Als je je CC hebt ingevuld wel jaquote:Op maandag 28 december 2009 23:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm. Hoe werkt dat Click&Buy? Tot nu toe alleen maar gratis shit gedownload uit de app store. Ik heb wel zo'n account aangemaakt toen ik mijn iPhone kreeg. En ik krijg steeds mailtjes via iTunes als ik iets heb aangeschaft..
Kan ik gewoon iets kopen en dan wordt 't vanzelf wel van mijn rekening afgeschreven?
Helaas.quote:Op maandag 28 december 2009 23:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Benieuwd naar het nieuwe cadeautjeHopelijk niet wéér een MP3tje
Gewoon elk jaar een nieuw model. Als je dan een 2-jarig abo neemt, kun je steeds 1 model overslaan.quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alweer een nieuwe Iphone van de zomer? Gaat snel
Alleen aanmelden verder hoef je nooit meer iets te doen. Easy as pie.quote:Op maandag 28 december 2009 23:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Hmm. Hoe werkt dat Click&Buy? Tot nu toe alleen maar gratis shit gedownload uit de app store. Ik heb wel zo'n account aangemaakt toen ik mijn iPhone kreeg. En ik krijg steeds mailtjes via iTunes als ik iets heb aangeschaft..
Kan ik gewoon iets kopen en dan wordt 't vanzelf wel van mijn rekening afgeschreven?
Wanneer volgend jaar? Januari?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:12 schreef donroyco het volgende:
Hoi.
Is de iPhone nog steeds in Nederland alleen verkrijgbaar met een T-Mobile abonnement? Ik kom volgend jaar weer terug naar Nederland en wil een nieuwe phone + abo, maar weet niet er meerdere opties zijn.. Bij voorbaat dank!
HU?!?!?! Hi ook?quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer volgend jaar? Januari?
KPN biedt hem al wel aan bij verlengingen voor goede klanten, dus de T-mobile exclusiviteit brokkelt langzaam af.
Denk dat volgend jaar het exclusieve contract niet meer zo exclusief zal zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:12 schreef donroyco het volgende:
Hoi.
Is de iPhone nog steeds in Nederland alleen verkrijgbaar met een T-Mobile abonnement? Ik kom volgend jaar weer terug naar Nederland en wil een nieuwe phone + abo, maar weet niet er meerdere opties zijn.. Bij voorbaat dank!
Nou bij mij niet hoor toen ik ging verlengen en ik heb de hoogste klantwaarde die je kan hebben (5 jaar abbo en ga er (te) vaak er overheen)quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wanneer volgend jaar? Januari?
KPN biedt hem al wel aan bij verlengingen voor goede klanten, dus de T-mobile exclusiviteit brokkelt langzaam af.
Dat lijkt mij ook wel handig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zoek een app waar ik ff makkelijk mijn werk uren in kan zetten. Ik doe het nu in een excel bestandje op de pc maar als er iets voor iPhone is zou ik dat mooi vinden!
Volgens mij duurt een maximale oproep ook maar ongeveer 29 seconden voordat hij naar voicemail doorschakelt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:06 schreef Brickboy het volgende:
Ik heb het al gevonden. Ik was vergeten bij "Info tonen" -> "Opties" de "Begintijd" en "Eindtijd" naar maximaal 29 seconden te zetten. Wel jammer dat je alleen eigen beltonen van maximaal 29 seconden mag gebruiken.
Iedere keer hoop ik stiekem dat je iets leukers post hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |