Hoiquote:
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.lmgtfy.com/?q=google+chuck+norris&l=1
Nee dat was gisterenquote:
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:19 schreef Greys het volgende:
Muizelientje
Heb je ondanks je gezondheidstroubles wel een fijne kerst?
Sterktequote:Op zaterdag 26 december 2009 16:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoorhet is alleen een hectische periode voor mij nu dus ik ben er niet zoveel. Lang verhaal kort: ik loop bij de oogarts voor links een ooglidcorrectie:O en rechts gaan ze mijn lens vervangen, ze gaan mijn gezichtsverlamming chirurgisch verminderen en dan mag ik ook nog naar de fysio. 2010 wordt druk
Yesquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:33 schreef Greys het volgende:
Dat wordt zeker druk Muis!
Maar allemaal wel voor een goed doel, namelijk YOU!
Now that's a topickillerquote:Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesik ben een work in progress!
Heeft iedereen leuke cadeautjes gekregen?
Dankjequote:Op zaterdag 26 december 2009 17:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Muis006: Heel veel sterkte met de ingrepen.
Jij bent Super Mighty Mouse, dus dat gaat vast allemaal goedkomen.
Jij dappere meid!
Heel veel sterkte voor 2010, hopelijk schiet het herstel op!quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yesik ben een work in progress!
Heeft iedereen leuke cadeautjes gekregen?
Eet ze alvast! wij gaan ook zo aan tafel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 18:04 schreef nieslief het volgende:
@Muis: dat wordt een druk jaar voor je maar de rest van het jaar is vast een knaller van een jaar voor jou.![]()
Zo Mr. Lief is 'tatjes' halen eens kijken of er iets open is. Zoonlief heeft daar wel zin in. Andere zoonlief zit voor pampus op de bank. Die doet al een paar dagen niks anders als op de bank hangen en in bed liggen. Tussendoor frummelen we er dan wat te eten in en veel drinken want het eten gaat niet van harte.
Wel heeft hij helemaal zelf zijn gekregen lego-auto in elkaar geprutst goed he. Mr. Lief had wat moois gehaald van de Livera voor mij. Ik:
we hadden afgesproken dat niet te doen nu heb ik niks voor jou
Maar oooooh wat mooi
![]()
past het niet goed.
Dat was van schrik, omdat het 't foute deel wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heel veel sterkte voor 2010, hopelijk schiet het herstel op!
@ Greys; Hoe kun je nu al 43 keer Sissi gezien hebben en nog SissY schrijven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |