Jawel. In ieder geval wel mijn intentie geweest.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar ga ik nog steeds van uit, zeker als je het plaatst in de context van voorgaande postings. Gebiedende wijs is hier niet op zijn plek.
Niemand verplicht ze te luisteren/lezen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zij geven een flikker om handelingen, niet om wat jij over je eigen handelingen denkt.
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel. In ieder geval wel mijn intentie geweest.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar ga ik nog steeds van uit, zeker als je het plaatst in de context van voorgaande postings. Gebiedende wijs is hier niet op zijn plek.
Maar zo werkt de wereld niet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niemand verplicht ze te luisteren/lezen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Klopt, het is hier echt geen gebiedende wijs.
Dus je je zei tegen degene die je quotte: Houd mij levendig, in de zin van "houd me wakker he, straks val ik in slaap' ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jawel. In ieder geval wel mijn intentie geweest.
"Hoi, ik kom hier op een forum en ga hier dingen posten en citeren in de veronderstelling dat niemand erop reageertquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou een hoop irritatie schelen.
Het zou ook een hoop irritatie schelen als mensen fatsoenlijk met elkaar omgingen, dus zonder te vervallen in nationalistisch gehuil of continue stroom van denigrerende opmerkingen jegens andere culturen, volkeren en/of personen. Vind je ook niet?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Klopt, maar het zou een hoop irritatie schelen.
Dat recht hebben mensen...niet reageren. In ieder geval op datgene wat irritatie kweekt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
"Hoi, ik kom hier op een forum en ga hier dingen posten en citeren in de veronderstelling dat niemand erop reageert"
Sommige mensen vragen er gewoon om.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het zou ook een hoop irritatie schelen als mensen fatsoenlijk met elkaar omgingen, dus zonder te vervallen in nationalistisch gehuil of continue stroom van denigrerende opmerkingen jegens andere culturen, volkeren en/of personen. Vind je ook niet?
Troll, ik reageer niet meer op.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat recht hebben mensen...niet reageren. In ieder geval op datgene wat irritatie kweekt.
Nope, niet meer..jij wel!?quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:40 schreef o.us het volgende:
Wie van jullie hebben er allemaal sneeuw?
Jij reageert dus eigenlijk om alleen maar gelijk te krijgen? Krijg je zeker zo'n heerlijke natte droom van.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat recht hebben mensen...niet reageren. In ieder geval op datgene wat irritatie kweekt.
Reageer anders op m'n pmquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:39 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Waarom gaat het alweer over kutonderwerpen
Kloteregen van gisteren, nu alleen nog maar armetierige witte pulpquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:40 schreef o.us het volgende:
Wie van jullie hebben er allemaal sneeuw?
Half. Ben aan de ene kant wel blij maar aan de andere kant was al het sneeuw toch wel mooi.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nope, niet meer..jij wel!?
Ik reageer om verscheidene redenen. Welke dat zijn hangt af van mijn gemoedstoestand.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij reageert dus eigenlijk om alleen maar gelijk te krijgen? Krijg je zeker zo'n heerlijke natte droom van.
ohhh zo leukquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik reageer om verscheidene redenen. Welke dat zijn hangt af van mijn gemoedstoestand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |