quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Zie mijn nickquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Sjonge, aaidzja, je neemt je tijd er wel voor he!
Hij heeft een oogje op je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Emel het volgende:
de klusjesman heeft zn mobiel hier vergeten, lekker handig.
Neem dan je geboortejaar, in plaats van je leeftijd.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Ayça16 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment gewacht om mijn nieuwe kloon te presenteren
Zo voel ik me nuquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Ayça16 het volgende:
[..]
Ik had op dit moment gewacht om mijn nieuwe kloon te presenteren
Dat weet ik alquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat weet ik almaar ik niet op hem.
Alsof ik hem ooit nog ga gebruikenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Neem dan je geboortejaar, in plaats van je leeftijd..
Zie je ook terug in mailadressen... Of ga je elk jaar een nieuw account aanmaken?.
Hij moest naar de electriciteit kijken.quote:
Ik heb speciaal voor jou een account aangemaakt wat wil je nog meerquote:
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat weet ik almaar ik niet op hem.
Gekocht?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:07 schreef Emel het volgende:
[..]
Hij moest naar de electriciteit kijken.
ik heb een appartement gekocht in het centrum
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gekocht?.
. Gefeliciteerd. Güle güle otur.
Natuurlijk. Weet je hoeveel meer je gedaan kan krijgen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?
Gekocht ja. Super hequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gekocht?.
. Gefeliciteerd. Güle güle otur.
We praten hier met een psychologe he.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk. Weet je hoeveel meer je gedaan kan krijgen?
Dankjequote:
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het dan wel slim om hem als klusjesman te houden?
Zeggen dat je er niet van gediend bent, helpt dat niet, dan pas maatregelen nemen..?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.
Sen ondan elektrik alamıyor musun?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:13 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Hij doet zijn werk heel goed. Maar ik merk steeds vaker dat hij interesse in mij heeft.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sen ondan elektrik alamıyor musun?
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeggen dat je er niet van gediend bent, helpt dat niet, dan pas maatregelen nemen..?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sen ondan elektrik alamıyor musun?
Wat doet hij eigenlijk dan? Ik bedoel, lastigvallen of iets dergelijks? Of?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.
Begrijp ik je nu goed dat je er al iets van gezegd hebt?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:19 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik wilde inderdaad eerst aankijken en als het niet ophield, iets van zeggen. Lijkt niet op te houden.
staren naar me.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat doet hij eigenlijk dan? Ik bedoel, lastigvallen of iets dergelijks? Of?
ja maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begrijp ik je nu goed dat je er al iets van gezegd hebt?
Dan weet ik wel zeker dat hij zijn telefoon niet is vergeten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
staren naar me.
opmerkingen als 'ik let niet, dat komt omdat ik bij jou ben'
'we kunnen ook in de stad een keer afspreken'
Midden in de nacht een onzinsmsje
Nu komt het: ineens drie zoenen op mn wang bij afscheid.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:22 schreef zarGon het volgende:
Eergisteren heb ik een schroef ergens in geboord.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Emel het volgende:
[..]
ja maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Emel het volgende:
[..]
staren naar me.
opmerkingen als 'ik let niet, dat komt omdat ik bij jou ben'
'we kunnen ook in de stad een keer afspreken'
Midden in de nacht een onzinsmsje
Nu komt het: ineens drie zoenen op mn wang bij afscheid.
quote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan weet ik wel zeker dat hij zijn telefoon niet is vergeten.
ik was perplex toen, dus deed niets. Nu geef ik op afstand een hand.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
.
Wat deed jij bij die zoenen? Die opmerkingen gaan en dat sms'je gaan te ver, maar die zoenen kunnen echt niet...
Ik raad je botox aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drastic times ask for drastic measures.
haha maar dat kan ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Drastic times ask for drastic measures.
Hmja, dan schrik je wel even, denk ik.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Emel het volgende:
[..]
ik was perplex toen, dus deed niets. Nu geef ik op afstand een hand.
Jullie zijn geweldigquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hmja, dan schrik je wel even, denk ik.
Als hij problemen blijft opleveren, staat je knokploeg bestaande uit IHVK, Trigger en ik hier klaar..
Je wilt gewoon indruk op der maken hequote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als hij problemen blijft opleveren, staat je knokploeg bestaande uit IHVK, Trigger en ik hier klaar..
Hmm laat ik dat maar proberen danquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wek de indruk op dat je bezet bent?
Nee, ik wil een indruk maken op zijn gezicht.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je wilt gewoon indruk op der maken he
Daarmee maak je indruk op derquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik wil een indruk maken op zijn gezicht.
Hahahaquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je mag naar mij verwijzen als 'de ware'.
Echt een Turkquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik wil een indruk maken op zijn gezicht.
Dat je mijn grappen niet verpestquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou een account aangemaakt wat wil je nog meer
Jij hoort er ook bij o+quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
emel zargon en trigger. dit is wel oldskool.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
Deze Rotterdammert is er ook hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon een foto achterlaten overal in je huis van je geliefde.quote:
Ik ben je niet vergeten, gekkie. Je bent nu in het buitenland,quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze Rotterdammert is er ook hoor. Wel import, maar ja.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon een foto achterlaten overal in je huis van je geliefde.
[ afbeelding ]
In het hoekje je eigen foto erbij, natuurlijk.
Hartverwarmend.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef IHVK het volgende:
Indien fok! dit vereist, is mijn retourvlucht zó geboekt. Ik kan hier trouwens wel aan kalasjnikovs komen, mocht dat nodig zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben je niet vergeten, gekkie. Je bent nu in het buitenland,.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef Emel het volgende:
[..]
![]()
![]()
of van mijn ex.
Misschien is dat handig.
Wat kan een vrouw zich nog meer wensen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Indien fok! dit vereist, is mijn retourvlucht zó geboekt. Ik kan hier trouwens wel aan kalasjnikovs komen, mocht dat nodig zijn.
quote:
Tenzij de persoon in kwestie daarvan houdt! een beetje een feeder achtig type, maar dan voor labiele mensen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef zarGon het volgende:
Gedraag je als een labiele adolescent met problemen. Hij weet niet hoe snel hij moet stoppen..
jij voelt je altijd zo heh wikquote:
WTFquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wik moet wel 'ns een traantje laten ja...
[ afbeelding ]
Wel als ik gedissed word! Het leven van een wikwakka2 gaat eigenlijk gewoon niet over rozen!quote:
Je was me voor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wel als ik gedissed word! Het leven van een wikwakka2 gaat eigenlijk gewoon niet over rozen!
Ja dat heb ik van jou geleerd. Wanneer kom je weer naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat het leven niet over rozen gaat? Spread the word.
Vuurwerk afsteken in het vliegtuig. Net als die ene Nigeriaan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
1 januari, jwtzelluf. Dat gaat een vervelende vlucht worden.
Ik zal degene zijn die de nigeriaan klappen geeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken in het vliegtuig. Net als die ene Nigeriaan.
te veel ingewikkelde zinnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb het advies van jullie fokkers nodig.
Ik heb voor morgen afgesproken met een paar vrienden, maar morgen wil een andere vrienden met me afspreken. Ik kan natuurlijk zeggen dat ik al met anderen heb afgesproken, maar ze kennen elkaar en als zij weet dat ze niet is uitgenodigd, weet ze dat er iets mis is. We spreken namelijk altijd in een groep af, maar dit keer hebben we haar er liever niet bij. Hoe ga ik dit duidelijk maken? Heb namelijk gezegd dat ik morgen met haar kan afspreken.
Jawel, het is wel een vriendin van me, maar de groep past niet zo bij elkaar. De anderen mogen haar niet en zij gedraagt zich ook nogal apart als ze bij de rest is. Spreek dus liever apart af. Hoe ga ik dit duidelijk maken zonder iemand te kwetsen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoezo heb je haar er liever niet bij, is het toch geen vriendin van je?
En met liegen kom je nooit ver, dusse...
Je hebt te diep in het glaasje gekeken, of ben je gewoon in een luie bui vanavondquote:
Nee, als zij naar de onthaarboer gaat, ga ik mee. Die leugen gaat dus niet werken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:38 schreef zarGon het volgende:
Zeg dat je morgen een afspraak hebt bij de onthaarboer en dat je dat niet kan verzetten. Dubbele afspraak, jullie komen een ander keertje samen.
Waarom hebben jullie haar er liever niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |