SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zow ff wat geknipt en geplakt. Als je je doelstellingen nou er ook bij wil hebben zodat ze straks op de site kunnen Kopieer dit lijstje dan ipv te quoten. Of haal de quote om t bericht je weg zodat dehet blijft doen.
bvd!Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
quote:
Geduldquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:36 schreef augurkenkoning het volgende:
Nee :| Ik heb me er wel igneschreven, maar nog niks..
Dit kun je goed combineren door 'Positiespel' en 'Controleren Spel' te trainen:quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:06 schreef Happel het volgende:
Bij het trainen van jeugdspelers is het daar verstandig om twee verschillende trainingen te selecteren of twee keer dezelfde om zo maximaal op een iets te trainen? Wil nu trainen op verdedigen en positiespel, maar iets zegt me dat het niet verstandig is.
Mijn wel gemeende excuusquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent die van mij vergeten.
quote:
Leuk zo een TU!quote:Trainingsrapport
Je trainer Dinis Inácio heeft het volgende vastgesteld:
Vaardigheidsniveau gedaald... Dinis Inácio Door problemen op de training liepen zijn vaardigheden op het gebied van positiespel terug van uitmuntend naar formidabel.
Vaardigheidsniveau gedaald... Gerwald Karres Helaas, op het punt van vleugelspel zakte hij van goed naar redelijk.
Dan kan ik nog mooi wat spelertjes kopenquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:34 schreef Outpost76 het volgende:
Waarom duurt dat tussen seizoen nou altijd zo tiefus lang?
Tja dan moet je ook geen spelers kopen in t tussen seizoen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:53 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Dan kan ik nog mooi wat spelertjes kopenEen paar dagen niet online geweest sucks
![]()
nog 3 spelers te gaan... Heb het nooit eerder zo lastig gehad om spelers te kopen voor een fatsoenlijke prijs!
gratis tips die iedereen had kunnen krijgen hoor.. hierbij nog een tip trouwens.. je moet je redelijk coach vervangen voor een goed coach met slecht leiderschap..quote:
* Flap krijgt er zelfs tweequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
bang dat je je award niet krijgt dit seizoen?
Wat ik begrepen heb van de mensen die met vleugelspelers spelen die 2e. (ik speel zelf niet met vleugelspelers dus echt zeker weten doe ik het niet)quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef kristyle het volgende:
Kan ik op de flank het beste een:
Positiespel: 11/20 briljant
Vleugelspel: 5/20 matig
met koppen
of
Positiespel: 9/20 formidabel
Vleugelspel: 7/20 goed
zetten?
Ojaquote:Op woensdag 30 december 2009 08:17 schreef MrMoon het volgende:
Vergeet vandaag niet de strafschopnemers in te stellen..
Als dit je topspeler in de jeugd is, zou ik mn volledige training op hem afstemmen, dwz primair verdedigen, secundair openingen maken (omdat zn max passen nog niet bekend is).quote:Op woensdag 30 december 2009 11:14 schreef mindyourstep het volgende:
Heren ik ben advies nodig over deze speler,
moet ik hem trainen tot zijn max verdedigen voordat ik hem promoveer ?
Of bij 17 jaar en 0 dagen direct promoveren ongeacht zijn zijn skills.
En dan direct verkopen.
Deze speler wil ik dus zelf niet houden maar zo veel mogelijk aan overhouden.
[ afbeelding ]
Met de tweede haal je hogere ratings. Met elke skill hoger van vleugelspel krijg je ongeveer +0.30 vleugel er bij, met elke stap positiespel krijg je +0.10 bij je middenveld er bij.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef kristyle het volgende:
met koppen
of
zetten?
Ik train inderdaad verdedigen en openingen maken.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Als dit je topspeler in de jeugd is, zou ik mn volledige training op hem afstemmen, dwz primair verdedigen, secundair openingen maken (omdat zn max passen nog niet bekend is).
Omdat spelers in de jeugd in principe sneller trainen, zou ik hem daar lekker uit laten trainen.
Als je nog meer toppers in je jeugd hebt die andere trainingsvormen vragen heb je een dilemma
Ik hoop voor je dat ie snel popt in zowel verdedigen als passen. Hoelang staat ie al op redelijk?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:29 schreef mindyourstep het volgende:
[..]
Ik train inderdaad verdedigen en openingen maken.
Maar dan laati k hem uittrainen en hopen dat hij snel naar goed popt.
19-12-2009 12:50quote:Op woensdag 30 december 2009 11:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ie snel popt in zowel verdedigen als passen. Hoelang staat ie al op redelijk?
Het is namelijk een schitterende speler
Qua passen gaat ie wel hard, verdedigen kan nog een paar trainingen gaan duren...hoop dat je voldoende wedstrijden speelt de komende tijdquote:Op woensdag 30 december 2009 11:36 schreef mindyourstep het volgende:
[..]
19-12-2009 12:50
Wedstrijd Miel van Lunteren: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
19-12-2009 12:50
Wedstrijd Miel van Lunteren: Verwacht geen wonderen van hem. Hij kan zich verder ontwikkelen, maar hij heeft daar wel behoorlijk wat training voor nodig.
01-12-2009 15:30
Wedstrijd Miel van Lunteren: In de wedstrijd van deze week speelde hij dicht bij zijn maximale kunnen. Heel goed gedaan!
24-11-2009 15:30
Wedstrijd Deze week viel me op dat Miel van Lunteren enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Verdedigen is redelijk.
17-11-2009 15:30
Wedstrijd Miel van Lunteren: Hij heeft veel training nodig wil hij uiteindelijk het maximale bereiken.
10-11-2009 15:30
Wedstrijd Deze week viel me op dat Miel van Lunteren enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Passen is redelijk.
03-11-2009 15:30
Wedstrijd Miel van Lunteren: Het is duidelijk dat hij in het verleden niet de juiste training heeft gehad en kan profiteren van de juiste aandacht.
Hij was helaas te oud voor u20 idd. Staat wel op scoutingslijst. Hopelijk kan ik er wat geld aanverdienen want mn team kan wel een kwaliteitsinjectie gebruiken.
Geen probleem hoor, voor advies kun je hier altijd terechtquote:Op woensdag 30 december 2009 11:42 schreef mindyourstep het volgende:
Mn competitie is weer bezig (speelronde 2) dus elke maandag weer een wedstrijd gelukkig, het lag ff stil.
Bedankt voor je advies !
Welke je ook opstelt, ik zou hem altijd naar het midden zetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef kristyle het volgende:
met koppen
of
zetten?
Waarom? Je levert dan enorm in op je vleugelaanval en hebt maar een kleine bonus voor je middenveld.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke je ook opstelt, ik zou hem altijd naar het midden zetten.
Maar ik zou ook voor de 2e kiezen.
Omdat je dan de vaardigheden van die speler het beste gebruikt. Dit is een hele goed WTM.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:12 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Waarom? Je levert dan enorm in op je vleugelaanval en hebt maar een kleine bonus voor je middenveld.
Dat ook inderdaad. Dat ook. Maar individueel gezien is deze het beste als WTM.quote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Flappekz het volgende:
Of je hem naar het midden opstelt, neutraal, of aanvallend, dat zou bij mij allemaal afhangen van de wedstrijd en de tegenstander...Dat zou ik niet zomaar ff kunnen zeggen van een speler
Bevalt goed, dat scouten op woensdag.quote:Wayne Lacunes looks promising. He is 15 years old and seems to have something extra.
Right now I would say his Winger capabilities are around the poor level. Coach this player right and he will reach his potential of passable Scoring before you know it!
Do we sign him, boss?
quote:Stefaan Bouw (271285120)
17 jaar en 3 dagen, volgende verjaardag: 18-04-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een aangenaam persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: United Black Panthers (sinds 27-12-2009)
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 730 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 30-12-2009 19:30
Vraagprijs: 500 000 ¤
Hoogste bod: 561 000 ¤ door de vallende sterren
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Persoonlijk vind ik dat veel te hoog.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:32 schreef foetre het volgende:
Wie wil mij een verlaat kerstcadeautje van 1 mil geven voor deze speler?
[..]
Je hebt gelijk:quote:Op woensdag 30 december 2009 13:48 schreef Happel het volgende:
Is positiespel enigszins belangrijk wanneer ik een verdediger wil kopen of maakt het niet uit? Wil een uitmuntend verdediger kopen met matig of redelijk positiespel, omdat ik denk dat het wel belangrijk is. Eigenlijk geen idee of dat ook werkelijk zo is.
Bedankt, was niet eens bekend met dit en speel het toch al behoorlijk wat jaartjes. Speler is trouwens binnen. Vervanger van mijn oude rot in de verdediging. Die was aan het aftakelen. Gisteren ook nog twee trainees gekocht. Train op scoren trouwens.quote:
Dan snap ik niet dat je een jonge speler aantrekt. Deze zijn een stuk duurder en hebben minder ervaring dan oudere spelers. Zeker omdat je het niet traint.quote:Op woensdag 30 december 2009 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Bedankt, was niet eens bekend met dit en speel het toch al behoorlijk wat jaartjes. Speler is trouwens binnen. Vervanger van mijn oude rot in de verdediging. Die was aan het aftakelen. Gisteren ook nog twee trainees gekocht. Train op scoren trouwens.
[ afbeelding ]
Draagt bij aan je middenveldquote:Op woensdag 30 december 2009 13:48 schreef Happel het volgende:
Is positiespel enigszins belangrijk wanneer ik een verdediger wil kopen of maakt het niet uit? Wil een uitmuntend verdediger kopen met matig of redelijk positiespel, omdat ik denk dat het wel belangrijk is. Eigenlijk geen idee of dat ook werkelijk zo is.
Doe ik eigenlijk altijd. Zo een speler zit dan tot zijn 30ste bij mij. Maar ik begrijp dat het dus beter is om oudere spelers met ervaring te kopen voor posities die je niet traint?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je een jonge speler aantrekt. Deze zijn een stuk duurder en hebben minder ervaring dan oudere spelers. Zeker omdat je het niet traint.
Wat mij betreft wel.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe ik eigenlijk altijd. Zo een speler zit dan tot zijn 30ste bij mij. Maar ik begrijp dat het dus beter is om oudere spelers met ervaring te kopen voor posities die je niet traint?
Ok, zal er in het vervolg rekening mee proberen te houden. Op de posities die je traint zitten ook alleen maar jongere spelers? En verkoop je ze ook direct zodra ze verbeterd zijn in hun skill, om ze weer te vervangen met nieuwe trainees?quote:
Ik heb lange termijn trainees en korte termijn trainees.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ok, zal er in het vervolg rekening mee proberen te houden. Op de posities die je traint zitten ook alleen maar jongere spelers? En verkoop je ze ook direct zodra ze verbeterd zijn in hun skill, om ze weer te vervangen met nieuwe trainees?
Vanavond beker!quote:Op woensdag 30 december 2009 15:31 schreef Armageddon het volgende:
Nou zometeen de eerste oefenwedstrijd tegen een collega om 17:00. Dat wor lachen.
Ik ga hopelijk door in de beker met PIC en korte pass training, even strafschopnemers instellen. Kan ik ergens kijken wie daar het beste geschikt voor zijn?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:41 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vanavond beker!
Oja, bedankt voor het tippen over de strafschoppen! Wie het ook was...
Via HO!, en dan bij opstelling, rechtsonder op de bal klikken.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk door in de beker met PIC en korte pass training, even strafschopnemers instellen. Kan ik ergens kijken wie daar het beste geschikt voor zijn?
Nog mensen op IRC zo?
Thnx. And done. Meteen even mn wissels zo ingesteld dat ze alleen wisselen als ik een doelpunt voor sta. En dan hopen dat de tegenstander niet nog scoort in de Duitse minuten want dan is mn verdediging foetsiequote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Via HO!, en dan bij opstelling, rechtsonder op de bal klikken.
Ik zal er zijn in ieder geval.
Het getal achter de komma van de vorm.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik snap die psico TSI tool toch niet helemaal:
Playmaking [Form=High]=6.79
Playmaking [Form=Average]=6.87
Playmaking [Form=Low]=6.98
Hoe moet ik die drie vormen interpreteren?
Net als bijna alles bij Hattrick, heeft ook vorm sublevels. Stel dus dat de speler die jij bedoelt bijvoorbeeld 6.01 vorm is (passable plus een beetje), dan zit hij dichter bij stijgen dan als hij 6.99 is.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:50 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik snap die psico TSI tool toch niet helemaal:
Hoe moet ik die drie vormen interpreteren?
Ik ben er ook bij denk ikquote:Op woensdag 30 december 2009 15:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Via HO!, en dan bij opstelling, rechtsonder op de bal klikken.
Ik zal er zijn in ieder geval.
Even offtopic:quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het getal achter de komma van de vorm.
HUH? je bedoelt andersom toch?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:53 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Net als bijna alles bij Hattrick, heeft ook vorm sublevels. Stel dus dat de speler die jij bedoelt bijvoorbeeld 6.01 vorm is (passable plus een beetje), dan zit hij dichter bij stijgen dan als hij 6.99 is.
Klopt. (bij dit vb maakt het ook niet heel veel uit) De uitleg vann FVP was gewoon wat onhandig en op meerdere manier op te vatten...quote:Op woensdag 30 december 2009 16:08 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
HUH? je bedoelt andersom toch?
Deze speler is bij mij net gepopt namelijk:
Playmaking [Form=High]=9
Playmaking [Form=Average]=9.02
Playmaking [Form=Low]=9.04
(is van: 249939304)
Maar neem deze speler: Jeroen Drieghe (271892066)
Naar welke van de drie cijfers(high average of low) moet ik dan kijken?
Zijn vorm is passable (6) dus die schat ik tussen avarage en high in. Of begrijp ik het zo verkeerd?
Ja dat doe ik ook, in dat opzicht ben ik ook echt een Belgquote:Op woensdag 30 december 2009 12:22 schreef Flappekz het volgende:
Of je hem naar het midden opstelt, neutraal, of aanvallend, dat zou bij mij allemaal afhangen van de wedstrijd en de tegenstander...Dat zou ik niet zomaar ff kunnen zeggen van een speler
Fout. Het gaat er niet om welk niveau de vorm heeft. Maar het niveau achter de komma.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:08 schreef augurkenkoning het volgende:
[..]
HUH? je bedoelt andersom toch?
Deze speler is bij mij net gepopt namelijk:
Playmaking [Form=High]=9
Playmaking [Form=Average]=9.02
Playmaking [Form=Low]=9.04
(is van: 249939304)
Maar neem deze speler: Jeroen Drieghe (271892066)
http://www96.hattrick.org/Club/Players/Player.aspx?PlayerID=271892066&BrowseIds=268085826,266889089,271358027,267801101,268566354,261434023,261663237,271892066,266467894,266952249,268327904,265480987,272117082,272119569
Naar welke van de drie cijfers(high average of low) moet ik dan kijken?
Zijn vorm is passable (6) dus die schat ik tussen avarage en high in. Of begrijp ik het zo verkeerd?
quote:Op woensdag 30 december 2009 08:17 schreef MrMoon het volgende:
Vergeet vandaag niet de strafschopnemers in te stellen..
Waarschijnlijk in 1 week.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:15 schreef augurkenkoning het volgende:
Maakt heel wat uit toch? 1 week training naar pop, of 3? (:
Maar i.i.g mooi dat ik dit goed begrepen had (:
Gokken.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hmm, oke.. En hoe zoek je die preciese vorm uit, of blijft dat gokken? (wat die driesplitsing onzin zou maken natuurlijk)
Dat wordt gokken..quote:Op woensdag 30 december 2009 16:24 schreef augurkenkoning het volgende:
hmm, oke.. En hoe zoek je die preciese vorm uit, of blijft dat gokken? (wat die driesplitsing onzin zou maken natuurlijk)
Ah mijn tegenstander heeft er iig nog 17600.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:00 schreef Gijs_ het volgende:
Vanavond een makje om door te komen in de beker, het stadion met slechts 12800 plaatsen waar ik in speel is een beetje jammer...
Trainingsupdatequote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik vraag rustig door:
- Wat is een TU?
Trainings Update. Dat wat bij ons op vrijdagochtend is.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik vraag rustig door:
- Wat is een TU?
Geen punt vooral blijven doen. Vragen is nooit dom pas als je iets niet vraagt en vervolgens een fout maakt is t pas dom.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik vraag rustig door:
- Wat is een TU?
Die van mij een geweldige 12000.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah mijn tegenstander heeft er iig nog 17600.
Trainings updatequote:Op woensdag 30 december 2009 16:37 schreef augurkenkoning het volgende:
Ik vraag rustig door:
- Wat is een TU?
Nee.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Happel het volgende:
Mijn stadion is nog bezig met de uitbreiding, is dat van invloed op het bezoekersaantal?
Dan heb je slechts de 'oude' capaciteit.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef Happel het volgende:
Mijn stadion is nog bezig met de uitbreiding, is dat van invloed op het bezoekersaantal?
Max ja.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dan heb je slechts de 'oude' capaciteit.
Die is er niet meer. Dit omdat je conditiepercentage hierbij van invloed is.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:53 schreef augurkenkoning het volgende:
Is er ergens een tabel waarin staat hoeveel weken het duurt, per skill en per niveau om te poppen vanaf .00 zeg maar?
bij benadering, en als het even kan per soort trainier? (:
quote:Op woensdag 30 december 2009 16:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet hoeveel capaciteit Max heeft.
quote:00:00 Vandaag kwamen er 60 toeschouwers naar Atherstone Park, waar het een lekker voetbalweertje was.
00:00 De 3-5-2-opstelling van Spring zag er boeiend uit.
00:00 De stadionspeaker verwelkomde het publiek en gaf de volgende basisopstelling: Hartland - Kalkema, Hallebeek, Hammer - Hoiting, Lubberding, Beumer, Lekkerkerker, Burg - Markus, Fanky.
00:00 De coach van Kokolishi had voor een 4-5-1-formatie gekozen.
00:00 De volgende spelers verdienden volgens de trainer een basisplaats voor deze wedstrijd: Torres - den Hertog, Hermans, Rietbroek, Barneveld - Baselmans, van der Veer, Kuilman, Crans, Brion - Chiu.
01:32 Kokolishi probeerde zich te richten op aanvallen door het midden.
Denk dat dat de jeugd wasquote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
IRC.
http://fokhattrick.org/ en dan Chat.
ff knippen en plakken in t lijstje he.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:14 schreef Flappekz het volgende:
Ik voeg nog een doelstelling voor komend seizoen toe:
VJ-titel met succes verdedigen
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef MrMoon het volgende:
het bekeravontuur is voorbij.. kan ik me nu helemaal richten op de competitie..
hebben we inmiddels een lijstje dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ff knippen en plakken in t lijstje he.
[..]
Ik sta met pic 0-4 op t moment.
jazeker..quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
hebben we inmiddels een lijstje dan?
* Flap heeft niet teruggelezen![]()
Auch das kut. Weg 1e doelstelling.quote:
Ja ik heb een mooi lijstje opgestart zodat t makkelijker wordt \ is voor Gijs_ Daar hebben best een aardig aantal dankbaar gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
hebben we inmiddels een lijstje dan?
* Flap heeft niet teruggelezen![]()
waarom vermeld je dat bij mij niet? mijn doelstelling was ook eerste ronde vd beker overlevenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Auch das kut. Weg 1e doelstelling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, doelstelling toegevoegdIk ben van pindavlees
Daar las ik even over heenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom vermeld je dat bij mij niet? mijn doelstelling was ook eerste ronde vd beker overleven
Hier ook de 1e ronde overleeft met pic en 2 rode kaarten bij mn tegenstander. Slechts 0-4 geworden.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
1e ronde overleefd. Wel een +1 voor een mid.
Wat heeft PIC met je aanval te maken?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier ook de 1e ronde overleeft met pic en 2 rode kaarten bij mn tegenstander. Slechts 0-4 geworden.Wat ook lekker is is pic spelen en dan een formidabel zeer hoog centrale aanval halen.
hij heeft weer eens een stijvequote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft PIC met je aanval te maken?
Geen idee...quote:Op woensdag 30 december 2009 19:54 schreef elby1988 het volgende:
Hoelaat is je wedstrijd bekend btw?
1 bekerwedstrijd en heb 2 stijgersquote:Op woensdag 30 december 2009 19:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen idee...
M'n FC nog steeds niet naar goed/goed
Ja mijn vastgeroeste gedachte speelde weer eens op. Ik denk nog steeds dat pic en mots op heel je team invloed hebben zo nu en dan.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wat heeft PIC met je aanval te maken?
En dat terwijl PIC en MOTS sinds 1997 alleen je middenveld beďnvloed.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn vastgeroeste gedachte speelde weer eens op. Ik denk nog steeds dat pic en mots op heel je team invloed hebben zo nu en dan.
Trouwens GotC Gefeliciteerd met je 4-0
129 tegen 150 maar goed.
ach ja hij is ook al wat ouder natuurlijk... dan wordt het allemaal wat minder natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl PIC en MOTS sinds 1997 alleen je middenveld beďnvloed.
Totale hatstats zeggen niets he. Zeker niet tegen een tactisch meesterbrein als dat van GotCquote:Op woensdag 30 december 2009 19:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja mijn vastgeroeste gedachte speelde weer eens op. Ik denk nog steeds dat pic en mots op heel je team invloed hebben zo nu en dan.
Trouwens GotC Gefeliciteerd met je 4-0
129 tegen 150 maar goed.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Totale hatstats zeggen niets he. Zeker niet tegen een tactisch meesterbrein als dat van GotC
Tja ik snap ook niet waardoor die gedachte zo vast geroest zit.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dat terwijl PIC en MOTS sinds 1997 alleen je middenveld beďnvloed.
Niet alles!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach ja hij is ook al wat ouder natuurlijk... dan wordt het allemaal wat minder natuurlijk
Jaja zo dan :quote:Op woensdag 30 december 2009 20:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Totale hatstats zeggen niets he. Zeker niet tegen een tactisch meesterbrein als dat van GotC
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat moest je zeggen? of meen je het ook nog?
Ze is er niet, anders had ik t nooit gezegd. Gaat ze straks nog naast dr schoenen lopenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat moest je zeggen? of meen je het ook nog?
Alles wijst erop dat je gewoon kansloos hebt verlorenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik snap ook niet waardoor die gedachte zo vast geroest zit.
[..]
Niet alles!
[..]
Jaja zo dan :
[ afbeelding ]
Dat ik niet score snap ik niet maar goed.
Ik wel. Je krijgt maar 1 kans via je sterke vleugel, en die verprusts je dus. GotC heeft meer kans om te scoren en knalt er dus 4 in.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik snap ook niet waardoor die gedachte zo vast geroest zit.
[..]
Niet alles!
[..]
Jaja zo dan :
[ afbeelding ]
Dat ik niet score snap ik niet maar goed.
Ik heb 1 counter kans gekregen verder niets.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wel. Je krijgt maar 1 kans via je sterke vleugel, en die verprusts je dus. GotC heeft meer kans om te scoren en knalt er dus 4 in.
Dit zonder te kijken naar eventuele SE's en SH's.
quote:Op woensdag 30 december 2009 20:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat je gewoon kansloos hebt verloren
Kan je nagaan hoe kansloos je was. GotC ownde je gewoon kei- en keihard!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb 1 counter kans gekregen verder niets.
Ze heeft 60% kans om te scoren als ze een kans krijgt. Dus ik zeg ja.quote:
Haha, eerst naar het resultaat kijken en dan verklarenquote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze heeft 60% kans om te scoren als ze een kans krijgt. Dus ik zeg ja.
Daarnaast is 1 doelpunt een SE. Dus ze heeft 3 kansen benut.
Ja, dat was een typfout.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Haha, eerst naar het resultaat kijken en dan verklarenDaarnet stond er nog 80% en 4 doelpunten, vond het zelf ook ietwat veel die 80%...
Maar verder heb je wel geluk. Poessie! je verliest een voetbalwedstrijd van een vrouw...
Tja duidelijkquote:Op woensdag 30 december 2009 20:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe kansloos je was. GotC ownde je gewoon kei- en keihard!
Je verteld t altijd leuk en t zal ongetwijfeld kloppen maar ik vind t niet normaal.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ze heeft 60% kans om te scoren als ze een kans krijgt. Dus ik zeg ja.
Daarnaast is 1 doelpunt een SE. Dus ze heeft 3 kansen benut.
Ik doe liever wat anders met een vrouw maar goed deze is al bezet. Daarbij mocht je met r hebben en tegen r verliezen hoor je dat ook weken.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:14 schreef elby1988 het volgende:
Maar verder heb je wel geluk. Poessie! je verliest een voetbalwedstrijd van een vrouw...
Gelukkig maar een klein beetjequote:Op woensdag 30 december 2009 20:18 schreef Flappekz het volgende:
Nou, ik vond het HE-LE-MAAL terecht! Zo!
Maarja...ik ben misschien een klein beetje partijdig
Hehequote:Op woensdag 30 december 2009 20:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig maar een klein beetje
Waarom krijg ik trouwens maar 1 kans met zo een vleugel? Briljant tegen slechtquote:Op woensdag 30 december 2009 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wel. Je krijgt maar 1 kans via je sterke vleugel, en die verprusts je dus. GotC heeft meer kans om te scoren en knalt er dus 4 in.
Dit zonder te kijken naar eventuele SE's en SH's.
Mijn wekker gaat altijd om 5:45quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef elby1988 het volgende:
Pff.. Morgen gaat de wekker om 5:45 maar wil weten tegen wie ik moet
wat een gemiep om slechts een jeugdwedstrijd..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja duidelijkVerliezen is niet erg maar na t vorige seizoen komt dit wel hard aan 2x op rij verliezen.
[..]
Je verteld t altijd leuk en t zal ongetwijfeld kloppen maar ik vind t niet normaal.
[ afbeelding ]
Om even alles op rij te zetten.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik trouwens maar 1 kans met zo een vleugel? Briljant tegen slecht![]()
Godver nog een rede om nooit aan vleugelspelers te kopen voor mn A team!
De mijne 1 kwartiertje later.quote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat altijd om 5:45
Doe maar stoerquote:Op woensdag 30 december 2009 20:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat altijd om 5:45
Mja, echt altijd is t bij mij ook weer niet. Alleen op normale werkdagen dan...quote:Op woensdag 30 december 2009 20:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De mijne 1 kwartiertje later.
Zondag, kerst, pasen oid maakt geen ruk uit. 7 dagen per week 6.00 gaat ie af.
nee, maar ALS je dan begint aan vleugelspelers zorg dan iig voor ook een centrumaanval.. het gaat om balans en niet één heel sterk aspect..quote:Op woensdag 30 december 2009 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom krijg ik trouwens maar 1 kans met zo een vleugel? Briljant tegen slecht![]()
Godver nog een rede om nooit aan vleugelspelers te kopen voor mn A team!
Nou leuk!quote:Op woensdag 30 december 2009 20:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Om even alles op rij te zetten.
Je krijgt 5 kansen. 60% midden, 40% vleugel. Dat betekent dat de 3 kansen die je via het midden krijgt hopeloos verloren gaan tegen haar verdediging. De kans van je zwakke vleugel gaat verloren en dan blijft nog de kans van je sterke vleugel over.
Daar wordt ook weer een bepaalde kansberekening over heen gedaan om te kijken of je scoort. En helaas is 90% kans niet genoeg geweest om te scoren. Dat is nu net de leuke random van de ME.
En over de zin en onzin van je vleugels. Met vleugels kun je 3 aanvalsposities sterker dan je tegenstanders krijgen. Zoals jij speelt altijd maar 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |