Dat was toch alleen Zwabbermans, jij en kitao?quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:19 schreef Harajuku. het volgende:
Het was vannacht drukker.
Ik wil jou een vraag pmen, maar weet niet of je daar wel zin in hebtquote:
Nooo, iets daarvoor waren er wel 6!! mensen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat was toch alleen Zwabbermans, jij en kitao?
Zwabbermans is nu aan het eten.
Ik kwam jullie vanmorgen vroeg nog gedagzwaaien in het topic, maar toen was het ook al niet meer zo levendig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 19:25 schreef Harajuku. het volgende:
Nooo, iets daarvoor waren er wel 6!! mensen!
Ja , vreemd he?quote:
Zo blijven we toch nog een beetje in het Shogun-sfeertje.quote:Kogelvissen zijn een familie van beenvissen. Als er gevaar dreigt maakt de vis zich bolrond door water op te zuigen. De kogelvis wordt dan groter en het lijkt wel of die dan uit elkaar spat. De kogelvissen komen voor in de stille oceaan en gelden in Japan als een delicatesse. De kogelvis is erg giftig door het verlammende gif tetrodotoxine. Een kogelvis heeft genoeg gif om 30 mensen te doden. Japanse koks moeten daarom ook een speciaal examen afgelegd hebben om deze kogelvis te mogen bereiden Jaarlijks zouden in Japan tientallen mensen overlijden aan de gevolgen van een giftige kogelvis. Japanners beschouwen de kogelvis als een echte lekkernij en zijn bereid daar de ultieme prijs voor te betalen. Rare jongens die Japanners!
Volgens mij heb ik die pas nog gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Haar! Leuke film alert, Net 5!
PM beantwoord ik straks
Niet op tv in elk geval, want hij is nu voor het eerst op tvquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die pas nog gezien.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet op tv in elk geval, want hij is nu voor het eerst op tv
Met Gilmore Girl Lorelei en Mandy Moore enzo. En dat meiske van Coyote Ugly
(nu reclame)
Iedereen ligt hier volgens mij gestrekt op de bank.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:52 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Hoest hier?
Ik hang heerlijk op de bank en kijk nu naar Nederland 2: The Queen.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
Allowa!
De sushi is opgegeten, de buikjes vol.
Was goed gelukt én lekker.
En Zwabbermans, ik heb nog een bakje sushi voor je achtergehouden.
Het moeilijkste aan de sushi is de rijst en het rollen, ze hebben er ook hele leuke workshops voor.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:08 schreef Cat22 het volgende:
Lekkah! Sushi. Ik heb het nog nooit aangedurfd die zelf te maken.
Voer van vandaag was gourmet. Met slagroomijs, peren en chocoladesaus toe.
Ja, ik vind het een enige filmquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |