eng? Eng? ENG?quote:
quote:
nee hoor, in china is het half 10 ;s ochtends, en das best eeen groot landquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:24 schreef kitao het volgende:
[..]
Ech nie , de meeste liggen te maffen nu.
Lijkt me lastig als taxichauffeur...quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind mensen ook altijd een beetje eng.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hoor, in china is het half 10 ;s ochtends, en das best eeen groot land
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als taxichauffeur...
Ik houd van uitdagingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig als taxichauffeur...
zolang ze maar wakker zijnquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:28 schreef JJH het volgende:
Zwabber, in china is het volgend mij nog ook half negen én half elf.
quote:
Owquote:Op zaterdag 26 december 2009 02:21 schreef tombolafan het volgende:
Zo makkelijk ben ik niet weer blij te krijgen hoor...
Prachtig hè.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
eftelingliedje in de top 2000!!!
Wat heb ik te maken met die pedestrianten ?quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:25 schreef DeZwabber het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
eftelingliedje in de top 2000!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Trusten liesje.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Nou, dan ga ik er maar een nachtje over slapen
quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Niet heel erg, is dat goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je nu wel Harakiri , steeds meer posters geven er de brui aan.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:30 schreef ElisaB het volgende:
Ow
ok, ik hoor wel wat je verzint om het goed te maken!quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow
Dan waren er op het moment dat ik het zei nog wel veel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:32 schreef kitao het volgende:
[..]
Zie je nu wel Harakiri , steeds meer posters geven er de brui aan.
Truste EB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |