ayça16 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment gewacht om mijn nieuwe kloon te presenteren
Dat weet ik alquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat weet ik almaar ik niet op hem.
Alsof ik hem ooit nog ga gebruikenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem dan je geboortejaar, in plaats van je leeftijd..
Zie je ook terug in mailadressen... Of ga je elk jaar een nieuw account aanmaken?.
Hij moest naar de electriciteit kijken.quote:
Ik heb speciaal voor jou een account aangemaakt wat wil je nog meerquote:
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat weet ik almaar ik niet op hem.
Gekocht?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Hij moest naar de electriciteit kijken.
ik heb een appartement gekocht in het centrum
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gekocht?.
. Gefeliciteerd. Güle güle otur.
Natuurlijk. Weet je hoeveel meer je gedaan kan krijgen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?
Gekocht ja. Super hequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gekocht?.
. Gefeliciteerd. Güle güle otur.
We praten hier met een psychologe he.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Weet je hoeveel meer je gedaan kan krijgen?
Dankjequote:
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?
Zeggen dat je er niet van gediend bent, helpt dat niet, dan pas maatregelen nemen..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.
Sen ondan elektrik alamıyor musun?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sen ondan elektrik alamıyor musun?
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeggen dat je er niet van gediend bent, helpt dat niet, dan pas maatregelen nemen..?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sen ondan elektrik alamıyor musun?
Wat doet hij eigenlijk dan? Ik bedoel, lastigvallen of iets dergelijks? Of?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.
Begrijp ik je nu goed dat je er al iets van gezegd hebt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.
staren naar me.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk dan? Ik bedoel, lastigvallen of iets dergelijks? Of?
ja maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begrijp ik je nu goed dat je er al iets van gezegd hebt?
Dan weet ik wel zeker dat hij zijn telefoon niet is vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
staren naar me.
opmerkingen als 'ik let niet, dat komt omdat ik bij jou ben'
'we kunnen ook in de stad een keer afspreken'
Midden in de nacht een onzinsmsje
Nu komt het: ineens drie zoenen op mn wang bij afscheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef zarGon het volgende:
Eergisteren heb ik een schroef ergens in geboord.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ja maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
staren naar me.
opmerkingen als 'ik let niet, dat komt omdat ik bij jou ben'
'we kunnen ook in de stad een keer afspreken'
Midden in de nacht een onzinsmsje
Nu komt het: ineens drie zoenen op mn wang bij afscheid.
quote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan weet ik wel zeker dat hij zijn telefoon niet is vergeten.
ik was perplex toen, dus deed niets. Nu geef ik op afstand een hand.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Wat deed jij bij die zoenen? Die opmerkingen gaan en dat sms'je gaan te ver, maar die zoenen kunnen echt niet...
Ik raad je botox aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drastic times ask for drastic measures.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |