quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben jij nieuw?
Want hier praten we niet over games?
Sla me nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:14 schreef CengizMan het volgende:
Ik ga ook maar eens wat meer op het forum rondhangen!
zie het als een tip!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Nee.
Ik zeg het je: die game word GOTY!!!!quote:
Die komt! Met een 50cm hoog beeldje, met Edjes meest beroemde anti-AQ uitspraken als je op een knopje druktquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zeg het je: die game word GOTY!!!!
Maar waar kan ik die kopen, de collection edition ofckrijg ik er dan ook een beeldje bij?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die komt! Met een 50cm hoog beeldje, met Edjes meest beroemde anti-AQ uitspraken als je op een knopje drukt
vorig topic pipoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..
Pal bbn maar, dan kun je die tegelijk met AQ weg sturen!
quote:
Niet eens nibbits gehadquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Heeft iedereen een leuke 1e kerstdag gehad? Smaakte de nibbits een beetje Lennie?
zeker, lekker gegeten! Te veel, maar dat is altijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Heeft iedereen een leuke 1e kerstdag gehad? Smaakte de nibbits een beetje Lennie?
Ik was jarig 1e kerstdagquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Je hebt me nu pijn gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dankjequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
Alleen is het wel kut met 1e kerstdag jarig zijn
want alle vrienden moeten altijd naar familie toe ,, dus weinig feest altijd
Het lijkt mij ook lastig om jarig te zijn tussen de feestdagen, combineren lijkt me dan een hel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
Alleen is het wel kut met 1e kerstdag jarig zijn
want alle vrienden moeten altijd naar familie toe ,, dus weinig feest altijd
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef koei het volgende:
duh, eten is een eerste levensbehoefte, verjaardagen niet!
Je bent een Koeiquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef koei het volgende:
duh, eten is een eerste levensbehoefte, verjaardagen niet!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt me nu pijn gedaan.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar goed, jij gaat je nog wel vermaken met bbn!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Is dat ook een retard?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha!
Maar goed, jij gaat je nog wel vermaken met bbn!
ja hij valt onder het kopje : soort zoekt soortquote:
Even kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja hij valt onder het kopje : soort zoekt soort!
Ach meerdere mensen verdenken hem ervan dat hij het xbox360 topic om zeep heeft geholpen
Maakt niet uit. Het is kerst.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Desunoto het volgende:
Dit is toch het xbox 360 topic?
Oh wacht, niet
oeps
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:37 schreef badboynova het volgende:
ze hebben ook echt alle boeven van de ban af gehaald. de vraag is nu, was het gratie of hebben de boefjes pijnlijke mond hoekjes en de nodige eiwitten binnen gehad
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:37 schreef badboynova het volgende:
ze hebben ook echt alle boeven van de ban af gehaald. de vraag is nu, was het gratie of hebben de boefjes pijnlijke mond hoekjes en de nodige eiwitten binnen gehad
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het niet kerst was geweest, was ik nu het topic uitgepest?
Nee. Ik ben van plan om tegen iedereen lief te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het niet kerst was geweest, was ik nu het topic uitgepest?
ik heb nog steeds gewoon een xbox pro, de elite komt later.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:39 schreef Edwinuss het volgende:
En je hebt gewoon je kans gemist om bij de elite te komen, dus dat zegt meer over u dan de boefjes.
quote:
Hm, meningen lopen uiteen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Ik ben van plan om tegen iedereen lief te doen.
Lennert en ik vinden altijd de geschikte oplossing.quote:
Scheer je weg uit dit topicquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:44 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik heb nog steeds gewoon een xbox pro, de elite komt later.
Ja idd is het ookquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook lastig om jarig te zijn tussen de feestdagen, combineren lijkt me dan een hel.
Je bent speciaalquote:Op zaterdag 26 december 2009 01:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja idd is het ook![]()
majaa ik kan het moeilijk veranderen...
Maar dan maar wat extra feesten tijdens de normale feestdagen en vooral oud & nieuw
quote:
quote:Kees de Koning (14 mei 1971) is een Nederlandse radio-dj en oprichter van het platenlabel TopNotch.
De Koning begon als journalist voor het muziekblad OOR en het videogame tijdschrift Power Unlimited en was radio-dj voor de VPRO. In 1995 richtte hij het platenlabel TopNotch op, dat is uitgegroeid tot een bekend label in de Nederlandse hip-hop-scene.
Tegenwoordig presenteert De Koning samen met Andrew Makkinga en DJ Malvin Wix het muziekprogramma 3VOOR12XL voor de VPRO.
Ik vind je lief.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:18 schreef koei het volgende:
ah, hiphop... Hem dan niet kennen is alleen positief dus!
maar je had dagen een smile op je gezicht, en gesprek stof door mij hahahahahquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:46 schreef Edwinuss het volgende:
En Nick-GizMo, badboynova is een retard ja. Dat was bekend.
Wij gingen met een groepje COD4 spelen, hij deed toen ook even mee en wist niet op wie hij moest schieten. Ook niet nadat wij een aantal hints gaven. O.a :
De tegenstander heeft andere pakjes aan
De tegenstander heeft een rode naam boven z'n poppetje
De tegenstander loopt niet zomaar bij je langs
En het was Hardcore Team Deathmatch. Dus wij waren snel klaar met hem
het was me beste kerst tot nu toe, hoogte punt was dat ronald mac donoald me naar huis moest brengen om dat ik te lam was om te kunnen lopenquote:
Jij bent nog erger dan AQuilaquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:00 schreef badboynova het volgende:
[..]
maar je had dagen een smile op je gezicht, en gesprek stof door mij hahahahah
p.s
dat krijg je met newbies als mij die het voor het eerst doen.
ik zag wel dat jullie ook vaak mw2 doen, denk dat ik snel ff kom spieken bij jullie![]()
maar van hem ben je ook gaan houden, dus ik heb de goede hoop dat het voor mij ook goed komtquote:
vanaf dag 1 hou ik van jequote:Op zaterdag 26 december 2009 11:55 schreef Edwinuss het volgende:
Jij bent echt een falert.
mogge/middagquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:02 schreef lkb9000 het volgende:
mogge
ik moet me opgebouwde reputatie hoog houdenquote:
Borderlands gister besteldquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:16 schreef RitseB het volgende:
Ik heb me anders toch goed vermaakt met 2009. Dragon age, Borderlands. Allemaal toffe games
FINAL FANTASY XIII!!!1!!11!1!1!1!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:17 schreef Edwinuss het volgende:
Maar kijk eens wat er uitkomt in 2010
Ik hoop dat die 2011 pas uitkomt, ze moeten er wel even wat werk in stoppen natuurlijk!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:25 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je de trailer van de nieuwe Batman al gezien?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat die 2011 pas uitkomt, ze moeten er wel even wat werk in stoppen natuurlijk!
blijkt toch een redelijk kut spel te zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
FINAL FANTASY XIII!!!1!!11!1!1!1!
Zekerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Wat was AA vet zeg. Het klopte gewoon allemaal. The Joker was werkelijk briljant. GOTY 2009.
Mirror's Edge kost geen flikker meerquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:42 schreef Edwinuss het volgende:
Ik moet Mirror's Edge nog spelen![]()
Ik heb het een beetje gehad met gamen
Toch wil ik hem spelen!quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:35 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
blijkt toch een redelijk kut spel te zijn.
alla final fantasy x-2
lineair, weinig towns, hoofdpersonage dood is game over enz enz.
Ik zit op 1.2MB/secquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Hell yeah! 2e kerstdag: Tijd om het nieuwe Ziggo modem te installeren en er maar eens aan te beginnen
Voor: 2MB/sec.
Na:
[ afbeelding ]
Conclusie: One big EPIC WIN AND LULZ!
quote:Weet je wat erg is? Als een vrouw je plezierloos pijpt, alsof ze de ramen zeemt.
quote:Iedereen wil toch controle hebben? En dan heb ik het heus niet alleen over je sluitspier.
Die man heeft echt de meeste geniale hersenspinselsquote:Wees bereid om alles te geven. Zoals een moedig Amerikaans soldaat die trouw heeft gezworen aan God en vaderland. Voor mij staan humor, seks en schoonheid hoog in het vaandel. Deze drie-eenheid heb ik trouw gezworen en zal ik met hand en tand verdedigen.
O JA JOH?!quote:Op zaterdag 26 december 2009 13:09 schreef Poit het volgende:
Zit een boek van Maxim Hartman te lezen (je weet wel, die lange van Rembo en Rembo)
Die gast is echt geniaal!!! Zal ik wat quotes plaatsen? Nee? Doe het toch!
[..]
[..]
[..]
Die man heeft echt de meeste geniale hersenspinsels![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
7mb hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 12:47 schreef Sigmund666 het volgende:Hell yeah! 2e kerstdag: Tijd om het nieuwe Ziggo modem te installeren en er maar eens aan te beginnen
Voor: 2MB/sec.
Na:
[ afbeelding ]
Conclusie: One big EPIC WIN AND LULZ!
Jij ook al, ik vind het maar een peop snelheid.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik haal meestal de 300 kb/s niet eens maar ik vind het ook snel genoeg.
en waar is de rest van de test?quote:
Je wil ook mijn upload weten? Wacht evenquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en waar is de rest van de test?
haha nee!quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je wil ook mijn upload weten? Wacht even
tilburg ?quote:
Jawel. Niks aan te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
tilburg ?
Neeee, je gaat me toch niet vertellen dat je daar in de buurt woont he?
truequote:
Ik woon op de Besterdring. Vlak bij het station.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true!
Waar ergens precies? Dadelijk woon je om de hoek!
Dankjequote:Op zaterdag 26 december 2009 21:09 schreef Nebo het volgende:
Het topic waar Ed terugkeert is uitgerekend het topic dat pas heel laat mag genieten van mijn eerste post
Welkom terug Eddymans!!!!
Je zal wel moeten, meer notes passen er simpelweg niet in je broekzakkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik ga mij gedragen enzo
159 inmiddelsquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:12 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je zal wel moeten, meer notes passen er simpelweg niet in je broekzakken
gelukkig!quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik woon op de Besterdring. Vlak bij het station.
Tell us more!quote:Op zondag 27 december 2009 01:32 schreef koei het volgende:
Zo, tweede kerstdag hebben we ook weer gehad! En mijn farm weer bijgewerkt! Mijn gouden kippen hebben een gouden ei gelegd die nu op is te halen door een liefhebber!
Nee, plantjes water geven is voor losers!quote:Op zondag 27 december 2009 01:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tell us more!
Heb je de tovergieter ook bemachtigd?
Turbo turbo?quote:Op zondag 27 december 2009 01:35 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Tell us more!
Heb je de tovergieter ook bemachtigd?
quote:
dus je heb nu de dikke en dunne ps3?quote:Op zondag 27 december 2009 12:56 schreef koei het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Ik heb een nieuwe PS3! Nu even kijken of ik al mn saves en dingen goed over kan zetten, anders heb ik mn oude PS3! En ik heb de bluray van Harry Potter 6 ook maar gelijk meegenomen! Heb ik vanavond ook wat te doen als alles weer werkt!
Jaquote:Op zondag 27 december 2009 13:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
dus je heb nu de dikke en dunne ps3?
vertelquote:
aha aardig van fok dat je hem in bruik leen mocht.quote:Op zondag 27 december 2009 13:15 schreef koei het volgende:
Omdat mijn PS3 eigendom van FOK! was en dus helaas terug moet naar FOK! en ze verkopen vrijwel nergens meer dikke PS3's of die zijn duurder dan de nieuwe slim. Ik heb deze net voor 250 euro gekocht en de enige fat die ik kon vinden was gewoon nog 300 euroHij ziet er misschien wat minder stylish uit, maar hij zou wel stiller moeten zijn en minder energie verbruiken, en daarnaast een grotere hdd...
Ach, zoveel kan de fat niet meer. Ja, je kan er linux op draaien, maar de mensen die dag gedaan hebben (en nog steeds doen) zijn op 1 hand te tellen. BC zit op de meeste fats ook niet meer. Wel op degene die ik heb, maar dat heb ik toch wel met één hele game gebruikt in twee jaar tijd. Dat is het geld dus ook niet waard. Enige noemenswaardige voordeel zijn de vier USB-poorten aan de voorkant, waardoor ik mijn USB-kerstboom makkelijk aan kon sluiten, en dat zijn er straks nog maar 2. Ik gebruik mijn PS3 alleen om PS3 spellen op te spelen en films en series naartoe te streamen vanaf mn laptop en dat doen beide apparaten even goed.quote:Op zondag 27 december 2009 13:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
aha aardig van fok dat je hem in bruik leen mocht.
als ik een ps3 zou willen, dan zou ik ook voor de fat versie gaan omdat je meer mee kan dan de slim.
Goeie middag Edjequote:Op zondag 27 december 2009 13:22 schreef Edwinuss het volgende:
Gebruik eens hoofdletters enzo. Je komt nu gewoon oliedom over.
dan stijg ik wel snel in de rang ordequote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je bent nog meer retard dan AQuila.
Ja man. Wees trots.quote:Op zondag 27 december 2009 13:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
dan stijg ik wel snel in de rang orde
is je schijf wel fat32, anders word hij niet herkend.quote:Op zondag 27 december 2009 13:45 schreef koei het volgende:
Fijn, mn losse hdd wordt niet herkend... En mn grootste USB-stick komt nog 10 GB tekort
quote:Op zondag 27 december 2009 14:14 schreef koei het volgende:
Nog 3 uur te gaan, dan is mn hdd overgezet naar mn laptop, dan kan ik die formatteren en dan mn PS3 zooi overzetten van de ene PS3 naar de andere PS3 en alles van mn laptop weer in drie uur terug zetten naar mn losse hdd
Hey Gamebabe! Mijn kerst was prima! Heb niet zoveel met kerst maar was wel gezellig allemaal enzo...quote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef GameBabe het volgende:
He jongens en meisjes, allemaal een fijne kerst gehad?
Ik ben al een week om 13 uur aan het opstaan... volgens mij was ik een beetje moe...
Nu zit ik broodjes van een kilo te eten omdat ik deeg laten rijzen niet efficiënt vondDaar ben ik inmiddels van terug gekomen
Hoe gaat het met Reintji en de kids?
Als de broodjes rijzen zijn ze net zo zwaar lijkt me, alleen groterquote:Op zondag 27 december 2009 14:15 schreef GameBabe het volgende:
He jongens en meisjes, allemaal een fijne kerst gehad?
Ik ben al een week om 13 uur aan het opstaan... volgens mij was ik een beetje moe...
Nu zit ik broodjes van een kilo te eten omdat ik deeg laten rijzen niet efficiënt vondDaar ben ik inmiddels van terug gekomen
Hoe gaat het met Reintji en de kids?
Zelfde verhaal hierquote:Op zondag 27 december 2009 14:47 schreef badboynova het volgende:
Ik krijg nu ook honger, maar weet niet waar ik trek in heb.
edit
grote zak chips gevonden![]()
He Koei, fijn dat het allemaal gezellig was. Dat klinkt ook als lekker, ware het niet dat hier het brood op is en de winkels dichtquote:Op zondag 27 december 2009 14:27 schreef koei het volgende:
[..]
Hey Gamebabe! Mijn kerst was prima! Heb niet zoveel met kerst maar was wel gezellig allemaal enzo...
Ik ga zo een gewone verse bruine boterham van de Albert Heijn eten met een gebakken eitje en spek erop! Dat vond ik wel een mooie lunch voor vandaag!
Reintji zit nog steeds in Zuid Amerika met de hele familie. Hij is heel weinig online geweest de laatste week
Ja alleen nu dacht ik, die twee broodjes moet ik makkelijk op kunnen eten. En na 1.5 zat ik echt bomvolquote:Op zondag 27 december 2009 14:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als de broodjes rijzen zijn ze net zo zwaar lijkt me, alleen groter
Hij was daar voor z'n werk volgens mij, en hij werkt in een ziekenhuis, dus ik denk dat dat wel goed geregeld moet zijnquote:Op zondag 27 december 2009 15:17 schreef GameBabe het volgende:
[..]
He Koei, fijn dat het allemaal gezellig was. Dat klinkt ook als lekker, ware het niet dat hier het brood op is en de winkels dicht![]()
Pff hij zit daar echt al lang...hopelijk komt het wel allemaal goed met de kleintjes! Ik hoop ook dat hij goed verzekerd is voor extra medische kosten in het buitenlandAnders moeten we maar een fonds voor hem opzetten...
Verklaard een hoop van gisterquote:Op zondag 27 december 2009 15:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Woei, kater bijna voorbij
Leuke kerst gehad allemaal?
Nee toen was ik nog nuchterquote:Op zondag 27 december 2009 16:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Verklaard een hoop van gister
Aan deze kant was het ook een geslaagde kerst.
Ik weet niet of het een vakantie was, ik weet wel dat ie eerder in curacao had gewerkt, daarom gokte ik dat dat nu ook zo wasquote:Op zondag 27 december 2009 15:50 schreef koei het volgende:
Ik dacht dat hij op vakantie in Curacao of een van die eilanden daar was? Hij is iig vanaf daar doorgevlogen naar het vaste land omdat ze daar betere zorg voor vroeggeborenen hadden ofzo.
quote:
idd niet normaal meer.quote:
Inderdaad. Maarja ik maak een website + myspace voor een band, en dat hoort er nou eenmaal bijquote:
idd, kleine kindjesquote:
Een plaatje moet kunnen, zeker als het te maken heeft met de xbox.quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd, kleine kindjes
en niet alleen mods, want sommige users kunner er ook wat van
maar goed, die geilen liever op plaatjes dan op normale praat
Het slaat gewoon nergens op. Als ik nieuws wil lezen over een game ga ik wel naar een game site.quote:Op zondag 27 december 2009 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
idd, kleine kindjes
en niet alleen mods, want sommige users kunner er ook wat van
maar goed, die geilen liever op plaatjes dan op normale praat
Ik denk dan dat het snel als sc gezien wordt, en dan zitten we weer hier in het topic.quote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef koei het volgende:
Klagen over het 360 topic mag in het topic of in feedback. Dit is de slowchat en dus een leuk topic!
Hey Lyzio! Kom jij ook naar Poit zaterdag?
Hee meisjequote:Op zondag 27 december 2009 19:03 schreef koei het volgende:
Klagen over het 360 topic mag in het topic of in feedback. Dit is de slowchat en dus een leuk topic!
Hey Lyzio! Kom jij ook naar Poit zaterdag?
Kom, kom. Niet zo kribbig vent. Het is FOK!quote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ze verwijderen de posts uit het Feedback topic. Waar is het feedback topic dan voor?
Ehm, nou... ik weet niet of je daarvoor een vrijwillig slachtoffer kunt vinden... Maar Lennie, ik, Ritse, Kok (en Fallen?) gaan zaterdag bij Poit spelen. Tain durft nietquote:Op zondag 27 december 2009 19:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hee meisjePoit? Zaterdag? Gangrape?
maar dan krijg je dit wat ik net postequote:Op zondag 27 december 2009 19:20 schreef koei het volgende:
Dit topic heet slowchat, niet het grote 'zeik hier over het xbox 360 topic'. Voor zeiken is er feedback, daar kan je geklaag nog daadwerkelijk nut hebben.
Wat gaan we spelen?quote:Op zondag 27 december 2009 19:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, nou... ik weet niet of je daarvoor een vrijwillig slachtoffer kunt vinden... Maar Lennie, ik, Ritse, Kok (en Fallen?) gaan zaterdag bij Poit spelen. Tain durft niet
Laat ik nou heel toevallig vanavond een toeptoernooi hebbenquote:
Doe s niet zo stomquote:Op zondag 27 december 2009 19:31 schreef koei het volgende:
Awwww, arme Edje... Ik denk omdat jij heel lang weg bent geweest en daardoor een beetje uit het toffe groepje verstoten bent...
Jij vergeet Ritse's uitnodiging!1! Wie is er dan stom bezig hier?quote:
quote:
is wel vaker het geval geweest, omdat sommige mensen niet weten waar ze mee bezig zijnquote:Op zondag 27 december 2009 19:19 schreef Edwinuss het volgende:
Ze verwijderen de posts uit het Feedback topic. Waar is het feedback topic dan voor?
quote:
gister was ie nog lvl 20quote:
Ja maar anders moest je als newbie naar de GAM meet, en nu ken je mij iig al!quote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef RitseB het volgende:
Zelfs ik drurfde het als enigste games-crew newbie
Ook ik durfde dat de eerste keer wel aanquote:Op zondag 27 december 2009 20:38 schreef RitseB het volgende:
Zelfs ik drurfde het als enigste games-crew newbie
Ja, kom jij eigenlijk nog zaterdag?quote:Op zondag 27 december 2009 20:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ook ik durfde dat de eerste keer wel aanNieuwe mensen ontmoeten is toch cool... Ik kan de laatste alleen niet zo vaak
Misschien over een paar maanden als ik weer een leven heb
heb je nog steeds de hoop dat je ooit nog geestelijk in orde komtquote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kom wel een keer als het wat beter met mij gaat
Denken dat mensen in het echt hetzelfde zijn dan op een forumquote:Op zondag 27 december 2009 20:48 schreef koei het volgende:
[..]
heb je nog steeds de hoop dat je ooit nog geestelijk in orde komt
quote:Op zondag 27 december 2009 20:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denken dat mensen in het echt hetzelfde zijn dan op een forum
Wat was jij dan een ontiegelijk zeik wijf geweest.
Ach, dat klopt ook wel...quote:Op zondag 27 december 2009 20:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Denken dat mensen in het echt hetzelfde zijn dan op een forum
Wat was jij dan een ontiegelijk zeik wijf geweest.
Dat zou ik in het echt dus nooit doen, ben veel te bang voor Lilliequote:
Kan, maar niet iedereen is dat.quote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef RitseB het volgende:
Ik ben op het forum ongeveer het zelfde als in het echt Ed
Je vergeet de + 3 schattigheidquote:Op zondag 27 december 2009 20:50 schreef RitseB het volgende:
Ik ben op het forum ongeveer het zelfde als in het echt Ed
Ik hoop dat het heel snel beter gaat met je (ik weet niet wat er is), en dat meen ik echt.quote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
Ik voel mij al wat beter.quote:Op zondag 27 december 2009 20:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik hoop dat het heel snel beter gaat met je (ik weet niet wat er is), en dat meen ik echt.
edje
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar lagen ze.quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef koei het volgende:
Ik moet vaker een PS3 installeren! Vind opeens een foto en de headset die ik al een hele tijd kwijt was terug
dat krijg je er van met de cam versiesquote:
De foto lag achter mn tv meubel (is een foto van 30x40, dus die zou je niet zomaar kwijt kunnen raken denk je...) en mn headset lag achter mn PS3. Geen idee hoe die daar nou weer terecht komt... De foto is er gewoon achter gevallen toen ik hem even veilig wilde stellen voor de kattenquote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
ik durf het bijna niet te vragen, maar waar lagen ze.
Hij lag ieder geval wel veilig danquote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef koei het volgende:
[..]
De foto lag achter mn tv meubel (is een foto van 30x40, dus die zou je niet zomaar kwijt kunnen raken denk je...) en mn headset lag achter mn PS3. Geen idee hoe die daar nou weer terecht komt... De foto is er gewoon achter gevallen toen ik hem even veilig wilde stellen voor de katten
voortaan je foto's niet meer in smeren met nat vlees, katten zijn gek op die geur.quote:Op zondag 27 december 2009 21:35 schreef koei het volgende:
[..]
De foto lag achter mn tv meubel (is een foto van 30x40, dus die zou je niet zomaar kwijt kunnen raken denk je...) en mn headset lag achter mn PS3. Geen idee hoe die daar nou weer terecht komt... De foto is er gewoon achter gevallen toen ik hem even veilig wilde stellen voor de katten
wat heb je dan?quote:Op zondag 27 december 2009 20:44 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, we moeten zo snel mogelijk die mini voor de psp afkrijgen nu er nog weinig zijnquote:
Wat voor game maken jullie precies? Hoe zit het met het uitbrengen van die mini's, is dat heel lastig of kan iedereen wat insturen en wordt het gepubliceerd als het degelijk is?quote:Op zondag 27 december 2009 22:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee, we moeten zo snel mogelijk die mini voor de psp afkrijgen nu er nog weinig zijn
Gewoon in de bios gekeken hoor, wel spijt van natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2009 21:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat krijg je er van met de cam versies
Wijs besluit!quote:Op zondag 27 december 2009 21:31 schreef koei het volgende:
Hij wordt ook overal helemaal afgebrand... Ik ga er iig niet voor naar de bios, ook al is het gratis...
wat?quote:
quote:Op zondag 27 december 2009 22:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat?
Dat ik de enigste ben die het vraagt?
je bent snelquote:
maar het plaatje aanpassen ho maar,quote:
doei edjequote:
Misschien komt er nog een verrassing ?quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef lkb9000 het volgende:
Zo, dat wordt een leuk oud&nieuw
Feest in Scheveningen kan waarschijnlijk niet iedereen naartoe omdat het te druk wordt, dus gaat de halve groep ook niet zodat er nog een groep overblijft in groningen. Willen we kaartjes bestellen voor de simplon, 3 kaartjes besteld, uitverkocht... Dus die kaartjes kunnen op marktplaats en nu op zoek naar een nieuw feest
Afgelopen 2 jaar waren er geweeeeldige illegale feesten in Groningen, maar die gaat dit jaar niet door en de (half zo grote) vervanger daarvan is al heel lang uitverkocht.
Die feesten waren zo strak, 31dec in de middag kreeg iedereen met een kaartje een sms met de locatie zodat het geheim bleef. Bier voor een euro, enorme danszaal, goede underground DJs, grote chillzaal met banken enzo. Veel meer ruimte dan feesten in de standaard clubs enzo. Ik mis het
Geluk in het spel, ongeluk in de liefde?quote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef koei het volgende:
Ik heb LittleBigPlanet gewonnenVoor de PSP natuurlijk, de PS3 versie had ik al. En ik had gisteren ook al Ghostbusters voor de PS3 gewonnen
quote:Op maandag 28 december 2009 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geluk in het spel, ongeluk in de liefde?
Waar heb je dat nou weer gewonnen?quote:Op maandag 28 december 2009 00:17 schreef koei het volgende:
Ik heb LittleBigPlanet gewonnenVoor de PSP natuurlijk, de PS3 versie had ik al. En ik had gisteren ook al Ghostbusters voor de PS3 gewonnen
Ja, ik schaam me ook diepquote:Op maandag 28 december 2009 00:31 schreef RitseB het volgende:
Schande dat je die nog niet hebt uitgespeeld koei
j/k!quote:
Helaas, ik kan niet. Heb een verjaardag waar ik naar toe moet.quote:Op maandag 28 december 2009 00:33 schreef koei het volgende:
PS3 forum. Die hebben belachelijk veel prijsvragen met redelijk weinig inzendingen.
Maar ik denk dat Fahrenheit niet uitgespeeld gaat wordenIk zat sowieso vast bij een rot stuk waarbij ik in 1,5e minuut ofzo mijn hele appartement netjes moet zien te krijgen wat me al tig keer niet gelukt is, en dan verlies ik de moed
Als je zaterdag ook komt dan zal ik 'm voor je meenemen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |