quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben jij nieuw?
Want hier praten we niet over games?
Sla me nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:14 schreef CengizMan het volgende:
Ik ga ook maar eens wat meer op het forum rondhangen!
zie het als een tip!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:50 schreef Edwinuss het volgende:
Nee.
Ik zeg het je: die game word GOTY!!!!quote:
Die komt! Met een 50cm hoog beeldje, met Edjes meest beroemde anti-AQ uitspraken als je op een knopje druktquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zeg het je: die game word GOTY!!!!
Maar waar kan ik die kopen, de collection edition ofckrijg ik er dan ook een beeldje bij?
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die komt! Met een 50cm hoog beeldje, met Edjes meest beroemde anti-AQ uitspraken als je op een knopje drukt
vorig topic pipoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..
Pal bbn maar, dan kun je die tegelijk met AQ weg sturen!
quote:
Niet eens nibbits gehadquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Heeft iedereen een leuke 1e kerstdag gehad? Smaakte de nibbits een beetje Lennie?
zeker, lekker gegeten! Te veel, maar dat is altijdquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Heeft iedereen een leuke 1e kerstdag gehad? Smaakte de nibbits een beetje Lennie?
Ik was jarig 1e kerstdagquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:21 schreef koei het volgende:
Je hebt me nu pijn gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dankjequote:
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
Alleen is het wel kut met 1e kerstdag jarig zijn
want alle vrienden moeten altijd naar familie toe ,, dus weinig feest altijd
Het lijkt mij ook lastig om jarig te zijn tussen de feestdagen, combineren lijkt me dan een hel.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
Alleen is het wel kut met 1e kerstdag jarig zijn
want alle vrienden moeten altijd naar familie toe ,, dus weinig feest altijd
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef koei het volgende:
duh, eten is een eerste levensbehoefte, verjaardagen niet!
Je bent een Koeiquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:32 schreef koei het volgende:
duh, eten is een eerste levensbehoefte, verjaardagen niet!
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt me nu pijn gedaan.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar goed, jij gaat je nog wel vermaken met bbn!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Is dat ook een retard?quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha!
Maar goed, jij gaat je nog wel vermaken met bbn!
ja hij valt onder het kopje : soort zoekt soortquote:
Even kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ja hij valt onder het kopje : soort zoekt soort!
Ach meerdere mensen verdenken hem ervan dat hij het xbox360 topic om zeep heeft geholpen
Maakt niet uit. Het is kerst.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:36 schreef Desunoto het volgende:
Dit is toch het xbox 360 topic?
Oh wacht, niet
oeps
Doe eens lief.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:37 schreef badboynova het volgende:
ze hebben ook echt alle boeven van de ban af gehaald. de vraag is nu, was het gratie of hebben de boefjes pijnlijke mond hoekjes en de nodige eiwitten binnen gehad
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:37 schreef badboynova het volgende:
ze hebben ook echt alle boeven van de ban af gehaald. de vraag is nu, was het gratie of hebben de boefjes pijnlijke mond hoekjes en de nodige eiwitten binnen gehad
quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het niet kerst was geweest, was ik nu het topic uitgepest?
Nee. Ik ben van plan om tegen iedereen lief te doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:42 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als het niet kerst was geweest, was ik nu het topic uitgepest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |