1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik hoop gewoon dat het nog komt nu!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat was geen moeite, oh Tombolalaa (*duikt in mannenfotomap).
Je inbox is vol!quote:
en ik maar wachten op zo'n envelopjequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het nog komt nu!![]()
En anders morgen!![]()
Enne manNEN???![]()
![]()
[..]
Je inbox is vol!
Maar het is geen probleem hoor, komt goed!
groot familie diner gehad (beetje standaard ook met standaard eten)quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:56 schreef Cat22 het volgende:
Hee draakie! Ook voor jou de beste wensen!
Heb je een fijne dag gehad? Leuke dingen gedaan of gewoon lekker gecocooned?
Mletje is een madame blijkbaarquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat het nog komt nu!![]()
En anders morgen!![]()
Enne manNEN???![]()
![]()
[..]
Je inbox is vol!
Maar het is geen probleem hoor, komt goed!
Klinkt zellie.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
groot familie diner gehad (beetje standaard ook met standaard eten)
maar wel mn zoessie en de kids gezien en dat was gezellig!
en te horen gekregen dat mn nicht ook zwanger is, we schelen 6 weken hihi!
voor de rest morgen naar mn schoonouders en derde kerstdag lekker bijkomen!
en jullie allemaal?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja, net als Wael...quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mletje is een madame blijkbaar
Auw!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:07 schreef trovey het volgende:
drie maal achter elkaar.....zo broer is alweer 2 uurtjes weg (maar komt morgen terug....het gourmeteten is nog lang niet op en op zal het
) en helaas net van mijn bureaustoel afgevallen op de verkeerde knie dus nu even een hinkepoot en een handje wat niet meer goed werkt na 3 dagen flink opruimen van de woonkamer
.... Nee ik ben niet bezopen van mijn bureaustoel gevallen....bureaustoel blijkt een defect te hebben
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:11 schreef draculettetje het volgende:
maar met kerstman![]()
![]()
![]()
want dan ben je origineel las ik net
het lijkt af en toe wel alsof de overheid alleen maar ITers met een uitdagin aanneemtquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Loveless85 het volgende:
De site van uitzendinggemist faalt.
Als ik op 'vandaag' klik krijg je dingen van de 26e. Ik dacht 'logisch, dom van me'. Klik ik op gisteren, krijg je uitzendingen van de 24e
da klopt nie helemaal neequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik op 'vandaag' klik krijg je dingen van de 26e. Ik dacht 'logisch, dom van me'. Klik ik op gisteren, krijg je uitzendingen van de 24e
oh, dat is naar!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:07 schreef trovey het volgende:
drie maal achter elkaar.....zo broer is alweer 2 uurtjes weg (maar komt morgen terug....het gourmeteten is nog lang niet op en op zal het
) en helaas net van mijn bureaustoel afgevallen op de verkeerde knie dus nu even een hinkepoot en een handje wat niet meer goed werkt na 3 dagen flink opruimen van de woonkamer
.... Nee ik ben niet bezopen van mijn bureaustoel gevallen....bureaustoel blijkt een defect te hebben
Is dit je coming out?quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Auw!op je auwe knie en hand.
Wel gezellig gehad met broer?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:12 schreef Loveless85 het volgende:
25 december bestaat niet.quote:
Hoezo, heb jij interesse?quote:
ik vergeet steeds dat het vrijdag is denk steeds zondagquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
25 december bestaat niet.
Edit: maar klik voor de grap eens op 'vrijdag' en dan bestaat hij opeens wel weer.
heeeeeeeel spannend!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
25 december bestaat niet.
Edit: maar klik voor de grap eens op 'vrijdag' en dan bestaat hij opeens wel weer.
een hamer ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:24 schreef trovey het volgende:
Zo...alweer wat geleerd....een tangetje is heel makkelijk om een nagelakflesje open te maken
Ik dacht de hele dag dat het donderdag was...quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vergeet steeds dat het vrijdag is denk steeds zondag
dat had ik ook, mijn dagen zijn helemaal door de war deze weekquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht de hele dag dat het donderdag was...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga slaapkens doen. Truste en tot morgen!![]()
(want = origineel
)
tja, en ik moet zondag een surprise af hebben... dacht dus steeds nog een dag extra te hebben...quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat had ik ook, mijn dagen zijn helemaal door de war deze week
wacht maar tot je er op zondag achter komt dat het eigenlijk oktober isquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, en ik moet zondag een surprise af hebben... dacht dus steeds nog een dag extra te hebben...
trustequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga slaapkens doen. Truste en tot morgen!![]()
(want = origineel
)
Mijn burostoel is prima , ik ben er vandaag in in slaap gevallen...quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:07 schreef trovey het volgende:drie maal achter elkaar.....zo broer is alweer 2 uurtjes weg (maar komt morgen terug....het gourmeteten is nog lang niet op en op zal het
quote:
Winter is niet mijn favoriete tijd neequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:20 schreef Cat22 het volgende:
@ Trovey:Nooit fijn, om toe te moeten geven aan de mankementen van je lijf. Het weer helpt ook niet echt mee denk ik he? Nat en koud.
Ik word er verlegen vanquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:20 schreef draculettetje het volgende:
ow ik had pijnlijke knie verhaal gemist!
da's nie fijnook van mij
quote:
quote:
Dat kan ik nou echt niet....moet echt horizontaal voordat ik in slaap kan vallen...hoe moe ik ook benquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Mijn burostoel is prima , ik ben er vandaag in in slaap gevallen...
Ik zou wel weten wie in deze denkbeeldige relatie het mannetje en het vrouwtje zal worden...quote:
quote:
Fijn! Dan is er nog hoop voor mij de damesquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:46 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Leeft het hier nog? Iedereen zichzelf lekker volgestopt vanavond?
hihihihihi en weer uitgespuugdquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:46 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Ja, ik leef nog!!!!! Heerlijk gegeten, jij?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:46 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Auw! Misschien moet je een nieuwe stoelquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:46 schreef trovey het volgende:
![]()
Vallen van een wrakke bureaustoelmaar waarom ik altijd op die rechterknie moet vallen
...zal wel zijn omdat ik rechtshandig ben
...ach ga morgen nergens naar toe....hobbel ik wel even naar de groenstrook voor het huis met de honden...gelukkig dat Sasha last heeft van dezelfde kwaal dus die hoeft ook niet meer zo nodig hele einden te lopen en Conchita heeft nooit iets nuttigs gezien in grote wandelpartijen
Tis zondequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:50 schreef draculettetje het volgende:
hihihihihi en weer uitgespuugd
Ik leef nog, maar zit wel zwaar te digesterenquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:46 schreef JJH het volgende:
Ja hallo.
Hij komt soms een beetje bot uit de hoek, maar dat schijnt ie niet te menenquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zei ook truste tegen cat
Jij was toch homo?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:38 schreef kitao het volgende:
Ik snap ook geen flauw idee ervan.
Bedoelt LL soms het coming out de kast ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:52 schreef Greys het volgende:
Good meuuuuuuuuuuuuning
Ik was net op tijd thuis voor Mr Hankey the Christmas Poo
En wij hebben hem bekeerd?quote:
dat moet dan na mei in ieder geval lukkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis zonde
Voor jou wens ik een kots-loos 2010
Ik heb hem ook gezien!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:52 schreef Greys het volgende:
Good meuuuuuuuuuuuuning
Wit, strakquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:53 schreef Greys het volgende:
Elies, beschrijf je nieuwe bra eensch?
Het wordt wel eens tijd!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:54 schreef draculettetje het volgende:
dat moet dan na mei in ieder geval lukken
maar ik hoop eerder
dank
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand....quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien!!!!![]()
Deze is ook leuk! Charles Manson zometeen!
Gaan we dan bekken als ik net gescrubed heb?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:55 schreef Greys het volgende:
Ll, you go girlman, met je scrub, seriously!
Dát zouden meer mannen moeten doen. Net als badderen met Lush the Wuss!
Daar is niet iedereen het hier over eens hoor Greys...quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:55 schreef Greys het volgende:
Ll, you go girlman, met je scrub, seriously!
Dát zouden meer mannen moeten doen. Net als badderen met Lush the Wuss!
Ah, vooral dat laatste is prettig!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wit, strakzacht aan de randjes, duur, met twee niet-gebroken beugels
hey greysquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:52 schreef Greys het volgende:
Good meuuuuuuuuuuuuning
Tssssssk, er is zeker niemand in de buurt die jonger, blonder en huppeliger is?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we dan bekken als ik net gescrubed heb?
Hey Draakiebeeb!quote:
Dat dacht ik ook?quote:
Egwelquote:
ik relateer het nu meer aan de pijn als aan de hormonenquote:
Ik was dronken!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssssk, er is zeker niemand in de buurt die jonger, blonder en huppeliger is?
/trauma
Ik heb het gelukkig nooit mee hoeven maken, maar het lijkt me geen pretje neequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
EgwelHeus niet lekker hoor, een gebroken beugel in je bol
Hoe wanhopig zijn jullie dan wel niet ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:48 schreef tombolafan het volgende:
Fijn! Dan is er nog hoop voor mij de dames
iik was ook niet boos hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:57 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik post altijd eerst en ga dan pas denken , sorry.
Bossche bol?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deja-vu!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was dronken!
Het was eenmalig!
Het betekende niks!
Je weet toch dat jij de enige bent
Ik hou van niemand behalve van jou!
Jij betekent alles voor me!
Jij bent het koolzuur in m'n bier, het zout op m'n chips, je brengt smaak in m'n leven!
ja hoor heb mn zus en de kids gezienquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey Draakiebeeb!
Heb je toch een beetje kunnen genieten van kerst?
Ondanks het feit dat je geen hele kalkoen kon snavelen?
Ja! (Lief van je!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:01 schreef tombolafan het volgende:
Oh greys, ik zie dat je aan het teruglezen bent, deze al gezien:
[SC] 483 Merry merry hoo hoo hoooooooo !
Ik las: lekkere bol ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:59 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gelukkig nooit mee hoeven maken, maar het lijkt me geen pretje nee![]()
Erg veel schade aangericht? Lekke bol?
Ik ben te makkelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Deja-vu!![]()
Ah nee die is ergflauw![]()
Maar goed, je bent nét op tijd.
Ik denk dat onze liefdebrute lust nog wel te redden is!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik las: lekkere bol ?![]()
Ik dacht al: die Greys
Owkee, geen schade; die bollen van mij kunnen wel wat hebben
Voor jou word ik graag tijdelijk straight.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:54 schreef Greys het volgende:
En wij hebben hem bekeerd?
OMG, we've created a monsterheterosexualllll!
Ik heb er tweequote:Op zaterdag 26 december 2009 01:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Auw! Misschien moet je een nieuwe stoel
Nee, auw, dat ken ik!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wanhopig? Loveless is lekker hoor, daar hoef je niet wanhopig voor te zijn!quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:59 schreef kitao het volgende:
[..]
Hoe wanhopig zijn jullie dan wel niet ?
Greys dit is je kans...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Voor jou word ik graag tijdelijk straight.
Ben ik voor jou niet de verkeerde kleur?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:03 schreef kitao het volgende:
[..]
Voor jou word ik graag tijdelijk straight.
bapao aan de spiesquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bossche bol?
Oliebol?
Krentenbol?
bol.com?
Met teveel bra valt er niets te gluren.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:55 schreef ElisaB het volgende:
Wit, strakzacht aan de randjes, duur, met twee niet-gebroken beugels
Ben je nou homo of nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Met teveel bra valt er niets te gluren.
Die Phelps bedoel je?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys dit is je kans...
Priesters in de VS zullen je rijk maken als dit lukt
Nou ze willen toch altijd homo's 'genezen'. Als jij er dan eentje weer straight kan makenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Phelps bedoel je?
Straks gaat ie me daarna vragen om Gaga non te maken
Nee hoor, maar wel grappig!quote:
I'll fix youquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, maar voor jou maak ik graag een uitzondering
Mooi , ik was al bang dat je vuur ging spuwen.quote:
Tijdelijk he... dat telt nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Greys dit is je kans...
Priesters in de VS zullen je rijk maken als dit lukt
Rechtsquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef Greys het volgende:
Tot morgen!
Ik zie jullie zo misschien nog wel bij d'een of d'andre boom.
Rechts, links, het is mij om het even
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef Greys het volgende:
Tot morgen!
nope, mensen kijken southparkquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef JJH het volgende:
Luisteren er hier nog meer mensen top200?
See ya in five!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rechts![]()
Met de vlam in de pijp
Ik kijk ernaar uitquote:
Ik blijf binnen vannacht, maar veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef Greys het volgende:
Tot morgen!
Yups (Hij was maar een clown en nu is hij doodquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef JJH het volgende:
Dit is beter.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups (Hij was maar een clown en nu is hij dood)
truste greysquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef Greys het volgende:
Tot morgen!
IK!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef JJH het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wel, maar voor jou maak ik graag een uitzondering
ik spuw geen vuurquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:08 schreef kitao het volgende:
[..]
Mooi , ik was al bang dat je vuur ging spuwen.
Ik ben trouwens Joris de Drakenslayer.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik spuw geen vuur
maar ga zo ook maar eens slapen!
trusten allemaal![]()
Jij ook Haraquote:
Ik wou net de brandblusser op je zetten.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:13 schreef draculettetje het volgende:
ik spuw geen vuur
maar ga zo ook maar eens slapen!
trusten allemaal![]()
Hetzelfde!!!quote:
NEE DUSquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow dearIk dacht dat jij al sliep
Oepsquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:17 schreef tombolafan het volgende:
NEE DUS![]()
En sowieso lees ik altijd terug
MrHankey met vrouw en kinderenquote:
Aaahquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alle kerst specials komen voorbij, nu is die ene waarbij mr hankey een gezinnetje heeft
Zo makkelijk ben ik niet weer blij te krijgen hoor...quote:
REL!!!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo makkelijk ben ik niet weer blij te krijgen hoor...
ja, gezellig he!quote:
eng? Eng? ENG?quote:
quote:
nee hoor, in china is het half 10 ;s ochtends, en das best eeen groot landquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ech nie , de meeste liggen te maffen nu.
Lijkt me lastig als taxichauffeur...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind mensen ook altijd een beetje eng.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hoor, in china is het half 10 ;s ochtends, en das best eeen groot land
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als taxichauffeur...
Ik houd van uitdagingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als taxichauffeur...
zolang ze maar wakker zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:28 schreef JJH het volgende:
Zwabber, in china is het volgend mij nog ook half negen én half elf.
quote:
Owquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:21 schreef tombolafan het volgende:
Zo makkelijk ben ik niet weer blij te krijgen hoor...
Prachtig hè.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
eftelingliedje in de top 2000!!!
Wat heb ik te maken met die pedestrianten ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
eftelingliedje in de top 2000!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Trusten liesje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Nou, dan ga ik er maar een nachtje over slapen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Niet heel erg, is dat goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je nu wel Harakiri , steeds meer posters geven er de brui aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:30 schreef ElisaB het volgende:
Ow
ok, ik hoor wel wat je verzint om het goed te maken!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Dan waren er op het moment dat ik het zei nog wel veel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Zie je nu wel Harakiri , steeds meer posters geven er de brui aan.
Truste EB.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze is wel eng, ze heeft planten die vlees eten, dat mens is niet normaal jonge
toch klinkt harakiri een stuk minder feestelijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Zie je nu wel Harakiri , steeds meer posters geven er de brui aan.
Truste EB.
Ja, dat vond ik ook...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
toch klinkt harakiri een stuk minder feestelijk
Ja? vind jij mij niet eng?quote:
Ik laat mijn carnivoor me gewoon beschermen tegen de jouwe.quote:
mja, ik ben wel een beetje snel blij he...quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mijn carnivoor me gewoon beschermen tegen de jouwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Serves you right, 't arme ding in de koude schuurquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
die van mij slaapt in de schuur, dus ik ben bang voor haar
maar anders hield tie zijn mond nietquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Serves you right, 't arme ding in de koude schuur
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja, ik ben wel een beetje snel blij he...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:40 schreef DeZwabber het volgende:
die van mij slaapt in de schuur, dus ik ben bang voor haar
Hen jij je vader in de schuur geparkeerd?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar anders hield tie zijn mond niet
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:43 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Hen jij je vader in de schuur geparkeerd?
Yep , maar voor je het weet blijven jij en ik als hekkensluiters achter .quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:34 schreef Harajuku. het volgende:
Dan waren er op het moment dat ik het zei nog wel veel.
Trusten Elief
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Serves you right, 't arme ding in de koude schuur
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:43 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Hen jij je vader in de schuur geparkeerd?
Dan hoop ik dat ik nog kan ontkomen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Yep , maar voor je het weet blijven jij en ik als hekkensluiters achter .
En wat dan ?
Jij mag met mij mee hoor!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ik nog kan ontkomen.
kitao was een japanse prentenkunstenaar met een voorliefde voor geisha's , harakiri is een japanse term voor een eerboete , het volgende nummer is ook Japans.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:35 schreef DeZwabber het volgende:
toch klinkt harakiri een stuk minder feestelijk
harakiri is toch gewoon zelfmoord uit eerboete? en harajuku is iets heel anders hoorquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:50 schreef kitao het volgende:
[..]
kitao was een japanse prentenkunstenaar met een voorliefde voor geisha's , harakiri is een japanse term voor een eerboete , het volgende nummer is ook Japans.
(of niet , wie kan het toelichten ?)
O ja joh , gaan we zo beginnen , ik sluit je dan meteen op achter dat hek .quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:47 schreef Harajuku. het volgende:
Dan hoop ik dat ik nog kan ontkomen.
behoorlijk anders jaquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
harakiri is toch gewoon zelfmoord uit eerboete? en harajuku is iets heel anders hoor
Sorry makker, ze gaat met mij mee!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:52 schreef kitao het volgende:
[..]
O ja joh , gaan we zo beginnen , ik sluit je dan meteen op achter dat hek .
t lijkt toch op mekaar , en woordspeling moet kunnen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:51 schreef tombolafan het volgende:
harakiri is toch gewoon zelfmoord uit eerboete? en harajuku is iets heel anders hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:54 schreef Harajuku. het volgende:
The most famous form of seppuku is also known as harakiri (腹切り, "cutting the belly") and is written with the same kanji as seppuku but in reverse order with an okurigana. In Japanese, the more formal seppuku, a Chinese on'yomi reading, is typically used in writing, while harakiri, a native kun'yomi reading, is used in speech. Harakiri is the more common term in English.
Harajuku (原宿 "meadow lodging") listen (help·info) is the common name for the area around Harajuku Station on the Yamanote Line in the Shibuya ward of Tokyo, Japan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:54 schreef Harajuku. het volgende:
The most famous form of seppuku is also known as harakiri (腹切り, "cutting the belly") and is written with the same kanji as seppuku but in reverse order with an okurigana. In Japanese, the more formal seppuku, a Chinese on'yomi reading, is typically used in writing, while harakiri, a native kun'yomi reading, is used in speech. Harakiri is the more common term in English.
ja een kruisje tekenen in je buik is toch een stuk minder feestelijk dan verkleedpartijtjes hequote:Op zaterdag 26 december 2009 02:54 schreef Harajuku. het volgende:
prima , dat wordt dan een trio.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:53 schreef tombolafan het volgende:
Sorry makker, ze gaat met mij mee!
Ik had verwacht dat hij hier allang weg zou zijn eigenlijkquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij kan gewoon niet lezen joh!
Seppuku (切腹) is een traditionele vorm van zelfmoord van de samurai in Japan. Het geschiedt door opensnijden van de buik. Daarom wordt er soms ook wel de minder eervolle term harakiri (腹切り) aan gegeven (let.: "de (onder)buik opensnijden"). Het is een bijzonder pijnlijke manier om zelfmoord te plegenquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja een kruisje tekenen in je buik is toch een stuk minder feestelijk dan verkleedpartijtjes he
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja een kruisje tekenen in je buik is toch een stuk minder feestelijk dan verkleedpartijtjes he
quote:
Zelfmoord is nooit stoer.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Seppuku (切腹) is een traditionele vorm van zelfmoord van de samurai in Japan. Het geschiedt door opensnijden van de buik. Daarom wordt er soms ook wel de minder eervolle term harakiri (腹切り) aan gegeven (let.: "de (onder)buik opensnijden"). Het is een bijzonder pijnlijke manier om zelfmoord te plegen
Wel stoer hè, zo'n pijnlijke manier kiezen.
ja het waren wel bikkelsquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Seppuku (切腹) is een traditionele vorm van zelfmoord van de samurai in Japan. Het geschiedt door opensnijden van de buik. Daarom wordt er soms ook wel de minder eervolle term harakiri (腹切り) aan gegeven (let.: "de (onder)buik opensnijden"). Het is een bijzonder pijnlijke manier om zelfmoord te plegen
Wel stoer hè, zo'n pijnlijke manier kiezen.
Jij bent tof Harajuku .quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:55 schreef Harajuku. het volgende:
Harajuku (原宿 "meadow lodging") listen (help·info) is the common name for the area around Harajuku Station on the Yamanote Line in the Shibuya ward of Tokyo, Japan.
Every Sunday, young people dressed in a variety of styles including gothic lolita, visual kei, and decora, as well as cosplayers spend the day in Harajuku socializing. The fashion styles of these youths rarely conform to one particular style and are usually a mesh of many. Most young people gather on Jingu Bridge, which is a pedestrian bridge that connects Harajuku to the neighboring Meiji Shrine area. [1]
Harajuku is also a fashion capital of the world renowned for unique street fashion.[2] Harajuku street style is promoted in Japanese and international publications such as Kera, Tune, Gothic & Lolita Bible and Fruits. Many prominent designers and fashion ideas have sprung from Harajuku and incorporated themselves into other fashions throughout the world.
Harajuku is also a large shopping district that includes luxury western designers, Harajuku native designers, and affordable shops catering to youths.
Shogun is toch een militaire Japanse titel oid? Dat trekt me niet bepaaldquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het waren wel bikkels
Shogun gezien toevallig?
Ja, dat hoop ik ook steeds...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat hij hier allang weg zou zijn eigenlijk
quote:
Wat doe je nu weer , ga je mij afvallen ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:57 schreef Harajuku. het volgende:
Ik had verwacht dat hij hier allang weg zou zijn eigenlijk
Mijn vader heeft het boek... dat stond me vroeger altijd heel dik en dreigend aan te kijken vanuit de kast...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja het waren wel bikkels
Shogun gezien toevallig?
Gvd , vloeken met de kerst !quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dat hoop ik ook steeds...![]()
[..]
Zal aardig wat kilo's schelen, eh.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer , ga je mij afvallen ?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef trovey het volgende:
Jullie hebben nu een zeer apart gespreksonderwerp voor de nacht
[autofreak]Shogun is een serie actiemodellen van Mitsubishi[/autofreak]quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shogun is toch een militaire Japanse titel oid? Dat trekt me niet bepaald
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het boek... dat stond me vroeger altijd heel dik en dreigend aan te kijken vanuit de kast...
ja een soort van Eimert an Middelkoop, maar dan tofquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shogun is toch een militaire Japanse titel oid? Dat trekt me niet bepaald
Ikke nie snapnie?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
And I may just waste away from doing nothing
But you're a martyr for even less....
Ik meende dat het militair gebeuren rond 1200 was, dat wint het van je stomme auto!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef JJH het volgende:
[..]_!
[..]
[autofreak]Shogun is een serie actiemodellen van Mitsubishi[/autofreak]
Videobanden hier....tijdje geleden voor een euroquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn vader heeft het boek... dat stond me vroeger altijd heel dik en dreigend aan te kijken vanuit de kast...
Ik moet Memoirs of a Geisha nog wel ooit gaan kijken, maar heb er niet zo'n zin in eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja een soort van Eimert an Middelkoop, maar dan tof
nee is ook een heel tof boek en later ook film over een westerling die schipbreuk leidt in japan en vervolgens helemaal die cultuur ingroeit
Vast! Maar dat was wel het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meende dat het militair gebeuren rond 1200 was, dat wint het van je stomme auto!
staat hier ook, is inderdaad heel dik maar zeker de moeite waardquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah, ok... maar ik kom haast nooit meer bij mn vader dus dat wordt m niet...quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
staat hier ook, is inderdaad heel dik maar zeker de mooite waard
gaat echt niet om het vechten
Ik ook!quote:
soort van hoofd hotemetoot van het japanse leger vroegerquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat is die eerste precies? Zo'n strijder van 800 jaar geleden?
dreidel dreidel dreidelquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Welk nummer?
Ekdom deed nog Choolate Balls van chef mee afgelopen week.
Japanse Veldmaarschalk.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
soort van hoofd hotemetoot van het japanse leger vroeger
Shogun (将軍, shōgun?) listen (help·info) ("Commander of the Forces") is a military rank and historical title for Hereditary Commanders in Chief of the Armed Forces of Japan.[1] The modern rank is equivalent to a Generalissimo. As a title, it is the short form of seii taishōgun, the governing individual at various times in the history of Japan, ending when Tokugawa Yoshinobu relinquished the office to the Meiji Emperor in 1867quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
maar ik vind bijna alle disneyfilms leuk
Mulan heb ik volgens mij ooit nog eens in de bios gezien!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
![]()
maar ik vind bijna alle disneyfilms leuk
Ik vind het wel zonde dat wij dus alles op videobanden hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Mulan heb ik volgens mij ooit nog eens in de bios gezien!
Da'd duidelijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Shogun (将軍, shōgun?) listen (help·info) ("Commander of the Forces") is a military rank and historical title for Hereditary Commanders in Chief of the Armed Forces of Japan.[1] The modern rank is equivalent to a Generalissimo. As a title, it is the short form of seii taishōgun, the governing individual at various times in the history of Japan, ending when Tokugawa Yoshinobu relinquished the office to the Meiji Emperor in 1867
Waar ken ik die ook alweer vanquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:14 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje tussendoor, zou dit mijn laptop erg immobiel maken?
[ afbeelding ]
dat weet je dan wel weer...quote:
Whoehahaha.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:14 schreef DeZwabber het volgende:
klein vraagje tussendoor, zou dit mijn laptop erg immobiel maken?
[ afbeelding ]
ooit iets gelezen over steampunk misschien?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waar ken ik die ook alweer van
Ik kijk eigenlijk geen vervolgen... vallen bijna altijd tegen. en ik heb bijna alles op dvd...quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:11 schreef Harajuku. het volgende:
Lion King
Ik zet nu Ariel 2 aan want die heb ik nog nooit gezien![]()
![]()
Heb ik ook, maar ik ken verder alle leuke Disneys alquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk geen vervolgen... vallen bijna altijd tegen. en ik heb bijna alles op dvd...
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet zo af en toe nog wel eens wat.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik ken verder alle leuke Disneys al
dat kanquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Die kerel geef ik meteen een nekslag met mijn Samoerai-Zwaard.
Ja maar. Nou.quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoelde; eerst alleen aan een auto denken en nu wel weten wat het is
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:22 schreef kitao het volgende:
[..]
Die kerel geef ik meteen een nekslag met mijn Samoerai-Zwaard.
Dat is een boogschutter , zie je toch ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:08 schreef JJH het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mulan is een meisje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
joh, ik wist alletwee niet! Dus ik kijk zwaar tegen je op!quote:Op zaterdag 26 december 2009 03:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar. Nou.
Die uitleg zei me wel wat en de term Shogun kende ik alleen daarvan...
JJH is dan ook vrij langquote:Op zaterdag 26 december 2009 03:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
joh, ik wist alletwee niet! Dus ik kijk zwaar tegen je op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |