Vind het ook maar magertjes, en de moeite die je moet doen om hem te downloaden.quote:Op zondag 27 december 2009 12:22 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof hoor dat 12 dagen cadeaus maar stiekem hoop ik wel dat we nog iets anders krijgen in plaats van 12 mp3'tjes.
Idd, maar misschien komt 't nog! Welk nummer kon je op de eerste dag krijgen dan?quote:Op maandag 28 december 2009 09:25 schreef ruffian het volgende:
[..]
Vind het ook maar magertjes, en de moeite die je moet doen om hem te downloaden.
Continue krijg ik de melding dat er teveel doorverwijzingen zijn.
26 dec: Foo Fighters - Wheelsquote:Op maandag 28 december 2009 11:31 schreef richbitch het volgende:
[..]
Idd, maar misschien komt 't nog! Welk nummer kon je op de eerste dag krijgen dan?
geupdatete iPhone? Als er een update komt kun je die over een maand ook downloaden hoor!quote:Op maandag 28 december 2009 10:37 schreef Norrage het volgende:
ik ga ook voor de iphone! zoals gezegd op de laatste pagina van vorige topic...Maar nog even twijfelen ivm of ike het nu of over en maand doe ivm met een mogelijke geupdate iphone volgende maand??
Probleem, mijn abbo van nu is ongeveer klaar...
ik bedoel meer een nieuwe iphone geupdate/verbeterde. Er waren er een paar ine het vorige topic die de kans enigszins aanwezig zagenquote:Op maandag 28 december 2009 12:00 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
geupdatete iPhone? Als er een update komt kun je die over een maand ook downloaden hoor!
verwachting Q3 2010quote:Op maandag 28 december 2009 12:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik bedoel meer een nieuwe iphone geupdate/verbeterde. Er waren er een paar ine het vorige topic die de kans enigszins aanwezig zagen
Er zit een kompas applicatie op en die lijkt te werken. Kan ik het nergens in de software terugvinden?quote:
Bij mij staat het ook niet op de achterkant, wel op de doos..quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Guppyfriend het volgende:
Bij mijn 3Gs staat het niet op de ahterkant hoor
Dan heb je een 3GS.quote:Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er zit een kompas applicatie op en die lijkt te werken.
Dan maar 2 maanden doorlopen met mijn abonnementquote:Op maandag 28 december 2009 18:12 schreef Merkie het volgende:
De vierde generatie iPhone zo rond juni/juli lijkt me wel een zekerheidje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |