Maak dat de kat wijs.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil geen bosjes dames. Ik wil alleen Marokkaanse18.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wil geen bosjes dames. Ik wil alleen Marokkaanse18.
Maar andere mensen wel, dus die geven er geen flikker om wat jij er om geeft.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar dat is iets waar ik - met alle respect - geen flikker om geef.
''Houd mij levendig'' als in ''houd mij op de hoogte''.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel tenzij het gebiedende wijs was..maar dat lijkt me sterk.
Ander mensen wel, dus zij geven er wel een flikker om? Alsof het mij boeit wat een paar stumperts ervan vinden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar andere mensen wel, dus die geven er geen flikker om wat jij er om geeft.
Nee, bij die laatste gebied je iemand wat te doen en bij die 1e heb je het over jezelf.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Houd mij levendig'' als in ''houd mij op de hoogte''.
Wel gebiedende wijs dus:)quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
''Houd mij levendig'' als in ''houd mij op de hoogte''.
Ze gaat de sloten veranderenquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Voel je je nou gevleid of geimponeerd?
Daar ga ik nog steeds van uit, zeker als je het plaatst in de context van voorgaande postings. Gebiedende wijs is hier niet op zijn plek.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Wel gebiedende wijs dus:)
Als dat niet het geval was, waar ik vanuit ging, dan was het ''dt''. Ik dacht namelijk dat je dat/het uit gemakzucht had weggelaten.
Klopt, het is hier echt geen gebiedende wijs.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar ga ik nog steeds van uit, zeker als je het plaatst in de context van voorgaande postings. Gebiedende wijs is hier niet op zijn plek.
Zij geven een flikker om handelingen, niet om wat jij over je eigen handelingen denkt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:31 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ander mensen wel, dus zij geven er wel een flikker om? Alsof het mij boeit wat een paar stumperts ervan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |