Ja inderdaad.quote:
Ja, best joh. Met jou?quote:
Wat doe jij dan? Een mixje?quote:
Brand jij films eerst voordat je ze kijkt?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef IJsblock het volgende:
Whehehe, vorige week nog een hi-la-rische secretaresse die me G-Force aanbeveelde want cavia's waren echt leuk en dit was een must-see-movie.
Ik dus even downloaden en kijken, na 20 minuten uitgepleurd en dvd weggepleurd, wat een kutfilm.
Volgende dag de receptioniste met een big smile naar me toe: "En IJs, wat vond je ervan?"
Ik helemaal enthousiast en vrolijk: "Jaaahaaaaa, nou meid, het was echt een KUT!!!!!!FILM!!!!!"
Vond ze niet zo leuk dat ik het overtuigend en met enthousiasme bracht, ze dacht eerder dat ik die fuckfilm het einde vond....
Moraal: het is nooit goed als je eerlijk bent.......
He-le-maal goed deze reactie.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef mrfool het volgende:
Een su-per goede klacht van TS. Ge-wel-dig!
Als je dat niet doet, is het toch illegaal?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Brand jij films eerst voordat je ze kijkt?
Ja en daarna verkoop ik ze aan mijn naieve buurjongen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Brand jij films eerst voordat je ze kijkt?
say whaat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als je dat niet doet, is het toch illegaal?
Wat had je gedaan als dat een naïef buurmeisje was?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:27 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ja en daarna verkoop ik ze aan mijn naieve buurjongen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |