Denk het nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, is hij nou een verleider?
Norton Ghost?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ben ff bezig met mijn PC weer te reinstallen, gaat niet echt van harte. Probeer backups te maken, maar dan crasht ie telkens.
Geen dank, doch waakt u zich voor de Afanc!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Bedankt Sjaakzzzzz
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Rookert en ik.
We zijn nu over je aan het roddelen hihihihihihihi
Ana he ken dghak mek.quote:
IK MAAK ALLEEN MAAR EEN GRAPJE MET JE LOL!!!!!!!!!!!!!11quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ana he ken dghak mek.
Wie begrijpt dat? Echt geen flauw idee hoe ik het zou moeten spellen![]()
Oh jij spreekt trouwens geen Arabisch he? Dus jij begrijpt het sowieso niet
Nta ked fhem yekquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef o.us het volgende:
[..]
IK MAAK ALLEEN MAAR EEN GRAPJE MET JE LOL!!!!!!!!!!!!!11
Jij sprak toch ook geen arabisch, leugenaar!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ana he ken dghak mek.
Wie begrijpt dat? Echt geen flauw idee hoe ik het zou moeten spellen![]()
Oh jij spreekt trouwens geen Arabisch he? Dus jij begrijpt het sowieso niet
Je zou met G.I. Joe bijvoorbeeld kunnen doelen op de tekenfilmserie uit de jaren 80.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:13 schreef Rookert het volgende:
Ik ben nu G.I. Joe en Titanic in HD aan het downloaden, hoe groter kan een contrast zijn
Jawel? Mijn uitspraak is alleen baggerquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij sprak toch ook geen arabisch, leugenaar!
Ik zou erop ingaan, dat kan ie niet makenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert noemt me net voor de lol een slet.
Hoe te reageren? Negeren offuu..?
Op PM's lekken staat een ban.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Rookert noemt me net voor de lol een slet.
Hoe te reageren? Negeren offuu..?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel? Alleen mn uitspraak is bagger
Ana meshi 3arboobie, ana amazigh fi nador!quote:
Malek enta, ah khoya?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ana meshi 3arboobie, ana amazigh fi nador!
Ana ma3graf shi alarabia!
gir swieja!
Gekste als in lelijkste ? Dat hoor ik iig altijd..quote:
In welk naar vers uitgestrooide kippenstront ruikend boerengat gebruiken ze "gekste" als synoniem voor "lelijkste"quote:
Awww, wat schattig.quote:
Ultimatum m'n kont.quote:
Ik ook totdat ik zag dat dat liedje een na laatste werd op het songfestival.quote:
Ultimatum je kont.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ultimatum m'n kont.
Ongeschreven regel dat je binnen 2 minuten hoort te reageren, dat weet iedereen.
Welke drugs gebruik je, Thomm?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:26 schreef Rookert het volgende:
(*&@*(&$^*&@^#$*#@&q*( (**( GODMILJAAR NONDEJU JANTOETERFUCKINGNUITJE AUW AIDS MN KNIE![]()
Ik was even weg, kom terug, ga zitten, althans dat probeer ik, en terwijl ik neerplof en soepel naar het scherm wil draaien knalt mijn knie op een pijnlijke plek tegen de fucking tafelquote:
Met Ramadan! De eerste afleveringen waren leuk totdat het een beetje schreeuwerig werd en mijn moeder hoofdpijn van kreeg.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:28 schreef Mutant01 het volgende:
Heb ik deze al een keer gepost (van 2M):
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Er is ooit een Thomas verliefd op mij geweest![]()
Echt 3 jaar lang ofzo..en hij probeerde me te versieren met z'n jacuzzi
like w-t-f
Jongens snappen het echt niet he?
Ik deed lol maar ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Er is ooit een Thomas verliefd op mij geweest![]()
Echt 3 jaar lang ofzo..en hij probeerde me te versieren met z'n jacuzzi
like w-t-f
Jongens snappen het echt niet he?
Hoi Nadia.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
En hij was heel gierig hihihihihi
Nee, ik heb geen jacuzziquote:
Hey hey, hij had wel een jacuzzi hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
En hij was heel gierig hihihihihi
lol nadiaschoonheidquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je het over ''nadiaschoonheid''? Ik ben haar niet, maar goed.
Ja leek me ook wel chill. En hij had ook een sauna in z'n tuinquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen jacuzziLijkt me wel heel chill trouwens, maar niet zo van:
"hey meisje"
"hoi"
"ga je mee naar mijn huis?"
"waarom"
"ik ben er enne ik heb een ---->jacuzzi<----![]()
![]()
"
""
"waarom loop je weg?"
Zoiets ofzo
waarom voor pc...als ke ps3 versie had konden we tegen elkaarquote:
Niet zoveel reacties van haar gelezen..dus heb er geen mening overquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol nadiaschoonheidwat een kansloze mens is dat zeg
Ik ga later wel centjes verdienen omdat te regelenquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:37 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja leek me ook wel chill. En hij had ook een sauna in z'n tuin![]()
Jammer dat die zo zo..''zucht'' was
moet je voor de grap een keer doen...mens is alweer voor een week gebanned...quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Niet zoveel reacties van haar gelezen..dus heb er geen mening over
Het was natuurlijk een grapje n.a.v. dat topic wat hier eerder besproken werd. Dat ging toch over de vraag of de man alles voor de vrouw moest betalen ofzo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:36 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Heb je het over ''nadiaschoonheid''? Ik ben haar niet, maar goed.
ik snap dat overstap van m.nl -> fok.nl te groot is....maar zijquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een grapje n.a.v. dat topic wat hier eerder besproken werd. Dat ging toch over de vraag of de man alles voor de vrouw moest betalen ofzo?
Vervelend he?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ga later wel centjes verdienen omdat te regelenHoewel ik ook wel geld wil uitgeven aan reizen. Keuzes, dilemma's
![]()
PM eens terug petite
Oh dat! Wat vind jij daar nou van sjaakzquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:40 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een grapje n.a.v. dat topic wat hier eerder besproken werd. Dat ging toch over de vraag of de man alles voor de vrouw moest betalen ofzo?
Ik wil nog even dat topic lezen, linkje iemand?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik snap dat overstap van m.nl -> fok.nl te groot is....maar zij_______!
nadiaschoonheid, net terug van een ban, gaat in zelfde topic weer over de schreef.
Week weg nu.
Je had nog niet genoeg backup?quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Mutant01 het volgende:
Stelletje PM-ers, Wikwakka2, doe er wat aan!
Roch et te shed tegne!quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had nog niet genoeg backup?![]()
Wat een dubbelzinnigheid hier![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil nog even dat topic lezen, linkje iemand?
Het onderscheid "jouw geld" / "mijn geld" verdwijnt wanneer je samen één wordt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oh dat! Wat vind jij daar nou van sjaakz
Sommige mensen moeten dingen gewoon laten waaien en niet op alles hysterisch reageren, tering zegquote:Op zaterdag 26 december 2009 14:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
De man betaald! Of kan de vrouw best weleens wat bijdragen?
Vooral haar laatste posts iets met moder+hoer...so misunderstood
Ohja hiehiehiequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk aan wat ik zei he, nu kiezen![]()
Ik ga even nuttige dingen doen, cheers![]()
Zoiets heet 'hard to get' spelen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 14:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jongens zien jullie daar hoe Mutant mijn lieve reactie negeerde?
Hij speelt altijd van die gare spelletjes
Nee dat heet fucking stom doen en later spijt krijgen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zoiets heet 'hard to get' spelen.
Wacht maar, als hij nog een paar dagen/weken zo doorgaat lig je smekend aan zijn voeten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:43 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee dat heet fucking stom doen en later spijt krijgen!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht maar, als hij nog een paar dagen/weken zo doorgaat lig je smekend aan zijn voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |