Denk het nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, is hij nou een verleider?
Norton Ghost?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ff bezig met mijn PC weer te reinstallen, gaat niet echt van harte. Probeer backups te maken, maar dan crasht ie telkens.
Geen dank, doch waakt u zich voor de Afanc!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Bedankt Sjaakzzzzz
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rookert en ik.
We zijn nu over je aan het roddelen hihihihihihihi
Ana he ken dghak mek.quote:
IK MAAK ALLEEN MAAR EEN GRAPJE MET JE LOL!!!!!!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ana he ken dghak mek.
Wie begrijpt dat? Echt geen flauw idee hoe ik het zou moeten spellen![]()
Oh jij spreekt trouwens geen Arabisch he? Dus jij begrijpt het sowieso niet
Nta ked fhem yekquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef o.us het volgende:
[..]
IK MAAK ALLEEN MAAR EEN GRAPJE MET JE LOL!!!!!!!!!!!!!11
Jij sprak toch ook geen arabisch, leugenaar!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ana he ken dghak mek.
Wie begrijpt dat? Echt geen flauw idee hoe ik het zou moeten spellen![]()
Oh jij spreekt trouwens geen Arabisch he? Dus jij begrijpt het sowieso niet
Je zou met G.I. Joe bijvoorbeeld kunnen doelen op de tekenfilmserie uit de jaren 80.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Rookert het volgende:
Ik ben nu G.I. Joe en Titanic in HD aan het downloaden, hoe groter kan een contrast zijn
Jawel? Mijn uitspraak is alleen baggerquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij sprak toch ook geen arabisch, leugenaar!
Ik zou erop ingaan, dat kan ie niet makenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert noemt me net voor de lol een slet.
Hoe te reageren? Negeren offuu..?
Op PM's lekken staat een ban.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert noemt me net voor de lol een slet.
Hoe te reageren? Negeren offuu..?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel? Alleen mn uitspraak is bagger
Ana meshi 3arboobie, ana amazigh fi nador!quote:
Malek enta, ah khoya?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ana meshi 3arboobie, ana amazigh fi nador!
Ana ma3graf shi alarabia!
gir swieja!
Gekste als in lelijkste ? Dat hoor ik iig altijd..quote:
In welk naar vers uitgestrooide kippenstront ruikend boerengat gebruiken ze "gekste" als synoniem voor "lelijkste"quote:
Awww, wat schattig.quote:
Ultimatum m'n kont.quote:
Ik ook totdat ik zag dat dat liedje een na laatste werd op het songfestival.quote:
Ultimatum je kont.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ultimatum m'n kont.
Ongeschreven regel dat je binnen 2 minuten hoort te reageren, dat weet iedereen.
Welke drugs gebruik je, Thomm?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef Rookert het volgende:
(*&@*(&$^*&@^#$*#@&q*( (**( GODMILJAAR NONDEJU JANTOETERFUCKINGNUITJE AUW AIDS MN KNIE![]()
Ik was even weg, kom terug, ga zitten, althans dat probeer ik, en terwijl ik neerplof en soepel naar het scherm wil draaien knalt mijn knie op een pijnlijke plek tegen de fucking tafelquote:
Met Ramadan! De eerste afleveringen waren leuk totdat het een beetje schreeuwerig werd en mijn moeder hoofdpijn van kreeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef Mutant01 het volgende:
Heb ik deze al een keer gepost (van 2M):
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Er is ooit een Thomas verliefd op mij geweest![]()
Echt 3 jaar lang ofzo..en hij probeerde me te versieren met z'n jacuzzi
like w-t-f
Jongens snappen het echt niet he?
Ik deed lol maar ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
like w-t-f
Hoi Nadia.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
En hij was heel gierig hihihihihi
Nee, ik heb geen jacuzziquote:
Hey hey, hij had wel een jacuzzi hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
En hij was heel gierig hihihihihi
lol nadiaschoonheidquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je het over ''nadiaschoonheid''? Ik ben haar niet, maar goed.
Ja leek me ook wel chill. En hij had ook een sauna in z'n tuinquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen jacuzziLijkt me wel heel chill trouwens, maar niet zo van:
"hey meisje"
"hoi"
"ga je mee naar mijn huis?"
"waarom"
"ik ben er enne ik heb een ---->jacuzzi<----![]()
![]()
"
""
"waarom loop je weg?"
Zoiets ofzo
waarom voor pc...als ke ps3 versie had konden we tegen elkaarquote:
Niet zoveel reacties van haar gelezen..dus heb er geen mening overquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol nadiaschoonheidwat een kansloze mens is dat zeg
Ik ga later wel centjes verdienen omdat te regelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja leek me ook wel chill. En hij had ook een sauna in z'n tuin![]()
Jammer dat die zo zo..''zucht'' was
moet je voor de grap een keer doen...mens is alweer voor een week gebanned...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet zoveel reacties van haar gelezen..dus heb er geen mening over
Het was natuurlijk een grapje n.a.v. dat topic wat hier eerder besproken werd. Dat ging toch over de vraag of de man alles voor de vrouw moest betalen ofzo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je het over ''nadiaschoonheid''? Ik ben haar niet, maar goed.
ik snap dat overstap van m.nl -> fok.nl te groot is....maar zijquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een grapje n.a.v. dat topic wat hier eerder besproken werd. Dat ging toch over de vraag of de man alles voor de vrouw moest betalen ofzo?
Vervelend he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga later wel centjes verdienen omdat te regelenHoewel ik ook wel geld wil uitgeven aan reizen. Keuzes, dilemma's
![]()
PM eens terug petite
Oh dat! Wat vind jij daar nou van sjaakzquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een grapje n.a.v. dat topic wat hier eerder besproken werd. Dat ging toch over de vraag of de man alles voor de vrouw moest betalen ofzo?
Ik wil nog even dat topic lezen, linkje iemand?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik snap dat overstap van m.nl -> fok.nl te groot is....maar zij_______!
nadiaschoonheid, net terug van een ban, gaat in zelfde topic weer over de schreef.
Week weg nu.
Je had nog niet genoeg backup?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
Stelletje PM-ers, Wikwakka2, doe er wat aan!
Roch et te shed tegne!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had nog niet genoeg backup?![]()
Wat een dubbelzinnigheid hier![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil nog even dat topic lezen, linkje iemand?
Het onderscheid "jouw geld" / "mijn geld" verdwijnt wanneer je samen één wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh dat! Wat vind jij daar nou van sjaakz
Sommige mensen moeten dingen gewoon laten waaien en niet op alles hysterisch reageren, tering zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Vooral haar laatste posts iets met moder+hoer...so misunderstood
Ohja hiehiehiequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk aan wat ik zei he, nu kiezen![]()
Ik ga even nuttige dingen doen, cheers![]()
Zoiets heet 'hard to get' spelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jongens zien jullie daar hoe Mutant mijn lieve reactie negeerde?
Hij speelt altijd van die gare spelletjes
Nee dat heet fucking stom doen en later spijt krijgen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoiets heet 'hard to get' spelen.
Wacht maar, als hij nog een paar dagen/weken zo doorgaat lig je smekend aan zijn voeten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee dat heet fucking stom doen en later spijt krijgen!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, als hij nog een paar dagen/weken zo doorgaat lig je smekend aan zijn voeten.
Dat zeggen ze allemaal. Mutant is onweerstaanbaar heb ik van horen zeggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nooit, ben je mal ofzo?
Ik heb nog wel een beetje trots hoor
Dat heb je, als je een reus bentquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik was even weg, kom terug, ga zitten, althans dat probeer ik, en terwijl ik neerplof en soepel naar het scherm wil draaien knalt mijn knie op een pijnlijke plek tegen de fucking tafel
Diskriminaziequote:Op zaterdag 26 december 2009 14:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
like w-t-f
Leugens zeg ik je!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal. Mutant is onweerstaanbaar heb ik van horen zeggen.
Mijnheer wikwakka2 voor fokkers, D@l@lquote:Op zaterdag 26 december 2009 15:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij ook hoor meneertje ''wikwakka2''
Ik denk dat een andere man hem binnenkort gaat 'geven'quote:
Ik zal ze allebei maar gewoon een PM-ban gevenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
Stelletje PM-ers, Wikwakka2, doe er wat aan!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh mn oom kwam langs..dus ik moest even beneden gaan zitten.
Hoop dat niemand me gemist heeft![]()
Oke ik moet echt normaal gaan doen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:32 schreef Rookert Marokkaanse18 het volgende:
Bah, morgen ik had vandaag moeten gaan leren
*Zucht...*quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka stoooooop
Ik heb de avond nog hoor
De arrogantiequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:52 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oh mn oom kwam langs..dus ik moest even beneden gaan zitten.
Hoop dat niemand me gemist heeft![]()
Oke ik moet echt normaal gaan doen
Je houdt jezelf voor de gek petitequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:55 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Wikwakka stoooooop
Ik heb de avond nog hoor
Hahah wel grappig. Mn oom woonde hiervoor in Italie en mn oma is hier..en nou zij dus praten en praten. Hij is het met Mutant01 eens..Marokkaanse meiden in NL zijn naar de klotequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*Zucht...*.
Marokkaanse in de rechtzaal: Wolla, rechtertje stoooooooop, je mot gewoon effe je muil houwe vriend!
Rechter: "", had die mutant01 toch nog gelijk.
Steek die maar in je zakquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah wel grappig. Mn oom woonde hiervoor in Italie en mn oma is hier..en nou zij dus praten en praten. Hij is het met Mutant01 eens..Marokkaanse meiden in NL zijn naar de klote
Wat aardig van hem dat hij dat zegt waar jij bij bentquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:02 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahah wel grappig. Mn oom woonde hiervoor in Italie en mn oma is hier..en nou zij dus praten en praten. Hij is het met Mutant01 eens..Marokkaanse meiden in NL zijn naar de klote
Hahahah echthe. Maar hij bedoelt mij daar natuurlijk niet meequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Steek die maar in je zak
Trouwens, Italiaanse meisjes zijn echt niet beter of slechter hoor
Ik zie zelf toch ook wel hoe ze zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat aardig van hem dat hij dat zegt waar jij bij bent.
Ik wou zeggen, als ie van alle Marokkaanse meisjes, waaronder de bloedirritante bontkraagsletten met hun "rustig rustig rustig", jou zou afkrakenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hahahah echthe. Maar hij bedoelt mij daar natuurlijk niet mee![]()
Ik ben het stiekem wel met hem eens-dont tell Mutant-
Ze zijn te bitchy? Te onbeschoft?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zie zelf toch ook wel hoe ze zijn.
Natuurlijk niet allemaal blablabla
Nee hij kraakt mij nooit afquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, als ie van alle Marokkaanse meisjes, waaronder de bloedirritante bontkraagsletten met hun "rustig rustig rustig", jou zou afkraken![]()
En cadeaus zeker?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee hij kraakt mij nooit af![]()
Alleen maar positieve woorden voor zijn lievelingsnichtje
Oh ja sorry..dat doe ik echt altijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:22 schreef Rookert het volgende:
Je springt echt van de hak op de tak
Moet je je warmer aankleden
Ik heb schoenen aan..ik ga zo even weg. Maar het zijn pumps met pantykousjes erin dus warm is het nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Anders doe je even sokken/sloffen/pantoffels/schoenen/laarzen aan.
Je lijkt op m'n moederquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh ja sorry..dat doe ik echt altijd.
Heeft ze zich weer mooi aangekleed hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb schoenen aan..ik ga zo even weg. Maar het zijn pumps met pantykousjes erin dus warm is het niet![]()
Maar ik ben te lui om me schoenen uit te doen en dan dalijk weer aan
Hahah zal wel een vrouwending zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je lijkt op m'n moederStelt 3 vragen achter elkaar en kijkt je raar aan als je bij de 1e begint
'Dalijk', 'dalijk'quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb schoenen aan..ik ga zo even weg. Maar het zijn pumps met pantykousjes erin dus warm is het niet![]()
Maar ik ben te lui om me schoenen uit te doen en dan dalijk weer aan
Ik zat hiervoor in mn beertjespyamaquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Heeft ze zich weer mooi aangekleed hoor
Ik zit hier ook overdreven netjes met een jasje enzo
Oh is dat niet goed?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Dalijk', 'dalijk'??? Mij verbeteren, maar moet je eens kijken wat jij hier neerpent!
Koop anders van die mooie witte sportsokken, die houden je voeten goed warm.
Schattigquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zat hiervoor in mn beertjespyama
Je oom zal het horenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh is dat niet goed?![]()
*schaaaaaaamt zich*![]()
Ik ben ook niet perfect jaa !
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik zat hiervoor in mn beertjespyama
'Schattig', jaquote:
Het is 'dadelijk', het is maar dat je het weet!quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh is dat niet goed?![]()
*schaaaaaaamt zich*![]()
Ik ben ook niet perfect jaa !
Bedankt !quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is 'dadelijk', het is maar dat je het weet!
Hell noquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pics![]()
Kleed je eens behoorlijk aan zeg
Wie weet haha.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Kijk eens, ik kan het al goed vinden met je familie.
Maar ja, als je Marokkaanse meisjes gaat dissen waar haar familie bij is denk ik niet dat ze blij van je zullen wrodenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Kijk eens, ik kan het al goed vinden met je familie.
Ik zit er ook niet op te wachtenquote:
Ik diss bepaalde Marokkaanse meisjes, niet allemaal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar ja, als je Marokkaanse meisjes gaat dissen waar haar familie bij is denk ik niet dat ze blij van je zullen wroden.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zit er ook niet op te wachten
Nou, beertjespyjama en pumps en pantyMaar ik postte net iets in andere topic!
Wacht maar, over 10 jaar zijn ze in Marokko én in Nederland allemaal zo en heb je niemand meer om uit te kiezenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik diss bepaalde Marokkaanse meisjes, niet allemaal.
Probleem is dat je nu al als player gezien wordt, zodra je een meisje aanspreekt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, over 10 jaar zijn ze in Marokko én in Nederland allemaal zo en heb je niemand meer om uit te kiezen.
Nog niks, straks een standaard maaltijd van mamsje (quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:46 schreef Rookert het volgende:
Straks weer lekker eten
Wat had je btw gegeten Wikwakka2?
Hier of daar?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Probleem is dat je nu al als player gezien wordt, zodra je een meisje aanspreekt.
Dat is bullshit.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Probleem is dat je nu al als player gezien wordt, zodra je een meisje aanspreekt.
Hij heeft er standaard 1 bij zich voor het geval hij Marokkaanse18 tegenkomtquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar je moet ook niet meteen een trouwring om hun vinger proberen te schuiven, mutant!
Gewoon elk Marokkaans-uitziend meisje op de uni afgaan, mischien boekt hij succes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij heeft er standaard 1 bij zich voor het geval hij Marokkaanse18 tegenkomt
Beetje als Assepoester, maar dan met een ring die alleen om haar vinger past Pquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon elk Marokkaans-uitziend meisje op de uni afgaan, mischien boekt hij succes.
En als je op een forum meisjes gaat PM-en niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 17:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat is bullshit.
Ja wel als je op koopavond met je matties gaat rondhangen en elk meisje probeert aan te spreken ja.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En als je op een forum meisjes gaat PM-en niet?
Je moet wel iets positiever zijn als je met vriend(inn)en gaat chillen, zo verpest je het al voor jezelf voor de avond begonnen isquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oke gotta gooooo..hopelijk ben ik snel weer thuis
Echt hequote:Op zaterdag 26 december 2009 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet wel iets positiever zijn als je met vriend(inn)en gaat chillen, zo verpest je het al voor jezelf voor de avond begonnen is.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 26 december 2009 18:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Werkt het plaatje niet bij jullie?
Ze lijkt op Noraly Beyerquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
Hier dan, maar nu is het effect een beetje weg:
[ afbeelding ]
Oh no you didn't, uitgesproken door een negerin met bijbehorende hoofdbeweging wordt meestal gebruikt als iemand een ander disstquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:15 schreef Mutant01 het volgende:
I didn't indeed.
Het was hypothetisch.
Ligt eraan met welk doel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eerst dan f n definitie geven van het woord player..wat versta jij onder een ''player''?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke doelen zijn legaal volgens jou?
Niet leuk gaan doen eh wikwakkadeuxquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
player = speler, iets met sport of spelletjes dus.
jij bent daar goed in volgens mij, niet leuk doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet leuk gaan doen eh wikwakkadeux
Sorry hoooor!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
jij bent daar goed in volgens mij, niet leuk doen.
Volgens mij is rookert een kloon van haar, en probeert ze je zo op afstand te houden!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is Rookert er altijd als Marokkaanse18 er is.
Een narcist.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die heel erg lief en betrouwbaar is?
Ik heb een chip onder mijn huid gemaakt die begint te branden als ze online komt. Zodra er een grote, derdegraads verbranding verschijnt weet ik hoe laat het isquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom is Rookert er altijd als Marokkaanse18 er is.
fictief persoonquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe noem je iemand die heel erg lief en betrouwbaar is?
Hahhahaquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb een chip onder mijn huid gemaakt die begint te branden als ze online komt. Zodra er een grote, derdegraads verbranding verschijnt weet ik hoe laat het is![]()
Er bestaat ook iets als toeval sjaak
Ik ben hem nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die gozer Rooj die bij jou bij IBA zit, dat is een narcist
Dat gaat dus echt nooit gebeuren..quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nou zeg, nog even en je gaat in je onderarmen snijden!
Jebenzellufuncorpsbal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben hem nog niet tegengekomen. Maar ik mijd corpsballetjes dan ook als de pest.
Let op de schaduw van zijn neus, it's hugequote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben hem nog niet tegengekomen. Maar ik mijd corpsballetjes dan ook als de pest.
Beter van niet, anders mag je tegen die tijd wel ene chip van me lenen die gaat branden als ik online kom, hoef je niet te snijdenquote:Op zaterdag 26 december 2009 19:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat gaat dus echt nooit gebeuren..
Je weet wat we nu gaan vragen he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
We hadden het toch een keertje over babyfoto's..ik heb geen babyfoto gevonde maar wel een kinder(??)foto hahah
Die foto's van mutant en ik waren technisch gezien ook geen babyfotoquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
We hadden het toch een keertje over babyfoto's..ik heb geen babyfoto gevonde maar wel een kinder(??)foto hahah
Doh whahaha maar dit is niet echt een charmante foto maar oke. En drie keer raden wat ik aan t doen wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je weet wat we nu gaan vragen he?
Niet meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:17 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt stijl haar, dat komt niet heel vaak voor bij Marokkaanse dames.
Welke ben jij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doh whahaha maar dit is niet echt een charmante foto maar oke. En drie keer raden wat ik aan t doen was![]()
Oh mn zusje ziet er wel vreselijk schattig uit hahaha.
@Plaswijckpark volgens mij.
[ afbeelding ]
Just joking.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Meen je dit nou offu..?
Denk f naaaaa
Jawel..stijl haar isquote:
Nah.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel..stijl haar is![]()
Krullen zijn ''''
Me zusje heeft wel killercurlsmaaruhm ik hoef het niet.
YAY, toch nog op de valreep!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dit is toch wel de beste grap van het jaar hoor
Het spijt me. Ik verveel me gewoon dood.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nog één keer ''nah'' zeggen..dat is dan de laatste keer dat ik op jou reageer
Hoef je nog niet kortaf te gaan doenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik verveel me gewoon dood.
Ga chickies playen in de koopgoot/of hollywood.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het spijt me. Ik verveel me gewoon dood.
Wat was je nou aan het doen, of kijk je altijd zo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:06 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doh whahaha maar dit is niet echt een charmante foto maar oke. En drie keer raden wat ik aan t doen was![]()
Oh mn zusje ziet er wel vreselijk schattig uit hahaha.
@Plaswijckpark volgens mij.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat was je nou aan het doen, of kijk je altijd zo?
Ga toch weg man, zo'n type ben ik niet. Ik zoek geen breezermateriaal.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga chickies playen in de koopgoot/of hollywood.
Maar die willen wél met je trouwen als je een mooie auto en een eigen woning hebt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zo'n type ben ik niet. Ik zoek geen breezermateriaal.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zo'n type ben ik niet. Ik zoek geen breezermateriaal.
Ik heb een auto, maar geen woning. Dus helaas.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar die willen wél met je trouwen als je een mooie auto en een eigen woning hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Over eten gesproken, ik heb hier een foute foto van 3 jaar terug waarop ik echt een hele tafel vol met ongezond voedsel voor me heb.
'Dikkertje dap....'quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Over eten gesproken, ik heb hier een foute foto van 3 jaar terug waarop ik echt een hele tafel vol met ongezond voedsel voor me heb.
Nee die is te fout, bovendien droeg ik die dag een pet (tegen de felle zon) dus is het een niet-representatieve foto. En ik wil je natuurlijk niet afschrikkenquote:
Ik ben niet zo oppervlakkigquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee die is te fout, bovendien droeg ik die dag een pet (tegen de felle zon) dus is het een niet-representatieve foto. En ik wil je natuurlijk niet afschrikken.
Lulkoek - en ik draag nooit (behalve die keer dan) petjes.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo oppervlakkig![]()
En ik heb een zwak voor jongens met petjes/mutsen/hoofddeksels duss
Ik zie het al, jullie zijn niet voor elkaar gemaakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lulkoek - en ik draag nooit (behalve die keer dan) petjes.
Niks te lulkoek! Echt waar.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lulkoek - en ik draag nooit (behalve die keer dan) petjes.
Een petje om je ongeknipte kapsel te verbergen vind jijquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niks te lulkoek! Echt waar.
In de zomervakantie niet naar de kapper gaan en dan gewoon een petje dragen
Je snapt dr niks van. 't Gaat om heel die houding in de zomervakantie danquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een petje om je ongeknipte kapsel te verbergen vind jij?
Petjesvolkquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niks te lulkoek! Echt waar.
In de zomervakantie niet naar de kapper gaan en dan gewoon een petje dragen
Beste nummer van hemquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef Rookert het volgende:
Daar gaat ze...
Clouseau
Nederlandstalige muziek kan best goed zijn
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar snap dat dan, het gaat om heel die houding dan!
Je bedoelt de 'fuck de maatschappij,ik heb vakantie, ik ben van de wereld en de wereld is van mij-mentaliteit'quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Je snapt dr niks van. 't Gaat om heel die houding in de zomervakantie dan.
Ach, ik denk dat jij met je petje, achter een tafel vol met junkfood wel die houding dan hebt!quote:
Uh nee. Waarom gelijk zo negatief met je ''fuck de maatschappij''quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bedoelt de 'fuck de maatschappij,ik heb vakantie, ik ben van de wereld en de wereld is van mij-mentaliteit'
Dat zegt een petjequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uh nee. Waarom gelijk zo negatief met je ''fuck de maatschappij''
Vooroordeel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zegt een petje
Laatste is wel mijn vakantiementaliteit
Niet zeggen wat je allemaal tegenkomt als je het toch niet gaat plaatsenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Ik kom nog een foto tegen van mezelf met petje op.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja en die tekst is ook gewoon
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet het
Beetje Blof enzo is ook wel chill en verder moet je gewoon met vrienden Guus Meeuwis mee kunnen blèren
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet zeggen wat je allemaal tegenkomt als je het toch niet gaat plaatsen![]()
Ik ga toch ook niet zeggen dat ik allemaal bikinifoto's van mezelf tegenkom om ze vervolgens niet te plaatsen?
Ik kan alleen Ik leef niet meer voor jou, dromen zijn bedrog (quote:
Ik kan hooguit twee woorden meezingen. (Van al die liedjes die je opnoemt).quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan alleen Ik leef niet meer voor jou, dromen zijn bedrog (), vrij zijn, rood en Dochters meezingen. Als ik ooit een dochter krijg ga ik bij die laatste denk ik stuk
Zondequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan hooguit twee woorden meezingen. (Van al die liedjes die je opnoemt).
Onschuldige lieverd? Ik ben ook ruig en behaard met het aroma des levensquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:33 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo 1 hoor!
Je ABBA shirt is ook vet schattigquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij verwachtte Marokkaanse18 een of andere harige bink met zo'n player-baardje.
Bandshirts zijn afgezien van een paar bands sowieso discutabelquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
Heb heul geen ABBA shirt, heet geen Rookert.
Godmiljaar, waarom is dat niet zo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens mij verwachtte Marokkaanse18 een of andere harige bink met zo'n player-baardje.
Ik dacht dat jij dit was, waarom lieg jij tegen mijquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
Beter, straks komen ze naar mij en ik weet dat ik geen behoefte heb aan die typesquote:Op zaterdag 26 december 2009 22:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hij heeft anders veel smaatjes geplayed.
Check deze zin dan, wtf gewoon!quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Beter, straks komen we maar mij en weet dat ik geen behoefte heb aan die types
T9quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Check deze zin dan, wtf gewoon!
Gourmettenquote:Op zondag 27 december 2009 12:41 schreef Sala-adin het volgende:
Wat gaan jullie met oud en nieuw doen?
Copy paste reactiequote:Op zondag 27 december 2009 12:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
GourmettenDoen we alleen met oud & nieuw
Daarna beetje met familie enzo, ga denk ik om 1 uur nog naar vrienden, moet nog even kijken of dat wat wordt. Heb geen zin om door de Gazastrook met vuurwerksjonnies te fietsen als er toch niemand komt
Gewoon schrikken joh, dat is humoorrrrquote:Op zondag 27 december 2009 20:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit nou moet opvatten.
Ik was een beetje duf en vind het zonde van m'n avond om nog een beetjequote:Op zondag 27 december 2009 20:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Om half negen 's avonds koffie drinken. Koffie
, tenzij het is om wakker te blijven, dan mag het wel!
quote:Op zondag 27 december 2009 20:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hahaha nee niet geleerd en ik ben er ook niet mee bezig. Tot 4 uur 's nachts aan de telefoon gezeten met een vriendinen toen kreeg ik super veel honger..en nu ben ik kapot
Wat the fackquote:Op zondag 27 december 2009 20:45 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hahaha nee niet geleerd en ik ben er ook niet mee bezig. Tot 4 uur 's nachts aan de telefoon gezeten met een vriendinen toen kreeg ik super veel honger..en nu ben ik kapot
Ja, oke. Een koffie op z'n tijd is wel chill.quote:Op zondag 27 december 2009 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik was een beetje duf en vind het zonde van m'n avond om nog een beetjerond te dutten, het is vakantie voor pete's sake
![]()
Smste een vriend van me om half 1 vannacht of ik nog bij hem ging chillen bij de vuurkorf, lag toen al 3 kwartier in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |