me hond trok aan de riemquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef SpecialK het volgende:
Je "woef" gaf een "ruk"? Is dat code voor iets?
Als ik horny snow google, krijg ik dit:quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:54 schreef Eisoep het volgende:
[..]
![]()
is het niet maar ik kon ff geen andere benaming vinden
TS doet aan dierensex.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef SpecialK het volgende:
Je "woef" gaf een "ruk"? Is dat code voor iets?
Wie laat er dan ook een ezel uit?quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef Eisoep het volgende:
[..]
me hond trok aan de riemezel
!!!!
nog nooit gedaan..quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:10 schreef Tahiti het volgende:
[..]
Wie laat er dan ook een ezel uit?
Pics van olly!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:11 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nog nooit gedaan..
ik probeerde het wel bij olly ( varken) maar dat vond hijniet leuk
een varken uitlatenquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:11 schreef Eisoep het volgende:
[..]
nog nooit gedaan..
ik probeerde het wel bij olly ( varken) maar dat vond hijniet leuk
ik gun mijn dieren meer dan alleen de tuin en loop dus ook wat verder..quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:13 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
een varken uitlatenwat voor kansloze kamper ben jij wel niet?
oh en: OLLY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hondje? het is geen hielenlikkertje heurquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het kuthondje is de klacht hoor.
je had het ook gewoon tegen me kunnen vertellen op msnquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:20 schreef Eisoep het volgende:
[..]
waarom al die haat![]()
ongesteld ofseuh
omdat jij niet online wasquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
je had het ook gewoon tegen me kunnen vertellen op msnwaarom een topic maken
JAAA JEZUS HERDENKENquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:37 schreef Eisoep het volgende:
[..]
omdat jij niet online was![]()
![]()
![]()
![]()
en we moeten jezus herdenken op deze bijzondere dag
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:39 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
JAAA JEZUS HERDENKEN![]()
![]()
jij bent mijn enige lichtje weet je toch sgatjj
ik ben het echt niet!!quote:
Mooi beest! Tja, zo'n beest kan het ook niet helpen, die heeft beweging nodig, gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Eisoep het volgende:
[..]
hondje? het is geen hielenlikkertje heur![]()
dan ook maar ff een foto van de boosdoener[ afbeelding ]
haha dankjequote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Mooi beest! Tja, zo'n beest kan het ook niet helpen, die heeft beweging nodig, gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Sterkte met je knie.
arme jijquote:Op zaterdag 26 december 2009 13:25 schreef Disavowed het volgende:
Terechte klacht.
Vannacht ook gevallen met mijn zatte kop.
Face first. Weg babyface.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:36 schreef Muck het volgende:
Je woef?
laat me raden, je hebt het ook over je tuut, je hubbie, de kids en bent soms haske ongi?
Mooooi beest zeg!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:26 schreef Eisoep het volgende:
[..]
hondje? het is geen hielenlikkertje heur![]()
dan ook maar ff een foto van de boosdoener[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |