WHÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!! Verschrikkelijk is dat zeg.... Nu moet ik zeggen dat ik ook zo'n burgerlul was (gelukkig zonder de musicalsquote:Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, oud-en-nieuw feestje bij vrienden, maar mijn ex en haar nieuwe vriend (die niemand moet van onze hele vriendengroep) zouden ook nog even komenOf ik daar moeite mee zou hebben, heb maar nee gezegd. Wil ook niet altijd dramatisch doen of zo en ik heb ook weer wat nieuws op het oog, maar als die erbij was geweest, had ik het ook niet zo lastig gevonden (helaas kan ze niet)
Misschien is het ook wel het feit dat ik dan weer als enige single daar tussen sta... Gisteravond ook gaan fonduën met vrienden en dan ben ik ook altijd weer de enige die alleen komt. Als ik ze vervolgens hoor over de meest burgerlijke zaken waardoor ik bijna kotsneigingen krijg (musicals bijvoorbeeld![]()
![]()
) dan vraag ik me wel eens af of we niet gewoon uit elkaar aan het groeien zijn. Het stelletje dat het gisteren organiseerde, is ook al 7 jaar bij elkaar, net samen huis gekocht na al wat jaren gehuurd te hebben, tja, dan zit je vast in een andere fase in je leven. Maar aan de andere kant, dat burgerlijke wil ik ook helemaal niet, ik kies denk ik ook bewust voor een andere weg in mijn leven. Aan de andere kant had ik dus ook wel het gevoel van "ik vind mijn leven eigenlijk zo slecht nog niet", maar die weg kan soms een beetje eenzaam zijn. Afgelopen jaar heb ik gewoon veel veranderingen gezien in de mensen om me heen...
Toch geloof ik dat jij ook niet zo'n heilig boontje bent hoor..Ben je echt (heel eerlijk) niet even wezen zoenen met de jongen van de band toen je nog bij je ex was?....Nou?quote:Op maandag 28 december 2009 10:04 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vergeet t belangrijksteIn de hele vriendenkring en rondom collega's (zelfde werk..) ben ik zwart gemaakt, ik lieg, bedrieg, ging vreemd daarom was de relatie verbroken.
Ja, ik weet ook heel zeker dat het niet mijn ding is... Heb ook altijd gezegd dat ik geen kinderen wil, en daar sta ik ook echt steeds meer achter. Ow en die musicals: diegene waarmee ik dit jaar nog naar het concert van Metallica (!!!) ben geweest, was aan het vertellen hoe geweldig de musical Grease wel niet geweest was, damn, tegenstrijdigheden...quote:Op maandag 28 december 2009 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WHÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!! Verschrikkelijk is dat zeg.... Nu moet ik zeggen dat ik ook zo'n burgerlul was (gelukkig zonder de musicals), en volgens mij was ik dat ook te vroeg geworden. Niks mis met een burgerlijk leven natuurlijk, als je er tevreden mee bent. Alleen ben ik er nu achter gekomen dat ik er geloof ik niet zo voor in de wieg ben gelegd. Tè benauwend allemaal. Alleen jammer dat het een huwelijk moest kosten om tot dat inzicht te komen.
Sorry? Ik heb nooit wat gehad met die jongen van de band, ook nooit gewild. Met niemand.quote:Op maandag 28 december 2009 13:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Toch geloof ik dat jij ook niet zo'n heilig boontje bent hoor..Ben je echt (heel eerlijk) niet even wezen zoenen met de jongen van de band toen je nog bij je ex was?....Nou?
Hij voelde dat natuurlijk aan dat jij op een bepaald experimenteerpunt was en probeerde je 'te onderdrukken' , geloof me mensen hebben heus wel door als jij tot de risicogroep van potentiele vreemdgangers hoort en daarna is het makkelijk om te zeggen; 'ik ben weggegaan want hij onderdrukte' me etc..
quote:Op maandag 28 december 2009 13:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb nooit wat gehad met die jongen van de band, ook nooit gewild. Met niemand.
Ik kan niet tegen achterbaksheid, en heb altijd gezegd dat het kán gebeuren dat je verliefd wordt op een ander, maar daar dan in alle eerlijkheid voor uit te komen.
Vreemdgaan kán ik gewoon niet, ik ben goudeerlijk en ga bovendien voor 100% voor mijn partner wanneer ik deze heb.
Dus nee, in alle eerlijkheid, ik ben nooit wezen zoenen met hem of een ander, nooit wezen expirimenteren of wat dan ook.
Ik snap ook niet waar die gedachte vandaan komt.
Feit is wél dat ik dusdanig genoeg had van mijn ex dat ik er een punt achter zette voordat ik ontdekte dat er mannen met meer begrip of wat dan ook zijn (hell mijn plaatje van een relatie was een blowende gamer die naar zijn vrouw roept om een biertje) en met nog meer tegenzin in de relatie zou komen te zitten.
Grease de musical....godskolerequote:Op maandag 28 december 2009 13:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook heel zeker dat het niet mijn ding is... Heb ook altijd gezegd dat ik geen kinderen wil, en daar sta ik ook echt steeds meer achter. Ow en die musicals: diegene waarmee ik dit jaar nog naar het concert van Metallica (!!!) ben geweest, was aan het vertellen hoe geweldig de musical Grease wel niet geweest was, damn, tegenstrijdigheden...Man, ik wil nog niet dood gevonden worden bij een musical...
En dat mensen onder de 30 überhaupt gaan overwegen om oud en nieuw bij pap en mam te gaan vieren, dan word ik ook een beetje niet goed...
Aaahh makes me shiver..quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grease de musical....godskolere![]()
Ach, het is een beetje een ideaalbeeld hier, dat huisje, boompje, beestje. Een relatie, huis kopen, kinderen krijgen.... Maar ik begin tot het idee te komen dat ik ondertussen een 34-jarige puber ben die kotst op de golden retriever die mee gaat, samen met de kinderwagen, op zaterdagmiddag naar het park na de Ikea bezocht te hebben.
Niet dat ik tegen relaties ben of zo, maar als ik opnieuw een (serieuze) relatie zou hebben gaat die er wel degelijk heel anders uitzien dan m'n vorige. Ik heb al lang genoeg andermans leven lopen leiden. (of was het lijden?)
Dat is altijd erg jammer ja, dat verplichte 'ohja..we zijn nu volwassen, dan moeten we serieuze zaken bespreken..en naar musicals..en ze leuk vinden'.quote:Op maandag 28 december 2009 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
Misschien is het ook wel het feit dat ik dan weer als enige single daar tussen sta... Gisteravond ook gaan fonduën met vrienden en dan ben ik ook altijd weer de enige die alleen komt. Als ik ze vervolgens hoor over de meest burgerlijke zaken waardoor ik bijna kotsneigingen krijg (musicals bijvoorbeeld![]()
![]()
) dan vraag ik me wel eens af of we niet gewoon uit elkaar aan het groeien zijn. Het stelletje dat het gisteren organiseerde, is ook al 7 jaar bij elkaar, net samen huis gekocht na al wat jaren gehuurd te hebben, tja, dan zit je vast in een andere fase in je leven.
Al gaat er dan weer weinig boven het schreeuwen van SLAYER! tijdens Grease the musicalquote:Op maandag 28 december 2009 14:19 schreef rijsttafel het volgende:
Verder waren we niet echt burgerlijk volgens mij. Dat zal ik ook niet zo snel laten gebeuren. Een musical kan misschien best leuk zijn, maar niet half zo leuk als keihard SLAYER schreeuwen.
Breng me nou niet op ideeënquote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef buzz_aldrin het volgende:
[..]
Al gaat er dan weer weinig boven het schreeuwen van SLAYER! tijdens Grease the musical
Ja, ik vraag me bij mij ook wel eens af of het niet de angst voor het volwassen worden is, maar aan de andere kant, is volwassen worden dan alleen maar huisje-boompje-beestje, het "zoals het hoort" idee? Ik ben van mening van niet en heb ook het idee dat heel veel mensen het ook maar laten gebeuren in plaats van dat ze er zelf voor kiezen. Ik wil daar niet aan meedoen, ben ik dan onvolwassen? Misschien, maar dan ben ik liever onvolwassen dan dat ik zo'n standaard burgerlijk leventje moet gaan leiden... Maar ik moet zeggen, hoe overtuigender ik daarin ben, hoe meer vrouwen die echt interessant zijn ik aantrek en die zijn ook niet zo van de burgerlijke leventjes...quote:Op maandag 28 december 2009 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grease de musical....godskolere![]()
Ach, het is een beetje een ideaalbeeld hier, dat huisje, boompje, beestje. Een relatie, huis kopen, kinderen krijgen.... Maar ik begin tot het idee te komen dat ik ondertussen een 34-jarige puber ben die kotst op de golden retriever die mee gaat, samen met de kinderwagen, op zaterdagmiddag naar het park na de Ikea bezocht te hebben.
Niet dat ik tegen relaties ben of zo, maar als ik opnieuw een (serieuze) relatie zou hebben gaat die er wel degelijk heel anders uitzien dan m'n vorige. Ik heb al lang genoeg andermans leven lopen leiden. (of was het lijden?)
Nou, het is geloof ik een natuurlijk proces, dat volwassen worden. Bij de één gaat het sneller en makkelijker dan bij de ander. Maar ik denk dat heel veel mensen het gevoel hebben dat zodra er een vaste relatie is, of een koophuis, dat ze dan eindelijk "volwassen" zijn geworden. Maar ik kom niet onder het gevoel uit dat dit meer een beperking van je onwikkeling is dan een verdere ontplooiing...quote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me bij mij ook wel eens af of het niet de angst voor het volwassen worden is, maar aan de andere kant, is volwassen worden dan alleen maar huisje-boompje-beestje, het "zoals het hoort" idee? Ik ben van mening van niet en heb ook het idee dat heel veel mensen het ook maar laten gebeuren in plaats van dat ze er zelf voor kiezen. Ik wil daar niet aan meedoen, ben ik dan onvolwassen? Misschien, maar dan ben ik liever onvolwassen dan dat ik zo'n standaard burgerlijk leventje moet gaan leiden... Maar ik moet zeggen, hoe overtuigender ik daarin ben, hoe meer vrouwen die echt interessant zijn ik aantrek en die zijn ook niet zo van de burgerlijke leventjes...
Heb overigens liever een Golden Retriever dan kinderen
Feyenoooooord! Bier en Tieten.... Where's my MONEY!!??!!!quote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het is geloof ik een natuurlijk proces, dat volwassen worden. Bij de één gaat het sneller en makkelijker dan bij de ander. Maar ik denk dat heel veel mensen het gevoel hebben dat zodra er een vaste relatie is, of een koophuis, dat ze dan eindelijk "volwassen" zijn geworden. Maar ik kom niet onder het gevoel uit dat dit meer een beperking van je onwikkeling is dan een verdere ontplooiing...![]()
And I fuckin' hate golden retrievers.![]()
Mensen die zichzelf zijn zijn sowieso best wel zeldzaam lijkt het.quote:Op maandag 28 december 2009 16:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me bij mij ook wel eens af of het niet de angst voor het volwassen worden is, maar aan de andere kant, is volwassen worden dan alleen maar huisje-boompje-beestje, het "zoals het hoort" idee? Ik ben van mening van niet en heb ook het idee dat heel veel mensen het ook maar laten gebeuren in plaats van dat ze er zelf voor kiezen. Ik wil daar niet aan meedoen, ben ik dan onvolwassen? Misschien, maar dan ben ik liever onvolwassen dan dat ik zo'n standaard burgerlijk leventje moet gaan leiden... Maar ik moet zeggen, hoe overtuigender ik daarin ben, hoe meer vrouwen die echt interessant zijn ik aantrek en die zijn ook niet zo van de burgerlijke leventjes...
Heb overigens liever een Golden Retriever dan kinderen
"U bent gewogen, en te licht bevonden."quote:Op maandag 28 december 2009 16:20 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Feyenoooooord! Bier en Tieten.... Where's my MONEY!!??!!!![]()
Nee ik geloof dat ik nog niet volwassen wil zijn (I've tried, and failed miserably)
haha ik heb het nummer van mn ex niet eens meerquote:Op maandag 28 december 2009 16:25 schreef Kiwijuice het volgende:
Oee ik heb m net gesmst.... hijs jarig vandaasg.. ben benieuwd of ie nog wat terug stuurt en of ik ander volgende week wat van hém hoor (dan be ik jarig)
hmmm....
Ik zie dat eigenlijk ook als een erg bekrompen beeld moet ik zeggen... Ja, tuurlijk is een eigen koophuis samen een mijlpaal in je leven, maar kun je dan ineens geen leuke dingen meer doen? Ik herken sommige vrienden soms niet meer helemaal... (behalve als je ze volgooit met alcohol en hun vriendin is er niet bij)quote:Op maandag 28 december 2009 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het is geloof ik een natuurlijk proces, dat volwassen worden. Bij de één gaat het sneller en makkelijker dan bij de ander. Maar ik denk dat heel veel mensen het gevoel hebben dat zodra er een vaste relatie is, of een koophuis, dat ze dan eindelijk "volwassen" zijn geworden. Maar ik kom niet onder het gevoel uit dat dit meer een beperking van je onwikkeling is dan een verdere ontplooiing...![]()
Ik vind het lieve beestenquote:And I fuckin' hate golden retrievers.![]()
Dat is omdat een hond over het algemeen geen mening over dingen heeft en vriendinnetjes non stop overal een mening over hebbenquote:Op maandag 28 december 2009 16:29 schreef Metalfreak het volgende:
Ik vind het lieve beestenIk was vroeger overigens bang voor honden
Denk dat een hond het langer uithoudt met me dan een vriendin
Hmm ja zit er ook wel beetje aan te denken... maar goeeeeeeeeeeeeeeeeed!!quote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha ik heb het nummer van mn ex niet eens meermaanden geleden al verwijderd...
dat ze maar lekker DOOD valt
2009 has been an emotional year... let's bring BACK the love in 2010
QFTWquote:Op maandag 28 december 2009 16:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is omdat een hond over het algemeen geen mening over dingen heeft en vriendinnetjes non stop overal een mening over hebben
Jaaaaaaaaa........quote:Op maandag 28 december 2009 16:30 schreef Kiwijuice het volgende:
[..]
Hmm ja zit er ook wel beetje aan te denken... maar goeeeeeeeeeeeeeeeeed!!
K ben ook voor liefde in 2010, woeeehoee!! K ga t heeeelemaal anders doen
Net afgesproken dat mijn ex volgende week weer even mijn haren komt knippen, daar is ze nog handig voorquote:Op maandag 28 december 2009 16:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
haha ik heb het nummer van mn ex niet eens meermaanden geleden al verwijderd...
dat ze maar lekker DOOD valt
2009 has been an emotional year... let's bring BACK the love in 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |