Ze wordt achter jouw rug om geplayed, mang!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Probeer je mijn goud-appeltje te imponeren.
Ik doe daar niet moeilijk over.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, maar meneertje wil zijn fout niet toegeven dus dan doe ik wel alsof ik het verkeerd heb opgevat. Ik ben daar niet moeilijk in..
Ik merk het, maar er is niets wat ik kan doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze wordt achter jouw rug om geplayed, mang!
Bedanktquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik doe daar niet moeilijk over.
Verdedig jouw en haar eer!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik merk het, maar er is niets wat ik kan doen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:44 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Oke drolhahhahaa. Oke ik stop.
Ik daag je uit voor een gevecht van internetheld tot internetheldquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik merk het, maar er is niets wat ik kan doen.
Mijn eer hoef ik niet te verdedigen. Dat staat als een huis.quote:
Ja zeg, avances gaan niet oneindig door.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij geeft het gewoon op..![]()
Wat een man zeg!
Soms wel..quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja zeg, avances gaan niet oneindig door.
Gezag doet afbreuk aan beleefdheid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Sjaakz het volgende:
Ik vind dat, zelfs in de gebiedende wijs, de voorkeur uit dient te gaan naar de beleefdheidsvorm. Ongemanierdheid doet afbreuk aan gezag.
Internetheldquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hey petite, je inbox zit vol met liefdesverklaringen, delete er eens een paarquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gezag doet afbreuk aan beleefdheid.
Gedaaaaanquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Internetheld![]()
[..]
Hey petite, je inbox zit vol met liefdesverklaringen, delete er eens een paar
Inderdaad, is hij nou een verleider?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:47 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hij geeft het gewoon op..![]()
Wat een man zeg!
Doorgaans slechts tot aan de dood van de vrouwe in kwestie. Avances is een afleiding van Afanc, een legendarisch meermonster...quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:One tale relates that it was rendered helpless by a maiden who let it sleep upon her lap; while it slept, the maiden's fellow villagers bound the creature in chains. The creature was awakened and made furious; its enraged thrashings crushed the maiden, in whose lap it still laid. It was finally dragged away to the lake Cwm Ffynnon, or killed by Peredur.
Grappig, monster leeft dus misschien nog welquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Doorgaans slechts tot aan de dood van de vrouwe in kwestie. Avances is een afleiding van Afanc, een legendarisch meermonster...
[..]
Ik heb heel veel berichten verwijderd..maar er staat nog steeds dat die 100% vol is?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan niks versturen anders hoor, graag of niet
Nog meer berichten verwijderen dus.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel berichten verwijderd..maar er staat nog steeds dat die 100% vol is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |