quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:43 schreef Puala het volgende:
Haha, denk het niet. Krijg net een heerlijk aanbod![]()
siervuurwerk is nog wel mooi. Maar al die knaldingen mogen afgeschaft worden.quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Puala het volgende:
Oud en nieuw is tof, maar dat vuurwerk mogen ze houden
quote:
Och armequote:
Volgens mij is mijn eten verkeerd gevallen.quote:
Even flink schijten, ben je daar zo overheenquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn eten verkeerd gevallen.
Vuurwerk mag helemaal afgeschaft. Maar dat komt misschien omdat ik een bagger ervaring heb gehadquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
siervuurwerk is nog wel mooi. Maar al die knaldingen mogen afgeschaft worden.
Hoevequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En wat houdt het gekregen aanbod in, of mogen wij dat niet weten?
Hoeve, samen met die gozer die ik op zijn bek geslagen heb. Dus dat kan nog leuk wordenquote:
Whehehehequote:Op vrijdag 25 december 2009 19:51 schreef Puala het volgende:
Hoeve, samen met die gozer die ik op zijn bek geslagen heb. Dus dat kan nog leuk worden
Ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:54 schreef Puala het volgende:
Hij bood trouwens gisteravond wel zijn excuses aan voor zijn gedrag
Extra hard geslagen neem ik aan? Wat een kneus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef Puala het volgende:
Hij was met zijn vriendin naar Hent (uitgaansgelegenheid) gekomen en liep wat met vrienden van me te ouwehoere. Elke meid die voorbij kwam moest ie mee flirten, dus je raad het al. Ook met mij. Ik heb 10x aangegeven er niet van gediend te zijn. Gezegd, weggeduwd, rug toe gekeerd etc. Alleen blijkbaar is het erg moeilijk een nee te accepteren. Dus ergens tussen 12 en 1 zocht ie me weer op en ik zei tegen hem van nou ja, ga is weg.
En hij loopt weg, draait zich om. Slaat zijn armen om mijn heupen heen en tilt me op. Mee dat ie dat doet schreeuw ik in zijn oor dat ik niet wil, hij gaat door. Ik spartel tegen, maar werkt niet. Ik knijp in die spieren die bij het sleutelbeen zitten, het doet zeer en mee dat hij me neer zet haal ik uit. Denk ja, wie niet luisteren wilt moet maar voelen he.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:03 schreef Puala het volgende:
Hij was met zijn vriendin naar Hent (uitgaansgelegenheid) gekomen en liep wat met vrienden van me te ouwehoere. Elke meid die voorbij kwam moest ie mee flirten, dus je raad het al. Ook met mij. Ik heb 10x aangegeven er niet van gediend te zijn. Gezegd, weggeduwd, rug toe gekeerd etc. Alleen blijkbaar is het erg moeilijk een nee te accepteren. Dus ergens tussen 12 en 1 zocht ie me weer op en ik zei tegen hem van nou ja, ga is weg.
En hij loopt weg, draait zich om. Slaat zijn armen om mijn heupen heen en tilt me op. Mee dat ie dat doet schreeuw ik in zijn oor dat ik niet wil, hij gaat door. Ik spartel tegen, maar werkt niet. Ik knijp in die spieren die bij het sleutelbeen zitten, het doet zeer en mee dat hij me neer zet haal ik uit. Denk ja, wie niet luisteren wilt moet maar voelen he.
Mwah, dat niet. Viel volgens mij wel mee. Was btw wel met mijn vuist.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
Extra hard geslagen neem ik aan? Wat een kneus.
Hij is zo'n beetje de held van vrienden van me. Ze aanbidden hem halfquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
terecht. En dan ga je nu met hem uit.
![]()
vrouwen ik zal ze nooit begrijpen
Volgens mij snappen ze het allemaal nog nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, dat niet. Viel volgens mij wel mee. Was btw wel met mijn vuist.
Maar er zijn nog jongens uit mijn vriendengroep die hem helemaal te gek vinden en respect voor hem hebben enz?
Volgens mij ook niet neequote:Op vrijdag 25 december 2009 20:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Volgens mij snappen ze het allemaal nog niet.
Een vrouw zonder ballen dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet neeMaar het lullige was, hij deed dat optillen enz, gewoon waar zijn vriendin bij stond? Ze vond het trouwens wel tof dat ik hem gewoon sloeg. Zelf durft ze het niet enz. Ze stampt wel elke keer ruzie, maar dumpen doet ze niet
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Hij is zo'n beetje de held van vrienden van me. Ze aanbidden hem half![]()
quote:En ja, dan vragen ze hem mee. Maar hij gaat met een andere auto en zal wel wat rond me hangen oid. Maar goed, heb nu de rechter wang gehad. De linker kan ook nog altijd.
Dat noemen ze nog jongens.quote:
quote:
Mwah, ergens snapt ik 't wel. Ze krijg nog kleine 1000 euro van 'm. Dus ik zou het dan idd ook niet uit makenquote:
Of kneuzen.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:12 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
[..]
Mwah, ergens snapt ik 't wel. Ze krijg nog kleine 1000 euro van 'm. Dus ik zou het dan idd ook niet uit maken
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:13 schreef Puala het volgende:
Ik hoor net dat we half 11 pas gaan, dus ik ga mooi ff uitbuiken in bad
leker in bad.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:13 schreef Puala het volgende:
Ik hoor net dat we half 11 pas gaan, dus ik ga mooi ff uitbuiken in bad
Comazuipen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat ga jij nog doen vanavond, Dean?
Zeker allemaal gezellig kerst aan het vieren.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Geen L.no, geen Paula, geen Milou, geen Houniet, geen Isdatzo, geen DjRex, geen jna, geen AMDB, geen Stevennnn, geen duikboot, geen PieterBas, geen bootje, ....
Doe je mee?quote:
Geheidquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeker allemaal gezellig kerst aan het vieren.
Ik drink nooit.quote:
Maar aan ons denken ze op zo'n dag maar even niet.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ga nog niet weg. Die meiden komen zo omkleden hier.
Dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar aan ons denken ze op zo'n dag maar even niet.
4 liter genoeg?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik drink nooit.Dus ik houd het wel gewoon bij de sinas als je het goed vind.
Als Hou geen foto's heeft of iets. Dan weet ik genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
4 liter genoeg?
Zuip ik het halve krat Hertog Jan zelf wel op![]()
Ikb en er welquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Geen L.no, geen Paula, geen Milou, geen Houniet, geen Isdatzo, geen DjRex, geen jna, geen AMDB, geen Stevennnn, geen duikboot, geen PieterBas, geen bootje, ....![]()
Heyquote:
Kan je daarna nog aan de cola. En de melk. En de chocolademelk. En de appelsap.quote:
Warme chocolademelk met slagroom.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je daarna nog aan de cola. En de melk. En de chocolademelk. En de appelsap.
Hot chocolate
Jij weet wat lekker isquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Warme chocolademelk met slagroom.![]()
Wat?quote:
quote:
Nah. Mag je hebbenquote:
Klinkt goed. Blijft alleen halverwege hangenquote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klinkt goed. Blijft alleen halverwege hangen
Poging tweequote:
Nee, ben ook niet in dezelfde kamer als ze gaan omkledenquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je die nou al geregeld?
In dat geval zien we ze straks wel verschijnen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, ben ook niet in dezelfde kamer als ze gaan omkleden.
En btw, ze zijn er nog niet.
Soms welquote:
Wat lijkt je vrij normaal?quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef The_Dean het volgende:
Lijkt me vrij normaal toch wel opzich...
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef Milou__ het volgende:
jongens ik ga douchen, omkleden, opmaken en dan dronken worden cq blijven
veel plezier.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef Milou__ het volgende:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net of paiq. accepteer ik een speeddate met Lieke zeg ik: "hey Lieke"
Gaat ze off line.![]()
![]()
Wat was er verkeerd aan mijn openingszin?![]()
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 25 december 2009 20:47 schreef Milou__ het volgende:
Oh was het geen grapjequote:
Oh sorry.quote:Op vrijdag 25 december 2009 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het was echt gebeurd.
Ik kom er wel weer overheen, denk ik.quote:
Nee, want om 2300 wil ik wegquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan hebben ze zeg maar 2½ uur om zich om te kleden.
Ik snap nooit hoe ze daar zolang over moeten doen.quote:
Ga boeken lezenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ja, wat snap ik wel van vrouwen....
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 25 december 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom er wel weer overheen, denk ik.
www.drphil.com....quote:
Ik ook niks hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ja, wat snap ik wel van vrouwen....
Knap van ons he?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hebben ze alsnog 1½ uur.
quote:
Maar ik geef eerlijk toe, ik snap die 1,5 uur ook niet. Kijk, ik ben ook wel ff bezig. Maar dat komt vooral omdat ik tussen mijn laptop en spiegel heen en weer renquote:
quote:
Komt nog wel, goede leerschool zoekenquote:
Dat wil ik ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga maar eens Cobra 11 spelen.
Rexquote:
quote:
Sorry hoorquote:
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Luctor zijn schuld, hij begon er over
Hoe zou dat nou komen....quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sorry hoor
Voor het eerst in maanden eens ingelogd, kijken wie mij allemaal uit de lijst verwijderd hebben.
Op een na allemaal
Nee. Dat word 'ergens in de lente'...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen
Is ie nu eigenlijk daten met Dzjenn?
Das niet echt duidelijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee. Dat word 'ergens in de lente'...
Geen idee. Zal me jeuken ook, zijn wel meiden die me wel leuk vinden voor wie ik benquote:
Het is een beste jongen, maar je kan er niks mee.quote:
Dan nog de vraag of ik hem kan draaienquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je 'em kopen/downloaden.
Oh?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is een beste jongen, maar je kan er niks mee.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef The_Dean het volgende:
Luctor zijn schuld, hij begon er over
Dat ik Gijs spam met PaiQquote:
Tuurlijk welquote:
Ik zal even zoeken. moment malquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan nog de vraag of ik hem kan draaien
Specs?
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken. moment mal
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga niet half nederland doorreizen voor een vriendje, dus nee
System Requirementsquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken. moment mal
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
System Requirements
Processor: Athlon 64 3200+ or Intel Pentium 4 - 3,2 GHz or better
Memory: 1 GB RAM (2 GB RAM for Vista)
Graphics: DirectX 9.0c compatible 256 MB graphics card
DirectX®: DirectX 9.0c (November 2008)
Hard Drive: 4.2 GB free hard drive space
Sound: DirectX 9.0c compatible sound card
Het zal ook eens niet.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:44 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. Volle buik hier
Paiq?
Ik ben flink aan het hosselen op PaiQ![]()
Jaquote:
haha.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Als vrienden zich via mij aanmelden krijg ik én hun bonuscredits
Dan kan ik photocheaten bij meiden die me een dag later toch weer verwijderen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:![]()
![]()
rum-rozijn-/malaga-/boerenjongensijs
![]()
![]()
Tijd voor een nieuwe pc. Of toch even proberenquote:
Nu even de laatsten uit de lijst plagen, en dan zeg ik de rommel wel opquote:
Eigenlijk hebben op best veel zaken dezelfde smaak.quote:
101quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nog 257 credits.Geen idee wat ik er mee dien te doen.
Tja, ik pak de kansen die jij laat liggenquote:
Ja? Vind je dat eng? Beetje anders is toch niet eng?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben op best veel zaken dezelfde smaak.![]()
Best eng eigenlijk.
Ja? Ben je in Zeeland geweest?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ik pak de kansen die jij laat liggen
Ik heb sinds kort iemand uit een dorp verder.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu even de laatsten uit de lijst plagen, en dan zeg ik de rommel wel op
Hehequote:
Denk eerder omgekeerd, maar goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Die eerste zin zette me op het verkeerde beenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort iemand uit een dorp verder.En ze ziet er nog leuk uit ook. Moet alleen nog haar hyves fixen en dan gaan daten
![]()
De vele overeenkomsten.. Maar wellicht is eng ook niet het goede woord ervoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat eng? Beetje anders is toch niet eng?
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 25 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die eerste zin zette me op het verkeerde been
Ik dacht hij heeft echt iemand
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De vele overeenkomsten.. Maar wellicht is eng ook niet het goede woord ervoor.
sorry.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die eerste zin zette me op het verkeerde been
Ik dacht hij heeft echt iemand
Zie je wel!quote:
Wou je bijna feliciterenquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sorry.Dat was niet mijn bedoeling.
Waar heb jij nou weer last van..? Ongesteld?quote:
Tja, daaromquote:
quote:
Nope, niet ongesteld. Ook nergens last van.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waar heb jij nou weer last van..? Ongesteld?
[..]
Tja, daarom
You know you like itquote:
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:54 schreef Puala het volgende:
ff wasmand op z'n kop zetten voor acceptabele kleren
quote:
Gewoon beide keren gaan manquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:56 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zou vanavond nog naar de kroeg kunnen maar heb het toch maar afgeslagen(gebeurt niet vaak
) Maar ben moe en ga morgen wel de kroeg in
Nah vandaag is er niet zoveel te doen en zit hier wel goed op de bankquote:
Ga er voor!quote:
quote:
quote:
Nee, heb geen winterbandenquote:
Dat klinkt ook heel bekendquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Nou ja, ik moet over +- 10 dagen verhuizen. Dus ik heb gewoon geen zin om het op te ruimen
verhuizen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:01 schreef Puala het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Nou ja, ik moet over +- 10 dagen verhuizen. Dus ik heb gewoon geen zin om het op te ruimen
Heel lief, maar nee hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heel bekend
Hulp nodig? Verhuis meet
Spijkerbroek en coltruiquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef Puala het volgende:
Arch, waarom ben ik zo af en toe een vrouw.
kort rokje + hempje + vestje
legging + kort jurkje met driekwartsmouwen
Mannen, help is?
Op mezelfquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verhyuizen?waar ga je heen?
2de.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef Puala het volgende:
Mannen, help is?
Ok danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Heel lief, maar nee hoor![]()
Ik heb geloof ik niet zo veel te doen. Is maar klein plekkie
Maak eens een foto van beide.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:02 schreef Puala het volgende:
Mannen, help is?
Dan die eerstequote:
Kijk hem nu eens playen danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak eens een foto van beide.
Vakantie?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, bijna klaar met pakken. Nu nog ff wat films op een externe schijf knallen.
Nu weten we allemaal waaromquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:05 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, toch niet in den bosch. Daar kom ik ook wel eens
.
kijk, aan jou heb ik watquote:
Dat zekerquote:
Neequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak eens een foto van beide.
Dus?quote:
Blijft wel coolquote:
Dan kan ik toch ook geen goed advies geven.quote:
Gewoon een constatering.quote:Dus?
Lekker danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Puala het volgende:
Fuck man, wij hebben de keuze. Hoeve of Hent. Wij kiezen, regelen het etc. Gaat de rest naar Hent toe
Dé Hoeve, of Hoeve?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:07 schreef Puala het volgende:
Fuck man, wij hebben de keuze. Hoeve of Hent. Wij kiezen Hoeve, regelen het etc. Gaat de rest naar Hent toe
Er zou iemand (dochter van de baas van me ex) mee terug rijden vanaf de Hoeve.. dus ja, die kunnen we daar niet laten staanquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Lekker dan
Ga je toch ook naar Hent?
De Woeste Hoeve?quote:
Wheheheh ook een paar keer geweestquote:
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat ik 't leuk vind.
Jahaaa, maar kent ze jou ook?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wheheheh ook een paar keer geweest.
Ken er een dame achter de bar.
Is het beetje leuk?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wheheheh ook een paar keer geweest.
Ken er een dame achter de bar.
Tuurlijk niet, kutleven.quote:
Mhwa, niet echt mijn ding, maar wel paar keer vermaakt daar.quote:
Je kan ook met mij meequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
Godver man, echt mijn zin is in 1 klap weg. Sta ik daar beetje met mijn ex samen en 2 andere jofelnoten die ik niet ken. Godver.
Dan ga je niet?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:13 schreef Puala het volgende:
Godver man, echt mijn zin is in 1 klap weg. Sta ik daar beetje met mijn ex samen en 2 andere jofelnoten die ik niet ken. Godver.
Ik ben er weg van. (letterlijk)quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Playerrrrr!
Luctor is er niets bij.
Is ook zo lullig. Hij is al onderweg en rijd speciaal voor mij een eind om. Kan ik niet maken.quote:
Je zult het toch zelf gezellig moeten makenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Is ook zo lullig. Hij is al onderweg en rijd speciaal voor mij een eind om. Kan ik niet maken.
En wie weet word het nog wat?
* Puala uitdagende uitfit op zoeken gaat
quote:
Joah, maar normaal zit dat wel goed. Dan heb je bekenden en ouwehoert het wel. Nu ben ik er met mijn ex en verder niemand die ik kenquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je zult het toch zelf gezellig moeten makenEen goed gezelschap is daarvoor wel handig
maar het zal wel druk zijn dus miss loopt er nog wel wat leuks rond
Niemand kennen is soms ook leuk, kun je helemaal los gaan en tegen iedereen ouwehoerequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah, maar normaal zit dat wel goed. Dan heb je bekenden en ouwehoert het wel. Nu ben ik er met mijn ex en verder niemand die ik ken
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben er weg van. (letterlijk)
Met je ex?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Is ook zo lullig. Hij is al onderweg en rijd speciaal voor mij een eind om. Kan ik niet maken.
Eens 'kopen'quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:21 schreef DjRex89 het volgende:
Voor wie het trouwens nog interesseert (we hadden het er gister over) maar dat album van Owl City is echtEcht een aanrader!
Heb ik gister ook gedaanquote:
Uitfit? Rofl. Hoe ziet dat er uit?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze wil geen foto's posten dus ik vrees dat we 't nooit zullen weten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uitfit? Rofl. Hoe ziet dat er uit?
Lange avond dus. Hij kan het niet hebben als ik rondom hem sta met een andere jongen. En dat is praten. Laat staan als het zoenen is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Niemand kennen is soms ook leuk, kun je helemaal los gaan en tegen iedereen ouwehoere
Maar wil die ex nog wat van je? Want dat kan het nog een lange avond worden.....
outfit, typo oid. dusquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uitfit? Rofl. Hoe ziet dat er uit?
Dat word niets meerquote:
Leuk vooruitzicht danquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Lange avond dus. Hij kan het niet hebben als ik rondom hem sta met een andere jongen. En dat is praten. Laat staan als het zoenen is.
Have fun!quote:
Dacht alquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
outfit, typo oid. dus
[..]
Dat word niets meer
quote:
d'r is nog wel wat gebeurt, maar het spijt er vanquote:
Jeah, denk dat ik maar is alleen op stap ga door de hoeve heen. Wie weet levert het wat opquote:
En dat hij als aanhangsel achter je aan looptquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Puala het volgende:
[..]
d'r is nog wel wat gebeurt, maar het spijt er van![]()
[..]
Jeah, denk dat ik maar is alleen op stap ga door de hoeve heen. Wie weet levert het wat op
Dat is dan ZIJN probleem. Ik ga gewoon duidelijk wezen en klaar. En anders stap ik op een zooi meiden af en vraag ik ff of ze vrijgezel zijn: JA? Nou mooi *duwt man in armen*quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:30 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En dat hij als aanhangsel achter je aan loopt
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dan ZIJN probleem. Ik ga gewoon duidelijk wezen en klaar. En anders stap ik op een zooi meiden af en vraag ik ff of ze vrijgezel zijn: JA? Nou mooi *duwt man in armen*
Comazuipen.quote:
Waarom ben ik nooit met jou op stap geweestquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is dan ZIJN probleem. Ik ga gewoon duidelijk wezen en klaar. En anders stap ik op een zooi meiden af en vraag ik ff of ze vrijgezel zijn: JA? Nou mooi *duwt man in armen*
Ik denk dat het dan niet gewaardeerd word. Gok trouwens dan ook niet, maar goed. Dan ben ik tenminste snel pleite.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Daar zou ik sowieso mee beginnenDan weet je zeker dat je er geen last meer van hebt
Omdat jij waarschijnlijk niet van de plaatsen houd waar ik kom?quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom ben ik nooit met jou op stap geweest
Ach, shit happensquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Wanneer?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waarom ben ik nooit met jou op stap geweest
Sterkte dan maarquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Joah dat zeker. Maar goed, op naar de Hoeve nu.
quote:
Lekker handig weerquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:29 schreef Puala het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)es_voor_vrouwen.htmlquote:Op vrijdag 25 december 2009 22:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lekker handig weer
Zucht. Sommige vrouwen snappen het ook niet....
Ik. Hertog Jan. Hier. Nu.quote:
Veel plezierquote:
Oh zullen we digitaal comazuipen dan?quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh zullen we digitaal comazuipen dan?
Ik nu ook hier, ook met Hertog Jan
*psssjjjquote:
Meer van neuken met je ex terwijl die je nog steeds leuk vindt.. Maarja, zoals Roué zegt; vrouwen willen dat niet begrijpen..quote:Op vrijdag 25 december 2009 22:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)es_voor_vrouwen.html
Dat dusquote:
Steenkoud. Ze smaken weer veel te lekkerquote:
Ja erg hequote:Op vrijdag 25 december 2009 23:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Steenkoud. Ze smaken weer veel te lekker
Ja. Deel ze liever met iemandquote:
Dan nodig je iemand uitquote:
quote:
Hoef ik in principe niet eens te doen, diegene weet wel dat ze welkom isquote:
Ey swaquote:
quote:
En waarom is die er niet dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoef ik in principe niet eens te doen, diegene weet wel dat ze welkom is
En alle vrienden hebben vanalles te doen. Niks dus, maar niemand is online, allemaal lam voor tv
Ey manquote:
Als je je verveelt.....quote:
quote:
Afstand, geld, dat soort shitquote:
Waar woont ze dan?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Afstand, geld, dat soort shit. Binnenkort
Is dat trouwens via die datingsite?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Afstand, geld, dat soort shit. Binnenkort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |