Joh, komt wel goed. Chill beetje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maar begrijp je nou wat ik bedoel..?
Ik bedoel, buiten de strubbelingen die jij en ik hebben, doe je nu gewoon niet tactisch. Hij kan je alles zeggen, zijn acties laten andere dingen zien. En een andere meid helpt daar echt niet bij. Hij moet eerst alles op orde krijgen...
Hoor ik as. maandag. 31 december op zijn laatst de sleutel. Zo niet: dan 4 januari en hoef ik de 1e maand niet te betalen.quote:
Haha, dat zekerquote:
Oh dat is wel relax dan! Tegen de tijd dat ik weer in Den Bosch naar school moet heb je wel een senseoquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Joh, komt wel goed. Chill beetje.
[..]
Hoor ik as. maandag. 31 december op zijn laatst de sleutel. Zo niet: dan 4 januari en hoef ik de 1e maand niet te betalen.
[..]
Haha, dat zekerMaar hier in de buurt is niets los, dus we moeten ff eindje rijden helaas.
En anders neem je 'm zelf maar meequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh dat is wel relax dan! Tegen de tijd dat ik weer in Den Bosch naar school moet heb je wel een senseo![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
En anders neem je 'm zelf maar mee
Have fun!quote:
Om weg te smijten jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:21 schreef Milou__ het volgende:
Koffie is lekker
quote:
Dat dus.quote:
Omdat ik het alleen wilde melden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ben je dan op FOK! als het gezellig is?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er zit wel een groot verschil tussen koffie en senseo he.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je wilde ons gewoon jaloers maken.
Goedemiddag.quote:
Om wat anders voor mij te halenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
waarom moeten we dan een stagiair aannemen als jij geen koffie lust
Ik heb hier een Western Digital.. Geen klachtenquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand welke merk goede Harddisks zijn?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb hier een Western Digital.. Geen klachten
Is het voor een interne of externe schijf, 2,5" of 3,5"?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maakt de rotatiesnelheid trouwens wat uit?![]()
Milou, van jou worden we nooit moe.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:30 schreef Milou__ het volgende:
lien, fijn je hier te zien!
ooh nu? ik dacht tijdens werkquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Waar ik zin in heb. Pina colada ofzo.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:31 schreef jna het volgende:
[..]
Waar ik zin in heb. Pina colada ofzo.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ooh nu? ik dacht tijdens werk![]()
Nu heb ik zin in 43
Tijdens het werk ook ja. Maakt niet uitquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ooh nu? ik dacht tijdens werk![]()
Nu heb ik zin in 43
waarom drink jij geen sterke drank meer?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen drink ik geen sterke drank meer.. Maar vond het wel heel lekker
How come?quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Alleen drink ik geen sterke drank meer.. Maar vond het wel heel lekker
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
J&A, voor jou poseer ik graag in mijn bh voor jou sta ik altjid klaar
Deal!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:33 schreef Milou__ het volgende:
[..]
J&A, voor jou poseer ik graag in mijn bh voor jou sta ik altjid klaar
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
waarom drink jij geen sterke drank meer?
Heb ik volgens mij al eens hier verteld. Het is nogal een lang verhaal maar in het kort komt het erop neer dat ik door sterke drank nu nog met een gebroken neus rondloop en een paar littekens op mn gezicht en de binnenkant van mn lip.. Kwestie van stoeprandje koppenquote:
ooh oke, doen heel veel artsen enzo ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:34 schreef jna het volgende:
[..]
Tijdens het werk ook ja. Maakt niet uit
Hé, dat herken ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik volgens mij al eens hier verteld. Het is nogal een lang verhaal maar in het kort komt het erop neer dat ik door sterke drank nu nog met een gebroken neus rondloop en een paar littekens op mn gezicht en de binnenkant van mn lip.. Kwestie van stoeprandje koppenWas puur mijn eigen stomme fout maar heb er wel van geleerd.. Het is puur een principe kwestie dat ik wil voorkomen dat zoiets nog eens gebeurd..
Hmmm super verstandigquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik volgens mij al eens hier verteld. Het is nogal een lang verhaal maar in het kort komt het erop neer dat ik door sterke drank nu nog met een gebroken neus rondloop en een paar littekens op mn gezicht en de binnenkant van mn lip.. Kwestie van stoeprandje koppenWas puur mijn eigen stomme fout maar heb er wel van geleerd.. Het is puur een principe kwestie dat ik wil voorkomen dat zoiets nog eens gebeurd..
Ja, vond ik ookquote:
Ja daarom. Plus we laten die stagiairs toch al het werk doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ooh oke, doen heel veel artsen enzo ook
Faalquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
[..]
I know.. Ik fietste met een maat van me en volgens hem dacht ik dat ik bij hem achterop zat oidquote:
Ik wil pics zienquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
I know.. Ik fietste met een maat van me en volgens hem dacht ik dat ik bij hem achterop zat oidIk heb echt geen idee meer, ik werd wakker en zag overal bloed om toen te ontdekken dat heel mn gezicht ongeveer kapot was
Gelukkig geen tanden gebroken maar wel mn neus (bleek pas een maand later) en zowel tanden door mn onder als door mn bovenlip.. Aan de ene kant heb ik dus nog wel geluk gehad
Dan heb je pechquote:
Nahquote:
Ik vind dat aandachtszoekerij maar dat moeten ze mooi zelf weten, als ze zich daar goed bij voelen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Wat vinden jullie nou van die chicks die openlijk (half)naakt foto's van zichzelf posten in dat topic 'FOK!sters sexy en gewaagd'?
Enkel respectquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:12 schreef Dzjenn. het volgende:
Wat vinden jullie nou van die chicks die openlijk (half)naakt foto's van zichzelf posten in dat topic 'FOK!sters sexy en gewaagd'?
Vind ik ook. Ben gewoon benieuwd naar jullie meningen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik vind dat aandachtszoekerij maar dat moeten ze mooi zelf weten, als ze zich daar goed bij voelen...
Omdat ze ondanks al dat gezeik hier op fok toch het lef hebben. Wat vind jij er van dan?quote:
Mja dit soort discussies eindigen meestal niet echt relaxquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ben gewoon benieuwd naar jullie meningen!
Hoezo niet? Hoeft toch niet per se een discussie te worden, ik vraag gewoon iets.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja dit soort discussies eindigen meestal niet echt relax
Ik vind sommige foto's erg mooi, maar ik vraag me af wat hun beweegt om dit zo openlijk met iedereen te delen. Ik bedoel, het lijkt me best spannend hoor, om het anoniem te doen bijvoorbeeld. Maar sommigen staan er toch echt herkenbaar op, inclusief hyves erbij, op welke school ze zitten, waar ze wonen... En dat snap ik dus écht niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:17 schreef jna het volgende:
[..]
Omdat ze ondanks al dat gezeik hier op fok toch het lef hebben. Wat vind jij er van dan?
Jij wel, maar er zijn altijd mensen die zich persoonlijke aangevallen voelen enzoquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:19 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoeft toch niet per se een discussie te worden, ik vraag gewoon iets.Daarnaast kan ik best respectvol discussieëren zonder hatelijke opmerkingen hoor.
Dat is toch hun eigen keuze en de enige reden waarom ze dat doen is aandacht. Zo zie ik het tenminste. Nu zal ik daar geen sec meer of minder van wakker liggen maar daar komt het volgens mij wel op neer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:21 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik vind sommige foto's erg mooi, maar ik vraag me af wat hun beweegt om dit zo openlijk met iedereen te delen. Ik bedoel, het lijkt me best spannend hoor, om het anoniem te doen bijvoorbeeld. Maar sommigen staan er toch echt herkenbaar op, inclusief hyves erbij, op welke school ze zitten, waar ze wonen... En dat snap ik dus écht niet.
Maar die heb je overal. FOK! zou heel saai zijn zonder de ongezouten mening van de medemens, vind ik dan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij wel, maar er zijn altijd mensen die zich persoonlijke aangevallen voelen enzo
Hm?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:23 schreef Houniet het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111
Ik vind het ook totaal geen probleem. Ik vond het gewoon een leuk onderwerp om aan te snijden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:24 schreef L.no het volgende:
Ik zie het probleem niet bij mensen die zulke foto's posten.
interne.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het voor een interne of externe schijf, 2,5" of 3,5"?
quote:
Anders pomper!!!!!1quote:
Allebei met hetzelfde doel, alleen gaat het in het ene topic verder dan in t andere maar meer ook nie..quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:27 schreef jna het volgende:
Ik vind het ook nog een verschil of het het kpd topic is of sexy en gewaagd.
Hmm dan 7200 rpmquote:
Mijn opa is hier. Koppelen?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:31 schreef DjRex89 het volgende:
Oma is er dus zal even sociaal gaan doen
quote:
Ik zit met mn laptop op de bank terwijl de rest hier ook zitquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn opa is hier ook al. Net al even gezellig gedaan. Nu is mijn vader bezig met de voorbereidingen van het eten, dus kan ik hier weer even zijn.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit met mn laptop op de bank terwijl de rest hier ook zit![]()
Maar ben ff aan het afspreken wat ik vanavond ga doen op msn dus ga zo pas sociaal doen..
Dat vind ik weer net iets te ver gaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zit met mn laptop op de bank terwijl de rest hier ook zit![]()
Maar ben ff aan het afspreken wat ik vanavond ga doen op msn dus ga zo pas sociaal doen..
Links zit mn ma en rechts mn oma en op de stoel mn paquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:46 schreef jna het volgende:
[..]
Dat vind ik weer net iets te ver gaan
Nee, wel een ander mokkeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |