Mips is een snolletjequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Mips is RNPM!
Rotterdams Next Puss Maddel!
Bekend beeld die foto'squote:Op zaterdag 26 december 2009 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mips wil fotomodel worden (crappy foto, I know)
En Kerstpoezels vandaag, luiigheid ten top![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was Elies die ijshockeychamp was!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef senesta het volgende:
Je zou er zelf lui van worden he?![]()
Zeg, maar heb ik nou gewoon de droom van Greys gemist?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was Elies die ijshockeychamp was!
En ik ga aankomende nacht proberen in haar droom mee te doen, ze heeft beloofd dat ik dan ook goed kan ijshockeyen!
(Ik durf jou mijn eigen dromen niet meer te vertellen, voor je het weet worden ze in de FB gebruikt als voorbeeld![]()
).
Ik had het gezien!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je niets had gezegd had niemand het geweten, volgens mij was het niemand opgevallen verder
![]()
Ik had wel enorm veel lol hier in mijn uppie toen ik jouw reactie zag in FB
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je niets had gezegd had niemand het geweten, volgens mij was het niemand opgevallen verder
![]()
Ik had wel enorm veel lol hier in mijn uppie toen ik jouw reactie zag in FB
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]Ja ik zag die rauwe champignons voorbij komen in FB en dacht uhohhhh
Oeh, dilemma... Sissi komt zo op Ned. 1![]()
Maar ik heb hem al 43 keer gezien ofzo
Je hebt gelijk ook, ik ga hem gewoon weer kijken!quote:
Ja, met een vioolorkest onder je rok!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, ik ga hem gewoon weer kijken!
En dan de hele film lang wensen dat ik die tijd had geleefd met die jurken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
Ik ga weer fijn terug kerst vieren......
Ik denk dat je die jurk binnen 10 minuten weer uit wilt hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, ik ga hem gewoon weer kijken!
En dan de hele film lang wensen dat ik die tijd had geleefd met die jurken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
Nee, zonder vioolorkest graagquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met een vioolorkest onder je rok!
Veel plezier Niesje!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
Ik had in januari een bruiloft waar gala kleding gewenst was. Lange rode strapless jurk aan gehad waar ik amper in kon zitten enzo, maar ik wilde hem eigenlijk niet uittrekken aan het einde van de avondquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat je die jurk binnen 10 minuten weer uit wilt hebben....nadat je een uur bezig bent geweest om er in te komen.
.......die baleinen of ijzeren korsetten eronder zaten niet echt van je het
Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga weer verder met rijmen etc!
Iedereen veel plezier met wat hij/zij gaat doen!
Zit te wachten op broer.....ik begin honger te krijgenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook weer aan de vreet cq zuip
Fijne avond!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook weer aan de vreet cq zuip
Hoiquote:
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=google+chuck+norris&l=1
Nee dat was gisterenquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
Muizelientje
Heb je ondanks je gezondheidstroubles wel een fijne kerst?
Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoorhet is alleen een hectische periode voor mij nu dus ik ben er niet zoveel. Lang verhaal kort: ik loop bij de oogarts voor links een ooglidcorrectie:O en rechts gaan ze mijn lens vervangen, ze gaan mijn gezichtsverlamming chirurgisch verminderen en dan mag ik ook nog naar de fysio. 2010 wordt druk
Yesquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Dat wordt zeker druk Muis!
Maar allemaal wel voor een goed doel, namelijk YOU!
Now that's a topickillerquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesik ben een work in progress!
Heeft iedereen leuke cadeautjes gekregen?
Dankjequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Muis006: Heel veel sterkte met de ingrepen.
Jij bent Super Mighty Mouse, dus dat gaat vast allemaal goedkomen.
Jij dappere meid!
Heel veel sterkte voor 2010, hopelijk schiet het herstel op!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesik ben een work in progress!
Heeft iedereen leuke cadeautjes gekregen?
Eet ze alvast! wij gaan ook zo aan tafel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:04 schreef nieslief het volgende:
@Muis: dat wordt een druk jaar voor je maar de rest van het jaar is vast een knaller van een jaar voor jou.![]()
Zo Mr. Lief is 'tatjes' halen eens kijken of er iets open is. Zoonlief heeft daar wel zin in. Andere zoonlief zit voor pampus op de bank. Die doet al een paar dagen niks anders als op de bank hangen en in bed liggen. Tussendoor frummelen we er dan wat te eten in en veel drinken want het eten gaat niet van harte.
Wel heeft hij helemaal zelf zijn gekregen lego-auto in elkaar geprutst goed he. Mr. Lief had wat moois gehaald van de Livera voor mij. Ik:
we hadden afgesproken dat niet te doen nu heb ik niks voor jou
Maar oooooh wat mooi
![]()
past het niet goed.
Dat was van schrik, omdat het 't foute deel wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor 2010, hopelijk schiet het herstel op!
@ Greys; Hoe kun je nu al 43 keer Sissi gezien hebben en nog SissY schrijven...
Dat was toch alleen Zwabbermans, jij en kitao?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Het was vannacht drukker.
Ik wil jou een vraag pmen, maar weet niet of je daar wel zin in hebtquote:
Nooo, iets daarvoor waren er wel 6!! mensen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat was toch alleen Zwabbermans, jij en kitao?
Zwabbermans is nu aan het eten.
Ik kwam jullie vanmorgen vroeg nog gedagzwaaien in het topic, maar toen was het ook al niet meer zo levendig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Nooo, iets daarvoor waren er wel 6!! mensen!
Ja , vreemd he?quote:
Zo blijven we toch nog een beetje in het Shogun-sfeertje.quote:Kogelvissen zijn een familie van beenvissen. Als er gevaar dreigt maakt de vis zich bolrond door water op te zuigen. De kogelvis wordt dan groter en het lijkt wel of die dan uit elkaar spat. De kogelvissen komen voor in de stille oceaan en gelden in Japan als een delicatesse. De kogelvis is erg giftig door het verlammende gif tetrodotoxine. Een kogelvis heeft genoeg gif om 30 mensen te doden. Japanse koks moeten daarom ook een speciaal examen afgelegd hebben om deze kogelvis te mogen bereiden Jaarlijks zouden in Japan tientallen mensen overlijden aan de gevolgen van een giftige kogelvis. Japanners beschouwen de kogelvis als een echte lekkernij en zijn bereid daar de ultieme prijs voor te betalen. Rare jongens die Japanners!
Volgens mij heb ik die pas nog gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Haar! Leuke film alert, Net 5!
PM beantwoord ik straks
Niet op tv in elk geval, want hij is nu voor het eerst op tvquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die pas nog gezien.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet op tv in elk geval, want hij is nu voor het eerst op tv
Met Gilmore Girl Lorelei en Mandy Moore enzo. En dat meiske van Coyote Ugly
(nu reclame)
Iedereen ligt hier volgens mij gestrekt op de bank.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Hoest hier?
Ik hang heerlijk op de bank en kijk nu naar Nederland 2: The Queen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
De sushi is opgegeten, de buikjes vol.
Was goed gelukt én lekker.
En Zwabbermans, ik heb nog een bakje sushi voor je achtergehouden.
Het moeilijkste aan de sushi is de rijst en het rollen, ze hebben er ook hele leuke workshops voor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Lekkah! Sushi. Ik heb het nog nooit aangedurfd die zelf te maken.
Voer van vandaag was gourmet. Met slagroomijs, peren en chocoladesaus toe.
Ja, ik vind het een enige filmquote:
Ik vond hem ook wel leuk, maar Something's gotta give leuker geloof ikquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een enige film
Ik vond die moeder ook zo hilarisch in Somethings Gotta Give met Jack Nicholson
Hoi Catje, AE en ML-etje!
Hola Greysquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En hoi Haraquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel leuk, maar Something's gotta give leuker geloof ik
Hoi Catje, AE en ML-etje!.
Het is best een werk, het zelf maken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Lekkah! Sushi. Ik heb het nog nooit aangedurfd die zelf te maken.
Voer van vandaag was gourmet. Met slagroomijs, peren en chocoladesaus toe.
En nu met de beentjes op tafel bankhangen en uitbuiken?quote:
Sissiquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Hey Greys en Adelante en Hara!![]()
Ik las nog wat overSissi.
DVD box staat hier in de kast en morgen mag ik voor de laatste keer dit jaar in De Jurk. En dan voel ik me een beeeeeeeetje Sissi.
Maar dan zonder mooi haar of eng korset. Of nare schoonmoeder.
Dat Sissi is echt té zoetsappigquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Hey Greys en Adelante en Hara!![]()
Ik las nog wat overSissi.
DVD box staat hier in de kast en morgen mag ik voor de laatste keer dit jaar in De Jurk. En dan voel ik me een beeeeeeeetje Sissi.
Maar dan zonder mooi haar of eng korset. Of nare schoonmoeder.
Heb een vermoeden dat ik beter een pan op het voor kan slingerenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Als je er even voor langs wilt komen wel hoor.
Oooohh, ik wil dat haar en de jurken. Zomg, de jurken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu met de beentjes op tafel bankhangen en uitbuiken?
[..]
Sissi![]()
I wanna be her! Nou ja, eigenlijk alleen er zo uitzien
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Greys en Hara.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel leuk, maar Something's gotta give leuker geloof ik
Hoi Catje, AE en ML-etje!.
Nog niet helemaal.quote:
Dat riep ik hier vanmorgen ook al.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooohh, ik wil dat haar en de jurken. Zomg, de jurken..
Hopje? Is dat Whoopje?quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Hopje steekt haar pootje even in haar oortje en likt hem dan af
![]()
![]()
Jurken waarmee je alleen zijdelings door een deur past.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooohh, ik wil dat haar en de jurken. Zomg, de jurken..
Als je alle spullen ervoor in huis hebt... wat let je.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb een vermoeden dat ik beter een pan op het voor kan slingeren.
Ik heb niets met 2e kerstdag, dat vierden wij vroeger nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nog niet helemaal.
Maar als jij dat echt graag wil, doen we wel net alsof.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
Hoi Q!
Hara, ik heb net een stukje gemist, maar is dat kind nou het kind van die muzikant?
Oh wacht, ja dus, ze zegt het net!
Ja, die had ze vanmiddag aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |