Mips is een snolletjequote:Op zaterdag 26 december 2009 15:30 schreef Greys het volgende:
Mips is RNPM!
Rotterdams Next Puss Maddel!
Bekend beeld die foto'squote:Op zaterdag 26 december 2009 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Mips wil fotomodel worden (crappy foto, I know)
En Kerstpoezels vandaag, luiigheid ten top![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was Elies die ijshockeychamp was!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:35 schreef senesta het volgende:
Je zou er zelf lui van worden he?![]()
Zeg, maar heb ik nou gewoon de droom van Greys gemist?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was Elies die ijshockeychamp was!
En ik ga aankomende nacht proberen in haar droom mee te doen, ze heeft beloofd dat ik dan ook goed kan ijshockeyen!
(Ik durf jou mijn eigen dromen niet meer te vertellen, voor je het weet worden ze in de FB gebruikt als voorbeeld![]()
).
Ik had het gezien!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je niets had gezegd had niemand het geweten, volgens mij was het niemand opgevallen verder
![]()
Ik had wel enorm veel lol hier in mijn uppie toen ik jouw reactie zag in FB
quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je niets had gezegd had niemand het geweten, volgens mij was het niemand opgevallen verder
![]()
Ik had wel enorm veel lol hier in mijn uppie toen ik jouw reactie zag in FB
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]Ja ik zag die rauwe champignons voorbij komen in FB en dacht uhohhhh
Oeh, dilemma... Sissi komt zo op Ned. 1![]()
Maar ik heb hem al 43 keer gezien ofzo
Je hebt gelijk ook, ik ga hem gewoon weer kijken!quote:
Ja, met een vioolorkest onder je rok!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, ik ga hem gewoon weer kijken!
En dan de hele film lang wensen dat ik die tijd had geleefd met die jurken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
Ik ga weer fijn terug kerst vieren......
Ik denk dat je die jurk binnen 10 minuten weer uit wilt hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ook, ik ga hem gewoon weer kijken!
En dan de hele film lang wensen dat ik die tijd had geleefd met die jurken
quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
Nee, zonder vioolorkest graagquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, met een vioolorkest onder je rok!
Veel plezier Niesje!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:08 schreef nieslief het volgende:
Ik had in januari een bruiloft waar gala kleding gewenst was. Lange rode strapless jurk aan gehad waar ik amper in kon zitten enzo, maar ik wilde hem eigenlijk niet uittrekken aan het einde van de avondquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk dat je die jurk binnen 10 minuten weer uit wilt hebben....nadat je een uur bezig bent geweest om er in te komen.
.......die baleinen of ijzeren korsetten eronder zaten niet echt van je het
Jij ook veel plezier!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga weer verder met rijmen etc!
Iedereen veel plezier met wat hij/zij gaat doen!
Zit te wachten op broer.....ik begin honger te krijgenquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook weer aan de vreet cq zuip
Fijne avond!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:14 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben ook weer aan de vreet cq zuip
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |